Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Мукачівської міської територіальної громади Мукачівського району Закарпатської області
Очікувана вартість
30 000 000,00 UAH
UA-2023-08-28-006034-a 0539832035884663855d3f3478183b1e
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Мищук

+380666332053 buh80umg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління міського господарства Мукачівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03344510
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачево, площа Духновича, 2
Контактна особа: Валентина Мищук
+380666332053
buh80umg@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2023 13:18
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 жовтня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2023 00:00
Очікувана вартість: 30 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник закупівлі має надати забезпечення пропозиції у формі: електронної страхової гарантії, відповідно умов Тендерної документації
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 200000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Мукачівської міської територіальної громади Мукачівського району Закарпатської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м.Мукачево
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 13:18
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 13:18
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 13:18
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 13:18
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 13:18
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 13:18
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 13:18
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 13:18
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 13:18
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 13:18
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 13:18
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 13:18
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 13:18
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 13:18
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 13:18
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 13:18
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 13:18
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 13:18
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 13:18
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 13:18
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 13:18
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 13:18
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 13:18
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 серпня 2023 13:18

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник закупівлі має надати забезпечення пропозиції у формі: електронної страхової гарантії, відповідно умов Тендерної документації

Сума забезпечення: 200000 UAH
18 жовтня 2023 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2023 16:03
Тендерна документація.docx
18 жовтня 2023 16:03
Перелік змін оновлено.docx
03 жовтня 2023 16:11
Перелік змін.docx
03 жовтня 2023 16:11
Тендерна документація нова редакція.docx
01 вересня 2023 13:08
Перелік змін до ТД 31082023.docx
01 вересня 2023 13:08
тд НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
28 серпня 2023 13:18
ТД просторовий план.docx
28 серпня 2023 13:18
Додаток 3 Проект договору.docx
18 жовтня 2023 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2023 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2023 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2023 13:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2023 16:03
Тендерна документація.docx
18 жовтня 2023 16:03
Перелік змін оновлено.docx
03 жовтня 2023 16:11
Перелік змін.docx
03 жовтня 2023 16:11
Тендерна документація нова редакція.docx
01 вересня 2023 13:08
Перелік змін до ТД 31082023.docx
01 вересня 2023 13:08
тд НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
28 серпня 2023 13:18
ТД просторовий план.docx
28 серпня 2023 13:18
Додаток 3 Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 29 серпня 2023 15:46
Дата відповіді: 01 вересня 2023 13:00
Шановний замовнику! Просимо вилучити дискримінаційні вимоги: Учасник має підтвердити наявність: - двох сертифікованих провідних інженерів-консультантів (будівництво) з досвідом роботи не менше 3 років (що підтверджується датою видачі сертифікату*); - ертифікованого експерта будівельного з інженерно-технічних заходів цивільного захисту. * сертифікати мають бути видані в порядку, встановленому положеннями Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», органами з оцінки відповідності акредитованими на відповідність вимогам ISO/IEC 17024:2012 та/або ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014 та/або ISO/IEC 17024:2019 в Національному агентстві з акредитації України, що видали сертифікат із зазначенням номеру атестата акредитації органу із сертифікації персоналу. Додатково у складі тендерної пропозиції учасник надає діючі страхові поліси інженерів-консультантів та експерта будівельного з інженерно-технічних заходів цивільного захисту до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності. Перед прийняттям рішення, просимо детально ознайомитися з рішенням АМКУ за процедурою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-21-010501-a. Вимоги тендерної документації в цій частині повністю співпадають, тож в разі подачі нами скарги до АМКУ рішення на 100% буде на нашу користь. Просимо не витрачати даремно ваш час, наш час, і час АМКУ та самостійно прибрати дану дискримінаційну вимогу. Виходячи з вище наведеного рішення АМКУ будь-який учасник має 100% шанс отримати позитивне рішення АМКУ. Додатково звертаємо увагу, що рішення стосуються не лише інженерів-консультантів, а й страхових полісів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Предметом цієї закупівлі є Послуги з розроблення Комплексного плану просторового розвитку. Технічним завданням передбачено створення, зокрема схеми транспортної мобільності та інфраструктури, схема інженерного забезпечення території, схеми інженерної підготовки, благоустрою території, схеми Інженерно-технічних заходів цивільного захисту на мирний час, схеми Інженерно-технічних заходів цивільного захисту на особливий час. Дана закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, при цьому замовником застосовується один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства саме замовником визначається застосування кваліфікаційних критеріїв та способів підтвердження учасників процедури таким критеріям.
На підставі вищевказаних норм чинного законодавства у тендерні документації було встановлено вимогу щодо наявності в учасника ключового персоналу в кількості необхідній для виконання робіт, зокрема: двох сертифікованих провідних інженерів-консультантів (будівництво) та сертифікованого експерта будівельного з інженерно-технічних заходів цивільного захисту. Залучення інженерів-консультантів (будівництво) для реалізації масштабних проектів з їх перших етапів передбачено чинним законодавством України та нормативними актами (зокрема розділом 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій фахівців (зміна № 11, внесена наказом від 29.12.2017 р. № 350 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України) та Професійним стандартом «Інженер-консультант (будівництво)» затвердженим наказом Міністерства економіки України від 13.01.2022 року №108-22 (надалі – Професійний стандарт) . Вимога щодо залучення експерта будівельного з інженерно-технічних заходів цивільного захисту встановлена виходячи із необхідності на етапі створення схеми Інженерно-технічних заходів цивільного захисту на мирний час та схеми Інженерно-технічних заходів цивільного захисту на особливий час кваліфікованого планування системи цивільного захисту територіальної громади, що є вкрай важливим враховуючи агресію рф. Рішення АМКУ, яке наведено у питанні стосується іншого предмету закупівлі (підрядних робіт) і відповідно не має ніякого відношення до даної закупівлі.


Забезпечення
Дата подання: 29 серпня 2023 16:10
Дата відповіді: 04 вересня 2023 09:50
Шановний замовнику! Просимо вилучити дискримінаційну вимогу щодо надання страхової гарантії та надати можливість надавати банківську гарантію.
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Відповідно до статті 22 цього закону замовник в тендерній документації встановлює розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Таким чином, вимога щодо надання тендерного забезпечення у вигляді електронної страхової гарантії повністю відповідає вимогам чинного законодавства. Замовник жодним чином не обмежує учасника щодо страхової компанії, яка видає дану страхову гарантію, таким чином дана вимога не є дискримінаційною
Страхова гарантія
Дата подання: 29 серпня 2023 16:19
Дата відповіді: 01 вересня 2023 13:02
Шановний замовнику! Просимо вилучити дискримінаційну вимогу щодо страхової гарантії, а саме: «Правила» мають відповідати наступним критеріям: б) затверджені фінансовою установою (страховою компанією) та зареєстровані (затверджені) НБУ (або самі «Правила» або зміни до них); Просимо ознайомити з рішенням АМКУ де за точно таким ж вимогами тендерної документації було прийнято рішення щодо задоволення скарги: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-09-013383-a. Те що це стала практика, можете переконатися і ще за однією закупівлею: UA-2022-10-17-003288-a.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Кваліфікація
Дата подання: 29 серпня 2023 16:27
Дата відповіді: 01 вересня 2023 12:59
Шановний замовнику! У вас мабуть при написанні дискримінаційних вимог "дрогнула рука": виправте будь-ласка на правильну вимогу "ертифікованого експерта...".
Відповідь: Шановний учасник! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Кваліфікацні вмоги
Дата подання: 29 серпня 2023 16:31
Дата відповіді: 01 вересня 2023 12:59
Просимо в таблиці "ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ" графу 5 привести у відповідність до предмету закупівлі.
Відповідь: Шановний учасник! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
щодо аналогічного договору
Дата подання: 29 серпня 2023 16:38
Дата відповіді: 04 вересня 2023 09:50
Доброго дня! В додатку 1 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен подати заповнену Інформацію про виконання аналогічного договору за нижченаведеною формою, де в останньому стовбці має зазначити: Номер та дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт. Уточніть, будь ласка, який предмет договору буде вважатися аналогічним? Чи може учасник надати договір на будівництво об'єкту?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.

Лабораторія
Дата подання: 29 серпня 2023 16:40
Дата відповіді: 04 вересня 2023 09:51
Шановний замовнику! Просимо вилучити дискримінаційну вимогу щодо лабораторії, а саме: «Автоматизована система управіння (інформаційна система) лабораторії має відповідати вимогам ДСТУ ISO\IEC 17025:2019 та ДСТУ ISO 9001:2015, що підтверджується шляхом надання копії діючого сертифікату відповідності, виданого органом з оцінки відповідності акредитованим в установленому порядку (НААУ) – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України. Додатково, у складі пропозиції надається лист від лабораторії, адресований Замовнику, в якому лабораторія підтверджує можливість виконання контролю грунтів, із зазначенням назви процедури торгів та її ідентифікатора на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель.» Ми обзвонили більше 10-ти лабораторій і в жодної немає сертифікату ДСТУ ISO\IEC 17025:2019 на інформаційну систему. Даний сертифікат є лише у Державнеого підприємства «Дорожній науково-технічний центр» (ДП «Дорцентр»), але вони не нададуть нам лист. Зараз ми надсилаємо офіційні листи до лабораторій, для отримання офіційних відповідей, які будуть надані нами для підтвердження при поданні скарги в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Кваліфікація
Дата подання: 29 серпня 2023 16:56
Дата відповіді: 04 вересня 2023 09:51
Шановний замовнику! Просимо видалити вимогу щодо наявності лабораторії, оскільки згідно технічного завдання вона ніде не буде використовуватися. В разі не видалення даної вимоги та відсутності грунтовного обгрунтування, ми змушені будемо оскаржити дану вимогу в АМКУ.
Відповідь: Шановний учасник! Предметом цієї закупівлі є Послуги з розроблення Комплексного плану просторового розвитку. Технічним завданням передбачено створення плану сучасного використання земель за формою власності із зазначенням категорій та виду цільового призначення створення даного плану передбачає розуміння специфіки ґрунтів на даній території для чого учасник повинен мати можливість залучити відповідну лабораторію. При цьому, тендерна документація передбачає як можливість залучення власної лабораторії так і можливість залучення сторонньої лабораторії на договірних задах, тобто жодним чином не обмежує учасника і не містить дискримінаційних вимог.
ISO
Дата подання: 29 серпня 2023 17:04
Дата відповіді: 04 вересня 2023 09:51
Шановний замовнику! Просимо вилучити дискримінаційну вимогу: Учасник у складі пропозиції має надати чинний сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018, який підтверджує, що учасник впровадив та застосовує систему управління якістю в наступних сферах діяльності: інженерно-геодезичні та інженерно-геологічні вишукування. Сертифікат має бути виданий органом оцінки відповідності (органом сертифікації), який акредитований НААУ та сфера акредитації якого містить послуги з досліджень та розробок. Оскільки в даній закупівлі зможуть взяти участь лише ті учасники в яких є сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 в сферах діяльності: інженерно-геодезичні та інженерно-геологічні вишукування, який виданий органом оцінки відповідності (органом сертифікації), який акредитований НААУ та сфера акредитації якого містить послуги з досліджень та розробок. В разі не видалення даної вимоги, вона буде оскаржена в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Наявність сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 в учасника закупівлю підтверджує відповідну якість надання послуг учасником. Вимога щодо наявності сертифікатів ISO розповсюджена, законність такої вимоги підтверджена рішеннями колегії АМКУ.
ISO
Дата подання: 29 серпня 2023 17:07
Дата відповіді: 01 вересня 2023 12:57
Шановний замовнику! Просимо вилучити дискримінаційну вимогу: Учасник у складі пропозиції має надати чинний сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015, який підтверджує, що система екологічного управління учасника стосовно технічного випробування та дослідження відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015. Сертифікат має бути виданий органом оцінки відповідності (органом сертифікації), який акредитований НААУ та сфера акредитації якого містить інженерні послуги. Оскільки в даній закупівлі зможуть взяти участь лише ті учасники в яких є сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 стосовно технічного випробування та дослідження, який виданий органом оцінки відповідності (органом сертифікації), який акредитований НААУ та сфера акредитації якого містить послуги з досліджень та розробок. В разі не видалення даної вимоги, вона буде оскаржена в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Наявність сертифікату ДСТУ EN ISO 14001:2015 в учасника закупівлю підтверджує дотримання ним екологічних норм при наданні послуг учасником. Вимога щодо наявності сертифікатів ISO розповсюджена, законність такої вимоги підтверджена рішеннями колегії АМКУ.
встановлення дискримінаційних вимог щодо працівників
Дата подання: 29 серпня 2023 17:18
Дата відповіді: 01 вересня 2023 12:57
Шановний Замовнику! Вважаємо, що встановлення вимоги у Тендерній документації щодо наявності Архітектора (Архітектурне об'ємне проектування), двох сертифікованих провідних інженерів-консультантів (будівництво) з досвідом роботи не менше 3 років (що підтверджується датою видачі сертифікату*), сертифікованого експерта будівельного з інженерно-технічних заходів цивільного захисту є необґрунтованою, дискримінаційною та надлишковою. Вказане обґрунтовуємо наступним. Відповідно до частини 7 статті 16.1. Закону України «Про регулювання містобудівної документації» - «Розробником комплексного плану може бути суб’єкт господарювання, який має право здійснювати розроблення містобудівної документації відповідно до Закону України "Про архітектурну діяльність" та документації із землеустрою відповідно до Закону України "Про землеустрій". Відповідно до статті 7 Закону України «Про архітектурну діяльність»: Проект об'єкта архітектури розробляється під керівництвом або з обов'язковою участю головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат». Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 «Деякі питання професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури» (далі – Постанова): «кваліфікаційний сертифікат - документ, що підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним характеристикам професій працівників або відповідним професійним стандартам та його спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, що зазначені в такому документі і належать до видів робіт (послуг), перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554». Відповідно до ст. 26 Закону України «Про землеустрій» «Розробниками документації із землеустрою є: -юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою; -фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою -Розробником комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генерального плану населеного пункту, детального плану території є суб’єкт господарювання, що відповідає критеріям, визначеним частиною другою цієї статті, та відповідно до закону може розробляти містобудівну документацію». Відповідно до ст. 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність»: «Суб’єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є: - юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Таким чином, нормами чинного законодавства встановлено, що виконання ВСІХ робіт, передбачених предметом закупівлі, суб’єкти господарювання повинні мати у власному штаті працівників: архітектора проекту із чинним кваліфікаційним сертифікатом, сертифікованого інженера-землевпорядника, сертифікованого інженера-геодезиста, встановлення будь-яких інших вимог Замовником не відповідає чинним положенням законодавства та є необґрунтованим. У зв’язку із чим вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та виключити вимогу щодо наявності Архітектора (Архітектурне об'ємне проектування), двох сертифікованих провідних інженерів-консультантів (будівництво) з досвідом роботи не менше 3 років (що підтверджується датою видачі сертифікату*), сертифікованого експерта будівельного з інженерно-технічних заходів. У випадку невнесення відповідних змін дискримінаційні умови будуть оскаржені до Антимонопольного комітету України
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Предметом цієї закупівлі є Послуги з розроблення Комплексного плану просторового розвитку. Технічним завданням передбачено створення, зокрема схеми транспортної мобільності та інфраструктури, схема інженерного забезпечення території, схеми інженерної підготовки, благоустрою території, схеми Інженерно-технічних заходів цивільного захисту на мирний час, схеми Інженерно-технічних заходів цивільного захисту на особливий час. Дана закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, при цьому замовником застосовується один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства саме замовником визначається застосування кваліфікаційних критеріїв та способів підтвердження учасників процедури таким критеріям.
Вимога щодо наявності мінімального переліку ключового персоналу, зокрема Архітектора (Архітектурне об'ємне проектування), двох сертифікованих провідних інженерів-консультантів (будівництво) з досвідом роботи не менше 3 років (що підтверджується датою видачі сертифікату*), сертифікованого експерта будівельного з інженерно-технічних заходів цивільного захисту встановлена виходячи із специфіки предмету закупівлі. Необхідність залучення архітектору передбачена чинним законодавством, зокрема Законом України «Про регулювання містобудівної документації» та Законом України "Про архітектурну діяльність". Залучення інженерів-консультантів (будівництво) для реалізації масштабних проектів з їх перших етапів передбачено чинним законодавством України та нормативними актами (зокрема розділом 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій фахівців (зміна № 11, внесена наказом від 29.12.2017 р. № 350 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України) та Професійним стандартом «Інженер-консультант (будівництво)» затвердженим наказом Міністерства економіки України від 13.01.2022 року №108-22 (надалі – Професійний стандарт) . Вимога щодо залучення експерта будівельного з інженерно-технічних заходів цивільного захисту встановлена виходячи із необхідності на етапі створення схеми Інженерно-технічних заходів цивільного захисту на мирний час та схеми Інженерно-технічних заходів цивільного захисту на особливий час кваліфікованого планування системи цивільного захисту територіальної громади, що є вкрай важливим враховуючи агресію рф. Вимога тендерної документації щодо можливості залучення працівників на підставі різних форм взаємовідносин, встановлена з метою недопущення дискримінації і ніяким чином не обмежує права жодного учасника
надати обгрунтвання щодо програмного забезпечення
Дата подання: 29 серпня 2023 17:44
Дата відповіді: 04 вересня 2023 09:52
Шановний Замовнику! Просимо надати детальне обґрунтування встановлення в Додатку №1 до Тендерної документації вимог щодо наявності програмного комплексу АВК-5 або еквіваленту? Яка сама частина послуг згідно технічного завдання буде надаватися за допомогою цього програмного забезпечення і якими нормативно-правовими актами це передбачено? Також просимо надати обґрунтування встановлення в ТД програмного комплексу AutoCAD та ArcGIS Online GIS Professional Basic User Type Annual Subscription або еквіваленту з описом частини послуг де виконавець має застосувати вказаний програмний комплекс. У випадку відсутності належного обґрунтування встановлення вказаний вимог реалізуємо своє право на оскарження таких вимог до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Предметом цієї закупівлі є Послуги з розроблення Комплексного плану просторового розвитку. Технічним завданням передбачено створення схем, планів та іншої документації, які визначені у Додатку 2 до тендерної документації. При створенні цих документів, учасник має провести необхідні розрахунки, візуалізації та інші роботи, які необхідні для якісного надання послуг, що є предметом закупівлі. При цьому, замовником не встановлено жодних обмежень щодо власності на дане програмне забезпечення та форм його залучення, крім того учасник має право залучити субпідрядну організацію, яка має відповідне програмне забезпечення. Таким чином, тендерна документація жодним чином не обмежує учасників та не є дискримінаційною.
просимо внести зміни до вимоги щодо фінансової спроможності
Дата подання: 29 серпня 2023 17:50
Дата відповіді: 01 вересня 2023 12:56
Шановний замовник! Тендерною документацією встановлено кваліфікаційний критерій щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, а саме пункт «г» №1 до тендерної документації: «Учасник вважатиметься таким, що відповідає встановленому цією документацією кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», якщо, згідно з поданою Учасником у складі своєї тендерної пропозиції фінансовою звітністю за 2021 або за 2022 рік, Учасником підтверджено відповідність усім перерахованим нижче вимогам, а саме: Сума річного доходу (виручки) учасника, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника (форма №2, рядок 2000) є не менше очікуваної вартості предмета закупівлі.» Таким чином, сума річного доходу (виручки) учасника, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника має складати не менше 30 000 000,00 грн. Через вищезазначене положення додатку до Тендерної документації наша компанія не має змоги прийняти участь у Закупівлі Встановлення вищезазначеного кваліфікаційного критерію є порушенням права на участь у закупівлі та порушенням принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них, що визначений пунктом 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», що в свою чергу штучно зменшує потенційну кількість учасників Закупівлі та конкуренцію, призводить до усунення з ринку тих суб'єктів господарювання, які можуть виконати умови договору за результатами Закупівлі. Фінансова спроможність учасника жодним чином не відноситься до технічних чи якісних характеристик, що є предметом закупівлі. Наявність або відсутність в учасника річного доходу (виручки) в розмірі не менше очікуваної вартості предмета закупівлі ніяк не впливає ні на строки, ні на якість виконання робіт по оформленню права постійного користування земельними ділянками, а учасники розуміють, той факт, що вони нестимуть відповідальність у відповідності до договору, розуміють всі ризики та штрафні санкції. В будь якому разі, вважаємо, що для даної Закупівлі фінансові показники на певну дату не гарантують, що учасник у якого такі показники будуть високими, то воно буде більш надійним, бо до такого показнику можуть бути включені і запозичені кошти, відтак для даного виду робіт визначальним буде саме наявність матеріально-технічної бази, аналогічного досвіду виконання робіт та працівників відповідної кваліфікації з досвідом виконання таких робіт. Такої ж позиції притримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, так у своєму рішенні від 19.02.2019 № 1783-р/пк-пз. За таких умов, зазначену вимогу зможуть виконати лише суб'єкти господарювання, які мають мають чистий дохід (без ПДВ) за 2021 рік або 2022 рік, не менший 30 млн. грн, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов Документації порушують один з принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника), та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене, а також згоду Замовника на внесення змін до Документації, Замовник має усунути зазначені порушення шляхом внесення змін до Документації в цій частині”. . ПРОСИМО: внести зміни до Тендерної документації та викласти пункт «г» додатку №1 до тендерної документації у наступній редакції: «Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2021 або 2022 рік у розмірі не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі (в разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота)). У разі відмови Замовника внести зміни до Тендерної документації, Учасник буде змушений подати скаргу до органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Наявність кваліфікаційного критерію " наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю " передбачена статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та не є дискримінаціною
наявність помилок в Тендерній документації
Дата подання: 30 серпня 2023 10:09
Дата відповіді: 04 вересня 2023 09:52
Доброго дня! У додатку №1 до Тендерної документації в таблиці "ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ" в колонці №5 міститься помилка щодо виду предмету закупівлі, а саме зазначено "Номер та дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт". Просимо внести зміни та виключити "будівельних робіт" або обгрунтувати які саме будівельні роботи мають бути виконані за договором.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! До тендерної документацію будуть внесені відповідні зміни.

надати пояснення шодо аналогічного договору
Дата подання: 30 серпня 2023 10:11
Дата відповіді: 04 вересня 2023 09:52
Вітаємо! Просимо надати пояснення чи буде вважатися аналогічним договір за кодом ДК 021:2015 – 71410000-5 Послуги у сфері містобудування? або вкажіть який саме договір буде вважатися аналогічним.
Відповідь:
Шановний учасник! До тендерної документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дискримінаційні умови щодо працівників
Дата подання: 30 серпня 2023 10:22
Дата відповіді: 01 вересня 2023 12:55
Просимо надати пояснення щодо доцільності залучення двох сертифікованих провідних інженерів-консультантів (будівництво) з досвідом роботи не менше 3 років (що підтверджується датою видачі сертифікату*). Поясність які саме послуги будуть надаватися вказаними працівниками, осікільки технічним завданням не передбачено такого роду послуг. Вважаємо вимогу щодо залучення вказаних працівників надлишковою та прописаною під конкретного учасника, що порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель та є підставою для звернення до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Предметом цієї закупівлі є Послуги з розроблення Комплексного плану просторового розвитку. Технічним завданням передбачено створення, зокрема схеми транспортної мобільності та інфраструктури, схема інженерного забезпечення території, схеми інженерної підготовки, благоустрою території, схеми Інженерно-технічних заходів цивільного захисту на мирний час, схеми Інженерно-технічних заходів цивільного захисту на особливий час. Дана закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, при цьому замовником застосовується один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства саме замовником визначається застосування кваліфікаційних критеріїв та способів підтвердження учасників процедури таким критеріям.
На підставі вищевказаних норм чинного законодавства у тендерні документації було встановлено вимогу щодо наявності в учасника ключового персоналу в кількості необхідній для виконання робіт, зокрема: двох сертифікованих провідних інженерів-консультантів (будівництво) та сертифікованого експерта будівельного з інженерно-технічних заходів цивільного захисту. Залучення інженерів-консультантів (будівництво) для реалізації масштабних проектів з їх перших етапів передбачено чинним законодавством України та нормативними актами (зокрема розділом 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій фахівців (зміна № 11, внесена наказом від 29.12.2017 р. № 350 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України) та Професійним стандартом «Інженер-консультант (будівництво)» затвердженим наказом Міністерства економіки України від 13.01.2022 року №108-22 (надалі – Професійний стандарт) .
дискримінаційні умови
Дата подання: 30 серпня 2023 10:24
Дата відповіді: 01 вересня 2023 12:54
Просимо внести зміни до Тендерної документації та виключити умову щодо надання діючих страхових полісів інженерів-консультантів та експерта будівельного з інженерно-технічних заходів цивільного захисту до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності.
Відповідь: Шановний учасник! Чинне законодавство передбачає страхування відповідальності перед третіми особами сертифікованих фахівців, в тому числі інженерів-консультантів та експертів будівельних. Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, при цьому замовником застосовується один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства саме замовником визначається застосування кваліфікаційних критеріїв та способів підтвердження учасників процедури таким критеріям. Користуючись правом на застосування кваліфікаційних критеріїв та визначення способів підтвердження учасників процедури закупівель таким критеріям, замовник виокремлює лише ключових працівників, а серед них, насамперед, – сертифікованих виконавців робіт. Вимога щодо наявності договору страхування їх професійної діяльності розглядається замовником як один із механізмів підвищення відповідальності за якість робіт (послуг).
вимога щодо лабораторії
Дата подання: 30 серпня 2023 10:30
Дата відповіді: 01 вересня 2023 12:54
Шановний Замовнку! Просимо виключити вимогу прописану під конкретного учасника щодо надання послуг випробувальної лабораторії, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та компетентна проводити вимірювання грунтів (на підтвердження, у складі пропозиції, надати копію діючого свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 зі сферою об’єктів вимірювань). В якій саме частині при розробці КППР вам необхідно залучення лабораторії, компетентеної проводити вимірювання грунтів? оскільки це не передбачено чинним законодаством та порушує право потенційних учасників на участь у закупівлі! Техінчним завдання вами не передбачено жодних вимог щодо вимірювання грунтів, як це не передбачено і чинним законодавством при розробці КППР. Крім того, доводимо до відома, що вимагати все, що заманеться або те, що є тільки в конкретного учасника протизаконно та порушує приниципи та норми у сфері публіних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Предметом цієї закупівлі є Послуги з розроблення Комплексного плану просторового розвитку. Технічним завданням передбачено створення плану сучасного використання земель за формою власності із зазначенням категорій та виду цільового призначення створення даного плану передбачає розуміння специфіки ґрунтів на даній території для чого учасник повинен мати можливість залучити відповідну лабораторію. При цьому, тендерна документація передбачає як можливість залучення власної лабораторії так і можливість залучення сторонньої лабораторії на договірних задах, тобто жодним чином не обмежує учасника і не містить дискримінаційних вимог
Підтвердження аналогічного досвіду
Дата подання: 30 серпня 2023 12:40
Дата відповіді: 01 вересня 2023 12:53
Добрий день! Шановний Замовнику! Відповідно до пункту «в» частини 2 Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати заповнену Інформацію про виконання аналогічного договору за встановленою формою, але визначення/конкретизації «аналогічного договору» не надано. Просимо Вас уточнити поняття аналогічного договору, а саме: 1) який предмет повинен мати договір, наданий учасником на підтвердження наявності аналогічного договору; 2) чи достатньо надання учасником одного аналогічного договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Відповідність технічному завданню
Дата подання: 30 серпня 2023 14:23
Дата відповіді: 01 вересня 2023 12:53
Доброго дня! У пункті 6 Розділу тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено: «Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлю технічному завданню (Додаток 2 до тендерної документації) повинна бути підтверджена наступними документами, які учасники повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції: Додаток 2 у стверджувальній формі, …..». Просимо надати вичерпний перелік документів для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічному завданню, встановленому Замовнику.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Розгорнути всі запитання: 20 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-08-28-006034-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: КОНСОРЦІУМ "ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ СОЮЗ", Код ЄДРПОУ:44319519
Дата подання: 01 вересня 2023 17:44
Скарга, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2023-08-28-006034-a, стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником дискримінаційних вимог до потенційних Учасників
Оприлюднена Замовником тендерна документація за закупівлею UA-2023-08-28-006034-a, затверджена Протоколом уповноваженої особи від 28.08.2023 року, з урахуванням змін до Тендерної документації, затверджених Замовником від 01.09.2023 року містить вимоги, які суперечать принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; такі вимоги Замовника є дискримінаційними, і, відповідно, обмежують право участі у Закупівлі суб’єктів господарювання, що можуть успішно надавати послуги по вищевказаному Предмету закупівлі, чим, в тому числі, порушують законні права та інтереси Скаржника, зокрема: - на участь у Закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками; - на перемогу в аукціоні у Закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками; - на отримання замовлення від Замовника; - на отримання прибутку від проведення власної господарської діяльності. Підставою подання Скаржником скарги є: порушення Замовником процедури Закупівлі у відповідності до норм чинного законодавства, неправомірні дії Замовника стосовно встановлення ним дискримінаційних та таких, що суперечать законодавству вимог до потенційних Учасників, порушення прав та законних інтересів Скаржника. Опис порушень наведено у Скарзі. Виходячи з вищевикладеного, керуючись нормами чинного законодавства України, ПРОСИМО: 1. Прийняти до розгляду Скаргу, що стосується тендерної документації за предметом закупівлі: «Послуги з розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Мукачівської міської територіальної громади Мукачівського району Закарпатської області» код ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування, ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-28-006034-a, стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником дискримінаційних вимог до потенційних Учасників. 2. Зобов’язати Замовника – УПРАВЛІННЯ МІСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА МУКАЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ усунути порушення тендерної документації за предметом: «Послуги з розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Мукачівської міської територіальної громади Мукачівського району Закарпатської області» код ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування, ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-28-006034-a, відповідно до викладеного у мотивувальній частині скарги.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 вересня 2023 18:17
рішення від 05.09.2023 № 14043.pdf
Дата публікації: 05 вересня 2023 18:17
рішення від 13.09.2023 № 14622.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2023 13:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: внесено зміни до тендерної документації
Номер скарги: UA-2023-08-28-006034-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЛЕНД.КОМ", Код ЄДРПОУ:38922252
Дата подання: 01 вересня 2023 20:42
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель встановленням дискримінаційних вимог у тендерній документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 вересня 2023 18:59
рішення від 05.09.2023 № 14078.pdf
Дата публікації: 05 вересня 2023 18:58
рішення від 13.09.2023 № 14638.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2023 10:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: Уповноваженою особою внесено змін до тендерної документації з урахуванням рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Дата виконання рішення замовником: 04 жовтня 2023 14:24

Документи подані скаржником

01 вересня 2023 17:30
Додаток 4 - ІСО 14001.pdf
01 вересня 2023 17:30
Скарга до АМКУ.docx
01 вересня 2023 17:30
СКАРГА.pdf
01 вересня 2023 17:30
Додаток 3 - ІСО 9001.pdf
01 вересня 2023 17:30
СКАРГА.pdf.asice

Документи подані замовником

27 вересня 2023 14:52
висновок.docx
18 жовтня 2023 14:52
висновок 2.docx
18 жовтня 2023 14:58
АМКУ тендер 2.docx

Документи Органу Оскарження

05 вересня 2023 18:17
рішення від 05.09.2023 № 14043.pdf
18 вересня 2023 13:56
рішення від 13.09.2023 № 14622.pdf

Документи подані скаржником

01 вересня 2023 18:44
Скарга UA-2023-08-28-006034-a
01 вересня 2023 22:45
Підтвердження оплати

Документи подані замовником

08 вересня 2023 13:25
IMG_0002.pdf
27 вересня 2023 16:30
висновок 2.docx

Документи Органу Оскарження

05 вересня 2023 18:58
рішення від 05.09.2023 № 14078.pdf
18 вересня 2023 10:51
рішення від 13.09.2023 № 14638.pdf

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2023-09-12-000004 • 4e8b1bc35e214e4b8fbc78929d3e9448
Автор звернення: Подосіннікова Наталя Іванівна
Дата створення звернення: 2023-09-12 00:08
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Послуги з розроблення ПЛАНУ? Люди, схаменіться! В Країні іде війна! Ці гроші потрібні ЗСУ! Держадитслужба, це РОЗКРАДАННЯ БЮДЖЕТУ! Вимагаю зупинити цей кримінал під час війни. Кошти повинні йти на обороноздатність країни. Це гроші платників податків, зокрема мої. Вимагаю зупинити процедуру та перенаправити на військові цілі, закупівлю засобів захисту, медичних засобів для потреб ЗСУ. Неприпустимі витрати під час війни
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2023-09-12-000003 • 0783fa02cd224da89e45703b27138121
Автор звернення: Подосіннікова Наталя Іванівна
Дата створення звернення: 2023-09-12 00:07
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Послуги з розроблення ПЛАНУ? Люди, схаменіться! В Країні іде війна! Ці кроші потріні ЗСУ! Держадитслужба, це РОЗКРАДАННЯ БЮДЖЕТУ! Вимагаю зупинити цей кримінал під час війни. Кошти повинні йти на обороноздатність країни. Це гроші платників податків, зокрема мої. Вимагаю зупинити процедуру та перенаправити на військові цілі, закупівлю засобів захисту, медичних засобів для потреб ЗСУ. Неприпустимі витрати під час війни
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2023-09-12-000002 • cc667abc982046ad8112aafc738d67f7
Автор звернення: Подосіннікова Наталя Іванівна
Дата створення звернення: 2023-09-12 00:07
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Послуги з розроблення ПЛАНУ? Люди, схаменіться! В Країні іде війна! Ці кроші потріні ЗСУ! Держадитслужба, це РОЗКРАДАННЯ БЮДЖЕТУ! Вимагаю зупинити цей кримінал під час війни. Кошти повинні йти на обороноздатність країни. Це гроші платників податків, зокрема мої. Вимагаю зупинити процедуру та перенаправити на військові цілі, закупівлю засобів захисту, медичних засобів для потреб ЗСУ. Неприпустимі витрати під час війни
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 19 жовтня 2023 10:44
Кінець періоду оскарження: 30 жовтня 2023 00:00
Дата відміни: 30 жовтня 2023 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: пп2, п.50 ПКМУ № 1178
Документи:
19 жовтня 2023 10:44
Електронний підпис
19 жовтня 2023 10:43
Рішення відхилення.pdf