Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт приміщення ККЗ ім.О.Довженка за адресою: м. Запоріжжя, пр. Соборний, 145 " ДК 021:2015 (CPV)- 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
4 478 347,60 UAH
UA-2025-02-10-012788-a ● 056926629c994a28af92c302e30d30fe
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Кіноконцертний зал ім.О.Довженка" |
Код ЄДРПОУ: | 30408294 |
Вебсайт: | http://dov.zp.ua |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, проспект Соборний, 145 |
Контактна особа: |
Зоя Твердохліб +380612396171 dovgenko.kinozp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2025 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 478 347,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 391,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 22391.74 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт приміщення ККЗ ім.О.Довженка за адресою: м. Запоріжжя, пр. Соборний, 145 " ДК 021:2015 (CPV)- 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, пр.Соборний, буд.145
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 березня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2025 17:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2025 16:47 |
Додаток 8 зі змінами.pdf | |
18 лютого 2025 16:47 |
Додаток 4 зі змінами.pdf | |
18 лютого 2025 16:47 |
перелік змін.pdf | |
10 лютого 2025 15:48 |
Оголошення.pdf | |
10 лютого 2025 15:48 |
ТД.pdf | |
10 лютого 2025 15:48 |
Додаток 7.pdf | |
10 лютого 2025 15:48 |
Додаток 1.pdf | |
10 лютого 2025 15:48 |
Додаток 3.pdf | |
10 лютого 2025 15:48 |
Додаток 2.pdf | |
10 лютого 2025 15:48 |
Додаток 9.pdf | |
10 лютого 2025 15:48 |
Додаток 6.pdf | |
10 лютого 2025 15:48 |
Додаток 5 Проєкт договору.pdf |
18 лютого 2025 17:20 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 лютого 2025 16:47 |
Додаток 8 зі змінами.pdf
|
|||
18 лютого 2025 16:47 |
Додаток 4 зі змінами.pdf
|
|||
18 лютого 2025 16:47 |
перелік змін.pdf
|
|||
10 лютого 2025 15:48 |
Оголошення.pdf
|
|||
10 лютого 2025 15:48 |
ТД.pdf
|
|||
10 лютого 2025 15:48 |
Додаток 7.pdf
|
|||
10 лютого 2025 15:48 |
Додаток 1.pdf
|
|||
10 лютого 2025 15:48 |
Додаток 3.pdf
|
|||
10 лютого 2025 15:48 |
Додаток 2.pdf
|
|||
10 лютого 2025 15:48 |
Додаток 9.pdf
|
|||
10 лютого 2025 15:48 |
Додаток 6.pdf
|
|||
10 лютого 2025 15:48 |
Додаток 5 Проєкт договору.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо документів у форматі pdf
Дата подання: 11 лютого 2025 22:42
Дата відповіді: 12 лютого 2025 15:46
шановний замовник! просимо надати документи тендерної документації у форматі ворд для можливості заповнення необхідних форм, які ви надаєте для заповнення учасником.
Відповідь: Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) з урахуванням вимог п.28 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»(далі Особливості). Законом та Особливостями не визначений формат файлів, які завантажуються до ЕСЗ «Zakupivli.pro». З метою дотримання відповідності завантаженої до ЕСЗ «Zakupivli.pro» тендерної документації та її оригіналу Замовником прийняте рішення оприлюднювати її в форматі Portable Document Format (pdf).
щодо документів, які знаходяться у відкритому доступі
Дата подання: 11 лютого 2025 22:54
Дата відповіді: 14 лютого 2025 15:29
Шановний Замовник! просимо вилучити з ТД умову щодо надання Витяг/виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (обов’язково має містити дані про реєстраційні дії), сформований не раніше поточного року" оскільки цей документ знаходиться у відкритому доступі на сайті Міністерства юстиції України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Оскільки останнім часом на сайтах бувають проблеми з роботою і перевірити інформацію, яка є у відкритому доступі Замовнику буває неможливо, у зв’язку з чим в умовах ТД встановлена вимога про надання учасниками Витяг/виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Для того, щоб Замовник міг об’єктивно оцінювати пропозиції учасників просимо надати актуальну інформацію цього року, а саме - Витяг/виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Крім того, хочемо зазначити, що учасники без проблем можуть отримати Витяг/виписку в любий час з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань протягом однієї хвилини.
підтвердження фінансової спроможності
Дата подання: 13 лютого 2025 12:45
Дата відповіді: 14 лютого 2025 15:31
Шановний Замовник, яким саме документом учасник закупівлі підтверджує наявність фінансової спроможності? Фінансова звітність підприємства за 2024 рік складається до 03.03.2025 р. подача тендерної пропозиції до 25.02.2025р. Просимо розяснити яким документом учасник може підтвердити фінансову спроможність, якщо фінзвіт на 25,02,2025 ще не буде готовий?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Склад, елементи та види фінансової звітності передбачено Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність формується до встановленого ПК України строку, суб’єктам господарювання не заборонено її подати раніше встановленого нормативними документами строку. Учасник закупівлі має право подати фінансову звітність раніше, якщо у Вас фінансова звітність не подана-подайте раніше та надайте у складі пропозиції документи, які вимагаються Замовником.
специфікація обладнання
Дата подання: 13 лютого 2025 14:55
Дата відповіді: 18 лютого 2025 17:04
Шановний Замовник! Просимо надати технічні характеристики обладнання вентиляції (припливні установки) та кондиціонерів. В Об'ємах робіт відсутній кошторис №02-01-05 (скоріш за все це кошторис на придбання устаткування). Або просимо надати розяснення, якщо це поставка Замовника.
