Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт асфальтобетонного дорожнього покриття по вулиці Горького від перехрестя з вулиці 1 Травня до перехрестя з вулицею Петро Дорошенко з заїздом до КЗ "Черкаськолозівський ліцей" за адресою: вул. Горького, с. Черкаська Лозова, Дергачівського району Харківської області
Очікувана вартість
4 550 540,40 UAH
UA-2020-09-01-000402-c 05d9a4d5a918417aa5bffbc8e3b412ca
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дригваль Світлана Анатоліївна

+380505750920 mdanilovkasovet@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Малоданилівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04398790
Місцезнаходження: 62341, Україна , Харківська обл., смт. Мала Данилівка, Харківська область, Дергачівський район, с.м.т.Мала Данилівка, вулиця Ювілейна, 5. тел.: 0576357570.
Контактна особа: Дригваль Світлана Анатоліївна
+380505750920
mdanilovkasovet@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2020 10:37
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2020 14:00
Початок аукціону: 17 вересня 2020 15:55
Очікувана вартість: 4 550 540,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 752,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт асфальтобетонного дорожнього покриття по вулиці Горького від перехрестя з вулиці 1 Травня до перехрестя з вулицею Петро Дорошенко з заїздом до КЗ "Черкаськолозівський ліцей" за адресою: вул. Горького, с. Черкаська Лозова, Дергачівського району Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплaтa викoнaних poбiт здiйснюється нa пiдстaвi aкту викoнaних пiдpядних poбiт, склaдeнoгo зa фopмoю КБ 2в i дoвiдки пpo вapтiсть викoнaних пiдpядних poбiт, склaдeнoї зa фopмoю КБ 3, шляхoм пepepaхувaння кoштiв на poзpaхункoвий paхунoк «Пiдpядникa», протягом 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 вересня 2020 10:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2020 10:34
ТД_Горького_2.docx
01 вересня 2020 10:34
Додаток 3 Проект Договору.docx
01 вересня 2020 10:34
Додаток 1 Інформація про технічні якісні хараткеристики.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-01-000402-c.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 02 жовтня 2020 15:51
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 жовтня 2020 11:39
рішення від 06.10.2020 №18715.pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2020 11:39
рішення від 02.11.2020 №20322.pdf
Дата публікації: 05 листопада 2020 22:56
Номер скарги: UA-2020-09-01-000402-c.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 19 листопада 2020 15:49
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 листопада 2020 12:17
рішення від 23.11.2020 № 21662 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 листопада 2020 12:17
рішення від 01.12.2020 № 22248.pdf
Дата публікації: 04 грудня 2020 19:42

Документи подані скаржником

02 жовтня 2020 20:21
Лист (8)
02 жовтня 2020 20:21
29.3 Копії наказів
02 жовтня 2020 20:21
29.1 Штатний розпис
02 жовтня 2020 20:21
28.2 Свідоцтва тпк
02 жовтня 2020 20:21
5 Статут Учасника

Документи подані замовником

09 жовтня 2020 16:05
скарга.docx
09 жовтня 2020 16:05
скарга.pdf
09 жовтня 2020 16:12
скарга.docx
09 жовтня 2020 16:12
скарга.pdf
09 жовтня 2020 16:37
28.2 Свідоцтва тпк.pdf
09 жовтня 2020 16:38
5 Статут Учасника.pdf
09 жовтня 2020 16:38
Лист (8).pdf
09 жовтня 2020 16:38
ПРОТОКОЛ_РОЗГЛЯДУ_УЧ.1.pdf

Документи подані скаржником

19 листопада 2020 16:45
Проект договору

Документи подані замовником

27 листопада 2020 11:09
Довідка Альфа рах 02.09.2020.pdf
27 листопада 2020 11:09
ДОВІДКА ГЛОБУС рах 02.09.2020.pdf
27 листопада 2020 11:09
Довідки ПУМБ рах 02.09.2020.pdf
27 листопада 2020 11:09
Проект договору.pdf
27 листопада 2020 11:09
ПРОТОКОЛ_РОЗГЛЯДУ_УЧ.1.pdf
27 листопада 2020 11:09
ПРОТОКОЛ_РОЗГЛЯДУ_УЧ.2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2020 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Данко 4 275 000,00
UAH з ПДВ
4 275 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕГІОНБУД" 4 467 578,40
UAH з ПДВ
4 467 578,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2020 17:41
Електронний підпис
16 вересня 2020 13:16
Електронний підпис

Публічні документи

09 листопада 2020 13:06
Електронний підпис
09 листопада 2020 12:59
Кошторисна документація.pdf.p7s
09 листопада 2020 12:59
Кошторисна документація.pdf
09 листопада 2020 12:59
ст 17.pdf.p7s
09 листопада 2020 12:59
ст 17.pdf
09 листопада 2020 12:59
Копії Наказів.pdf.p7s
09 листопада 2020 12:59
Копії Наказів.pdf
09 листопада 2020 12:59
Dovidka_20293356830200062009.pdf.p7s
09 листопада 2020 12:59
Dovidka_20293356830200062009.pdf
09 листопада 2020 12:59
public_doc.pdf
09 листопада 2020 12:59
public_doc.p7s
15 вересня 2020 16:51
Електронний підпис
15 вересня 2020 16:48
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
15 вересня 2020 16:48
Тендерна пропозиція.pdf
15 вересня 2020 16:48
Проект договору.pdf.p7s
15 вересня 2020 16:48
Проект договору.pdf
15 вересня 2020 16:48
Довідка Альфа рах 02.09.2020.pdf
15 вересня 2020 16:48
Доверенность 25 Цвык Д.П..pdf
15 вересня 2020 16:48
Виписка.pdf.p7s.p7s
15 вересня 2020 16:48
Виписка.pdf
15 вересня 2020 16:48
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
15 вересня 2020 16:48
banking_licence_ПУМБ.pdf
15 вересня 2020 16:48
Копія Ліцензії.pdf.p7s
15 вересня 2020 16:48
Копія Ліцензії.pdf
15 вересня 2020 16:48
Копія витягу ПДВ 2020.pdf.p7s
15 вересня 2020 16:48
Копія витягу ПДВ 2020.pdf
15 вересня 2020 16:48
Фін звіт І півріччя 2020.pdf.p7s
15 вересня 2020 16:48
Фін звіт І півріччя 2020.pdf
15 вересня 2020 16:48
Копія Фін звіт І кв 2020 р..pdf
15 вересня 2020 16:48
Копія Фін звіт 2019.pdf.p7s
15 вересня 2020 16:48
Копія Фін звіт 2019.pdf
15 вересня 2020 16:48
Довідки ПУМБ рах 02.09.2020.pdf
15 вересня 2020 16:48
Довідка ПУМБ залишок 13.08.pdf
15 вересня 2020 16:48
10лист-відгук Дергачі.PDF.p7s
15 вересня 2020 16:48
10лист-відгук Дергачі.PDF
15 вересня 2020 16:48
10ДогКапремдорОлекс+Акт.pdf
15 вересня 2020 16:48
Штатний розпис 01.08.2020.pdf.p7s
15 вересня 2020 16:48
Штатний розпис 01.08.2020.pdf
15 вересня 2020 16:48
Накази на працівників.pdf.p7s
15 вересня 2020 16:48
Накази на працівників.pdf
15 вересня 2020 16:48
1-ДФ ІІ кв 2020.pdf.p7s
15 вересня 2020 16:48
1-ДФ ІІ кв 2020.pdf
15 вересня 2020 16:48
1-ДФ І кв 2020 р..pdf.p7s
15 вересня 2020 16:48
1-ДФ І кв 2020 р..pdf
15 вересня 2020 16:48
ОСВ.pdf.p7s
15 вересня 2020 16:48
ОСВ.pdf
15 вересня 2020 16:48
Лист-підтвердження МІР.pdf
15 вересня 2020 16:48
Договір оренди ГАЗ.pdf.p7s
15 вересня 2020 16:48
Договір оренди ГАЗ.pdf
15 вересня 2020 16:48
Гарантійний лист АБЗ.pdf.p7s
15 вересня 2020 16:48
Гарантійний лист АБЗ.pdf
15 вересня 2020 16:48
АТЕСТАТ виробництва 2020.pdf
15 вересня 2020 16:48
Рішення учасника 02-09.pdf.p7s
15 вересня 2020 16:48
Рішення учасника 02-09.pdf
15 вересня 2020 16:48
Паспорт_Харациді П.П..pdf.p7s
15 вересня 2020 16:48
Паспорт_Харациді П.П..pdf
15 вересня 2020 16:48
Наказ на директор.pdf.p7s
15 вересня 2020 16:48
Наказ на директор.pdf
15 вересня 2020 16:48
Копія Наказ на директор.pdf
15 вересня 2020 16:48
Копія витягу з ЄДРПОУ.pdf.p7s
15 вересня 2020 16:48
Копія витягу з ЄДРПОУ.pdf
15 вересня 2020 16:48
Витяг з ЄДРПОУ 12.08.2020.pdf.p7s
15 вересня 2020 16:48
Витяг з ЄДРПОУ 12.08.2020.pdf
15 вересня 2020 16:48
Виписка 29.05.20.pdf.p7s
15 вересня 2020 16:48
Виписка 29.05.20.pdf
15 вересня 2020 16:48
30Копія Код_Харациді П.П..pdf
15 вересня 2020 16:48
1Копія СТАТУТУ.pdf.p7s
15 вересня 2020 16:48
1Копія СТАТУТУ.pdf
15 вересня 2020 16:48
1Копія опису статут.pdf.p7s
15 вересня 2020 16:48
1Копія опису статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Данко

ТОВ "ЛЕГІОНБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Данко
#32727466
Відхилено 4 275 000,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 10:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 вересня 2020 16:06
ТОВ "ЛЕГІОНБУД"
#42901715
Переможець 4 467 578,40
UAH з ПДВ
09 листопада 2020 09:10

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник! Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей згідно з ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ДАНКО» (далі – Учасник): - Довідка учасника, складена у табличній формі, у якій вказані назва, марка і кількість обладнання, матеріально-технічної бази не містить інформації про приналежність, а саме: власне, орендоване, інше; - не надані свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машини тощо) та/або інші реєстраційні документи, що свідчать про державну/відомчу реєстрацію машин та механізмів, на всі залучені машини та механізми. Норми законодавства, вказані у Листі учасника Вих № 1155/21_1 від 03.09.2020р., не передбачають відсутність обов’язку здійснення реєстраційних дій; - Гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону, не містить інформації щодо щомісячних обсягів поставки/відвантаження асфальтобетону протягом всього строку виконання робіт; - Інформаційна довідка Вих № 1155/22 від 03.09.2020р. не містить інформації про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій учасника, необхідних для виконання замовлення, а інформація «Досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки)*» у цій довідці є недостовірною (не відповідає документам, наданим учасником у складі тендерної пропозиції); - Великий обсяг документів у складі тендерної пропозиції не містить підпису уповноваженої особи учасника та печатки на кожній сторінці, зокрема файли «26.1 Скан-копія оригіналу аналогічного договору №1», «28.1 Договір оренди машин», «28.2 Свідоцтва тпк», «29.1 Штатний розпис», «29.2 Звіт 1 ДФ за 2 останні звітні квартоли», «3 Повноваження посадової особи», «5 Статут Учасника»; - довідка у довільній формі про наявність аналогічних договорів, виконаних учасником, не містить інформації про предмет закупівлі та обсягу (у кількісному або вартісному виразі; - Довідка на стор. 3 файлу «15.3 Оригінали довідок з банків» не містить інформації про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами, а лише про відсутність простроченої заборгованості; - не надано опис до установчих документів юридичної особи; - Довідка Вих 1155/2 від 03.09.2020р. не містить реквізити (назва, дата і номер усіх документів, що підтверджують повноваження уповноваженої особи Учасника, наданих самим учасником у складі тендерної пропозиції. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п. п. 1.1., 1.3., 5.1. Розділу ІІІ, п. п. 1-4 таблиці 1 Додатку 2, прикінцеві положення Додатку 2, п. 2 Розділу VI Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідку учасника, складену у табличній формі, у якій вказані назва, марка і кількість обладнання, матеріально-технічної бази, власне, орендоване, інше, найменування орендодавця (надавача послуг); - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машини тощо) та/або інші реєстраційні документи, що свідчать про державну/відомчу реєстрацію машин та механізмів, на залучені машини та механізми (зокрема № з/п 18-21 Довідки вих. № 1155/21 від 03.09.2020 р.). У разі, якщо машини та/або механізми не підлягають державній/відомчій реєстрації, учасником в надати лист – пояснення з посиланням на норми законодавства; - Гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований Замовнику про безперебійне постачання учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, предмет закупівлі); - Інформаційну довідку, яка повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій учасника, необхідних для виконання замовлення, а саме: для інженерно технічних працівників – П.І.Б., посада, спеціальність, рівень освіти, досвід роботи; - Документи, що містяться у файлах «26.1 Скан-копія оригіналу аналогічного договору №1», «28.1 Договір оренди машин», «28.2 Свідоцтва тпк», «29.1 Штатний розпис», «29.2 Звіт 1 ДФ за 2 останні звітні квартоли», «3 Повноваження посадової особи», «5 Статут Учасника» надати у відповідності з вимогами Тендерної документації, а саме, завірені підписом уповноваженої особи учасника та його печаткою на кожній сторінці, що містить інформацію; - довідка у довільній формі про наявність аналогічних договорів, виконаних учасником, яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань, адрес, та контактних телефонів) предметів закупівель, обсягу (у кількісному або вартісному виразі) та строків виконання; - оригінал довідки від АТ «КІБ» про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати оголошення процедури закупівлі (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами); - опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи; - довідку про посадову особу або представника учасника, яка уповноважена представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. В довідці обов’язково зазначається прізвище, ім’я, по-батькові, посада визначеної особи та реквізити (назва, дата і номер) документу (усіх документів), що підтверджує (-ють) повноваження такої особи. Довідка має містити зразок підпису уповноваженої особи учасника, та надається за підписом керівника Учасника.

Документи

24 вересня 2020 10:25
Електронний підпис
17 вересня 2020 16:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2020 09:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕГІОНБУД"
#42901715
4 467 578,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 08:46
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2021 15:47
ДУ Легіонбуд №7 від 09.11.21 до дог 18-11-03.pdf зміни до договору
09 листопада 2021 15:47
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2021 16:38
ДУ №1 від 16.09.2021 Легіонбуд №18-11-03.pdf зміни до договору
16 вересня 2021 16:38
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2021 10:54
ДУ №5 Легіон від 12.07.21 (1).pdf зміни до договору
13 липня 2021 10:53
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2021 10:59
ДУ№4 від 19.02.2021 до дог 18-11-03 (1).pdf зміни до договору
23 лютого 2021 10:59
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 13:51
ДУ№3 від 23.12.2020 до дог 18-11-03 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 13:51
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 11:20
ДУ№2 від 21.12.2020 до дог 18-11-03 (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 11:20
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 08:54
дог 1 до дог 18-11-03 от 07,12,2020 от 18,12,2020 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2020 08:54
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 16:12
дог 18-11-03 від 07.12.2020 тендер.pdf укладений
07 грудня 2020 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 18-11-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 18-11-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 18-11-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 18-11-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 18-11-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 18-11-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 18-11-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 349 217,20
UAH (в тому числі ПДВ 391 536,20 UAH)