Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«КАПIТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМIЩЕНЬ КП "СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС" НА ТРУХАНОВОМУ ОСТРОВI НА ВУЛ. ТРУХАНIВСЬКА, 12 - А У ДНIПРОВСЬКОМУ РАЙОНI». ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)»
Очікувана вартість
11 032 000,00 UAH
UA-2020-02-21-002287-a 081298888dc045f6a41ecf4b781eaba3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Піддубний Олександр Павлович

+380501455225 sportkomplex@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС»
Код ЄДРПОУ: 03768026
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Хрещатик,12, місто Київ, Київська область, Україна
Контактна особа: Піддубний Олександр Павлович
+380501455225
sportkomplex@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 20:55
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 12:00
Початок аукціону: 11 березня 2020 11:15
Очікувана вартість: 11 032 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«КАПIТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМIЩЕНЬ КП "СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС" НА ТРУХАНОВОМУ ОСТРОВI НА ВУЛ. ТРУХАНIВСЬКА, 12 - А У ДНIПРОВСЬКОМУ РАЙОНI». ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Труханівська 12-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 20:45
3 ТД__труханівська.doc
21 лютого 2020 21:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 21:02
1 Оголошення.docx
25 лютого 2020 20:45
3 ТД__труханівська.doc
21 лютого 2020 21:02
3 ТД__труханівська.doc
21 лютого 2020 21:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 21:02
1 Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо форми довідки
Дата подання: 24 лютого 2020 18:00
Дата відповіді: 25 лютого 2020 20:50
Відповідно до п. 1 розділу ІІІ. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" замовником вимагається подача документів у складі тендерної пропозиції учасника, а саме: 10. Довідки про взяття на облік платника податку у Державній податковій інспекції. (Форма подання документу - оригінал довідки). Питання: Яку саме форму довідки потрібно надати субєкту господарювання - юридичній особі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за запитання. В тендерну документацію було внесено корективи. Дану вимогу було вилучено.
Дискримінаційні ознаки тендерної документації
Дата подання: 26 лютого 2020 08:53
Дата відповіді: 27 лютого 2020 23:16
Звертаємо Вашу увагу на те, що після розкриття тендерних пропозицій всі документи, що були подані Учасником в складі тендерної пропозиції стають загальнодоступними і будь-хто може їх переглянути, скачати тощо. Згідно статті 11 Закону України “Про інформацію” не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Частина цих даних міститься в паспорті громадянина України, дипломах про освіту, трудових книжках. Якщо мова йде про фізичну особу чи уповноважену особу юридичної особи то, що саме має підтвердити копія паспорту чи ідентифікаційний код? Повноваження директора (в тому числі з приводу укладення договору) прописані в Статуті підприємства, в наказі про призначення директора або ж протоколі загальних зборів учасників на яких було призначено директора. Також ПІБ директора зазначені в ЄДР і цю інформацію можна переглянути в реєстрі за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch просто надіславши безкоштовний запит. Ту ж саму інформацію можна подивитися і для фізичної особи – підприємця. Хочемо повідомити Вас, що в закупівлі UA-2017-05-12-000685-b, де Учасник оскаржив вимогу Замовника про надання в складі тендерної пропозиції документів, що містять персональні дані працівників підприємства - трудових книжок, дипломів, посвідчень працівників. Працівники, чиї трудові книжки мали бути опубліковані в системі не погодились надати згоду на обробку їхніх персональних даних. АМКУ став на бік Учасника, вважаючи таку вимогу дискримінаціною, адже, в таких умовах, до тендеру фактично можуть бути допущені лише ті компанії, співробітники яких готові оприлюднити документи зі своїми персональними даними для широкого загалу. На наше глибоке переконання, вимоги розділу 3 п.п. 4.1, 17, 18 та пункту 28 Тендерної документації мають дискримінаційний характер, тому пропонуємо виключити їх з обов’язкового переліку документів, які має надати Учасник. У разі негативної відповіді ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України за роз’ясненням.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за запитання!
Вимоги щодо кваліфікації працівників, підготовлені у відповідності до довідника кваліфікаційних характеристик працівників. Випуск 64 Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи. Замовник вимагає документальне підтвердження відповідності (копії трудових книжок фахівців та копії їх дипломів) Учасника вимогам чинних нормативно-правових актів.
Наголошуємо що, вимоги до професії працівників, являються загальними для всіх видів економічної діяльності який затверджений наказом Міністерства праці і соціальної політики України від 29.12.2004 N 336.
Оскільки, надання копій вищезазначених документів може призвести до розкриття конфіденційної інформації про осіб без їх згоди, то Замовник передбачив надання листа-згоду на обробку персональних даних осіб, документи яких буде надано в складі тендерної пропозиції.
Учасник - фізична особа-підприємець, також повинен надати в складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних, оскільки конфіденційна інформація про нього може бути розкрита після проведення аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" 8 216 274,00
UAH з ПДВ
8 161 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інвестком-М" 10 518 902,33
UAH з ПДВ
8 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОД-СТРОЙМОНТАЖ" 9 057 277,20
UAH з ПДВ
9 002 117,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2020 14:39
Електронний підпис
09 березня 2020 20:46
Електронний підпис
09 березня 2020 18:16
Електронний підпис
09 березня 2020 18:14
22_гарант_лист_витрати.pdf
09 березня 2020 18:14
13_коп_форма_1ДФ.pdf
09 березня 2020 18:14
12_коп_баланс_звіт_2019.pdf
09 березня 2020 18:14
10_коп_Витяг_ПДВ.pdf
09 березня 2020 18:14
Гарантія.rar
09 березня 2020 18:14
4_2_довідка_бенефіціар.pdf
09 березня 2020 18:14
270.imd
09 березня 2020 18:14
0_реєстр_документів.pdf

Публічні документи

10 березня 2020 09:45
Електронний підпис
10 березня 2020 09:42
Фін_звіт.pdf
10 березня 2020 09:42
Статут.pdf
10 березня 2020 09:42
сертифікат_кошторис.pdf
10 березня 2020 09:42
Лист-згода.pdf
10 березня 2020 09:42
Проєкт договору.pdf
10 березня 2020 09:42
Ліцензія.pdf
10 березня 2020 09:42
Ліцензія АВК.pdf
10 березня 2020 09:42
наказ + протокол.pdf
10 березня 2020 09:42
паспорт учасника.pdf
10 березня 2020 09:42
Витяг з ЄДР.pdf
10 березня 2020 09:42
1069.imd
10 березня 2020 09:42
Довідка_Статистика.pdf
10 березня 2020 09:42
Відомості про учасника.pdf
10 березня 2020 09:42
Витяг ПДВ.pdf
10 березня 2020 09:42
кошторис.pdf
10 березня 2020 09:42
пропозиція.pdf

Публічні документи

10 березня 2020 11:25
Електронний підпис
10 березня 2020 11:17
Листи, довідки, додатки.pdf
10 березня 2020 11:17
Ліцензія.pdf
10 березня 2020 11:17
Документи ТОВ.pdf
10 березня 2020 11:17
300.ims
10 березня 2020 11:17
300.imd
10 березня 2020 11:17
Договорна ціна.pdf
10 березня 2020 11:17
Зведений кошторис.pdf
10 березня 2020 11:17
Дефектні акти 1-10.pdf
10 березня 2020 11:17
Локальні кошториси 6-10.pdf
10 березня 2020 11:17
Локальні кошториси 1-5.pdf
10 березня 2020 11:17
Відомость ресурсів 6-10.pdf
10 березня 2020 11:17
Відомость ресурсів 1-5.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ"

ТОВ "Інвестком-М"

ТОВ "ОД-СТРОЙМОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ"
#31563714
Переможець 8 161 000,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 10:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 10:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ"
#31563714
8 161 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 17:51
Довідка про вартість.PDF укладений
04 грудня 2020 15:00
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 18:50
Договір 27.03.PDF укладений
27 березня 2020 18:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 681 732,40
UAH (в тому числі ПДВ 946 955,40 UAH)