Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Анна Сергіївна +380487932826 asnn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 травня 2020 22:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 05 червня 2020 15:42 |
Очікувана вартість: | 33 554 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,45% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 150000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконанні роботи здійснюються в межах договірної ціни та виділених коштів на оплату робіт (по мірі надходження коштів з відповідного бюджету на рахунок Замовника), але не більше 60% до отримання позитивного висновку експертизи. 3.2 Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами акти здачі-приймання виконаних робіт, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику до 25 числа поточного місяця. До акту здачі-приймання виконаних робіт додаються виконавчі кошториси. 3.3 Замовник на протязі 15 днів (при наявності відкритих бюджетних асигнувань) від дня одержання акту здачі-приймання виконаних робіт перевіряє належність його виконання та підписує його і повертає Підряднику або надає мотивовану відповідь від прийняття робіт з переліком недоліків в письмовому вигляді. Якщо Замовник у зазначений термін письмово не висунув мотивованих зауважень до проектно-кошторисної документації - вона вважається такою, що прийнята Замовником без зауважень і підлягає оплаті. Якщо при здаванні-прийманні робіт будуть виявлені суттєві недоробки, що виникли з вини Підрядника, Замовник не підписує акт і затримує оплату робіт, виконаних з порушенням. 3.4 Замовник здійснює оплату робіт на підставі підписаних актів здачі-приймання виконаних робіт протягом 5 робочих днів (з дати отримання фінансування з відповідного бюджету). | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 60 |
Виконання робіт | Остаточний розрахунок вартості договору, за розроблену проектно-кошторисну документацію здійснюється протягом 5 робочих днів з дня отримання позитивного висновку комплексної державної експертизи. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 40 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 травня 2020 08:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2020 08:49 |
перелік змін ПКД М-28 0-8 Б 26 05 20.doc | |
27 травня 2020 08:49 |
нова редакція 3 ТД ПКД М-28 0-8 Б 26 05 20.docx | |
19 травня 2020 17:37 |
перелік змін ПКД М-28 0-8 Б 19 05 20.doc | |
19 травня 2020 17:37 |
нова редакція ТД ПКД М-28 0-8 Б 19 05 20.docx | |
19 травня 2020 17:37 |
проект договору нова редакція 19 05 20.doc | |
08 травня 2020 22:54 |
проект договору.doc | |
08 травня 2020 22:54 |
ТД ПКД М-28 0-8 Б.docx |
27 травня 2020 08:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 травня 2020 08:49 |
перелік змін ПКД М-28 0-8 Б 26 05 20.doc
|
||||||
27 травня 2020 08:49 |
нова редакція 3 ТД ПКД М-28 0-8 Б 26 05 20.docx
|
||||||
19 травня 2020 17:37 |
перелік змін ПКД М-28 0-8 Б 19 05 20.doc
|
||||||
19 травня 2020 17:37 |
нова редакція ТД ПКД М-28 0-8 Б 19 05 20.docx
|
||||||
19 травня 2020 17:37 |
проект договору нова редакція 19 05 20.doc
|
||||||
08 травня 2020 22:54 |
проект договору.doc
|
||||||
08 травня 2020 22:54 |
ТД ПКД М-28 0-8 Б.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Згідно Вашого рішення переможцем даної Закупівлі є Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”, в якого було виявлено ряд помилок, які було виправлено протягом 24 годин згідно ЗУ «Про публічні закупівлі».
Але Ви не звернули увагу на найбільш важливу помилку допущену Державним підприємством – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”, яку не можливо проігнорувати так як порушується законодавство та вимоги до подачі ТД №У «Про публічні закупівлі», а саме: порушено вимогу п.п. 10, пункту 1. статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» «10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)». Дана закупівля має очікувану вартість більшу за 20 мільйонів гривень.
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” не надало Антикорупційну програму, та надало довідку де зазначили, що дана закупівля менше 20 мільйонів гривень.
Дане порушення є суттєве.
Беручи до уваги вище вказане Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” не може бути переможцем даної Закупівлі.
Просимо ще раз перевірити Тендерну пропозицію Державного підприємства – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” та винести виважене рішення, яке відповідає усім нормативно законодавчим положенням.
Вимагаємо скасувати рішення щодо переможця Державного підприємства – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”.
Відповідно до ст. 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятоюстатті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
Враховуючи, що учасник Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”, не вказав, що у нього відсутня антикорупційна програма та уповноважений з її реалізації, у Замовника відсутні підстави для відхилення даного учасника, з причин, вами зазначених.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-03-000050 ● bddc77fed6174e8ebe610e4ebd309887
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2020 14:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.07.2020 Одеса № 209
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 03.07.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 03.07.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 03.07.2020 № 209
Витяг з Переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
UA-2020-05-08-001245-c 08.05.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до 7 Закону України «Про публічні закупівлі» та виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-03 14:23:31
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі відкритих торгів за предметом ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування, яка проводиться Службою автомобільних доріг в Одеській області (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-05-08-001245-c, дата оприлюднення 08.05.2020) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника, а саме:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам пункту 1.2 додатку 3 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії», тоді як учасником ДП «Укрдіпродор» у складі тендерної пропозиції не надано копії наказу про призначення начальника мостового відділу Попельнюка Анатолія Миколайовича (№ 6 у довідці, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 26.05.2020 № 615-20)?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам підпункту 1.3.1 пункту 1.3 додатку 3 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії», тоді як учасником ДП «Укрдіпродор» у складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору від 28.09.2015 № 62-14 надано експертний звіт від 13.07.2018 № 28-0623-16А, виданий ДП «Укрдержбудекспертиза», без обов’язкових додатків, передбаченим вказаним документом та вимогою тендерної документації?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам пункту 1.3.1 пункту 1.3 додатку 3 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії», тоді як учасником ДП «Укрдіпродор» у складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору від 02.05.2018 № 18-18 надано додаткову угоду до вказаного договору від 17.12.2019 № 8, яка підписана посадовою особою (Антонюк О.В.), що не мала на це відповідних повноважень відповідно до наказу Державного агентства автомобільних доріг України від 12.12.2019 № 513-К «Про тимчасове покладання обов’язків директора ДП «Укрдіпродор» на Барановича В.Б.».
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-08 13:51:16
Відповідь на запит Держаудитслужби України
1. Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ДП «Укрдіпродор» вимогам пункту 1.2 додатку 3 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії», тим, що в складі тендерної пропозиції ДП «Укрдіпродор» наявна копія наказу, що підтверджує призначення начальника мостового відділу Попельнюка Анатолія Миколайовича (сторінка 24 файлу під назвою «10. Копії наказів та сертифікатів працівників»).
2. Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ДП «Укрдіпродор» вимогам підпункту 1.3.1 пункту 1.3 додатку 3 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії», тим, що у складі тендерної пропозиції наявний додаток до експертного звіту від 13.07.2018 № 28-0623-16А, виданий ДП «Укрдержбудекспертиза». Файл, що містить додаток має назву «2.3. Додаток до експертного звіту 62-14».
3. Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ДП «Укрдіпродор» вимогам пункту 1.3.1 пункту 1.3 додатку 3 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії тим, що у складі тендерної пропозиції подано абсолютно усі документи, що вимагалися тендерною документацією. Також зазначені документи відповідають умовам, встановленим тендерною документацією.
Щодо ж до інформації стосовно правомочності підпису керівників учасників на документах складених учасником не безпосередньо для участі в даній процедурі закупівлі, повідомляємо, що за достовірність поданої інформації несе відповідальність саме Учасник. Ми, як Замовник, не є органом, уповноваженим робити висновки, стосовно можливості/неможливості підпису керівниками учасників документів складених не безпосередньо для участі в даній процедурі закупівлі та ще й минулорічної давнини.
Звертаємо увагу, що Замовник має право відхиляти учасників виключно на умовах передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Пропозиція ж учасника ДП «Укрдіпродор» повною мірою відповідає вимогам тендерної документації та Закону.
Додатки:
1. файл з пропозиції Учасника під назвою «10. Копії наказів та сертифікатів працівників».
2. файл з пропозиції Учасника під назвою «2.3. Додаток до експертного звіту 62-14».
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-08-19 16:26:27
Зазначення номеру відкриття провадження
Відповідно до част.10 ст. 8 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Функціоналом майданчика не передбачено поля для зазначення такої інформації. Тому Замовник вимушений зазначити таку інформацію в полі, яке є доступним. Номер провадження - П/420/7102/20
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник не погоджується з висновком Південного офісу Держаудитслужби, з огляду на наступне. Відповідно до умов тендерної документації, а саме пункту 1.3. частини І, додатку 3,. для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до пропозиції Учасника мають бути долучені: - Договір(договори) з додатками та завданням на проектування. - позитивний (і) відгук (и) будь-якого Замовника(ів) таких робіт, щодо виконання аналогічних робіт зазначених в довідці (п.1.3). Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці (п.1.3). У відгуці має міститися наступна інформація: № та дата договору, предмет договору, стадія проектування, сума виконання договору, наявність або відсутність претензій до виконавця. (якщо Учасник виконував роботи в якості субпідрядника, обсяг виконаних ним робіт за договором має становити не менше 80% від суми договору, про що додатково зазначається інформація у відгуці/відгуках) - позитивний висновок експертизи з додатком(ми). Учасник ДП "Укрдіпродор" надав довідку про виконання аналогічних договорів з вказанням 2-х договорів, що ним виконувалися. До довідки докладено абсолютно усі документи, що вимагалися умовами тендерної документації. Тобто усі вимоги Замовника Учасником виконано. Стосовно підпису документів.... Як і зазначалось в поясненні, Замовники у сфері публічних закупівель, не є органом, що має повноваження для визначення дійсності/недійсності підпису документів, які оформлювалися не безпосередньо для участі в даній процедурі закупівлі. Більш того, відповідно до умов документації, вимагалося надання мінімум одного аналогічного договору. Учасник подав інформацію про два аналогічні договори. Тому навіть, якщо з точки зору Держаудитслужби, один з них не відповідає умовам докуметації, це в любому випадку не є причиною для відхилення тендерної пропозиції Учасника. Але вкотре наголошуємо, що обидва надані договори відповідають вимогам документації, а Держаудитслужба наділяє Замовника повноваженнями, якими він не володіє.
2020-07-17 10:57:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява |
Дата публікації: | 27 липня 2020 |
Документи:
27 липня 2020 14:02
|
Електронний підпис |
27 липня 2020 14:01
|
Позовна заява.pdf |
Ризики, що спрацювали
RISK1-2_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2020 16:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” |
25 900 000,00
UAH з ПДВ
|
23 440 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ" |
31 000 000,00
UAH з ПДВ
|
23 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «Інститут «Київдормістпроект» |
31 900 000,00
UAH з ПДВ
|
23 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
32 547 374,35
UAH з ПДВ
|
32 547 374,35
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” #05416892 |
Переможець |
23 440 000,00
UAH з ПДВ
|
17 червня 2020 15:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 червня 2020 15:48
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 17 червня 2020 15:46
Учасник | Пропозиція | Документи |
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” #05416892 |
23 440 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2024 09:48
|
5ПКД ДУ13 від 30.07.24.PDF | зміни до договору |
30 липня 2024 09:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 11:50
|
5ПКД ДУ12 26 12 2023.PDF | зміни до договору |
26 грудня 2023 11:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2022 16:10
|
ДУ8 5ПКД М-28 0-8 Укрдіпродор 22 02 22.PDF | зміни до договору |
22 лютого 2022 16:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 травня 2021 09:30
|
5ПКД ДУ5 М-28 0-8 Укрдіпродор 27 05 21 (1).pdf | зміни до договору |
28 травня 2021 09:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 квітня 2021 12:06
|
ДУ4 5ПКД 06 04 21 (1).pdf | зміни до договору |
06 квітня 2021 12:04
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2020 19:11
|
5ПКД М-28 Б Обхід Одеси 0-8 Укрдіпродор 02 07 20.pdf | укладений |
06 липня 2020 19:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | . Відповідно до абз.3 пункту 9.4. та пункту 9.2. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов» викласти у наступній редакції: п.4.1. Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 28 січня 2022 року, відповідно до календарного графіка виконання робіт (додаток №1). п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 28 січня 2022 року, а в частині грошових зобов’язань – до повного виконання. |
Номер договору про закупівлю: | 5ПКД |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до до абз.3 пункту 9.4. та пункту 9.2. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов» викласти у наступній редакції: п .4.1. Термін виконання робіт – з дати підписання договору до 01.04.2022 року, відповідно до Календарного графіку виконання робіт (додаток №1). п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 01 квітня 2022 року, а в частині оплати – до повного виконання. |
Номер договору про закупівлю: | 5ПКД |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до абз.3 пункту 9.4. та пункту 9.2. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов» викласти у наступній редакції: п.4.1. Термін виконання робіт – з дати підписання договору до 31.12.2023 року, відповідно до Календарного плану (додаток №1). п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині грошових зобов’язань – до повного виконання. |
Номер договору про закупівлю: | 5ПКД |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до пункту 9.2. та п/п 3 п.9.4. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», викласти у наступній редакції: 4.1. Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 31 грудня 2024 року, відповідно до календарного плану(додаток №1). 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 грудня 2024 року, а в частині грошових зобов’язань – до повного виконання. 2. Додаток № 1 «Календарний план» та Додаток №2 «План фінансування» викласти у новій редакції, що додається |
Номер договору про закупівлю: | 5ПКД |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до пункту 9.2. та п/п 3 п.9.4. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», викласти у наступній редакції: «4.1. Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 15 липня 2025 року, відповідно до календарного плану (додаток 1). 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 15 липня 2025 року, а в частині грошових зобов’язань – до повного виконання.» |
Номер договору про закупівлю: | 5ПКД |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |