Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КРЕМІНСЬКА МІСЬКА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ СЄВЄРОДОНЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44789075 |
Місцезнаходження: | 92900, Україна , Луганська обл., м.Кремінна, пр.Дружби, будинок 13 |
Контактна особа: |
Оксана Сухініна +380666423318 krem_mvca@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2023 12:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 3 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2023 12:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2023 12:42 |
ТД квадрокоптер_2023.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-09-000038 ● 69a2bf9892a0428cb6dba84243dd2e0d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2023 14:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.05.2023 № 147
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 09.05.2023 № 147.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-30-007719-a, 30.01.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/4590-2023 від 21.04.2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-10 14:27:42
Про надання пояснень
Дата: 10.05.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-01-30-007719-a, яка проводилась Кремінською міською військовою адміністрацією Сєвєродонецького району Луганської області.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування бюджетних призначень, розміру очікуваної вартості предмета закупівель, його технічних та якісних характеристик?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати відповідну інформацію чи було надано переможцем тендеру при укладанні договору відповідні документи про підтвердження права підписання договору про закупівлю та копію ліцензій або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-22 11:21:39
Пояснення
У відповідь на запит про надання пояснень від 10 травня 2023 року надаємо наступну інформацію:
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» Замовником було здійснено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
За змістом ст. 1, ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право самостійно визначити необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель. Таким чином, технічні та якісні характеристики визначені на підставі потреб/цілей Замовника з урахуванням вимог діючих нормативних актів.
Розмір бюджетного призначення та очікувану вартість визначено з урахуванням потреб та затверджених кошторисних видатків. Також надаємо посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://kremrada.gov.ua/index.php/dostup-do-publichnoji-informatsiji/richni-zakupivli-m/item/11089-richni-zakupivli-za-2023-rik-sichen-30.
Переможцем тендеру при укладанні договору було надано відповідні документи про підтвердження права підписання договору про закупівлю та копію ліцензій або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності (Відповідні підтверджуючі документи додаються до пояснення).
Також повідомляємо, що дане пояснення оприлюднено з запізненням у зв’язку з тимчасовою відсутністю у регіоні електричної енергії та інтернет-зв’язку у період, який повинно було бути надане пояснення.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-05-18 16:24:20
Пояснення
У відповідь на запит про надання пояснень від 10 травня 2023 року надаємо наступну інформацію:
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» Замовником було здійснено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
За змістом ст. 1, ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право самостійно визначити необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель. Таким чином, технічні та якісні характеристики визначені на підставі потреб/цілей Замовника з урахуванням вимог діючих нормативних актів.
Розмір бюджетного призначення та очікувану вартість визначено з урахуванням потреб та затверджених кошторисних видатків. Також надаємо посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://kremrada.gov.ua/index.php/dostup-do-publichnoji-informatsiji/richni-zakupivli-m/item/11089-richni-zakupivli-za-2023-rik-sichen-30.
Переможцем тендеру при укладанні договору було надано відповідні документи про підтвердження права підписання договору про закупівлю та копію ліцензій або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності (Відповідні підтверджуючі документи додаються до пояснення).
Також повідомляємо, що дане пояснення оприлюднено з запізненням у зв’язку з тимчасовою відсутністю у регіоні електричної енергії та інтернет-зв’язку у період, який повинно було бути надане пояснення.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2023-05-24 11:44:28
Про надання поясненя
Дата: 24.05.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-01-30-007719-a, яка проводилась Кремінською міською військовою адміністрацією Сєвєродонецького району Луганської області (далі – Замовник).
Відповідно до пункту 9 «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації Замовника ступень локалізації виробництва при здійсненні закупівлі не застосовується на підставі абзацу четвертого пункту третього Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178).
Відповідно до абзацу четвертого пункту 3 Особливостей №1178 положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону не застосовуються замовниками у разі: здійснення закупівлі товару, включеного до переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість та які звільняються від сплати ввізного мита, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 26, ст. 971, № 33, ст. 1113, № 60, ст. 1903; 2022 р., № 80, ст. 4864).
Слід зазначити, що товар який є предметом досліджуваної закупівлі не включено до переліку товарів переліку необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість та які звільняються від сплати ввізного мита, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224.
Одночасно, відповідно до абзацу п'ятого пункту 3 Особливостей №1178 положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону не застосовується замовником у разі здійснення замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати обгрунтування щодо не застосування локалізації при здійсненні закупівлі за предметом «Квадрокоптер».
2. У разі здійснення Замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача надати відповідне документальне підтвердження (запити, накладні передачі товару, тощо).
Відповідно до пунктів 2.1 та 2.2 укладеного договору від 20.02.2023 №9 між Замовником та переможцем тендеру ФОП Чернишовою Л.М. строк поставки товару: до 10.03.2023 та поставка товару здійснюється силами та засобами Продавця і за його рахунок за адресою, вказаною Замовником.
Крім того, відповідно до пункту 6.3 договору від 20.02.2023 №9: у разі порушення строків поставки Товару Продавець сплачує Покупцю пеню в розмірі 0,1 відсотка вартості Товару за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 (тридцять) календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7 (семи) відсотків вказаної вартості.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Чи поставлений товар у строки, визначені договором від 20.02.2023 №9 (надати документальне підтвердження) Якщо ні – чи нараховував Замовник пеню? У разі нарахування та виставлення пені - надати документальне підтвердження.
Відповідно тендерної документації місцезнаходження Замовника пр.Дружби, м.Кремінна, Луганська обл., 92900.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
4. Чому тендерною документацією визначено місце поставки товару за адресою: вул.Кавказька, 9А, с.Рівне, Рівненська область, 33013?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-05-29 13:55:18
Пояснення
Щодо надання обґрунтування щодо незастосування локалізації при здійсненні закупівлі за предметом ДК 021:2015 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (Квадрокоптер) (надалі – Товар)
Абзац 4 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості) має наступний зміст:
«Положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону не застосовуються замовниками у разі:
здійснення закупівлі товару, включеного до переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від обкладення податком на додану вартість та які звільняються від сплати ввізного мита, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 26, ст. 971, № 60, ст. 1903);
здійснення замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача.».
Тобто, вказаний абзац має незакінчену думку, закінчується двокрапочкою «:» і у своєму змісті має ще два абзаци, які продовжують думку основного абзацу 4 пункту 3 і не можуть бути самостійними абзацами.
Виходячи з цього можемо зробити висновок, що абзац 4 пункту 3 у своєму змісті має дві підстави, які дозволяють замовникові не застосовувати норми Положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону і абзац «здійснення замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача» є частиною основного абзацу 4 пункту 3 Особливостей.
При складанні тендерної документації підставою для незастосування вимоги Закону щодо локалізації товару вказано повністю абзац 4 пункту 3 Особливостей.
Закупівля здійснювалась для потреб Збройних сил України за відповідним запитом військової частини А7039 і з подальшою їх передачею відповідному запитувачу. Оприлюднення копії запиту військової частини через електронну систему закупівель вважаємо недоцільним, бо зазначення такої інформації у відкритому доступі може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку.
Стосовну поставки товару зазначаємо наступне.
Фізичною особою-підприємцем Чернишевою Л.М, що є переможцем тендеру і Стороною за Договором від 20.02.2023р. №9, Товар поставлено в строки, визначені Договором і з дотриманням умов Договору (копія документу додається).
В тендерній документації місцезнаходження Замовника вказано на підставі Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (надалі – Виписка): 92900, Луганська обл., м.Кремінна, пр.Дружби, 13.
Вважаємо зазначення місцезнаходження Замовника відповідно до Виписки принциповим питанням, оскільки територія Луганської області є територією України і законодавець не передбачає обов’язкової зміни місцезнаходження органів місцевого самоврядування та військових адміністрацій.
Місцем поставки Товару в тендерній документації і у Договорі зазначено: 33013, Рівненська обл., м.Рівне, вул.Кавказька, 9А, бо вказана адреса є місцем фактичного перебування Замовника. Законодавство із закупівель не забороняє Замовникові самостійно обирати місце поставки товару.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши висновок про результати моніторингу, повідомляємо наступне. Керівництвом Кремінської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області вжито заходів щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації та частини п’ятої статті 8 Закону - при наданні інформації та документів у випадках, визначених Законом, зокрема, з уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення в подальшому зазначених порушень, уповноважена особа пройшла online навчання «Публічні закупівлі в Україні.Закупівлі в умовах воєнного стану згідно Постанови №1178» від агентства "КОНСАЛТ", що відбулося 30-31 травня 2023р.
2023-06-05 13:40:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЧЕРНИШЕВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА" |
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДРОН ЦЕНТР СЕРВІС" |
3 250 000,00
UAH з ПДВ
|
3 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЧЕРНИШЕВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА" #2438814622 |
Переможець |
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2023 19:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 лютого 2023 18:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 12:33
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2023 17:09
|
9.PDF | укладений |
20 лютого 2023 17:08
|