Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт приміщень електроцеху ВРМ ЛКП «Львівелектротранс» за адресою: м. Львів, вул. Городоцька, 185
Очікувана вартість
1 700 000,00 UAH
UA-2019-10-16-003564-b ● 0513f8fa2d5c4c249a2312a627c778ce
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське комунальне підприємство "Львівелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328406 |
Місцезнаходження: | 79026, Україна , Львівська обл., Львів, Сахарова,2 |
Контактна особа: |
Фахівці публічних закупівель 380322377779 e.tender.let@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2019 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 29 жовтня 2019 11:16 |
Очікувана вартість: | 1 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт приміщень електроцеху ВРМ ЛКП «Львівелектротранс» за адресою: м. Львів, вул. Городоцька, 185
Джерело фінансування - обігові кошти /внески до статутного фонду
Джерело фінансування - обігові кошти /внески до статутного фонду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень електроцеху ВРМ ЛКП «Львівелектротранс» за адресою: м. Львів, вул. Городоцька, 185
Джерело фінансування - обігові кошти /внески до статутного фонду
Джерело фінансування - обігові кошти /внески до статутного фонду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79015, Україна, Львівська область, Львів, вул. Городоцька, 185
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Календарні | 30 | |
Iнша подія | "з дати підписання акта (актів) приймання виконаних будівельних робіт" | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-16-003564-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МІД СЕРВІС ГРУП", Код ЄДРПОУ:42946557
Дата подання: 04 листопада 2019 17:26
Вимоги до замовника Вважаю не доречну дискваліфікацію
Вимоги до замовника Вважаю не доречну дискваліфікацію
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2019 13:12
Щодо розгляду Вашої Вимоги повідомляємо наступне:
тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно вимог документації електронних торгів «Для участі в електронних торгах учасник повинен, до закінчення терміну прийому пропозицій, прикріпити у системі електронних торгів:
5.5. Скановану копію довідки у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням їх спеціалізації, освіти, форми трудового договору, зокрема сертифікованих спеціалістів ГАП (ГІП), інженер-будівельник та конструктор, для виконання робіт, що є предметом закупівлі із представленням копій відповідних кваліфікаційних сертифікатів.
За інформацією, оприлюдненою у електронній системі закупівель «Prozorro», термін прийому пропозицій закінчився 28-10-2019 р. о 16:00. У складі Вашої тендерної пропозиції, поданої до завершення строку прийому пропозицій та аукціону копії відповідних кваліфікаційних сертифікатів, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, відсутні. Таким чином, Ваша тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним вимогам, встановленим Замовником у п.5.5 Документації електронних торгів. Сканована копія відповідного кваліфікаційного сертифікату була завантажена Вами вже після проведеного аукціону, а саме 30.11.19 об 11:00. Крім того, подана Вами у складі тендерної пропозиції «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (завантажена у систему «Prozorro» 28.10.19 р. о 15:57) не містить інформації про спеціалізацію та освіту наявних працівників, а тому не відповідає вимогам п.5.5 Документації електронних торгів Замовника.
5.9. Скановану копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу із реєстру платників податку на додану вартість, завірена Учасником (якщо учасник є платником ПДВ)
5.10. Скановану копія свідоцтва платника єдиного податку або витягу з Реєстру платника єдиного податку, завірена Учасником (якщо учасник є платником єдиного податку).
Документів згідно п.5.9-5.10 Документації електронних торгів у складі Вашої тендерної пропозиції не подано. Натомість 30.10.19 р. о 13:44 (тобто вже після закінчення строку подання тендерних пропозицій та проведеного аукціону) Вами було завантажено «Довідку платника податків», де вказано, що «ТОВ «МІД СЕРВІС ГРУП» є платником податку на загальних умовах без ПДВ».
Відповідно до п.6 Наказу ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019 р. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» «учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником».
Крім того, протягом «періоду уточнень» (який тривав з 16.10.2019 р. по 22.10.2019 р.) фізична/юридична особа мала можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз'ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі. Однак жодних звернень з приводу розꞌяснень вимог документації електронних торгів не надходило.
тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно вимог документації електронних торгів «Для участі в електронних торгах учасник повинен, до закінчення терміну прийому пропозицій, прикріпити у системі електронних торгів:
5.5. Скановану копію довідки у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням їх спеціалізації, освіти, форми трудового договору, зокрема сертифікованих спеціалістів ГАП (ГІП), інженер-будівельник та конструктор, для виконання робіт, що є предметом закупівлі із представленням копій відповідних кваліфікаційних сертифікатів.
За інформацією, оприлюдненою у електронній системі закупівель «Prozorro», термін прийому пропозицій закінчився 28-10-2019 р. о 16:00. У складі Вашої тендерної пропозиції, поданої до завершення строку прийому пропозицій та аукціону копії відповідних кваліфікаційних сертифікатів, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, відсутні. Таким чином, Ваша тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним вимогам, встановленим Замовником у п.5.5 Документації електронних торгів. Сканована копія відповідного кваліфікаційного сертифікату була завантажена Вами вже після проведеного аукціону, а саме 30.11.19 об 11:00. Крім того, подана Вами у складі тендерної пропозиції «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (завантажена у систему «Prozorro» 28.10.19 р. о 15:57) не містить інформації про спеціалізацію та освіту наявних працівників, а тому не відповідає вимогам п.5.5 Документації електронних торгів Замовника.
5.9. Скановану копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу із реєстру платників податку на додану вартість, завірена Учасником (якщо учасник є платником ПДВ)
5.10. Скановану копія свідоцтва платника єдиного податку або витягу з Реєстру платника єдиного податку, завірена Учасником (якщо учасник є платником єдиного податку).
Документів згідно п.5.9-5.10 Документації електронних торгів у складі Вашої тендерної пропозиції не подано. Натомість 30.10.19 р. о 13:44 (тобто вже після закінчення строку подання тендерних пропозицій та проведеного аукціону) Вами було завантажено «Довідку платника податків», де вказано, що «ТОВ «МІД СЕРВІС ГРУП» є платником податку на загальних умовах без ПДВ».
Відповідно до п.6 Наказу ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019 р. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» «учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником».
Крім того, протягом «періоду уточнень» (який тривав з 16.10.2019 р. по 22.10.2019 р.) фізична/юридична особа мала можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз'ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі. Однак жодних звернень з приводу розꞌяснень вимог документації електронних торгів не надходило.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 11:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МІД СЕРВІС ГРУП" |
1 402 954,00
UAH з ПДВ
|
1 402 954,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Львів" |
1 667 899,20
UAH з ПДВ
|
1 667 899,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Львів" #40417284 |
Очікує рішення |
1 667 899,20
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2019 16:42
|
ТОВ "МІД СЕРВІС ГРУП" #42946557 |
Відхилено |
1 402 954,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2019 16:42
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 07 листопада 2019 14:13 |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку із допущеною помилкою під час підготовки тендерної документації закупівлі необхідно скасувати оголошення допорогової закупівлі UA-2019-10-16-003564-b (Капітальний ремонт приміщень електроцеху ВРМ ЛКП «Львівелектротранс» за адресою: м. Львів, вул. Городоцька, 185). |
Документи:
07 листопада 2019 14:13
|
Протокол 352.PDF |