Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, НАУКОВО-ДОСЛІДНЕ ГОСПОДАРСТВО "АГРОНОМІЧНЕ" ВІННИЦЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ |
Код ЄДРПОУ: | 38445401 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, ВІННИЦЯ, вулиця Пирогова, будинок 3 |
Контактна особа: |
Ємчик Віктор Володимирович 380672404982 agronomichne@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77110000-4: Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Тендерна документація
05 квітня 2024 15:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2024 15:29 |
SCAN0024.PDF | |
05 квітня 2024 15:29 |
SCAN0025.PDF | |
05 квітня 2024 15:29 |
UA-2024-03-20-011158-a-report.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-30-000007 ● 3e3604a25394487cbde0211c9da1862b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2024 11:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.04.2024 № 22-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 29.04.2024 № 22-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-04-05-009768-a від 05.04.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-01 15:10:44
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуги по вирощуванню кукурудзи, за ДК 021:2015:77110000-4: Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-05-009768-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено опис технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-03 16:20:13
Відповідь на запит
У відповідь на Ваш запит від 01.05.2024р. повідомляємо, що опис технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено з урахуванням забезпечення оптимальної організації науково-дослідної роботи господарства та у відповідності до технологічної карти, яка розрахована для забезпечення отримання максимального врожаю з одиниці площі, виходячи із оптимально-мінімальних витрат. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено потребою у проведені науково-дослідних робіт та згідно з діючими ринковими цінами, отриманими від потенційних постачальників комерційних пропозицій, на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-02 14:36:27
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуги по вирощуванню кукурудзи, за ДК 021:2015:77110000-4: Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-05-009768-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Замовнику надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надсилання запитів цінових пропозицій учасникам ринку, включаючи переможця, та надати документальне підтвердження відповідей на них.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ПП «УКРАГРО ТТК» (ЄДРПОУ 36532118), з яким укладено договір про надання послуг від 05.04.2024 № 38 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-07 16:27:11
Відповідь на запит
На Ваш запит від 02.05.2024р. надаємо скановані копії запитів цінових пропозицій (надавачів послуг). Офіційні відповіді учасники ринку відмовились надавати, оскільки не мають зацікавленості у співпраці з бюджетною організацією, тому надаємо прайс-листи у формі таблиць, які були нами отримані.
При розгляді компаній, що здатні надавати послуги по вирощуванню сільськогосподарських культур було проведено аналіз ринкових цін на послуги по вирощуванню с/г продукції, для забезпечення максимальної економії бюджетних коштів та ефективності їх використання. Також розглядалися виробничі потужності підприємства, тобто наявність необхідної сільськогосподарської техніки для надання послуг по вирощуванню с/г продукції. Із ПП «УКРАГРО ТТК» (код ЄДРПОУ 36532118) вже був досвід співпраці, підприємство зарекомендувала себе як надійний партнер. Ознайомивши ПП «УКРАГРО ТТК» з усіма умовами договору, дійшли згоди про співпрацю з надання послуг по вирощуванню с/г продукції (кукуруза)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "УКРАГРО ТТК" #36532118 |
Переможець |
7 560 000,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2024 15:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
SCAN0026.PDF | укладений |
05 квітня 2024 15:29
|