Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРИЧНИХ МЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "ОДЕСМІСЬКСВІТЛО" |
Код ЄДРПОУ: | 03350568 |
Місцезнаходження: | 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.Середня,37 |
Контактна особа: |
Усенко Віталій 380734734460 ogs411@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 травня 2024 09:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 05 червня 2024 11:41 |
Початок аукціону: | 05 червня 2024 11:41 |
Очікувана вартість: | 2 465 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 325,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 6.1. Відповідно до статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» та на умовах передбачених цією тендерною документацією Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору у розмірі 5% (п’ять відсотків) від вартості договору про закупівлю. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: грошові кошти. Отримувач: КПЕМЗО «Одесміськсвітло» Юр. адреса: 65091, м. Одеса, вул. Середня, 37 Факт. адреса: 65091, м. Одеса, вул. Середня, 37 ЄДРПОУ 03350568, ІПН 033505615447 МФО 328168 р/р UA 693281680000000026005212452 в ПАТ «МТБ БАНК» в ПАТ «МТБ БАНК» Призначення платежу: «Забезпечення виконання Договору на «Світильники за ДК 021:2015: 31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура» за результатами проведених відкритих торгів з особливостями (№ ЦБД Prozorro) згідно з Договором забезпечення № від . .2024р» Забезпечення виконання Договору за результатами проведених відкритих торгів з особливостями згідно з оголошенням в ЦБД Prozorro ________________________________». На дату перерахування Учасником Забезпечення виконання Договору додатково узгоджуються банківські реквізити Замовника. Забезпечення виконання договору надається Учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю та має термін дії на весь строк дії договору. 6.2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. 6.3. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Закону України «Про публічні закупівлі», підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. 6.4.Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівля відповідно підстав, визначених в договорі забезпечення виконання договору про закупівлю (Додаток 7). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється на підставі підписаної видаткової накладної | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 травня 2024 09:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 травня 2024 09:52 |
ДОДАТОК 7.pdf | |
28 травня 2024 09:52 |
Оголошення до Світильники.pdf | |
28 травня 2024 09:52 |
ТД Світильники.pdf | |
28 травня 2024 09:52 |
ДОДАТОК 5.pdf | |
28 травня 2024 09:52 |
ДОДАТОК 4.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовлення на поставку товару буде здійснено відповідно до наданого фінансування, кількість поставок орієнтовно 1-2.
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що дапазон кута нахилу в 130 градусів в першу чергу призначений для зручності обслуговування без демонтажу світильника, а також для застосування світильника як в консольному, так і вінцевому виконанні. Робоче положення в 110 градусів - це невірне тлумачення конструкції. Світильники встановлюються під кутом 0-15 градусів до горизонту. Дуже рідко 20. Відповідні параметри дають можливість для комфортного обслуговування підключення, тощо.
Скарги до процедури
Дата подання: 19 червня 2024 12:16
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-13-000026 ● d3b890084f6c4f63b572bdce91164d91
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2024 18:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.08.2024 Одеса № 161
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Валентину Вікторівну Король.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 13.08.2024.
Начальник Південного офісу
Держаудитслужби Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.08.2024 № 161
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
7 UA-2024-05-28-001544-a 28.05.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-16 15:45:38
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Як та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Атлант-М Компані» (далі – ТОВ «Атлант-М Компані») вимогам пункту 3.6 розділу 3 додатка 1 до тендерної документації (далі – ТД), тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Атлант-М Компані» не надано цінову тендерну пропозицію відповідно до форми у додатку 2 до ТД?
3. Відповідно до пункту 49 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Між Замовником та ТОВ «Атлант-М Компані» укладено договір від 29.07.2024 № ВТО/7, тобто через 18 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (протокол уповноваженої особи від 11.07.2024 № УО-086/24).
Надайте обґрунтування необхідності продовження строку для укладення договору про закупівлю.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-21 08:54:15
Відповідь на Запит
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне:
1. Технічні та якісні характеристики були визначені на підставі наявної системи управління зовнішнім освітленням з урахуванням модернізації системи вуличного освітлення та використання світлодіодних світильників, детальні технічні параметри визначені на підставі паспортів діючого обладнання, що повинно бути сумісне з поточною системою зовнішнього освітлення. Визначення очікуваної вартості зроблено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі отриманих від учасників ринку комерційних пропозицій із зазначенням актуальних цін за найменшим значенням масиву отриманих даних. Бюджетне призначення розраховувалось відповідно до технічної можливості встановлення певного обсягу продукції за очікуваною вартістю за одиницю продукції.
2. Замовник вважає, що відсутність цінової пропозиції не вплинуло на результат відкритих торгів та на предмет закупівлі і є технічною помилкою, так як вартість вказана Учасником в електронних полях процедури закупівлі і цінова пропозиція не є документом, який підтверджує технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
3. Відповідно до п.49 Постанови №1178 КМУ «…Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів…». Даний період був подовжений, так як підписант Договору від імені Замовника був у відпустці, підписання договорів бюджетного призначення визначений Казначейством в особі директора підприємства. Також затримка з підписанням була викликана заключенням попередньо до основного договору, договору забезпечення та оформлення відповідних банківських процедур з боку Учасника. За даним пунктом був складений відповідний протокол Уповноваженої особи від 25.07.2024р. №УО-89-ПД/24.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуто шляхом затвердження Наказу від 29.08.2024 №01-02/48У, який додається.
2024-08-29 16:47:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
sas24-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2024 12:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТІЛОС" |
1 545 180,00
UAH з ПДВ
|
1 348 596,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД СВІТЛОТЕХНІКА" |
1 725 360,00
UAH з ПДВ
|
1 348 620,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ-М КОМПАНІ" |
2 457 109,20
UAH з ПДВ
|
2 457 109,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТІЛОС" #14228451 |
Відхилено |
1 348 596,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2024 20:25
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД СВІТЛОТЕХНІКА" #40207047 |
Відхилено |
1 348 620,00
UAH з ПДВ
|
04 липня 2024 10:22
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 18 червня 2024 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ-М КОМПАНІ" #43419221 |
Переможець |
2 457 109,20
UAH з ПДВ
|
11 липня 2024 09:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 липня 2024 10:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2024 15:21
|
Doc (25).pdf | укладений |
29 липня 2024 15:20
|
Doc1111_merged.pdf | укладений |
29 липня 2024 15:20
|