Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Монтаж автоматичної установки системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу приміщень, за адресою: Донецька область, м.Часів Яр, вул. Пирогова, буд. 3
Очікувана вартість
478 862,00 UAH
UA-2020-10-05-003970-a ● 0735f57c1c7749198ae2557d325803a8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧАСОВОЯРСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ПЛАНОВОГО ЛІКУВАННЯ БАХМУТСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01990179 |
Місцезнаходження: | 84551, Україна , Донецька обл., Бахмутський район місто Часів Яр, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА будинок 3 |
Контактна особа: |
Тетяна Ємець +380666747147 chibisa@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2020 12:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 21 жовтня 2020 12:19 |
Очікувана вартість: | 478 862,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 394,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою.
У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Специфікація щодо технічних показників товару може бути викладена англійською або російською мовою із зазначенням за потреби загальновживаних абревіатур або скорочень англійською мовою.
Розгорнути
Згорнути
У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Специфікація щодо технічних показників товару може бути викладена англійською або російською мовою із зазначенням за потреби загальновживаних абревіатур або скорочень англійською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Монтаж автоматичної установки системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу приміщень, за адресою: Донецька область, м.Часів Яр, вул. Пирогова, буд. 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84551, Україна, Донецька область, місто Часів Яр, вул. ПИРОГОВА, буд. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування: місцевий бюджет. Замовник здійснює оплату шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання акта виконаних робіт, за умови наявності фінансування, в т. ч. на умовах відстрочення платежу за надані послуги до 31.12.2020 року згідно проміжних актів з листопада по грудень 2020 року відповідно до затверджених планових призначень. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 жовтня 2020 12:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 жовтня 2020 12:46 |
Техн. завда. Дод. 2.pdf | |
05 жовтня 2020 12:46 |
ТД_Встановлення автоматичної пожеж.сигн.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-05-003970-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ГРИЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3082702730
Дата подання: 29 жовтня 2020 16:16
ВИМОГА про надання роз’яснень та щодо усунення порушень законодавства с питань публічних закупівель з боку замовника відкритих торгів.
Комунальним некомерційним підприємством «Часовоярська міська лікарня планового лікування Бахмутської районної ради» (надалі – Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю за предметом: «Монтаж автоматичної установки системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу приміщень, за адресою: Донецька область, м.Часів Яр, вул. Пирогова, буд. 3», ідентифікатор у системі «Prozorro» UA-2020-10-05-003970-a. Фізична особа-підприємець Грищенко Олександр Володимирович прийняв участь у вказаній закупівлі, однак пропозицію не було розглянуто у зв’язку із визнанням переможцем тендерним комітетом у закупівлі ТОВ «ВИД-Д» (ЄДРПОУ 24063784). В ході розгляду пропозицій тендерним комітетом не було звернуто увагу на наявність низки невідповідностей умовам тендерної документації, які містяться у документах пропозиції учасника ТОВ «ВИД-Д», що свідчить про ознаки упередженого ставлення та дискримінаційного підходу з боку замовника. Надаємо перелік (скорочений, але не виключений) невідповідностей пропозиції цього учасника вимогам замовника нижче.
1. Відповідно до умов п.п. 5.3.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» «Усереднені показники адміністративних витрат (додаток Д) слугують орієнтиром і можуть використовуватися замовником для співставлення адміністративних витрат, обчислених в інвесторській кошторисній документації, з адміністративних витратами, розрахованими підрядною організацією при складанні договірної ціни.»
Згідно Додатку «Д» ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 максимальний коефіцієнт при визначенні адміністративних витрат може складати значення 1,79.
Згідно Розрахунку усереднених показників адміністративних витрат, наданого у складі документів пропозиції, показник адміністративних витрат по підприємству за 2019 рік склав значення 2,12, що набагато вище за норми, визначені за ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013.Таким чином, пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника визначеним ТД, зокрема вимогам щодо порядку формування Договірної ціни за цією закупівлею.
2. В порушення вимог п.1 р.3 ТД учасником не надано підтверджуючу інформацію про можливість виконання об’ємів робіт наданих в Технічній специфікації Додаток 1 тендерної документації.
При цьому, сама технічна специфікація наданаучасником ТОВ «Вид Д» не у повному обсязі та вважається ненаданою, що свідчить про невідповідність його пропозиції – вимогам замовника.
3. Відповідно до умов п.5 р.3 ТД на підтвердження відповідності встановленому критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник надає копію договору на роботи/послуги (в обсязі не менше 50 % від очікуваної вартості даної закупівлі).
Учасник ТОВ «Вид Д» надав копію аналогічного договору без його невід’ємних частин, тому вказаний договір є наданим не у повному обсязі та вважається ненаданим.
4. В порушення умов п.3 р.6 ТД учасник надав не заповнений зі свого боку проект договору про закупівлю, зокрема у пунктах 2.1, 3.1, 11.1 та додатки.
5. Відповідно до умов п.4 додатку 1 ТД– учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід, тощо і подається за формою згідно з Додатком 8 до тендерної документації.
Учасник ТОВ «Вид Д» надав довідку, але у довідці відсутній працівник, який має бути відповідно до Вимог щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень (Кадрові вимоги) ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, а саме: налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
6. Відповідно до умов п.11 додатку 1– учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати довідку про наявність обладнання та матеріально технічної бази, яка складена згідно з Додатком 9 до тендерної документації
Учасник ТОВ «Вид Д» надав довідку, але у довідці відсутнє обладнання, яке має бути відповідно до Вимог щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень (Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази) ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, а саме: прилади для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер) та пристрої для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму).
7. В порушення умов Додатку 9 до тендерної документації, учасником було надано договори оренди автомобілю та приміщення, які гн завірені одночасно орендодавцем та учасником.
8. Кошториси не містять підпису та печатки кошторисника.
Враховуючи викладене, для недопущення порушень основних принципів публічних закупівель, визначених частинами 4 та 5 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - принципів недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі в ході розгляду пропозиції учасника ТОВ "ВИД-Д" (ЄДРПОУ 24063784), вимагаємо врахувати всі перелічені у цій вимозі зауваження. В разі відсутності об’єктивної реакції з боку тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Часовоярська міська лікарня планового лікування Бахмутської районної ради» на дану вимогу, та/або відсутності рішень щодо усунення порушень діючого законодавства, повідомляємо про те, що ми вимушені будемо звернутися для подальшого оскарження рішень Замовника щодо цього питання до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
1. Відповідно до умов п.п. 5.3.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» «Усереднені показники адміністративних витрат (додаток Д) слугують орієнтиром і можуть використовуватися замовником для співставлення адміністративних витрат, обчислених в інвесторській кошторисній документації, з адміністративних витратами, розрахованими підрядною організацією при складанні договірної ціни.»
Згідно Додатку «Д» ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 максимальний коефіцієнт при визначенні адміністративних витрат може складати значення 1,79.
Згідно Розрахунку усереднених показників адміністративних витрат, наданого у складі документів пропозиції, показник адміністративних витрат по підприємству за 2019 рік склав значення 2,12, що набагато вище за норми, визначені за ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013.Таким чином, пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника визначеним ТД, зокрема вимогам щодо порядку формування Договірної ціни за цією закупівлею.
2. В порушення вимог п.1 р.3 ТД учасником не надано підтверджуючу інформацію про можливість виконання об’ємів робіт наданих в Технічній специфікації Додаток 1 тендерної документації.
При цьому, сама технічна специфікація наданаучасником ТОВ «Вид Д» не у повному обсязі та вважається ненаданою, що свідчить про невідповідність його пропозиції – вимогам замовника.
3. Відповідно до умов п.5 р.3 ТД на підтвердження відповідності встановленому критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник надає копію договору на роботи/послуги (в обсязі не менше 50 % від очікуваної вартості даної закупівлі).
Учасник ТОВ «Вид Д» надав копію аналогічного договору без його невід’ємних частин, тому вказаний договір є наданим не у повному обсязі та вважається ненаданим.
4. В порушення умов п.3 р.6 ТД учасник надав не заповнений зі свого боку проект договору про закупівлю, зокрема у пунктах 2.1, 3.1, 11.1 та додатки.
5. Відповідно до умов п.4 додатку 1 ТД– учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід, тощо і подається за формою згідно з Додатком 8 до тендерної документації.
Учасник ТОВ «Вид Д» надав довідку, але у довідці відсутній працівник, який має бути відповідно до Вимог щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень (Кадрові вимоги) ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, а саме: налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
6. Відповідно до умов п.11 додатку 1– учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати довідку про наявність обладнання та матеріально технічної бази, яка складена згідно з Додатком 9 до тендерної документації
Учасник ТОВ «Вид Д» надав довідку, але у довідці відсутнє обладнання, яке має бути відповідно до Вимог щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень (Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази) ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, а саме: прилади для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер) та пристрої для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму).
7. В порушення умов Додатку 9 до тендерної документації, учасником було надано договори оренди автомобілю та приміщення, які гн завірені одночасно орендодавцем та учасником.
8. Кошториси не містять підпису та печатки кошторисника.
Враховуючи викладене, для недопущення порушень основних принципів публічних закупівель, визначених частинами 4 та 5 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - принципів недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі в ході розгляду пропозиції учасника ТОВ "ВИД-Д" (ЄДРПОУ 24063784), вимагаємо врахувати всі перелічені у цій вимозі зауваження. В разі відсутності об’єктивної реакції з боку тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Часовоярська міська лікарня планового лікування Бахмутської районної ради» на дану вимогу, та/або відсутності рішень щодо усунення порушень діючого законодавства, повідомляємо про те, що ми вимушені будемо звернутися для подальшого оскарження рішень Замовника щодо цього питання до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 листопада 2020 09:29
Щодо вимоги UA-2020-10-05-003970-a.c1
Уважно ознайомившись з змістом Вашої вимоги повідомляємо наступне.
1. Умовами документації Замовника передбачено надання розрахунку коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій, що стосується безпосереднього даної закупівлі, а не усереднених показників підприємства для визначення розміру загальновиробничих та адміністративних витрат досягнутих у 2019 році, також звертаємо Вашу увагу, що такий документ не вимагався умовами тендерної документації, отже зазначені факти не можуть стати підставою для відхилення тендерної пропозиції. Замовник перевіряє тендерну пропозицію на відповідність умовам тендерній документації. Слід додати, що Учасник подаючи тендерну пропозицію на аукціон робить розрахунок витрат згідно з ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, за яким погоджується виконати весь перелік видів робіт згідно технічного завдання.
2. В складі пропозиції Учасника ТОВ «Вид-Д» надано технічне завдання в повному обсязі, яке міститься в 2 файлах «тех спец 2.pdf» та «кошторис 4 + тех спец. рdf», і повністю відповідає вимогам тендерної документації.
3. Учасником дійсно було надано аналогічний договір, який не містив його невід’ємних частин. Оскільки ЗУ «Про публічні закупівлі» надає можливість виправити виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Виходячи з цього Замовником було розміщено таку вимогу, а Учасником усунуто таку невідповідність, і дозавантажено, відповідно до норм закону - додатки до аналогічного договору № 31 про закупівлю за державні кошти від 23.07.2020 року, які є невід’ємними його частинами.
4.Учасником в складі пропозиції надано проект договору, який заповнений зі сторони Учасника. п. 2.1. заповнюється в момент підписання договору (з моменту коли такі інформаціє буде відома для сторін), 3.1. заповнюється в момент підписання договору, не заповнення п. 11.1. є формально помилкою. Відповідно умов тендерної документації технічні помилки та описки, у т.ч. пропущені слова/літери, що не впливають на зміст пропозиції та її відповідність, зокрема, вимогам Додатку 3 тендерної документації
5. В складі пропозиції Учасника надано довідку про наявних працівників відповідної кваліфікацій, які мають необхідні знання та досвід. Надана довідка повністю відповідає вимогам замовника та додатку 8 до тендерної документації. Також звертаємо Вашу увагу на те, що Замовником в тендерні документації не вимагалось підтвердження відповідності Вимогам щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень (Кадрові вимоги) ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, і не встановлювалась вимога щодо обов’язкової наявності працівника «налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду». Вимоги, не передбачені тендерною документацією не можуть бути підставою для відхиоення.
6. В складі пропозиції Учасника надано довідку про наявність техніки, механізмів та обладнання (власник, орендованих та які наявні в субпідрядника), необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогам тендерної документації. Надана довідка повністю відповідає вимогам замовника та додатку 9 до тендерної документації. Також звертаємо Вашу увагу на те, що Замовником в тендерні документації не вимагалось підтвердження відповідності Вимогам щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень (Кадрові вимоги) ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р.
7. В складі пропозиції Учасника надано довідку про наявність техніки, механізмів та обладнання (власник, орендованих та які наявні в субпідрядника), необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогам тендерної документації. Надана довідка повністю відповідає вимогам замовника та додатку 9 до тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу на те, що дана довідка містить інформацію лише про власну техніку Учасника ТОВ «Вид-Д». Отже Учасником вимонано умови документації в повному обсязі.
8. Тендерною документації Замовника вимагалось надання кошторису, однак окремих вимог, щодо підписів кошторисника тендерна документація не містить. Виходячи з цього Учасником ТОВ «Вид-Д» виконано вимогу замовника.
Виходячи з вище викладеного, підстави для задоволення вашої вимоги відсутні.
Уважно ознайомившись з змістом Вашої вимоги повідомляємо наступне.
1. Умовами документації Замовника передбачено надання розрахунку коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій, що стосується безпосереднього даної закупівлі, а не усереднених показників підприємства для визначення розміру загальновиробничих та адміністративних витрат досягнутих у 2019 році, також звертаємо Вашу увагу, що такий документ не вимагався умовами тендерної документації, отже зазначені факти не можуть стати підставою для відхилення тендерної пропозиції. Замовник перевіряє тендерну пропозицію на відповідність умовам тендерній документації. Слід додати, що Учасник подаючи тендерну пропозицію на аукціон робить розрахунок витрат згідно з ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, за яким погоджується виконати весь перелік видів робіт згідно технічного завдання.
2. В складі пропозиції Учасника ТОВ «Вид-Д» надано технічне завдання в повному обсязі, яке міститься в 2 файлах «тех спец 2.pdf» та «кошторис 4 + тех спец. рdf», і повністю відповідає вимогам тендерної документації.
3. Учасником дійсно було надано аналогічний договір, який не містив його невід’ємних частин. Оскільки ЗУ «Про публічні закупівлі» надає можливість виправити виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Виходячи з цього Замовником було розміщено таку вимогу, а Учасником усунуто таку невідповідність, і дозавантажено, відповідно до норм закону - додатки до аналогічного договору № 31 про закупівлю за державні кошти від 23.07.2020 року, які є невід’ємними його частинами.
4.Учасником в складі пропозиції надано проект договору, який заповнений зі сторони Учасника. п. 2.1. заповнюється в момент підписання договору (з моменту коли такі інформаціє буде відома для сторін), 3.1. заповнюється в момент підписання договору, не заповнення п. 11.1. є формально помилкою. Відповідно умов тендерної документації технічні помилки та описки, у т.ч. пропущені слова/літери, що не впливають на зміст пропозиції та її відповідність, зокрема, вимогам Додатку 3 тендерної документації
5. В складі пропозиції Учасника надано довідку про наявних працівників відповідної кваліфікацій, які мають необхідні знання та досвід. Надана довідка повністю відповідає вимогам замовника та додатку 8 до тендерної документації. Також звертаємо Вашу увагу на те, що Замовником в тендерні документації не вимагалось підтвердження відповідності Вимогам щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень (Кадрові вимоги) ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, і не встановлювалась вимога щодо обов’язкової наявності працівника «налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду». Вимоги, не передбачені тендерною документацією не можуть бути підставою для відхиоення.
6. В складі пропозиції Учасника надано довідку про наявність техніки, механізмів та обладнання (власник, орендованих та які наявні в субпідрядника), необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогам тендерної документації. Надана довідка повністю відповідає вимогам замовника та додатку 9 до тендерної документації. Також звертаємо Вашу увагу на те, що Замовником в тендерні документації не вимагалось підтвердження відповідності Вимогам щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень (Кадрові вимоги) ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р.
7. В складі пропозиції Учасника надано довідку про наявність техніки, механізмів та обладнання (власник, орендованих та які наявні в субпідрядника), необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогам тендерної документації. Надана довідка повністю відповідає вимогам замовника та додатку 9 до тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу на те, що дана довідка містить інформацію лише про власну техніку Учасника ТОВ «Вид-Д». Отже Учасником вимонано умови документації в повному обсязі.
8. Тендерною документації Замовника вимагалось надання кошторису, однак окремих вимог, щодо підписів кошторисника тендерна документація не містить. Виходячи з цього Учасником ТОВ «Вид-Д» виконано вимогу замовника.
Виходячи з вище викладеного, підстави для задоволення вашої вимоги відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 жовтня 2020 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИД-Д" |
453 660,40
UAH з ПДВ
|
293 794,42
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" |
465 787,85
UAH з ПДВ
|
294 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГРИЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
471 998,07
UAH з ПДВ
|
471 998,07
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИД-Д" #24063784 |
Рішення скасоване |
293 794,42
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2020 17:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 жовтня 2020 13:13
|
ТОВ "ВИД-Д" #24063784 |
Відхилено |
293 794,42
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2020 17:59
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" #38088364 |
Відхилено |
294 000,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2020 11:44
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 листопада 2020 00:00
|
ФОП "ГРИЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3082702730 |
Переможець |
471 998,07
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2020 22:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 листопада 2020 10:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 18:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 11:06
|
Дод уг 3 до дог 158.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 11:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2020 17:27
|
Дод уг 2 до дог 158.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2020 17:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2020 11:13
|
Зведений кошторис.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2020 11:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2020 13:24
|
Дод уг 1 до дог 158.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2020 13:23
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2020 12:37
|
Дог 158.pdf | укладений |
11 грудня 2020 12:35
|
Договірна ціна(1).pdf | укладений |
11 грудня 2020 12:35
|
Локальний кошторис (1).pdf | укладений |
11 грудня 2020 12:35
|
Відомість ресурсів.pdf | укладений |
11 грудня 2020 12:35
|
Дефектний акт(1).pdf | укладений |
11 грудня 2020 12:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 158/ ДУ 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зведений кошторис |
Номер договору про закупівлю: | 158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Зведений кошторис |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжити строк виконання робіт до 24 грудня 2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | 158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 158/ДУ № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю та зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №158/ДУ№3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |