Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

22820000-4 Бланки (бланк в/к/о 1/16 без. об. (упак. 10 шт.), бланк п/к/о 1/16 без. об. (упак. 10 шт.))
Очікувана вартість
54,00 UAH
UA-2021-11-04-000698-a 077c5eaa231a4a01b8aadc0120b433d3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Баранік

+380542773383
+380665408737
sokdc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР"
Код ЄДРПОУ: 14019167
Місцезнаходження: 40020, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Ковпака, буд. 18
Контактна особа: Юлія Баранік
+380542773383, +380665408737
sokdc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


22820000-4 Бланки (бланк в/к/о 1/16 без. об. (упак. 10 шт.), бланк п/к/о 1/16 без. об. (упак. 10 шт.))
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 упаковка
22820000-4 Бланки (бланк в/к/о 1/16 без. об. (упак. 10 шт.))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40020, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Ковпака, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2021  —  30 листопада 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
15 упаковка
22820000-4 Бланки (бланк п/к/о 1/16 без. об. (упак. 10 шт.))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40020, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Ковпака, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2021  —  30 листопада 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

04 листопада 2021 09:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВИДАВНИЧО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МРІЯ"- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#14000133
Переможець 54,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2021 09:05

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 13:30
Електронний підпис укладений
04 листопада 2021 09:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 54,00
UAH (в тому числі ПДВ 9,00 UAH)