Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Буської міської ради "Буська центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01997633 |
Місцезнаходження: | 80500, Україна , Львівська обл., Буськ, вул. Львівська, 77 |
Контактна особа: |
Гірна Галина Сергіївна +380680554851 ggirna0@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2022 10:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 жовтня 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 01 листопада 2022 13:16 |
Очікувана вартість: | 1 155 808,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 779,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник торгів під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Вид надання забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 5 500,00 грн. (п’ять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – протягом дії тендерної пропозиції, 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 5500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 жовтня 2022 12:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 жовтня 2022 12:37 |
ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ | |
17 жовтня 2022 12:37 |
протокольне рішення | |
13 жовтня 2022 10:04 |
тд.docx | |
13 жовтня 2022 10:04 |
Додаток 5.docx | |
13 жовтня 2022 10:04 |
додаток 4(Проект договору).docx | |
13 жовтня 2022 10:04 |
додаток 3(Технічна специфікація).docx | |
13 жовтня 2022 10:04 |
додаток 2.docx | |
13 жовтня 2022 10:04 |
додаток 1( Тендерна пропозиція).docx |
17 жовтня 2022 12:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 жовтня 2022 12:37 |
ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
|
|||
17 жовтня 2022 12:37 |
протокольне рішення
|
|||
13 жовтня 2022 10:04 |
тд.docx
|
|||
13 жовтня 2022 10:04 |
Додаток 5.docx
|
|||
13 жовтня 2022 10:04 |
додаток 4(Проект договору).docx
|
|||
13 жовтня 2022 10:04 |
додаток 3(Технічна специфікація).docx
|
|||
13 жовтня 2022 10:04 |
додаток 2.docx
|
|||
13 жовтня 2022 10:04 |
додаток 1( Тендерна пропозиція).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
стяжок самовирівнювальних з суміші Cerezit CN-69 до товщини 10 мм
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-21-000133 ● e4ca1ecd68204993a8c3d66affcc661b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2023 14:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.03.2023 № 94
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.03.2023 № 94.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-10-13-001699-a, 13.10.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-22 14:15:30
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-10-13-001699-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством Буської міської ради «Буська центральна районна лікарня» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу частини другої статті 41 Закону щодо надання відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-24 12:10:25
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне:
1) Щодо обґрунтування очікуваної вартості закупівлі:
Замовником, Комунальне некомерційне підприємство Буської міської ради «Буська центральна районна лікарня» визначено визначено очікувану вартість закупівлі: ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт( Поточний ремонт підлоги коридору першого поверху Комунального некомерційного підприємства Буської міської ради «Буська центральна районна лікарня» в м.Буськ по вул. Львівська,77 Львівської області) на підставі розробленої кошторисної документації, визначеної з урахуванням Настанов з визначення вартості будівництва, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 року. Копія кошторисної документації Додається.
2) Щодо обґрунтування, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації. Якісні та технічні характеристики встановлені виходячи з вимог чинного законодавства України у сфері будівництва.
При проведенні поточних ремонтних робіт виконавець повинен виконувати заходи, що забезпечують дотримання правил техніки безпеки у відповідності із Законом України «Про охорону праці», інших чинних нормативних документів та актів з охорони праці, природоохоронного законодавства, державних будівельних норм (ДБН), правил безпечного зведення споруд, гігієнічних нормативів, санітарних правил і норм тощо. Будівельні матеріали та вироби, які будуть використані виконавцем під час надання послуг з поточного ремонту мають відповідати основним вимогам, визначеним у Технічному регламенті щодо споруд, в яких вони застосовуються, зокрема, національним стандартам ДСТУ і гармонізованими європейськими ДСТУ Б EN, будівельним нормам та повинні бути промарковані національним знаком відповідності.
3) Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Спеціальним Законом (яким є Закон України «Про публічні закупівлі» та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)) не покладено на замовника додаткового обов’язку оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, про які ідеться у Постанові Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Тобто, такі дії законодавством у сфері публічних закупівель не передбачені та не є імперативними.
Відповідно до ст. 22 Бюджетного кодексу України Комунальне некомерційне підприємство Буської міської ради «Буська центральна районна лікарня» не є головним розпорядником бюджетних коштів та/або розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня.
Таким чином, Комунальне некомерційне підприємство Буської міської ради «Буська центральна районна лікарня», що є одержувачем бюджетних коштів не зобов’язане дотримуватися вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), а саме: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
https://buska.crl.org.ua/news/1665735310/
4)Щодо виконання учасником-переможцем частини другої статті 41 Закону щодо надання відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом:
Переможцем процедури закупівлі, ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БАЗИС ПЛЮС" ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "БАЗИС", під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу частини другої статті 41 Закону щодо надання відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю, а саме: надано копії документів про право підписання договору про закупівлю(копія Статуту, паспорт, ідентифікаційний код, рішення засновника та наказ на призначення, копії яких додаються), а також копію документа дозвільного характеру (Декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці, копія якої додається.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зважаючи на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі відкритих торгів щодо закупівлі: «Поточний ремонт підлоги коридору першого поверху Комунального некомерційного підприємства Буської міської ради «Буська центральна районна лікарня» в м.Буськ по вул. Львівська,77 Львівської області» (Код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), порушення, які були виявлені під час проведення моніторингу (ідентифікатор UA-M-2023-03-21-000133), Уповноваженою особою було виконано висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ та проведено заходи, направлені на недопущення під час проведення майбутніх закупівель встановлених та будь яких інших порушень. Зокрема, Уповноважена особа провела детальний аналіз висновку моніторингу, проведеного Західним офісом Державної аудиторської служби, Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»(зі змінами) та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель. Також, Уповноважена особа планує відвідати онлайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель. Уповноважена особа, Гірна Галина Сергіївна, зобов’язується в майбутньому не допускати порушень та проводити всі закупівлі виключно з відповідністю до чинного законодавства.
2023-04-11 15:47:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13/0108/2023пр |
Дата публікації: | 17 травня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 13/0081/2023пн |
Дата відкриття провадження: | 06 червня 2023 |
Документи:
07 вересня 2023 11:19
|
Електронний підпис |
17 травня 2023 09:42
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 листопада 2022 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БАЗИС ПЛЮС" ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "БАЗИС" |
1 137 685,00
UAH з ПДВ
|
1 137 685,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СІДЛАК АНАТОЛІЙ ДМИТРОВИЧ" |
1 155 808,00
UAH з ПДВ
|
1 155 808,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БАЗИС ПЛЮС" ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "БАЗИС" #32124218 |
Переможець |
1 137 685,00
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2022 10:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 липня 2023 12:20
|
Звіт | укладений |
13 липня 2023 12:19
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2023 10:13
|
Додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
16 червня 2023 10:12
|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2023 15:40
|
Додаткова угода 1 | зміни до договору |
26 січня 2023 15:38
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2022 09:54
|
договір | укладений |
14 листопада 2022 09:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторни домовились внести зміни у календарний графік виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися внести зміни до реквізитів Замовника, у звязку із зміною фінансування робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |