Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по вирощуванню кукурудзи
Очікувана вартість
7 560 000,00 UAH
UA-2024-04-05-009768-a 0673c1f3ee9b4a30acb2733b628f89fb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ємчик Віктор Володимирович

380672404982 agronomichne@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 квітня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, НАУКОВО-ДОСЛІДНЕ ГОСПОДАРСТВО "АГРОНОМІЧНЕ" ВІННИЦЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Код ЄДРПОУ: 38445401
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, ВІННИЦЯ, вулиця Пирогова, будинок 3
Контактна особа: Ємчик Віктор Володимирович
380672404982
agronomichne@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77110000-4: Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 гектар
Внесення добрив
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2024
ДК 021:2015: 77110000-4 — Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
400 гектар
Дискування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2024
ДК 021:2015: 77110000-4 — Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
400 гектар
Передпосівний обробіток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2024
ДК 021:2015: 77110000-4 — Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
400 гектар
Сівба з одночасним внесенням добрив
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2024
ДК 021:2015: 77110000-4 — Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
400 гектар
Внесення системи захисту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2024
ДК 021:2015: 77110000-4 — Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
400 гектар
Пряме комбайнування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2024
ДК 021:2015: 77110000-4 — Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції

Тендерна документація

05 квітня 2024 15:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2024 15:29
SCAN0024.PDF
05 квітня 2024 15:29
SCAN0025.PDF
05 квітня 2024 15:29
UA-2024-03-20-011158-a-report.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-30-000007 ● 3e3604a25394487cbde0211c9da1862b
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 квітня 2024 11:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
29.04.2024 № 22-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 29.04.2024 № 22-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-04-05-009768-a від 05.04.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-01 15:10:44

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуги по вирощуванню кукурудзи, за ДК 021:2015:77110000-4: Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-05-009768-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено опис технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-03 16:20:13

Відповідь на запит

У відповідь на Ваш запит від 01.05.2024р. повідомляємо, що опис технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено з урахуванням забезпечення оптимальної організації науково-дослідної роботи господарства та у відповідності до технологічної карти, яка розрахована для забезпечення отримання максимального врожаю з одиниці площі, виходячи із оптимально-мінімальних витрат. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено потребою у проведені науково-дослідних робіт та згідно з діючими ринковими цінами, отриманими від потенційних постачальників комерційних пропозицій, на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-02 14:36:27

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуги по вирощуванню кукурудзи, за ДК 021:2015:77110000-4: Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-05-009768-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Замовнику надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надсилання запитів цінових пропозицій учасникам ринку, включаючи переможця, та надати документальне підтвердження відповідей на них.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ПП «УКРАГРО ТТК» (ЄДРПОУ 36532118), з яким укладено договір про надання послуг від 05.04.2024 № 38 без використання електронної системи закупівель?

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-07 16:27:11

Відповідь на запит

На Ваш запит від 02.05.2024р. надаємо скановані копії запитів цінових пропозицій (надавачів послуг). Офіційні відповіді учасники ринку відмовились надавати, оскільки не мають зацікавленості у співпраці з бюджетною організацією, тому надаємо прайс-листи у формі таблиць, які були нами отримані.
При розгляді компаній, що здатні надавати послуги по вирощуванню сільськогосподарських культур було проведено аналіз ринкових цін на послуги по вирощуванню с/г продукції, для забезпечення максимальної економії бюджетних коштів та ефективності їх використання. Також розглядалися виробничі потужності підприємства, тобто наявність необхідної сільськогосподарської техніки для надання послуг по вирощуванню с/г продукції. Із ПП «УКРАГРО ТТК» (код ЄДРПОУ 36532118) вже був досвід співпраці, підприємство зарекомендувала себе як надійний партнер. Ознайомивши ПП «УКРАГРО ТТК» з усіма умовами договору, дійшли згоди про співпрацю з надання послуг по вирощуванню с/г продукції (кукуруза)


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 08 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 14 травня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "УКРАГРО ТТК"
#36532118
Переможець 7 560 000,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2024 15:29

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 листопада 2024 16:24
SCAN0026.PDF укладений
05 квітня 2024 15:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 квітня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 7 560 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 260 000,00 UAH)