Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція території благоустрою з улаштуванням скейт-парку за адресою: м. Житомир, бульвар Новий"
Очікувана вартість
1 482 113,00 UAH
UA-2020-09-22-006057-b 083e819347284a9a8ffd7bd7fb5e17c9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

В'ячеслав Глазунов

+380412445716 ukbgmr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36072499
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
Контактна особа: В'ячеслав Глазунов
+380412445716
ukbgmr@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 12:35
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 12:21
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 12:22
Очікувана вартість: 1 482 113,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція території благоустрою з улаштуванням скейт-парку за адресою: м. Житомир, бульвар Новий"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, бульвар Новий
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Відповідно до умов договору. За наявності відповідного фінансування Замовник має право надати Підряднику попередню оплату (аванс) на придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів, необхідних для виконання робіт. Замовник визначає розмір авансу, який у будь-якому випадку не може перевищувати 30 % вартості річного обсягу робіт, передбаченого Календарним планом виконання робіт. Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Відповідно до умов договору. Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», оформлених належним чином, підписаних уповноваженими представниками Сторін (у тому числі особою, яка здійснює технічний нагляд за будівництвом Об'єкта) та скріплених печатками Сторін. Пiсляоплата 15 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 14:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 12:35
Оголошення.doc
22 вересня 2020 12:35
Проект Договору.docx
22 вересня 2020 14:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 12:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 12:35
Оголошення.doc
22 вересня 2020 12:35
Проект Договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ" 1 481 808,73
UAH з ПДВ
1 481 808,73
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 11:12
Електронний підпис
01 жовтня 2020 11:11
Форма 1 Додатку 1.pdf
01 жовтня 2020 11:11
трудові книжки прац..pdf
01 жовтня 2020 11:11
Кошторис.pdf
01 жовтня 2020 11:11
Додаток №3.pdf
01 жовтня 2020 11:11
Довідка по ст. 17.pdf
01 жовтня 2020 11:11
Диплом виконавця.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ"
#43388183
Переможець 1 481 808,73
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 16:58

Документи

02 жовтня 2020 16:58
Електронний підпис
02 жовтня 2020 16:58
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2020 16:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ"
#43388183
1 481 808,73
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 жовтня 2020 16:58
Електронний підпис
02 жовтня 2020 16:58
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 травня 2021 11:11
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2021 15:29
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
19 травня 2021 15:29
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2021 09:28
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
13 травня 2021 09:28
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 12:32
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
05 січня 2021 12:31
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 12:29
Договір № 66.pdf укладений
13 жовтня 2020 12:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 1.2., п. 2.1., п. 10.1., додатків № 2 та № 3 договору
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 2.1 договору
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на 14246,13 грн, нова редакція п. 2.1. та додатків № 1 та 3 договору
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 467 562,60
UAH (в тому числі ПДВ 244 593,77 UAH)