Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Маршрутизатори
Очікувана вартість
605 000,00 UAH
UA-2019-11-19-001372-c ● 0542835cff5e48009def8f0592e10428
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43144399 |
Місцезнаходження: | 40009, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ІЛЛІНСЬКА, будинок 13 |
Контактна особа: |
Кісельова Наталія 380997975209 NATALEEYA1976@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2019 18:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2019 12:05 |
Очікувана вартість: | 605 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 025,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32410000-0: Локальні мережі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 шт
Маршрутизатори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40009, Україна, Сумська обл., Суми, Іллінська, буд. 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2019
—
23 грудня 2019
ДК 021:2015: 32410000-0 — Локальні мережі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем після пред'явлення Постачальником рахунку на оплату, видаткової накладної та акту прийому-передачі товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дня надходження коштів з Державного бюджету на зазначені цілі | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2019 18:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2019 18:11 |
ТД Маршрутизатори ГУ ДПС Сумська область.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 09:59
Дата відповіді: 20 листопада 2019 17:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В запропонованій тендерній документації торгова марка не вказувалась.
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником у додатку 4 до тендерної документації із зазначенням Учасником повної назви, марки/моделі запропонованого товару.
Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідь на Ваше запитання вказано в п.1 розділу V тендерної документації. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна тендерної пропозиції, що включає сплату усіх податків та зборів, в тому числі ПДВ (без ПДВ – у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно чинного законодавства України).
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником у додатку 4 до тендерної документації із зазначенням Учасником повної назви, марки/моделі запропонованого товару.
Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідь на Ваше запитання вказано в п.1 розділу V тендерної документації. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна тендерної пропозиції, що включає сплату усіх податків та зборів, в тому числі ПДВ (без ПДВ – у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно чинного законодавства України).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ" |
531 360,00
UAH з ПДВ
|
526 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Онащук Світлана Олександрівна |
561 600,00
UAH з ПДВ
|
526 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" |
580 220,00
UAH з ПДВ
|
580 220,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНА ФІРМА "ХАРД-СЕРВІС" |
604 843,20
UAH з ПДВ
|
601 818,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДІН ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
601 992,00
UAH з ПДВ
|
601 992,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ" #40048577 |
Переможець |
526 400,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 09:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 15:47
|
вид.накладна № 2350 від 23.12.2019.pdf | укладений |
02 січня 2020 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 10:57
|
Договір № 28 від 21.12.2019.pdf | укладений |
21 грудня 2019 10:45
|