Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Милославської від вул. Оноре де Бальзака до вул. Миколи Закревського у Деснянському районі м. Києва»
Очікувана вартість
10 493 330,00 UAH
UA-2024-04-16-000300-a ● 085b77a1333843c2ad3d3dd1f6932b82
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 03359026 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Контактна особа: |
Бабенко Олександр Ігорович 380442849214 market_kievavtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2024 08:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 травня 2024 21:00 |
Початок аукціону: | 02 травня 2024 13:11 |
Початок аукціону: | 02 травня 2024 13:11 |
Очікувана вартість: | 10 493 330,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52 466,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 52 000,00 грн. (п’ятдесят дві тисячі гривень 00 коп.), у вигляді банківської гарантії, умови надання відповідно п. 3.3 розділу 3 інструкції з підготовки тендерних пропозицій та до додатку 7 тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 52000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 5% від вартості договору про закупівлю |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Милославської від вул. Оноре де Бальзака до вул. Миколи Закревського у Деснянському районі м. Києва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01014, Україна, Київська область, Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2024 08:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2024 08:39 |
ТД - ПР Милославська.doc | |
16 квітня 2024 08:39 |
Оголошення про проведення торгів.doc |
16 квітня 2024 08:43 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 квітня 2024 08:39 |
ТД - ПР Милославська.doc
|
|||
16 квітня 2024 08:39 |
Оголошення про проведення торгів.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-04-16-000300-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю „Дорпроектбуд”, Код ЄДРПОУ:39157868
Дата подання: 06 травня 2024 18:28
Надання додаткової інформації про причини невідповідності.
Шановний, Замовнику, відповідно до абзацу 2 пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Таким чином, вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 травня 2024 16:19
Шановний Учасник, у відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне:
1. Відповідно до п. 1 Повідомлення про усунення невідповідностей вашим підприємством завантажено відкориговану Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази від 03.05.2024 Вих. № 159-05, з зазначенням інформації щодо програмного забезпечення з правом користування, проте документально не підтверджено і не надано лист-підтвердження на фірмовому бланку орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) з посилання на номер процедури закупівлі у системі Prozorro, щодо не заперечення використання його обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі. З огляду на зазначене, Учасником не виконано вимогу п. 1.1.2 ч. 1.1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації і не усунуто невідповідність в цій частині.
2. Відповідно до п. 3 Повідомлення про усунення невідповідностей вашим підприємством завантажено відкориговану Довідку про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) від 03.05.2024 Вих. № 162-05 з зазначенням інформації щодо Договору № 7461-19 від 14.12.2023р. на реконструкцію ділянки дороги проспекту Миру (від ПК 04+71 до ПК 15+14) в м. Чернігів» (друга стадія проектування - робочий проект) (СРV за ДК 021:2015 код 45454000-4: Реконструкція). Завантажений Учасником раніше експертний звіт від 25.12.2023 № 02/330/23, та аналогічний договір № 7461-19 від 14.12.2023р., не містять всіх зазначених Учасником у відкоригованій Довідці видів робіт, що виконувались, відповідно до розділів проектно-кошторисної документації, що документально не підтверджує інформацію у вище зазначеній довідці. З огляду на зазначене, Учасником не дотримано ч. 1.3. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» Розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації.
3. Відповідно до п. 5 Повідомлення про усунення невідповідностей вашим підприємством завантажено інформацію: Банківська гарантія.rar. При завантаженні з веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель, а також з авторизованого електронного майданчику і відкритті за допомогою різних файлових архіваторів, Замовником встановлено, що архів не містить файлів і тому не відповідає ч. 3.3 Розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» та Додатку 7 «Вимоги до гарантії (забезпечення тендерної пропозиції)» тендерної документації.
1. Відповідно до п. 1 Повідомлення про усунення невідповідностей вашим підприємством завантажено відкориговану Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази від 03.05.2024 Вих. № 159-05, з зазначенням інформації щодо програмного забезпечення з правом користування, проте документально не підтверджено і не надано лист-підтвердження на фірмовому бланку орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) з посилання на номер процедури закупівлі у системі Prozorro, щодо не заперечення використання його обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі. З огляду на зазначене, Учасником не виконано вимогу п. 1.1.2 ч. 1.1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації і не усунуто невідповідність в цій частині.
2. Відповідно до п. 3 Повідомлення про усунення невідповідностей вашим підприємством завантажено відкориговану Довідку про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) від 03.05.2024 Вих. № 162-05 з зазначенням інформації щодо Договору № 7461-19 від 14.12.2023р. на реконструкцію ділянки дороги проспекту Миру (від ПК 04+71 до ПК 15+14) в м. Чернігів» (друга стадія проектування - робочий проект) (СРV за ДК 021:2015 код 45454000-4: Реконструкція). Завантажений Учасником раніше експертний звіт від 25.12.2023 № 02/330/23, та аналогічний договір № 7461-19 від 14.12.2023р., не містять всіх зазначених Учасником у відкоригованій Довідці видів робіт, що виконувались, відповідно до розділів проектно-кошторисної документації, що документально не підтверджує інформацію у вище зазначеній довідці. З огляду на зазначене, Учасником не дотримано ч. 1.3. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» Розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації.
3. Відповідно до п. 5 Повідомлення про усунення невідповідностей вашим підприємством завантажено інформацію: Банківська гарантія.rar. При завантаженні з веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель, а також з авторизованого електронного майданчику і відкритті за допомогою різних файлових архіваторів, Замовником встановлено, що архів не містить файлів і тому не відповідає ч. 3.3 Розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» та Додатку 7 «Вимоги до гарантії (забезпечення тендерної пропозиції)» тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2024 13:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Дорпроектбуд” |
6 652 771,22
UAH з ПДВ
|
6 652 771,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІА ПРОДЖЕКТ" |
9 600 000,00
UAH з ПДВ
|
8 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА ПРОДЖЕКТ" |
8 919 330,50
UAH з ПДВ
|
8 866 863,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
10 440 863,35
UAH з ПДВ
|
10 440 863,35
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Дорпроектбуд” #39157868 |
Відхилено |
6 652 771,22
UAH з ПДВ
|
06 травня 2024 13:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 травня 2024 14:51
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІА ПРОДЖЕКТ" #44312183 |
Переможець |
8 800 000,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2024 16:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 травня 2024 14:52
|
Додаткова 1.pdf | зміни до договору |
17 травня 2024 14:51
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2024 14:48
|
145-24.pdf | укладений |
17 травня 2024 14:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Договірна ціна за цим договором не змінюється; 2. Зміни до п. 3.1. Розділу 3 Договору; 3. Додаток 2 "Календарний план виконання робіт" до Договору викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 145-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |