Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«КАПIТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМIЩЕНЬ КП "СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС" НА ТРУХАНОВОМУ ОСТРОВI НА ВУЛ. ТРУХАНIВСЬКА, 12 - А У ДНIПРОВСЬКОМУ РАЙОНI». ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)»
Очікувана вартість
11 032 000,00 UAH
UA-2020-02-21-002287-a ● 081298888dc045f6a41ecf4b781eaba3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС» |
Код ЄДРПОУ: | 03768026 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Хрещатик,12, місто Київ, Київська область, Україна |
Контактна особа: |
Піддубний Олександр Павлович +380501455225 sportkomplex@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2020 20:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 лютого 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2020 11:15 |
Очікувана вартість: | 11 032 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55 160,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«КАПIТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМIЩЕНЬ КП "СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС" НА ТРУХАНОВОМУ ОСТРОВI НА ВУЛ. ТРУХАНIВСЬКА, 12 - А У ДНIПРОВСЬКОМУ РАЙОНI». ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Труханівська 12-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2020 20:45 |
3 ТД__труханівська.doc | |
21 лютого 2020 21:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2020 21:02 |
1 Оголошення.docx |
25 лютого 2020 20:45 |
3 ТД__труханівська.doc
|
||
21 лютого 2020 21:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
21 лютого 2020 21:02 |
1 Оголошення.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання щодо форми довідки
Дата подання: 24 лютого 2020 18:00
Дата відповіді: 25 лютого 2020 20:50
Відповідно до п. 1 розділу ІІІ. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" замовником вимагається подача документів у складі тендерної пропозиції учасника, а саме:
10. Довідки про взяття на облік платника податку у Державній податковій інспекції. (Форма подання документу - оригінал довідки).
Питання: Яку саме форму довідки потрібно надати субєкту господарювання - юридичній особі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за запитання. В тендерну документацію було внесено корективи. Дану вимогу було вилучено.
Дискримінаційні ознаки тендерної документації
Дата подання: 26 лютого 2020 08:53
Дата відповіді: 27 лютого 2020 23:16
Звертаємо Вашу увагу на те, що після розкриття тендерних пропозицій всі документи, що були подані Учасником в складі тендерної пропозиції стають загальнодоступними і будь-хто може їх переглянути, скачати тощо.
Згідно статті 11 Закону України “Про інформацію” не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Частина цих даних міститься в паспорті громадянина України, дипломах про освіту, трудових книжках.
Якщо мова йде про фізичну особу чи уповноважену особу юридичної особи то, що саме має підтвердити копія паспорту чи ідентифікаційний код?
Повноваження директора (в тому числі з приводу укладення договору) прописані в Статуті підприємства, в наказі про призначення директора або ж протоколі загальних зборів учасників на яких було призначено директора. Також ПІБ директора зазначені в ЄДР і цю інформацію можна переглянути в реєстрі за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch просто надіславши безкоштовний запит. Ту ж саму інформацію можна подивитися і для фізичної особи – підприємця.
Хочемо повідомити Вас, що в закупівлі UA-2017-05-12-000685-b, де Учасник оскаржив вимогу Замовника про надання в складі тендерної пропозиції документів, що містять персональні дані працівників підприємства - трудових книжок, дипломів, посвідчень працівників. Працівники, чиї трудові книжки мали бути опубліковані в системі не погодились надати згоду на обробку їхніх персональних даних. АМКУ став на бік Учасника, вважаючи таку вимогу дискримінаціною, адже, в таких умовах, до тендеру фактично можуть бути допущені лише ті компанії, співробітники яких готові оприлюднити документи зі своїми персональними даними для широкого загалу.
На наше глибоке переконання, вимоги розділу 3 п.п. 4.1, 17, 18 та пункту 28 Тендерної документації мають дискримінаційний характер, тому пропонуємо виключити їх з обов’язкового переліку документів, які має надати Учасник. У разі негативної відповіді ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України за роз’ясненням.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за запитання!
Вимоги щодо кваліфікації працівників, підготовлені у відповідності до довідника кваліфікаційних характеристик працівників. Випуск 64 Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи. Замовник вимагає документальне підтвердження відповідності (копії трудових книжок фахівців та копії їх дипломів) Учасника вимогам чинних нормативно-правових актів.
Наголошуємо що, вимоги до професії працівників, являються загальними для всіх видів економічної діяльності який затверджений наказом Міністерства праці і соціальної політики України від 29.12.2004 N 336.
Оскільки, надання копій вищезазначених документів може призвести до розкриття конфіденційної інформації про осіб без їх згоди, то Замовник передбачив надання листа-згоду на обробку персональних даних осіб, документи яких буде надано в складі тендерної пропозиції.
Учасник - фізична особа-підприємець, також повинен надати в складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних, оскільки конфіденційна інформація про нього може бути розкрита після проведення аукціону.
Вимоги щодо кваліфікації працівників, підготовлені у відповідності до довідника кваліфікаційних характеристик працівників. Випуск 64 Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи. Замовник вимагає документальне підтвердження відповідності (копії трудових книжок фахівців та копії їх дипломів) Учасника вимогам чинних нормативно-правових актів.
Наголошуємо що, вимоги до професії працівників, являються загальними для всіх видів економічної діяльності який затверджений наказом Міністерства праці і соціальної політики України від 29.12.2004 N 336.
Оскільки, надання копій вищезазначених документів може призвести до розкриття конфіденційної інформації про осіб без їх згоди, то Замовник передбачив надання листа-згоду на обробку персональних даних осіб, документи яких буде надано в складі тендерної пропозиції.
Учасник - фізична особа-підприємець, також повинен надати в складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних, оскільки конфіденційна інформація про нього може бути розкрита після проведення аукціону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2020 11:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" |
8 216 274,00
UAH з ПДВ
|
8 161 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Інвестком-М" |
10 518 902,33
UAH з ПДВ
|
8 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОД-СТРОЙМОНТАЖ" |
9 057 277,20
UAH з ПДВ
|
9 002 117,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" #31563714 |
Переможець |
8 161 000,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 10:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2020 17:51
|
Довідка про вартість.PDF | укладений |
04 грудня 2020 15:00
|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2020 18:50
|
Договір 27.03.PDF | укладений |
27 березня 2020 18:45
|