Відповідь: У технічне завдання внесені відповідні зміни
специфікація обладнання (пож сигналізація)
Дата подання: 13 лютого 2025 15:15
Дата відповіді: 18 лютого 2025 17:05
Шановний Замовник! Просимо надати технічні характеристики обладнання пожежної сигналізації, для коректного внесення данного обладнання в кошторис
Відповідь: У технічне завдання внесені відповідні зміни
обмеження кола учасників
Дата подання: 17 лютого 2025 22:26
Дата відповіді: 18 лютого 2025 17:07
Замовник на всі питання надає поверхневі відповіді, та ніякої конкретики.
Але!
На підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має надати фінансову звітність суб’єкта господарювання.
Принципи складання, форма і склад статей фінансової звітності, вимоги до визнання і розкриття її елементів визначені Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженим Наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 зі змінами та доповненнями ( або НП (С) БО1).
Згідно з НП (С) БО1 фінансова звітність складається з: балансу (звіту про фінансовий стан), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід) звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності.
Разом з тим, для мікропідприємств, малих підприємств, які визнані такими відповідно до Закону № 996, непідприємницьких товариств, представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності та підприємств, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати, форма і порядок складання яких визначаються Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність».
Вимагаючи від учасників торгів надати фінансову звітність на підтвердження фінансової спроможності, замовник має врахувати, що не всі суб’єкти господарювання подають її в повному обсязі та відповідно передбачити в тендерній документації таку можливість. Або вимагати від учасників надати лише баланс та звіт про фінансові результати за останній звітний період (податкову декларацію – для ФОПів).
Замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у конкретному розмірі, чим обмежує коло учасників до одного! Тож вимагаємо видалити конкретизацію звітності Учасника з підтвердженням конкретного розміру виручки, доходу!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог встановлених п. 28 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 р.«Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
«28. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей…..У тендерній документації зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством».
Частина 2 Стаття 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає Замовником встановлення одного або декількох кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Частиною 3 Стаття 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено наступне: «У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)». Отже Замовником згідно до нормативно-правових актів встановлені вище зазначені кваліфікаційні критерії. Замовник не вимагає від учасників підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
«28. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей…..У тендерній документації зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством».
Частина 2 Стаття 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає Замовником встановлення одного або декількох кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Частиною 3 Стаття 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено наступне: «У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)». Отже Замовником згідно до нормативно-правових актів встановлені вище зазначені кваліфікаційні критерії. Замовник не вимагає від учасників підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
сертифікати
Дата подання: 18 лютого 2025 23:07
Дата відповіді: 20 лютого 2025 13:37
Шановний Запмовнику!
Чим саме аргументована наявність сертифікатів Ісо?
В Додатку 8 ви прописуєте надати сертифікати ІСО, без будь-якої аргументації та законності цієї вимоги.
Наголошуємо, що сертифікація ISO не є обов’язковою на території України! Тож, майбутній Учасник не зобов'язаний отримувати та надавати сертифікат ISO.
Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови тендерної документації саме в наведеній редакції. За таких умов зазначену вимогу тендерної документації зможуть виконати лише ті учасники процедури закупівлі, які мають в наявності або зможуть надати сертифікат ISO9001 та 14001, видані на імʼя учасника, термін дії якого не може бути меншим ніж термін виконання зобовʼязань за договором, який буде укладено за результатами даної закупівлі, що є дискримінаційним щодо інших субʼєктів господарювання, у тому числі майбутнього учасника.
Відповідно до частини четвертої статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо видалити з тексту оголошення вимоги, які обмежують коло Учасників.
У випадку відсутності реакції на нашу вимогу, ми будемо змушені подати скарги до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Як відомо, ISO — це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Вимоги щодо відомостей, які повинні міститися в тендерній документації визначені в частині 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно з пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Також частиною 5 статті 23 Закону передбачено, що у разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Отже, частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон:
1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати;
2. не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
Крім того, зазначаємо, що сертифікація на систему управління якістю та систему екологічного управління є добровільною та її можуть пройти усі суб’єкти господарювання. Сертифікати на систему управління якістю та систему екологічного управління - це документи, які є доказом, що система управління якістю та система екологічного управління успішно впроваджені та функціонують на підприємстві Учасника. Сертифікати, видані Учаснику, підтверджують, що Орган сертифікації перевірив функціонування систем управління якістю та екологічного управління у Учасника, та підтверджують, що вони відповідають вимогам даного стандарту. Таким чином, замовник буде впевненим в здатності учасника виконати відповідні роботи належної якості.
1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати;
2. не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
Крім того, зазначаємо, що сертифікація на систему управління якістю та систему екологічного управління є добровільною та її можуть пройти усі суб’єкти господарювання. Сертифікати на систему управління якістю та систему екологічного управління - це документи, які є доказом, що система управління якістю та система екологічного управління успішно впроваджені та функціонують на підприємстві Учасника. Сертифікати, видані Учаснику, підтверджують, що Орган сертифікації перевірив функціонування систем управління якістю та екологічного управління у Учасника, та підтверджують, що вони відповідають вимогам даного стандарту. Таким чином, замовник буде впевненим в здатності учасника виконати відповідні роботи належної якості.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Кожемякіна Христина Володимирівна |
4 476 254,70
UAH з ПДВ
|
4 476 254,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Кожемякіна Христина Володимирівна #3247111125 |
Переможець |
4 476 254,70
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2025 17:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2025 15:42
|
Локальний_кошторис_на_будівельні_роботи_№02_01_01.pdf | укладений |
12 березня 2025 15:38
|
Договір 6 від 07.03.25.pdf | укладений |
12 березня 2025 15:38
|
Розрахунок_витрат_до_локального_кошторису_№02_01_01.pdf | укладений |
12 березня 2025 15:38
|