Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож
(послуги з обрізування крон дерев і кущів, вирізування сухих суків
і гілок по місту з навантаженням та вивезенням деревини).
Очікувана вартість
443 402,80 UAH
UA-2020-06-16-000791-b ● 06efd14259c44136b8723ae765f742e4
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24013674 |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21 |
Контактна особа: |
Чугай Наталя Миколаївна 380542700595 dim@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 червня 2020 10:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 02 липня 2020 14:07 |
Очікувана вартість: | 443 402,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 217,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77340000-5: Підрізання дерев і живих огорож
Оголошення
про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (послуги з обрізування крон дерев і кущів, вирізування сухих суків і гілок по місту з навантаженням та вивезенням деревини).
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (ЄДРПОУ.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: ДК 021:2015: 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (послуги з обрізування крон дерев і кущів, вирізування сухих суків і гілок по місту з навантаженням та вивезенням деревини).
3. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: детально викладено в додатку 3 до тендерної документації.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 443 402,80 грн. (з ПДВ).
5. Строк виконання робіт (надання послуг): до 18.12.2020 р.
6. Кінцевий строк подання пропозицій: 02.07.2020 р. до 00 год. за Київським часом.
7.Умови оплати: Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток №__)
- Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг.
- Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця.
- Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 13 числа – за першу половину місяця (при необхідності) та до 25 числа звітного місяця, а Замовник оплачує надані послуги.
- Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
- Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
8.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається
10. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 2 217,01 грн. (0,5%).
Затверджено Протоколом № 262/05.02.03-05/2020 від 16.06.2020 р.
Розгорнути
Згорнути
про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (послуги з обрізування крон дерев і кущів, вирізування сухих суків і гілок по місту з навантаженням та вивезенням деревини).
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (ЄДРПОУ.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: ДК 021:2015: 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (послуги з обрізування крон дерев і кущів, вирізування сухих суків і гілок по місту з навантаженням та вивезенням деревини).
3. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: детально викладено в додатку 3 до тендерної документації.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 443 402,80 грн. (з ПДВ).
5. Строк виконання робіт (надання послуг): до 18.12.2020 р.
6. Кінцевий строк подання пропозицій: 02.07.2020 р. до 00 год. за Київським часом.
7.Умови оплати: Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток №__)
- Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг.
- Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця.
- Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 13 числа – за першу половину місяця (при необхідності) та до 25 числа звітного місяця, а Замовник оплачує надані послуги.
- Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
- Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
8.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається
10. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 2 217,01 грн. (0,5%).
Затверджено Протоколом № 262/05.02.03-05/2020 від 16.06.2020 р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з обрізування крон дерев і кущів, вирізування сухих суків і гілок по місту з навантаженням та вивезенням деревини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2020
ДК 021:2015: 77340000-5 — Підрізання дерев і живих огорож
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 червня 2020 10:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 червня 2020 10:28 |
Оголошення_0001.pdf | |
16 червня 2020 10:28 |
Додаток 5.docx | |
16 червня 2020 10:28 |
Додаток 6.docx | |
16 червня 2020 10:27 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
16 червня 2020 10:27 |
Додаток 3.doc | |
16 червня 2020 10:27 |
Додаток 2.docx | |
16 червня 2020 10:27 |
Додаток 1.docx | |
16 червня 2020 10:26 |
Тендерна документація.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 липня 2020 14:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" |
436 369,01
UAH з ПДВ
|
349 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
442 900,00
UAH з ПДВ
|
350 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
443 200,00
UAH з ПДВ
|
443 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" #38394787 |
Відхилено |
349 999,99
UAH з ПДВ
|
07 липня 2020 15:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 липня 2020 13:48
|
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" #03352490 |
Відхилено |
350 000,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2020 09:28
|
|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #03352461 |
Відхилено |
443 200,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2020 10:15
|
Інформація про відміну
Дата відміни
09 липня 2020 10:15
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі