Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Склозаводська, 9 м. Буча, Бучанського району, Київської області - заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (коригування)
Очікувана вартість
14 320 190,53 UAH
UA-2024-12-16-009740-a 05b077043b244da39f963c33d40f083e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чирінська Олена Вікторівна

380459748505 bucha_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 грудня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бучанська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04360586
Місцезнаходження: 08292, Україна , Київська обл., Буча, Енергетиків,12
Контактна особа: Чирінська Олена Вікторівна
380459748505
bucha_tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Склозаводська, 9 м. Буча, Бучанського району, Київської області - заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08292, Україна, Київська область, Буча, Склозаводська,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

16 грудня 2024 13:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2024 13:00
Обгрунтування, Скл. 9.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-01-08-000041 ● 28ec3c28d7d54887acbef7bf20aeae01
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 січня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 січня 2025 17:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


08.01.2025 № 6

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2024-12-16-009740-a 16.12.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-01-13 12:49:12

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Склозаводська, 9 м. Буча, Бучанського району, Київської області - заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-16-009740-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та відповідних документів), а саме:
1. Підстав щодо оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього (договірна ціна, календарний графік виконання робіт, план фінансування виконання робіт, дефектний акт) у форматі PDF, враховуючи вимоги пункту 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» та пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Підстави оприлюднення в електронній системі закупівель договору підряду № 463 від 10.12.2024 не в повному обсязі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-01-15 14:24:03

Пояснення на запит

1. На Ваш запит повідомляємо, що Договір про закупівлю № 463 від 10.12.2024р. «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Склозаводська, 9 у м. Буча, Бучанського району, Київської області - заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (коригування)» (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-12-16-009740-a) опубліковано у форматі PDF відповідно до п.15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. № 1082. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0610-20#Text .
В машинозчитувальному форматі (відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі») розміщено відомість ресурсів (файл 268ПВР Склозаводська 9(2)xls), яка містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
2. Договір про закупівлю № 463 від 10.12.2024р. «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Склозаводська, 9 у м. Буча, Бучанського району, Київської області - заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (коригування)» (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-12-16-009740-a) опубліковано не в повному обсязі (відсутня 4 сторінка Договору), через збій роботи скануючого пристрою, який, ймовірно, відбувся при скануванні Договору. Наразі Договір про закупівлю № 463 від 10.12.2024р. опубліковано повторно в повному обсязі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунені. Оприлюднено Договір підряду № 436 від 10.12.2024р. з Додатками в машинозчитувальному форматі. Вжито заходів для недопущення виявлених порушень в подальшому (з УО проведена роз'яснювальна робота)

2025-01-28 16:13:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 січня 2025
Кінцевий строк оскарження: 11 лютого 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-7

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БК "Відбудова"
#44737100
Переможець 14 320 190,53
UAH з ПДВ
16 грудня 2024 13:00

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2025 13:37
Додаток 4.xlsx зміни до договору
28 січня 2025 13:36
Додатоки 2,3.xlsx зміни до договору
28 січня 2025 13:36
Додаток 1.xls зміни до договору
28 січня 2025 13:36
Договір підряду.docx зміни до договору
28 січня 2025 13:35
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2025 14:21
дог 463 від 10.12.2024 БК Відбудова.pdf зміни до договору
15 січня 2025 14:20
Електронний підпис зміни до договору
09 січня 2025 10:25
Протокол УО.pdf зміни до договору
09 січня 2025 10:24
дог 463 від 10.12.2024 ТОВ БК Відбудова.pdf укладений
16 грудня 2024 13:00
268ПВР Склозаводська 9 (2).xls укладений
16 грудня 2024 13:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 січня 2025
Дата публікації змін до договору:
09 січня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Встановити факт допущення технічної помилки уповноваженою особою при публікації звіту про результати проведення закупівлі без використання електронної системи та вважати строки виконання робіт (завершення) – липень 2025 року, термін дії договору – 31.12.2025р.
Номер договору про закупівлю: 463
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол УО
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2025
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опубліковано повторно Договір № 463 від 1-.12.2024р. в повному обсязі
Номер договору про закупівлю: 463
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір 463
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2025
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою усуненя порушень в сфері публічних закупівель, виявлених під час проведення моніторингу UA-M-2025-01-08-000041 закупівлі "Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Склозаводська, 9 м. Буча, Бучанського району, Київської області - заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (коригування)" опубліковано Договір підряду №463 від 10.12.2024р. та Додатки до нього (№№1;2;3:4) в машиногзчитувальному форматі
Номер договору про закупівлю: 463
Договір:
Номер додаткової угоди: 463
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML