Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Консолі світлофорні
Очікувана вартість
4 481 083,00 UAH
UA-2025-02-24-008818-a ● 0842c85463e54c67b7a38544fd1852e8
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ" |
Код ЄДРПОУ: | 32955518 |
Вебсайт: | http://dorservice.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03062, Україна , Київська обл., Київ, Чистяківська, 19-а |
Контактна особа: |
Вікторія Денисенко 380443741120 vdzkds@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2025 14:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 481 083,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 67 216,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується наданням забезпечення у вигляді «банківської гарантії» (електронна банківська гарантія) (далі – Гарантія), оформлена у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» та Положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги». Гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності додається у складі документів тендерної пропозиції). Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну та/або фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити бенефіціара - назву, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження; реквізити оголошення про закупівлю – унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 Розділу III тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”; умови, за яких надається право вимагати платіж – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу III тендерної документації”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 134 432,49 грн (сто тридцять чотири тисячі чотириста тридцять дві грн 49 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен складати не менше дев’яносто днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (у вигляді конкретної дати). Якщо у гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з гарантією. Строк сплати за гарантією має становити не більше 5 робочих днів з дня отримання вимоги. Гарантія має вступити в силу з дати її видачі та бути чинною протягом всього періоду її дії. Гарантія повина бути безумовною та безвідкличною. У випадку, якщо підписантом є не голова правління, то повноваження особи, яка підписує гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, вказані у пункті 3 цього Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону та пункту 44 Особливостей. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Банківські реквізити замовника: Комунальне підприємство «Центр організації дорожнього руху», 32955518, місцезнаходження: вул. Чистяківська, 19-А, м. Київ, Україна, поштовий індекс 03062, фактична адреса: вул. Богдана Хмельницького, 54, м. Київ, Україна, поштовий індекс 01054, р/р UA773204780000026008924434228 в АБ«УКРГАЗБАНК», вул. Єреванська, 1, м. Київ, Україна, поштовий індекс 03087. У разі відсутності у складі пропозиції документу, що підтверджує наявність грошового покриття, гарантія вважається такою, що не відповідає умовам, які визначені замовником у тендерній документації. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 134432.49 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі повинен не пізніше дати укладення договору про закупівлю внести забезпечення виконання такого договору у вигляді «банківської гарантії» (далі – гарантія), оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) у розмірі 5 % (п’яти відсотків) від вартості договору про закупівлю із зобов’язанням банку у разі невиконання (часткового виконання) умов договору, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення виконання договору про закупівлю, визначеній в тендерній документації. Гарантія повина бути безумовною та безвідкличною. Замовник не вимагає від Переможця процедури закупівлі, щоб строк дії гарантії перевищував строк дії договору про закупівлю. Банківські реквізити замовника: Комунальне підприємство «Центр організації дорожнього руху», 32955518, місцезнаходження: вул. Чистяківська, 19-А, м. Київ, Україна, поштовий індекс 03062, фактична адреса: вул. Богдана Хмельницького, 54, м. Київ, Україна, поштовий індекс 01054, р/р UA773204780000026008924434228 в АБ«УКРГАЗБАНК», вул. Єреванська, 1, м. Київ, Україна, поштовий індекс 03087. Гарантія надається разом з копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію учаснику-переможцю процедури закупівлі, завірену цим банком, і додається до договору про закупівлю. Також надається у складі довідка з банку, що підтверджує наявність грошового покриття на забезпечення виконання договору. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця процедури закупівлі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем процедури закупівлі, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених частиною 2 ст. 27 Закону, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання (часткового виконання) умов договору. Учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції довідку з банку, якою банк гарантує надати гарантію учаснику, як забезпечення виконання договору, у разі визнання учасника переможцем торгів, із посиланням на предмет закупівлі та номер оголошення про проведення відкритих торгів. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 штука
Консоль світлофорна з виносом 3м в комплекті з фундаментом та болтами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
45 штука
Консоль світлофорна з виносом 6м в комплекті з фундаментом та болтами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2025 14:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2025 14:29 |
ТД.docx | |
24 лютого 2025 14:29 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги щодо ISO
Дата подання: 04 березня 2025 17:34
Дата відповіді: 07 березня 2025 19:26
До уваги Замовника ! Ми, як учасники процедури закупівлі, звертаємо вашу увагу на грубі порушення тендерної документації, що не лише обмежують конкуренцію, але й прямо суперечать вимогам чинного законодавства України. Зокрема, у тендерній документації передбачено вимогу щодо надання учасниками сертифікатів ISO 9001, ISO 14001, ISO 28001, ISO 37001, ISO 45001, ISO 50001, що є непропорційним та необґрунтованим. Ці вимоги не відповідають предмету закупівлі, яким є Консолі світлофорні. Такі положення: 1. Суперечать принципу недискримінації учасників (стаття 5 Закону України “Про публічні закупівлі”), згідно з яким замовник зобов’язаний забезпечувати рівний доступ усіх учасників до закупівель. Встановлення надмірних вимог, що не мають прямого зв’язку із предметом закупівлі, є неправомірним обмеженням конкуренції. 2. Порушують статтю 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, яка визначає, що замовник має право вимагати лише ті документи, які підтверджують здатність учасників виконати договір. Сертифікати ISO стосуються внутрішніх процесів організацій і не впливають на якість поставки консолей світлофорних, а тому не можуть бути критерієм відповідності. 3. Створюють умови для дискримінації учасників та порушують вимоги Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року, яка забороняє висування вимог, що обмежують доступ до публічних закупівель. 4. Можуть стати підставою для втручання Державної аудиторської служби України (ДАСУ), згідно зі статтею 8 Закону України “Про публічні закупівлі”. ДАСУ має право призупинити тендер у разі виявлення порушень, що ставить під загрозу виконання процедури закупівлі та своєчасне постачання продукції. 5. Порушують вимоги Антимонопольного комітету України (АМКУ) щодо забезпечення відкритості, прозорості та чесної конкуренції у закупівлях. Встановлення таких вимог може бути розцінено як зловживання замовником своїм становищем. Вимога: З метою уникнення порушень законодавства, зриву тендерної процедури та притягнення замовника до відповідальності за дискримінаційні дії, вимагаємо: 1. Виключити з тендерної документації вимогу про надання сертифікатів ISO 9001, ISO 14001, ISO 28001, ISO 37001, ISO 45001, ISO 50001 як таку, що є дискримінаційною, непропорційною предмету закупівлі та суперечить чинному законодавству України. 2. Привести тендерну документацію у відповідність до статей 5, 16 та 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, забезпечивши рівні умови для всіх учасників. Попередження: У разі невиконання вимоги залишаємо за собою право звернутися: • До Державної аудиторської служби України для призупинення тендеру та проведення моніторингу закупівлі відповідно до статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі”. • До Антимонопольного комітету України із заявою про визнання дій замовника антиконкурентними та дискримінаційними. Просимо надати відповідь у встановлений законом строк.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До уваги Учасника! Тендерна документація складена Замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, встановлених ст. 5 Закону.
1. Рівний доступ усіх учасників до закупівель реалізований для всіх учасників (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах. Замовник забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачених Законом. Під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи, відповідно до ч. 2 та 3 ст. 5 Закону.
2. Ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Додаткові вимоги тендерної документації встановлюються відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації», ст. 23 Закону: «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством», ст. 17 Закону, п. 47 Особливостей та іншими.
Сертифікат ISO — документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам. Для замовника наявність сертифікату відповідності в постачальника є одним зі способів підтвердження якості товарів і послуг.
3. Доступ до публічних закупівель реалізовується шляхом публікації оголошення про проведення публічної закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик.
4. Підстави для проведення моніторингу визначені законодавством України.
5. Відповідно до ст. 18 Закону, Учасник, як суб’єкт оскарження несе відповідальність за точність та достовірність інформації, що надається шляхом заповнення електронної форми. При цьому ризики настання негативних наслідків, пов’язаних з наданням суб’єктом оскарження неточної або недостовірної інформації шляхом заповнення електронної форми, несе суб’єкт оскарження.
Враховуючи все вищезазначене не вбачається підстав для внесення змін в тендерну документацію.
1. Рівний доступ усіх учасників до закупівель реалізований для всіх учасників (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах. Замовник забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачених Законом. Під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи, відповідно до ч. 2 та 3 ст. 5 Закону.
2. Ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Додаткові вимоги тендерної документації встановлюються відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації», ст. 23 Закону: «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством», ст. 17 Закону, п. 47 Особливостей та іншими.
Сертифікат ISO — документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам. Для замовника наявність сертифікату відповідності в постачальника є одним зі способів підтвердження якості товарів і послуг.
3. Доступ до публічних закупівель реалізовується шляхом публікації оголошення про проведення публічної закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик.
4. Підстави для проведення моніторингу визначені законодавством України.
5. Відповідно до ст. 18 Закону, Учасник, як суб’єкт оскарження несе відповідальність за точність та достовірність інформації, що надається шляхом заповнення електронної форми. При цьому ризики настання негативних наслідків, пов’язаних з наданням суб’єктом оскарження неточної або недостовірної інформації шляхом заповнення електронної форми, несе суб’єкт оскарження.
Враховуючи все вищезазначене не вбачається підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Змінити вимогу щодо сертифікату відповідності
Дата подання: 04 березня 2025 17:52
Дата відповіді: 07 березня 2025 19:27
Відповідно ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», який вступив у дію з 10.02.2016, в Україні здійснюється поетапний процес реформування системи технічного регулювання з переходом від обов’язкової сертифікації в системі в державній системі сертифікації (УкрСЕПРО) до європейської системи оцінки відповідності. З 1 січня 2018 року скасована державна система Сертифікації УкрСЕПРО – система обов’язкової та добровільної сертифікації продукції, яка введена в Україні Декретом Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» №46-93 від 10 травня 1993 р.
Консолі світлофорні не входить до переліку продукції що підлягає обов'язковій сертифікації. Для усунення дискримінаційної умови, вимагаємо убрати вимогу в Додатку 4 пункт 1:
1. Консолі світлофорні ОКС-6 та ОКС-3 повинні бути сертифіковані. Учасники закупівлі повинні надати копії сертифікатів відповідності (якості), який виданий відповідним органом з сертифікації, акредитованим національним органом України з акредитації і який підтверджує встановлені вимоги до товарів, робіт і послуг та при поставці паспортів якості продукції, завірені підписом та печаткою виробника на кожне найменування предмету закупівлі.
Надати можливість учасникам подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Консолі світлофорні ОКС-3 та ОКС-6 використовуються для поточного ремонту, заміни та впровадження нових світлофорних об’єктів на вулично-дорожній мережі міста Києва. Відповідно до Додатку № 4 до тендерної документації: «Консолі світлофорні ОКС-6 та ОКС-3 повинні бути сертифіковані. Учасники закупівлі повинні надати копії сертифікатів відповідності (якості), який виданий відповідним органом з сертифікації, акредитованим національним органом України з акредитації і який підтверджує встановлені вимоги до товарів, робіт і послуг». Дана вимога встановлена з метою збереження життя та майна мешканців міста. Замовник не може дозволити закупівлю та монтаж неякісного товару в місті. Сертифікація - це процес документального підтвердження незалежним органом відповідності продукції вимогам визначеними певними нормативними документами. Сертифікація продукції проводиться шляхом випробувань зразків виробів, аналізу технічної документації виробника, обстеження виробництва.
Випробування дає можливість об’єктивно оцінити технічний рівень та якість виробів.
Аналіз технічної документації та обстеження виробництва здійснюється з метою підтвердження можливості підприємства виготовляти продукцію відповідно до вимог чинних нормативних документів та для визначення періодичності та форм проведення технічного нагляду за виробництвом.
Відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону: «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Враховуючи все вищезазначене не вбачається підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Випробування дає можливість об’єктивно оцінити технічний рівень та якість виробів.
Аналіз технічної документації та обстеження виробництва здійснюється з метою підтвердження можливості підприємства виготовляти продукцію відповідно до вимог чинних нормативних документів та для визначення періодичності та форм проведення технічного нагляду за виробництвом.
Відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону: «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Враховуючи все вищезазначене не вбачається підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ПРИЗМА" |
3 890 000,40
UAH з ПДВ
|
3 890 000,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ПРИЗМА" #43496149 |
Очікує рішення |
3 890 000,40
UAH з ПДВ
|
11 березня 2025 00:00
|