Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво зовнішнього освітлення об'єкту на ділянці об'єкту на ділянці автомобільної дороги М-27 Одеса-Чорноморськ - виїзд з смт Таїрово, Овідіопольського району Одеської області» (ДК 021:2015: код 45310000-3 «Електромонтажні роботи»)
Очікувана вартість
1 458 196,80 UAH
UA-2020-11-19-015192-c 05a8453c3ff144a8b8b6bfa79e3b92bc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілона Валеріївна Човгун

+380487930409 tairove.rada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТАЇРОВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОВІДІОПОЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 05582159
Вебсайт: https://tairovska-gromada.gov.ua/
Місцезнаходження: 65496, Україна , Одеська обл., Овідіопольський р-н., смт. Таїрове,, вул. 40-річчя Перемоги, буд. 25
Контактна особа: Ілона Валеріївна Човгун
+380487930409
tairove.rada@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2020 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 458 196,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 581,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі*
1. Найменування замовника: Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 05582159.
4. Місцезнаходження замовника: Юридична адреса: вул. 40-річчя Перемоги, 25, смт. Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65496. Фактична адреса: вул. 40-річчя Перемоги, 27, смт. Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65496.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Човгун Ілона Валеріївна, уповноважена особа з питань організації та проведення спрощеної процедури закупівлі Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області, вул. 40-річчя Перемоги, 27, смт. Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65496, телефон +380487930409, e-mail: tairove.rada@gmail.com.
6. Вид предмета закупівлі: роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво зовнішнього освітлення об'єкту на ділянці об'єкту на ділянці автомобільної дороги М-27 Одеса-Чорноморськ - виїзд з смт Таїрово, Овідіопольського району Одеської області».
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45310000-3 «Електромонтажні роботи» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист.
Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво зовнішнього освітлення об'єкту на ділянці об'єкту на ділянці автомобільної дороги М-27 Одеса-Чорноморськ - виїзд з смт Таїрово, Овідіопольського району Одеської області» (ДК 021:2015: код 45310000-3 «Електромонтажні роботи»)
Клас наслідків (відповідальності) об'єкту закупівлі - СС1

Технічне завдання
1. До розрахунку ціни тендерної пропозиції входять усі види робіт, передбачені дефектним актом та вважаються врахованими у загальній ціні тендерної пропозиції Учасника, в тому числі тендерної пропозиції за результатами аукціону. Учасник визначає ціну на роботи, виконання яких передбачені дефектним актом, з урахуванням усіх своїх витрат, в тому числі податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені:
2. Ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
3. Для укладання договору Переможцем мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до чинних ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 у відповідності до ціни Переможця процедури закупівлі за результатами аукціону, а саме:
- розрахунок договірної ціни;
- локальний кошторис, який відповідає опису та основним вимогам до предмету закупівлі;
- розрахунок заробітної плати, що відповідає середньому розряду складності робіт;
- підсумкова відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат;
- розрахунок прибутку (в межах усереднених показників);
- пояснювальна записка до договірної ціни.
- календарний графік виконання Робіт з визначенням технологічних етапів і граничних термінів їх виконання без прив’язки до конкретної дати початку робіт (окремо подається Учасником у довільній формі)
Розрахунки надаються у вигляді паперових документів та в електронному вигляді STS або ІБД у будь-якому програмному комплексі, рекомендованому Мінрегіонбудом України для визначення вартості будівельних робіт (рекомендовано архівом(ами) rar/zip) на електронному носії. Наявність у Учасника Сертифіката на систему управління якістю «Електромонтажні роботи» ДСТУ ISO 9001:2015. У складі тендерної пропозиції надати скан-копію.
4. Учасник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку. Гарантійний строк становить п‘ять років від дня прийняття об'єкта замовником.
5. Учасник зобов’язується виконувати роботи суворо дотримуючись будівельних норм та стандартів, ПУЕ, ПТЕСС, ПБЕС, правил пожежної безпеки та схем організації дорожнього руху та застосувати всі необхідні заходи із захисту довкілля (на виконання п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»).
6. Учасник зобов’язується забезпечити наявність і передачу Замовнику за результатами виконання, протоколів вимірів повного опору петлі «фаза»-«ноль»; виконавчих схем, акту готовності об’єкта до експлуатації та інших необхідних документів, що засвідчують характеристики використаних матеріалів, конструкцій, устаткування та їх якість.
7.Учасник завантажує в систему договірну ціну на даний об’єкт, у вигляді «PDF»файлу.
7.1. Учасник завантажує в систему календарний графік у вигляді «PDF»файлу.
8. Вимоги до основних матеріалів, які використовуються при: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 Будівництво зовнішнього освітлення об'єкту на ділянці об'єкту на ділянці автомобільної дороги М-27 Одеса-Чорноморськ-виїзд з смт.Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45310000-3 Електромонтажні роботи)»
1) Світлодіодний світильник для зовнішнього освітлення
Замовник залишає за собою право корегувати остаточний об’єм робіт у залежності від наявного фінансування

Примітки
Посилання в технічних специфікаціях, відомостях робіт, відомостях ресурсів на конкретні торгівельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника передбачає можливість включення Учасником еквівалентів зазначених позицій. Еквівалентом вважається матеріали та/або обладнання, що відповідає технічним та технологічним характеристикам матеріалів та/або обладнання, передбаченого проектом. Ціна пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення та поточних цін на них. Технічна специфікація складена з урахуванням потреб осіб з інвалідністю та проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. В ціні пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням послуг, що виконуються субпідрядними організаціями.

10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: на ділянці автомобільної дороги М-27 Одеса-Чорноморськ - виїзд з смт Таїрово, Овідіопольського району Одеської області.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 13.12.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата цього Договору здійснюється протягом 30 календарних днів на підставі актів виконаних будівельних робіт, підписаних представниками Сторін за умови наявності відповідного фінансування та коштів на рахунку Замовника.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 458 196,80 грн. (один мільйон чотириста п’ятдесят вісім тисяч сто дев’яносто шість грн. 80 коп.) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 581,96 грн. (чотирнадцять тисяч п’ятсот вісімдесят одна грн. 96 коп.) – 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
19. Період уточнення інформації про закупівлю: «25» листопада 2020 року час 00:00 год.
20. Кінцевий строк подання пропозицій: «30» листопада 2020 року час 00:00 год.
21. Розмір забезпечення пропозиції: 7 000‬,00 грн. (сім тисяч грн. 00 коп.).
21. Вид забезпечення пропозиції: Електронна гарантія.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді електронної гарантії (надалі – банківська гарантія) в електронному форматі з накладанням електронного цифрового підпису банка – гаранта.
Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими перший зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гаранті оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника: Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області (код ЄДРПОУ 05582159) р/р: №UA108201720344221013100036305 в ДКСУ м. Київ МФО 820172 суму забезпечення пропозиції при виникненні обставин, зазначених у оголошенні, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Розмір забезпечення пропозиції 7 000‬,00 грн. (сім тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції має відповідати строку дії пропозиції. До закінчення встановленого строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого ЕП (електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено пропозицію Учасника, про що у складі пропозиції учасник надає довідку довільної форми про погодження продовження строку дії пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника. Вид забезпечення: електронна гарантія у вигляді електронної банківської гарантії. Усі витрати пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у пропозиції Учасника. Пропозиції, що не супроводжується забезпеченням пропозиції або форма змісту такого забезпечення не відповідає вимогам не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, відхиляється замовником. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. В складі пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможність та не знаходження в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюється за рахунок коштів Учасника.
23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
____________________________
*Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).

Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO:

Документація електронних закупівель ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво зовнішнього освітлення об'єкту на ділянці об'єкту на ділянці автомобільної дороги М-27 Одеса-Чорноморськ - виїзд з смт Таїрово, Овідіопольського району Одеської області» (ДК 021:2015: код 45310000-3 «Електромонтажні роботи») та додатки до неї:
Додаток 1 – Технічна специфікація (вимоги) предмета закупівлі
Додаток 2 – Проект договору про закупівлю
Додаток 3 – Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника
Додаток 4 – Інформаційна довідка, що містить відомості про Учасника
Додаток 5 – Тендерна пропозиція
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво зовнішнього освітлення об'єкту на ділянці об'єкту на ділянці автомобільної дороги М-27 Одеса-Чорноморськ - виїзд з смт Таїрово, Овідіопольського району Одеської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата цього Договору здійснюється протягом 30 календарних днів на підставі актів виконаних будівельних робіт, підписаних представниками Сторін за умови наявності відповідного фінансування та коштів на рахунку Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2020 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 17:08
Додаток_3_0001.pdf
19 листопада 2020 17:08
Додаток_5,_0001.pdf
19 листопада 2020 17:08
додаток_4.pdf
19 листопада 2020 17:08
ОГОЛОШЕННЯ_0001.pdf
19 листопада 2020 17:08
Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi_(вимоги)_0001.pdf
19 листопада 2020 17:08
Додаток_2__0001.pdf
19 листопада 2020 17:08
Додаток_1_._0001.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ К-ЕНЕРДЖИ УКРАЇНА 1 250 038,75
UAH з ПДВ
1 250 038,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2020 16:30
Електронний підпис
27 листопада 2020 16:23
имд формат.zip
27 листопада 2020 16:23
журнал.pdf
27 листопада 2020 16:23
Тех паспорт на опору 9м.pdf
27 листопада 2020 16:23
додаток 2 (Чорноморськ).pdf
27 листопада 2020 16:23
статут та опис.pdf
27 листопада 2020 16:23
Договір позички Крук.pdf
27 листопада 2020 16:23
повноваженя.pdf
27 листопада 2020 16:23
довідки.pdf
27 листопада 2020 16:23
Паспорт драйвера.pdf
27 листопада 2020 16:23
опис.pdf
27 листопада 2020 16:23
Лист про платоспроможність.jpg
27 листопада 2020 16:23
Гарантія 14.20-GT.113-15.pdf
27 листопада 2020 16:23
відгуки на світильники.pdf
27 листопада 2020 16:23
витяг та виписка.pdf
27 листопада 2020 16:23
Кронштейн К 1 одноріжковий.pdf
27 листопада 2020 16:23
аналогічний договір 4.pdf
27 листопада 2020 16:23
Кронштейн дворіжковий.pdf
27 листопада 2020 16:23
аналогічний договір 3.pdf
27 листопада 2020 16:23
кошториси (смт Таїрово).pdf
27 листопада 2020 16:23
аналогічний договір 2.pdf
27 листопада 2020 16:23
аналогічний договір 1.pdf
27 листопада 2020 16:23
1ДФ за 2019 рік _ 1_2 форми 2019.pdf
27 листопада 2020 16:23
1 ДФ за всі квартали 2019 року.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ К-ЕНЕРДЖИ УКРАЇНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ К-ЕНЕРДЖИ УКРАЇНА
#41665327
Переможець 1 250 038,75
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 13:33

Документи

04 грудня 2020 13:33
Електронний підпис
04 грудня 2020 13:29
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 13:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ К-ЕНЕРДЖИ УКРАЇНА
#41665327
1 250 038,75
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2020 13:33
Електронний підпис
04 грудня 2020 13:29
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 08:30
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 16:06
доп зовн.pdf зміни до договору
06 січня 2021 16:04
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 12:14
Договор.pdf укладений
11 грудня 2020 12:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з виробничою необхідністю з метою дотримання вимог ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» існує необхідність продовжити строк виконання робіт по об’єкту будівництва: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво зовнішнього освітлення об'єкту на ділянці об'єкту на ділянці автомобільної дороги М-27 Одеса-Чорноморськ - виїзд з смт Таїрово, Овідіопольського району Одеської області» (ДК 021:2015: код 45310000-3 «Електромонтажні роботи»). Враховуючи вищезазначене керуючись ст.ст. 6, 627, 631 Цивільного кодексу України, ст. 181 Господарського кодексу України, «Замовник» та «Генпідрядник» дійшли згоди продовжити строк дії Договору до 31.12.2021 року. 1. Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни та викласти пункт 5.1. в наступній редакції: «5.1. Даний Договір набуває чинності з моменту підписання і діє до 31 грудня 2021 року». 2. Внести зміни до Додатку 2 Договору «Календарний графік виконання робіт (помісячний)» та викласти його в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди та є її невід’ємною частиною. 3. Внести зміни до Додатку 3 Договору «План фінансування робіт (помісячний)» та викласти його в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди та є її невід’ємною частиною.
Номер договору про закупівлю: 01-1112/20
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 250 038,75
UAH (в тому числі ПДВ 208 339,79 UAH)