Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (послуги з обрізування крон дерев і кущів, вирізування сухих суків і гілок по місту з навантаженням та вивезенням деревини).
Очікувана вартість
443 402,80 UAH
UA-2020-06-16-000791-b 06efd14259c44136b8723ae765f742e4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Наталя Миколаївна

380542700595 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна
380542700595
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2020 10:24
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 липня 2020 14:07
Очікувана вартість: 443 402,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 217,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77340000-5: Підрізання дерев і живих огорож


Оголошення
про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (послуги з обрізування крон дерев і кущів, вирізування сухих суків і гілок по місту з навантаженням та вивезенням деревини).
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (ЄДРПОУ.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: ДК 021:2015: 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (послуги з обрізування крон дерев і кущів, вирізування сухих суків і гілок по місту з навантаженням та вивезенням деревини).
3. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: детально викладено в додатку 3 до тендерної документації.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 443 402,80 грн. (з ПДВ).
5. Строк виконання робіт (надання послуг): до 18.12.2020 р.
6. Кінцевий строк подання пропозицій: 02.07.2020 р. до 00 год. за Київським часом.
7.Умови оплати: Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток №__)
- Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг.
- Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця.
- Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 13 числа – за першу половину місяця (при необхідності) та до 25 числа звітного місяця, а Замовник оплачує надані послуги.
- Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
- Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
8.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається
10. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 2 217,01 грн. (0,5%).

Затверджено Протоколом № 262/05.02.03-05/2020 від 16.06.2020 р.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з обрізування крон дерев і кущів, вирізування сухих суків і гілок по місту з навантаженням та вивезенням деревини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 77340000-5 — Підрізання дерев і живих огорож

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2020 10:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 10:28
Оголошення_0001.pdf
16 червня 2020 10:28
Додаток 5.docx
16 червня 2020 10:28
Додаток 6.docx
16 червня 2020 10:27
Додаток 4 Проект договору.docx
16 червня 2020 10:27
Додаток 3.doc
16 червня 2020 10:27
Додаток 2.docx
16 червня 2020 10:27
Додаток 1.docx
16 червня 2020 10:26
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2020 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" 436 369,01
UAH з ПДВ
349 999,99
UAH з ПДВ
Документи
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" 442 900,00
UAH з ПДВ
350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 443 200,00
UAH з ПДВ
443 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2020 12:09
Електронний підпис
01 липня 2020 16:39
Електронний підпис
01 липня 2020 16:39
субподряд.pdf
01 липня 2020 16:39
рішення власника.pdf
01 липня 2020 16:39
проект договору (3).pdf
01 липня 2020 16:39
про підпис.pdf
01 липня 2020 16:39
про захист довкілля.pdf
01 липня 2020 16:39
довідка.pdf
01 липня 2020 16:39
гарантійний лист.pdf
01 липня 2020 16:38
01 Статут.pdf
01 липня 2020 16:38
ст 17.pdf
01 липня 2020 16:38
про робітників.pdf
01 липня 2020 16:38
про працівників.pdf
01 липня 2020 16:38
про наявність мтб (1).pdf
01 липня 2020 16:38
про аналогічні.pdf
01 липня 2020 16:38
накладна копія.pdf
01 липня 2020 16:38
гарантійний лист..pdf
01 липня 2020 16:38
калькуляція.pdf
01 липня 2020 16:38
договірна ціна.pdf
01 липня 2020 16:38
пропозиція.pdf

Публічні документи

01 липня 2020 14:21
Електронний підпис
01 липня 2020 14:19
ліцензування.pdf
01 липня 2020 14:19
Дог.ціна.pdf
01 липня 2020 14:19
кеп 443.pdf
01 липня 2020 14:19
зах.довкіл..pdf
01 липня 2020 14:19
дод.6.pdf
01 липня 2020 14:19
дод.4.pdf
01 липня 2020 14:19
Дод. 3.pdf
01 липня 2020 14:19
дод. 2 ст.17.pdf
01 липня 2020 14:19
дод.1ф.5.pdf
01 липня 2020 14:19
додаток 1,ф4,ч2.pdf
01 липня 2020 14:19
додаток 1,ф4,ч1.pdf
01 липня 2020 14:19
дод.1ф.4.pdf
01 липня 2020 14:19
дод.1 ф.2,3.pdf
01 липня 2020 14:19
дод.1 ф.1.pdf

Публічні документи

24 червня 2020 08:22
Електронний підпис
24 червня 2020 08:20
Тех.паспорти.pdf
24 червня 2020 08:20
Стаття 17.pdf
24 червня 2020 08:20
Наказ,розпорядження.pdf
24 червня 2020 08:20
ЄДРПОУ.pdf
24 червня 2020 08:20
Додаток 1 форма 3.pdf
24 червня 2020 08:20
Довіреність.pdf
24 червня 2020 08:20
Витяг ПДВ.pdf
24 червня 2020 08:20
90 днів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС"

КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС"
#38394787
Відхилено 349 999,99
UAH з ПДВ
07 липня 2020 15:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 липня 2020 13:48
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
#03352490
Відхилено 350 000,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 09:28
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#03352461
Відхилено 443 200,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 10:15

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Департаменту інфраструктури міста Сумської міської ради від 20.03.2020 р. №192, з метою організації закупівлі по предмету: послуги з обрізування крон дерев і кущів, вирізування сухих суків і гілок по місту з навантаженням та вивезенням деревини (код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож), шляхом проведення процедури відкритих торгів, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" в процедурі відкритих торгів за № UA-2020-06-16-000791-b виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: на вимогу п.п.1.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен надати Довідку, за Формою 1, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази. В складі тендерної пропозиції ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" наявна Довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази від 01.07.2020 р. за №0107-14, в якій в п.7 зазначений власний висоторіз STIHL HT 131 в кількості 1 штука. Відповідно до пункту а) п.п.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження права власності на техніку, Учасник повинен надати копії свідоцтв про реєстрацію необхідного обладнання, або копії технічних паспортів або бухгалтерські документи, що підтверджують облік обладнання, за підписом уповноваженої особи учасника та бухгалтера. В складі тендерної пропозиції ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" відсутні документи для підтвердження наявності вищевказаного обладнання. Також, керуючись п.1 статті 5 Закону, з метою усунення випадків недобросовісної конкуренції серед учасників та з метою встановлення відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, закріплених ч. 2 ст. 16 Закону, Замовником встановлена вимога щодо наявності наступних документів: учасник надає перелік документів, що підтверджує наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт відповідно до Технічного завдання, визначеного Додатком 3 до тендерної документації, для власної техніки Учасника надати копії свідоцтв про реєстрацію необхідного обладнання, або копії технічних паспортів або бухгалтерські документи, що підтверджують облік обладнання, за підписом уповноваженої особи учасника та бухгалтера. В складі тендерної пропозиції ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" наявний лист про відсутність на підприємстві бухгалтера. Проте, відповідно до ст.44.2, ст. 44.3 та ст. 296.1.3 Податкового Кодексу України: платники єдиного податку третьої групи (юридичні особи) використовують дані спрощеного бухгалтерського обліку щодо доходів та витрат з урахуванням положень пунктів 44.2, 44.3 статті 44 цього Кодексу. Тобто, відсутність особи, яка веде бухгалтерський облік на підприємстві не звільняє підприємство від ведення бухгалтерського обліку, відповідно до чинного законодавства України, а тому ВИМАГАЮ: По- перше, надати документи, відповідно до вимог п. 1 Додатку 1 тендерної документації, підтверджуючі наявність висоторіза STIHL HT 131. По-друге, оскільки видаткова накладна №0006 від 29.05.2018 р., надана у складі тендерної пропозиції учасника не є документом, який підтверджує факт взяття ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" на облік обладнання та устаткування, виконати вимогу п. а) п.п.1 п.1 Додатку 1, шляхом надання відповідних документів.

Документи

07 липня 2020 15:24
Електронний підпис
07 липня 2020 15:24
Протокол №294_0001.pdf

Документи

09 липня 2020 09:27
Електронний підпис
09 липня 2020 09:26
Протокол №306_0001.pdf

Документи

09 липня 2020 10:14
Електронний підпис
09 липня 2020 10:13
Протокол №305_0001.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
09 липня 2020 10:15
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі