Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Борошно пшеничне I сорту
Flour, wheat I grade
Flour, wheat I grade
Очікувана вартість
409 305 996,00 UAH
UA-2019-07-15-002253-b ● 05c82614a7b84828bb635f67f0cbb7e1
Укладання рамкової угоди
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Відбори за рамковою угодою:
Ідентифікатор відбору | Відбори за рамковою угодою: |
---|---|
UA-2020-10-26-004116-c | |
UA-2021-11-04-001575-b | |
UA-2020-01-13-000464-a | |
UA-2021-01-19-001406-b | |
UA-2021-11-25-001855-c |
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції |
Код ЄДРПОУ: | 41220556 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27 |
Контактна особа: |
Каліновський Віталій Вікторович +380442073630 yzdr@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Каліновський Віталій Вікторович +380444810541 yzdr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Institution "General Directorate of the State Criminal Execution Service of Ukraine" of the Ministry of Justice |
National ID: | 41220556 |
Contact point: |
Kalinovskiy Vitaliy Viktorovich +380442073630 yzdr@ukr.net |
Additional contacts: |
Kalinovskiy Vitaliy Viktorovich +380444810541 yzdr@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 15 липня 2019 18:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 серпня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 10 жовтня 2019 11:04 |
Початок аукціону: | 10 жовтня 2019 11:04 |
Очікувана вартість: | 409 305 996,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,00% |
Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду: | 10 |
Строк, на який укладається рамкова угода: | 3 роки |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4093000 UAH |
Publication date: | 15 липня 2019 18:38 |
Enquiries until: | 20 серпня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 26 серпня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 серпня 2019 10:00 |
Planned auction date: | 10 жовтня 2019 11:04 |
Information
Estimated total value: | 409 305 996 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 5 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,00 % |
Count of parties to sign framework agreement: | 10 |
Agreement duration: | 3 years |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Scope of the procurement
Борошно пшеничне I сорту
Flour, wheat I grade
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37597000 кг
Борошно пшеничне I сорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Відповідно до документації, 000, 00000
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Flour, wheat I grade
CPV: 15610000-7
Період постачання:
по 15 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Борошно пшеничне I сорту | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможцiв
Ціна: | 100% |
16 серпня 2019 15:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2019 15:36 |
Перелік змін ТД .doc | |
16 серпня 2019 15:36 |
Додаток 5 - Проект рамкової угоди у новій редакції.doc | |
16 серпня 2019 15:36 |
ТД рамки борошно у новій редакції.doc |
16 серпня 2019 15:40 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 серпня 2019 15:36 |
Перелік змін ТД .doc
|
||||||
16 серпня 2019 15:36 |
Додаток 5 - Проект рамкової угоди у новій редакції.doc
|
||||||
16 серпня 2019 15:36 |
ТД рамки борошно у новій редакції.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-15-002253-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Проект Інвест ХХІ", Код ЄДРПОУ:32521649
Дата подання: 12 вересня 2019 13:17
Вимога про надання додаткової інформації щодо відхилення тендерної пропозиції учасника
Державною установою «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції (далі – Замовник) проводиться процедура закупівлі за предметом «Борошно пшеничне I сорту» з очікуваною вартістю 409 305 996,00 гривень. Номер оголошення в електронній системі публічних закупівель «Prozorro»: UA-2019-07-15-002253-b.
ТОВ «ПРОЕКТ ІНВЕСТ ХХІ» є учасником даної закупівлі та відповідно до тендерної документації замовника подало свою пропозицію оформлену у відповідності до встановлених у ній вимог.
11.09.2019 на веб-порталі Уповноваженого органу Замовник оприлюднив протокол розгляду тендерних пропозицій (далі-протокол) на підставі якого відхилив пропозицію ТОВ «ПРОЕКТ ІНВЕСТ ХХІ».
Згідно протоколу підставою відхилення тендерної пропозиції учасника зазначено наступне, «Не відповідає кваліфікаційним критеріям. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації».
Разом з цим, у протоколі відсутні посилання на конкретні порушення та невідповідність документів, які були підготовлені та подані ТОВ «ПРОЕКТ ІНВЕСТ ХХІ» для участі у даній процедурі закупівлі. Зокрема, не зазначено у чому саме полягає невідповідність тендерної документації учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та вимогам тендерної документації.
Відповідно до частини третьої статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Враховуючи вищезазначене просимо надати інформацію та конкретизувати причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЕКТ ІНВЕСТ ХХІ», що спричинили її відхилення.
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «ПРОЕКТ ІНВЕСТ ХХІ» є учасником даної закупівлі та відповідно до тендерної документації замовника подало свою пропозицію оформлену у відповідності до встановлених у ній вимог.
11.09.2019 на веб-порталі Уповноваженого органу Замовник оприлюднив протокол розгляду тендерних пропозицій (далі-протокол) на підставі якого відхилив пропозицію ТОВ «ПРОЕКТ ІНВЕСТ ХХІ».
Згідно протоколу підставою відхилення тендерної пропозиції учасника зазначено наступне, «Не відповідає кваліфікаційним критеріям. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації».
Разом з цим, у протоколі відсутні посилання на конкретні порушення та невідповідність документів, які були підготовлені та подані ТОВ «ПРОЕКТ ІНВЕСТ ХХІ» для участі у даній процедурі закупівлі. Зокрема, не зазначено у чому саме полягає невідповідність тендерної документації учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та вимогам тендерної документації.
Відповідно до частини третьої статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Враховуючи вищезазначене просимо надати інформацію та конкретизувати причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЕКТ ІНВЕСТ ХХІ», що спричинили її відхилення.
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 вересня 2019 17:36
За результатами опрацювання пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Проект Інвест ХХІ», встановлено:
а) учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема:
Вимогами підпункту 15.1. пункту 15 Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені до закупівлі, зокрема на виконання вимог пункту 2 частини другої статті 20 Закону № 771/97 осіб відповідальних за контроль за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів (реалізації, зберігання, транспортування).
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Проект Інвест ХХІ» надано лист з інформацією про залучення до закупівлі наступних працівників:
водій автотранспортних засобів – 4 особи;
експедитор – 1 особа;
комірник – 2 особи;
вантажник – 2 особи;
Також надано наказ №16 від 15.10.2018 про створення робочої групи з розробки та впровадження системи НАССР, яким призначено осіб відповідальних за розробку та впровадження системи НАССР на підприємстві:
Керівник – Мільніченко Д.А. – заступник директора з комерційних питань;
Технічний секретар – Столейкова Г.В. – менеджер в оптовій торгівлі
Члени групи – Соболєва О.Ю. – менеджер з постачання, Моргун Ю.П. – заступник директора з питань логістики.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Проект Інвест ХХІ» не надано документів з інформацією про залучення до закупівлі вказаних осіб, відповідальних за контроль за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках.
Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Проект Інвест ХХІ» надано наказ №37-од від 28.12.2018 р. про призначення особи, відповідальної за реалізацію антикорупційної програми підприємства – заступника директора з комерційних питань Мільніченка Д.А. та не надано жодного документального підтвердження щодо залучення до закупівлі уповноваженого з реалізації антикорупційної програми підприємства, що суперечить вимогам Закону України «Про запобігання корупції» та Антикорупційної програми ТОВ «Проект Інвест ХХІ» наданої в складі тендерної пропозиції.
Крім того, в складі тендерної пропозиції не надано документального підтвердження щодо залучення до закупівлі директора підприємства.
Зазначаємо, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «Проект Інвест ХХІ» надано копії медичних книжок наступних працівників:
водій автотранспортних засобів – 4 особи;
експедитор – 1 особа;
комірник – 2 особи;
вантажник – 2 особи.
У той же час, не надано копій медичних книжок директора підприємства та осіб, що входять до складу групи безпечності харчових продуктів, що суперечить вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року №559, статті 48 Закону № 771/97 та вимогам щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) затвердженим Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 №590.
Вимогами пункту 2 частини другої статті 20 Закону № 771/97 встановлено обов’язок операторів ринку харчових продуктів щодо забезпечення належної підготовки осіб, які є відповідальними за постійно діючі процедури, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках під час виробництва та обігу харчових продуктів з питань застосування цих процедур.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Проект Інвест ХХІ» надано наказ №16 від 15.10.2018 року про створення робочої групи з розробки та впровадження системи НАССР, яким призначено осіб відповідальних за розробку та впровадження системи НАССР на підприємстві.
В Додатку 1 до цього наказу визначено склад групи із зазначенням освіти та досвіду роботи працівників. які входять до групи:
Керівник – Мільніченко Д.А. – освіта вища, досвід роботи 7 років;
Технічний секретар – Столейкова Г.В. – освіта вища, досвід роботи 6 років;
Члени групи – Соболєва О.Ю. – освіта вища, досвід роботи 12 років, Моргун Ю.П. – освіта вища, досвід роботи 15 років.
Документів з інформацією, яку саме освіту за фахом та який досвід роботи мають працівники, які входять до складу призначеної групи в складі тендерної пропозиції не надано.
У той же час, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Проект Інвест ХХІ» надано Положення про групу безпечності харчових продуктів відповідно до пункту 3.3. Розділу 3 якого склад групи, відомості щодо освіти, досвіду, особливих вмінь та навчання наведені в Додатку 1, але наданий в складі тендерної пропозиції Додаток 1 до цього положення не містить жодної інформації стосовно складу групи, відомостей щодо освіти, досвіду, особливих вмінь та навчання працівників які входять до складу групи.
Таким чином, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Проект Інвест ХХІ» не надано жодного документального підтвердження, що Учасник забезпечив належну підготовку осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках з питань застосування цих процедур згідно із Законом № 771/97.
Враховуючи вище вказане, товариство з обмеженою відповідальністю «Проект Інвест ХХІ» не підтвердило відповідність кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у спосіб передбачений підпунктом 15.1. пункту 15 Додатку 2 до тендерної документації.
б) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, зокрема:
Відповідно до розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» під час надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії на підтвердження гарантії учасник самостійно завантажує в електронну систему закупівель скановані копії документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію, завірені установою. Якщо в документі про повноваження особи, котра підписує гарантію містяться умови щодо обмеження повноважень вказаної особи з приводу видачі, підписання гарантій, учасник повинен надати скановану копію документа установи ( копія даного документа повинна бути завірена установою), що підтверджує правомірність підписання гарантії (особою, яка підписала гарантію). У складі пропозиції учасника надано доручення на імя заступника голови правління банку на підписання гарантій з обмеженням – « підписання лише на підставі рішення колегіальних органів управління банку», але на підтвердження правомірності підписання гарантії в супереч вимогам тендерної документації учасником надано Витяг з рішення кредитного комітету, який не засвідчений ЕП учасника, при цьому в сканкопіі витягу з боку банку є тільки підпис секретаря кредитного комітету. Згідно п. 5.23 Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003: "Документи колегіальних органів підписують голова колегіального органу і секретар.»
Таким чином, надані документи не підтверджують повноваження особи, яка є підписантом гарантії з боку банка, а отже тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Проект Інвест ХХІ» не відповідає вимогам пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації.
Підпунктом 17.2. пункту 17 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що у разі впровадження у Учасника системи управління безпечністю харчових продуктів надати оригінал (або нотаріально завірені копії) сертифікату (сертифікатів) які підтверджують, що Учасник застосовує постійно діючі процедури що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках та довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов`язкових процедур які реалізують усі принципи передбачені ст. 21 Закону № 771/97 та копії документів, щодо змісту обов`язкових процедур та реєстраційних записів Учасника за останні 3 місяці, які підтверджують що Учасник розробив, запроваджує та використовує постійно діючі процедури які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. (по одному екземпляру стосовно кожної процедури).
Так, вимогами частини першої статті 21 Закону № 771/97 встановлено, що оператори ринку розробляють, запроваджують та використовують постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках.
Вимогами пунктів 1-4 частини третьої статті 21 Закону № 771/97 встановлено, що до принципів системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, зазначених у частині першій цієї статті, належать, зокрема ідентифікація небезпечних факторів, яким необхідно запобігти або які необхідно усунути або зменшити до прийнятного рівня; визначення критичних контрольних точок на етапах, на яких контроль управління є визначальним для запобігання виникненню небезпечних факторів, їх усунення або зменшення до прийнятного рівня; установлення критичних меж у критичних контрольних точках, які дають змогу відрізнити прийнятність харчового продукту від неприйнятності з точки зору його безпечності; проведення процедур моніторингу в критичних контрольних точках, які забезпечують отримання даних для оперативного управління небезпечними факторами.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Проект Інвест ХХІ» надано довідку, що містить опис обов’язкових процедур, які реалізують принципи системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках в якій викладено інформацію, що опис цих процедур міститься в документах підприємства з переліком документів в яких він міститься.
Зокрема, в довідці міститься інформація, що вищевказані принципи, встановлені вимогами пунктів 1-4 частини третьої статті 21 Закону № 771/97, реалізує методика Управління небезпечними чинниками за методами НАССР.
Але ж в складі тендерної пропозиції ТОВ «Проект Інвест ХХІ» не надано копії документів щодо змісту цієї методики всупереч вимогам підпункту 17.2. пункту 17 Додатку 2 до тендерної документації Замовника.
Крім того, в зазначеній довідці міститься інформація, що на підтвердження ведення реєстраційних записів до довідки додаються витяги з протоколів та інших документів за останні три місяці, що передбачені відповідними процедурами, у разі відсутності потреби у записах впродовж останніх трьох місяців надані незаповнені форми протоколів та інших документів.
У той же час, в складі тендерної пропозиції не надані витяги з протоколів та інших документів за останні три місяці, що передбачені деякими процедурами всупереч вимозі щодо надання реєстраційних записів Учасника за останні 3 місяці, які підтверджують, що Учасник розробив, запроваджує та використовує постійно діючі процедури які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (по одному екземпляру стосовно кожної процедури).
Так, вимогами Інструкції Простежуваність продукції – програми-передумови, що включає виконання вимог простежуваності від вхідного контролю до реалізації (вимоги встановлено статтею 22 Закону № 771/97 передбачено ведення на підприємстві «Журналу простежуваності», але ж в складі тендерної пропозиції не надано документів , які підтверджують ведення цього реєстраційного запису за останні 3 місяці незважаючи на той факт, що іншими записами, які надані в складі тендерної пропозиції підтверджується факт отримання продуктів харчування від постачальників на протязі останніх трьох місяців.
Крім того, не надано реєстраційних записів, що передбачені процедурою Програма-передумова щодо гігієни та здоров’я персоналу.
Також, вимогами Положення про групу безпечності харчових продуктів передбачено, що один раз на квартал проводяться обов’язково засідання цієї групи з веденням передбачених цим Положенням реєстраційних записів, але в складі тендерної пропозиції не надано цих реєстраційних записів за останні 3 місяці.
Таким чином, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Проект Інвест ХХІ» не відповідає вимозі підпункту 17.2. пункту 17 Додатку 2 до тендерної документації.
Підпунктом 17.4. пункту 17 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що на виконання вимог статті 22 Закону № 771/97 надати довідку у довільній формі з описом заходів, які здійснюються оператором ринку харчових продуктів – Учасником по встановленню інших операторів ринку, які постачають їм харчові продукти та інших об’єкти санітарних заходів за принципом "крок назад" та "крок вперед", та копії документів за останні 3 місяці, що підтверджують виконання Учасником цих заходів.
Так, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Проект Інвест ХХІ» надано довідку з описом заходів, які здійснюються по встановленню інших операторів ринку, які постачають їм харчові продукти за принципом "крок назад" та "крок вперед" в якій міститься інформація, що на підприємстві розроблено та впроваджено процедуру, яка встановлює вимоги до простежуваності на підприємстві.
В цій довідці зазначено, що відповідно до вимог цієї процедури ведуться наступні документи - «Журнал простежуваності».
Але в складі тендерної пропозиції не надано документів з записами за останні 3 місяці (а саме Журналу простежуваності), що підтверджували б виконання заходів передбачених процедурою щодо простежуваності ТОВ «Проект Інвест ХХІ».
Як наслідок, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Проект Інвест ХХІ» не відповідає вимозі підпункту 17.4 пункту 17 Додатку 2 до тендерної документації.
Пунктом 4 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що тендерні пропозиції залишаються чинними після настання кінцевого терміну подання пропозицій впродовж 140 календарних днів з кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція, дійсна на коротший період, відхиляється Замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Учаснику необхідно надати документальне підтвердження строку дії тендерної пропозиції.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Проект Інвест ХХІ» відсутнє документальне підтвердження строку дії тендерної пропозиції.
Отже, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Проект Інвест ХХІ» не відповідає вимозі пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації.
а) учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема:
Вимогами підпункту 15.1. пункту 15 Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені до закупівлі, зокрема на виконання вимог пункту 2 частини другої статті 20 Закону № 771/97 осіб відповідальних за контроль за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів (реалізації, зберігання, транспортування).
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Проект Інвест ХХІ» надано лист з інформацією про залучення до закупівлі наступних працівників:
водій автотранспортних засобів – 4 особи;
експедитор – 1 особа;
комірник – 2 особи;
вантажник – 2 особи;
Також надано наказ №16 від 15.10.2018 про створення робочої групи з розробки та впровадження системи НАССР, яким призначено осіб відповідальних за розробку та впровадження системи НАССР на підприємстві:
Керівник – Мільніченко Д.А. – заступник директора з комерційних питань;
Технічний секретар – Столейкова Г.В. – менеджер в оптовій торгівлі
Члени групи – Соболєва О.Ю. – менеджер з постачання, Моргун Ю.П. – заступник директора з питань логістики.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Проект Інвест ХХІ» не надано документів з інформацією про залучення до закупівлі вказаних осіб, відповідальних за контроль за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках.
Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Проект Інвест ХХІ» надано наказ №37-од від 28.12.2018 р. про призначення особи, відповідальної за реалізацію антикорупційної програми підприємства – заступника директора з комерційних питань Мільніченка Д.А. та не надано жодного документального підтвердження щодо залучення до закупівлі уповноваженого з реалізації антикорупційної програми підприємства, що суперечить вимогам Закону України «Про запобігання корупції» та Антикорупційної програми ТОВ «Проект Інвест ХХІ» наданої в складі тендерної пропозиції.
Крім того, в складі тендерної пропозиції не надано документального підтвердження щодо залучення до закупівлі директора підприємства.
Зазначаємо, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «Проект Інвест ХХІ» надано копії медичних книжок наступних працівників:
водій автотранспортних засобів – 4 особи;
експедитор – 1 особа;
комірник – 2 особи;
вантажник – 2 особи.
У той же час, не надано копій медичних книжок директора підприємства та осіб, що входять до складу групи безпечності харчових продуктів, що суперечить вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року №559, статті 48 Закону № 771/97 та вимогам щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) затвердженим Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 №590.
Вимогами пункту 2 частини другої статті 20 Закону № 771/97 встановлено обов’язок операторів ринку харчових продуктів щодо забезпечення належної підготовки осіб, які є відповідальними за постійно діючі процедури, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках під час виробництва та обігу харчових продуктів з питань застосування цих процедур.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Проект Інвест ХХІ» надано наказ №16 від 15.10.2018 року про створення робочої групи з розробки та впровадження системи НАССР, яким призначено осіб відповідальних за розробку та впровадження системи НАССР на підприємстві.
В Додатку 1 до цього наказу визначено склад групи із зазначенням освіти та досвіду роботи працівників. які входять до групи:
Керівник – Мільніченко Д.А. – освіта вища, досвід роботи 7 років;
Технічний секретар – Столейкова Г.В. – освіта вища, досвід роботи 6 років;
Члени групи – Соболєва О.Ю. – освіта вища, досвід роботи 12 років, Моргун Ю.П. – освіта вища, досвід роботи 15 років.
Документів з інформацією, яку саме освіту за фахом та який досвід роботи мають працівники, які входять до складу призначеної групи в складі тендерної пропозиції не надано.
У той же час, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Проект Інвест ХХІ» надано Положення про групу безпечності харчових продуктів відповідно до пункту 3.3. Розділу 3 якого склад групи, відомості щодо освіти, досвіду, особливих вмінь та навчання наведені в Додатку 1, але наданий в складі тендерної пропозиції Додаток 1 до цього положення не містить жодної інформації стосовно складу групи, відомостей щодо освіти, досвіду, особливих вмінь та навчання працівників які входять до складу групи.
Таким чином, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Проект Інвест ХХІ» не надано жодного документального підтвердження, що Учасник забезпечив належну підготовку осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках з питань застосування цих процедур згідно із Законом № 771/97.
Враховуючи вище вказане, товариство з обмеженою відповідальністю «Проект Інвест ХХІ» не підтвердило відповідність кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у спосіб передбачений підпунктом 15.1. пункту 15 Додатку 2 до тендерної документації.
б) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, зокрема:
Відповідно до розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» під час надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії на підтвердження гарантії учасник самостійно завантажує в електронну систему закупівель скановані копії документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію, завірені установою. Якщо в документі про повноваження особи, котра підписує гарантію містяться умови щодо обмеження повноважень вказаної особи з приводу видачі, підписання гарантій, учасник повинен надати скановану копію документа установи ( копія даного документа повинна бути завірена установою), що підтверджує правомірність підписання гарантії (особою, яка підписала гарантію). У складі пропозиції учасника надано доручення на імя заступника голови правління банку на підписання гарантій з обмеженням – « підписання лише на підставі рішення колегіальних органів управління банку», але на підтвердження правомірності підписання гарантії в супереч вимогам тендерної документації учасником надано Витяг з рішення кредитного комітету, який не засвідчений ЕП учасника, при цьому в сканкопіі витягу з боку банку є тільки підпис секретаря кредитного комітету. Згідно п. 5.23 Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003: "Документи колегіальних органів підписують голова колегіального органу і секретар.»
Таким чином, надані документи не підтверджують повноваження особи, яка є підписантом гарантії з боку банка, а отже тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Проект Інвест ХХІ» не відповідає вимогам пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації.
Підпунктом 17.2. пункту 17 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що у разі впровадження у Учасника системи управління безпечністю харчових продуктів надати оригінал (або нотаріально завірені копії) сертифікату (сертифікатів) які підтверджують, що Учасник застосовує постійно діючі процедури що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках та довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов`язкових процедур які реалізують усі принципи передбачені ст. 21 Закону № 771/97 та копії документів, щодо змісту обов`язкових процедур та реєстраційних записів Учасника за останні 3 місяці, які підтверджують що Учасник розробив, запроваджує та використовує постійно діючі процедури які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. (по одному екземпляру стосовно кожної процедури).
Так, вимогами частини першої статті 21 Закону № 771/97 встановлено, що оператори ринку розробляють, запроваджують та використовують постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках.
Вимогами пунктів 1-4 частини третьої статті 21 Закону № 771/97 встановлено, що до принципів системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, зазначених у частині першій цієї статті, належать, зокрема ідентифікація небезпечних факторів, яким необхідно запобігти або які необхідно усунути або зменшити до прийнятного рівня; визначення критичних контрольних точок на етапах, на яких контроль управління є визначальним для запобігання виникненню небезпечних факторів, їх усунення або зменшення до прийнятного рівня; установлення критичних меж у критичних контрольних точках, які дають змогу відрізнити прийнятність харчового продукту від неприйнятності з точки зору його безпечності; проведення процедур моніторингу в критичних контрольних точках, які забезпечують отримання даних для оперативного управління небезпечними факторами.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Проект Інвест ХХІ» надано довідку, що містить опис обов’язкових процедур, які реалізують принципи системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках в якій викладено інформацію, що опис цих процедур міститься в документах підприємства з переліком документів в яких він міститься.
Зокрема, в довідці міститься інформація, що вищевказані принципи, встановлені вимогами пунктів 1-4 частини третьої статті 21 Закону № 771/97, реалізує методика Управління небезпечними чинниками за методами НАССР.
Але ж в складі тендерної пропозиції ТОВ «Проект Інвест ХХІ» не надано копії документів щодо змісту цієї методики всупереч вимогам підпункту 17.2. пункту 17 Додатку 2 до тендерної документації Замовника.
Крім того, в зазначеній довідці міститься інформація, що на підтвердження ведення реєстраційних записів до довідки додаються витяги з протоколів та інших документів за останні три місяці, що передбачені відповідними процедурами, у разі відсутності потреби у записах впродовж останніх трьох місяців надані незаповнені форми протоколів та інших документів.
У той же час, в складі тендерної пропозиції не надані витяги з протоколів та інших документів за останні три місяці, що передбачені деякими процедурами всупереч вимозі щодо надання реєстраційних записів Учасника за останні 3 місяці, які підтверджують, що Учасник розробив, запроваджує та використовує постійно діючі процедури які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (по одному екземпляру стосовно кожної процедури).
Так, вимогами Інструкції Простежуваність продукції – програми-передумови, що включає виконання вимог простежуваності від вхідного контролю до реалізації (вимоги встановлено статтею 22 Закону № 771/97 передбачено ведення на підприємстві «Журналу простежуваності», але ж в складі тендерної пропозиції не надано документів , які підтверджують ведення цього реєстраційного запису за останні 3 місяці незважаючи на той факт, що іншими записами, які надані в складі тендерної пропозиції підтверджується факт отримання продуктів харчування від постачальників на протязі останніх трьох місяців.
Крім того, не надано реєстраційних записів, що передбачені процедурою Програма-передумова щодо гігієни та здоров’я персоналу.
Також, вимогами Положення про групу безпечності харчових продуктів передбачено, що один раз на квартал проводяться обов’язково засідання цієї групи з веденням передбачених цим Положенням реєстраційних записів, але в складі тендерної пропозиції не надано цих реєстраційних записів за останні 3 місяці.
Таким чином, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Проект Інвест ХХІ» не відповідає вимозі підпункту 17.2. пункту 17 Додатку 2 до тендерної документації.
Підпунктом 17.4. пункту 17 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що на виконання вимог статті 22 Закону № 771/97 надати довідку у довільній формі з описом заходів, які здійснюються оператором ринку харчових продуктів – Учасником по встановленню інших операторів ринку, які постачають їм харчові продукти та інших об’єкти санітарних заходів за принципом "крок назад" та "крок вперед", та копії документів за останні 3 місяці, що підтверджують виконання Учасником цих заходів.
Так, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Проект Інвест ХХІ» надано довідку з описом заходів, які здійснюються по встановленню інших операторів ринку, які постачають їм харчові продукти за принципом "крок назад" та "крок вперед" в якій міститься інформація, що на підприємстві розроблено та впроваджено процедуру, яка встановлює вимоги до простежуваності на підприємстві.
В цій довідці зазначено, що відповідно до вимог цієї процедури ведуться наступні документи - «Журнал простежуваності».
Але в складі тендерної пропозиції не надано документів з записами за останні 3 місяці (а саме Журналу простежуваності), що підтверджували б виконання заходів передбачених процедурою щодо простежуваності ТОВ «Проект Інвест ХХІ».
Як наслідок, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Проект Інвест ХХІ» не відповідає вимозі підпункту 17.4 пункту 17 Додатку 2 до тендерної документації.
Пунктом 4 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що тендерні пропозиції залишаються чинними після настання кінцевого терміну подання пропозицій впродовж 140 календарних днів з кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція, дійсна на коротший період, відхиляється Замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Учаснику необхідно надати документальне підтвердження строку дії тендерної пропозиції.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Проект Інвест ХХІ» відсутнє документальне підтвердження строку дії тендерної пропозиції.
Отже, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Проект Інвест ХХІ» не відповідає вимозі пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-07-15-002253-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЛЕККА", Код ЄДРПОУ:39001368
Дата подання: 23 липня 2019 15:01
Дата подання: 23 липня 2019 15:01
Скарга відповідно до ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі”
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Призупинити Процедуру закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника – Державну установу «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції, усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації, зокрема привести у відповідність додаток 5, що є невід’ємною частиною тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 липня 2019 19:59
рішення від 26.07.2019 № 10147.pdf
Дата публікації: 26 липня 2019 19:59
рішення від 26.07.2019 № 10146.pdf
Дата публікації: 26 липня 2019 20:25
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.08.19 № 10969.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2019 17:58
рішення від 09.08.2019 № 10969.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2019 21:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: З рішенням АМК згодні
Дата виконання рішення замовником: 16 серпня 2019 15:27
Номер скарги: UA-2019-07-15-002253-b.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "Проект Інвест ХХІ", Код ЄДРПОУ:32521649
Дата подання: 16 вересня 2019 23:21
Дата подання: 16 вересня 2019 23:21
Скарга на рішення тендерного комітету замовника, оформлене Формою Протоколу
розгляду тендерних пропозицій від 11.09.2019
Замовник порушив принципи закупівель та законодавство у сфері публічних закупівель, оскільки Замовником неправомірно було прийняте рішення про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям та допучення їх до участі, а тому є всі підстави для визнання порушення Замовником процедури закупівлі, визнання його дій такими, які суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та зобов’язання його скасувати неправомірне рішення. Замовником було порушено принцип закупівель щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, чим порушено наше право на справедливу та добросовісну конкуренцію.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 19 вересня 2019 19:16
Скарга відкликана скаржником
Причина: Скарга втратила актуальність
Дата: 20 вересня 2019 18:50
рішення від 19.09.2019 № 13275 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 вересня 2019 19:16
рішення від 04.10.2019 № 14283.pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2019 22:25
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 11 вересня 2019
Найменування: | Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції |
Код ЄДРПОУ: | 41220556 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна, м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ЕС ЕНД ЕЙ ГРУП | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ УКРАЛЬЯНСПРОДУКТ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КАРИОТА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 жовтня 2019 11:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КАРИОТА" |
409 055 360,00
UAH з ПДВ
|
405 596 436,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ УКРАЛЬЯНСПРОДУКТ |
407 175 510,00
UAH з ПДВ
|
406 047 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕС ЕНД ЕЙ ГРУП |
409 305 996,00
UAH з ПДВ
|
406 498 764,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ" |
409 305 996,00
UAH з ПДВ
|
406 949 928,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КАРИОТА" #40114864 |
Переможець |
405 596 436,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2019 14:29
|
ТОВ УКРАЛЬЯНСПРОДУКТ #42585405 |
Переможець |
406 047 600,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2019 14:33
|
ТОВ ЕС ЕНД ЕЙ ГРУП #39925482 |
Переможець |
406 498 764,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2019 14:34
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ" #36531100 |
Переможець |
406 949 928,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2019 14:37
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 10 жовтня 2019 15:19
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КАРИОТА" |
405 596 436,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ УКРАЛЬЯНСПРОДУКТ |
406 047 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕС ЕНД ЕЙ ГРУП |
406 498 764,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ" |
406 949 928,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Зведена інформація про ціни за одиниці товарів (послуг)
Оприлюднення інформації про ціну за одиницю товару (послуги) до:
26 жовтня 2019 00:02
Найменування учасника − переможця | Статус учасника | Конкретна назва предмета закупівлі |
---|---|---|
Борошно пшеничне I сорту | ||
Товариство з обмеженою відповідальністю "КАРИОТА" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 10.78 UAH з ПДВ |
ТОВ УКРАЛЬЯНСПРОДУКТ |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 10.8 UAH з ПДВ |
ТОВ ЕС ЕНД ЕЙ ГРУП |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 10.81 UAH з ПДВ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 10.82 UAH з ПДВ |
Рамкова угода
Статус:Укладена рамкова угода
Угода | Опубліковано |
---|---|
Рамкова угода |
01 листопада 2019 17:13
|
Електронний підпис |
01 листопада 2019 17:14
|
Виконання рамкової угоди
Строк дії угоди: | 31 жовтня 2019 — 31 грудня 2022 |
Причини розірвання угоди: | Кількість учасників, які підписали рамкову угоду, стала менше трьох |