Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03335445 |
Вебсайт: | http://www.kpbred.com.ua |
Місцезнаходження: | 29009, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Ярослава Мудрого, 5 |
Контактна особа: |
Кітнік Олександр Миколайович +380969718948 asfalt-bred@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2023 14:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2023 16:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2023 16:03 |
Очікувана вартість: | 7 050 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2023 14:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2023 14:53 |
Додаток 5.docx | |
02 березня 2023 14:53 |
Додаток 4 Технічна специфікація.docx | |
02 березня 2023 14:53 |
Додаток 3 проект договору.docx | |
02 березня 2023 14:53 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
02 березня 2023 14:53 |
Додаток 1.1 Відомості про учасника.docx | |
02 березня 2023 14:53 |
Додаток 1 тендерна пропозиція.docx | |
02 березня 2023 14:53 |
тд 2023 (бітум).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-22-000030 ● f7d9cc86fc634acaba75df97d1e7e076
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2023 17:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.05.2023 №47-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 21 квітня 2023 року №003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 22.05.2023 №47-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3. UA-2023-03-02-008861-a 02.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-02 15:39:12
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі бітуму нафтового дорожнього БНД 70/100 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-02-008861-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Яким чином учасником ТОВ фірма «Алеко», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо надання:
- довідки у довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору (не менше двох) разом з копіями підтверджуючих документів до цього договору (видатковими накладними на підставі яких здійснювались розрахунки за договором, вказаним у довідці. З метою перевірки виконання договору, сума усіх наданих накладних повинна відповідати сумі наданого договору) та листом-відгуком до нього з позитивним відзивом, в якому має бути зазначена інформація про спосіб доставки товару (додаток 2 тендерної документації), оскільки у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ фірмою «Алеко» надано копію аналогічного договору від 16 листопада 2022 року №103 на загальну суму 7729000,00 грн та копії підтверджуючих документів до нього на суму 4146520,00 грн та лист-відгук до договору від 06 червня 2022 року №239, в якому відсутня інформація про спосіб доставки товару?
- в разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 сканованого листа учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (пункт 3.1 розділу ІІІ тендерної документації)?
- гарантійного листа щодо погодження з істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах (пункт 6.4 розділу VI тендерної документації)?
- документів, що мають відношення до тендерної пропозиції, викладених українською мовою, а у разі надання документів, складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку (пункт 1.7 розділу І тендерної документації), оскільки учасником ТОВ фірми «Алеко» у складі тендерної пропозиції на виконання вимог пункту 3.1 розділу ІІІ тендерної документації надано договір, що підтверджує офіційні взаємовідносини з виробником товару, а саме «ORLEN Asfalt Sp. z.o.o.» (Польща), який викладено польською та російською мовами?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-08 17:15:10
Пояснення на запит ДАСУ
На Ваш запит від 02.06.2023 року про надання інформації по закупівлі: «Матеріали для утримання доріг комунальної власності: бітум нафтовий дорожній БНД 70/100», код ДК 021:2015:44110000-4 – Конструкційні матеріали (номенклатурна позиція: 44113610-4 Бітум), ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-02-008861-a, повідомляємо на ступне:
По першому питанню
Постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанов Кабінету міністрів України України від 1 серпня 2013 р. №631 і від 11 жовтня 2016 р. №710» від 16.12.2020 року №1266 в постанову №710 було добавлено новий пункт 4-1 такого змісті:
“4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.”;
В п.1 ст.2 Бюджетного кодексу наведено наступні терміни:
38) одержувач бюджетних коштів – суб’єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою та отримує на їх виконання кошти бюджету;
47) розпорядних бюджетних коштів – бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов’язань, довгострокових зобовязань за енергосервісом, середньострокових зобовязань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
Крім того, Комунальне підприємство по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради (Далі – Замовник) є балансоутримувачем вулично-дорожньої мережі м.Хмельницький.
Відповідно до п.п. 2.2 п.2 Наказу Держжитлокомунгоспу України від 23.09.2003 р. №154 про затвердження «Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів» балансоутримувач забезпечує належне утримання та своєчасний ремонт об’єкта благоустрою власними силами або може на конкурсних засадах залучати до цього інші підприємства, організації.
Відповідно до п.п. 2.3 п.2 вищезазначеного наказу Власник, за поданням балансоутримувача, щорічно затверджує заходи з виконання послуг по поточному ремонту та утриманню вулично-дорожньої мережі на наступний рік та передбачає кошти на виконання цих заходів. Затверджується також перелік об’єктів проведення капітального ремонту. Балансоутримувач об’єктів благоустрою несе повну відповідальність за виконання затверджених заходів у повному обсязі.
На підставі затверджених заходів з виконання послуг по утриманню вулично-дорожньої мережі був затверджений кошторис на 2023 рік.
Дані заходи передбачають використання матеріалів (природного газу, бітуму, відсіву, щебнів різних фракцій, бітумної емульсії, кам’яної солі з антизлежувачем для посипання доріг тощо) в кількості, достатній для їх виконання.
Фінансування на закупівлю матеріалів, необхідних для виконання заходів, відбувається на підставі плану використання бюджетних коштів на 2023 рік та підписаних актів виконаних робіт (наданих послуг).
Отже, враховуючи вище викладене, Замовник не є розпорядником бюджетних коштів, а відтак не зобов’язаний розміщувати на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Що стосується запитання, яким чином Замовник визначив очікувану вартість предмету закупівлі, то Замовником проведено розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі: «Матеріали для утримання доріг комунальної власності: бітум нафтовий дорожній БНД 70/100», код ДК 021:2015:44110000-4 – Конструкційні матеріали (номенклатурна позиція: 44113610-4 Бітум), ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-02-008861-a, у кількості 250 т на загальну суму 6712500,00 грн. (шість мільйонів сімсот дванадцять тисяч п’ятсот грн. 00 коп.) з ПДВ, та сформований на підставі аналізу обсягів аналогічних закупівель, здійснених замовником у минулих роках та з урахуванням інфляційних процесів та темпів зростання ціни на бітум нафтовий дорожній у 2022-2023 роках.
Також до уваги взято комерційні пропозиції ТОВ Фірма «АЛЕКО» від 20.02.2023 року, ТОВ «БУГ ПОДІЛЛЯ» від 24.02.2023 року №12 та ТОВ «ТЕКА ПЕТРОЛЕУМ» від 23.02.2023 року №23/02-1.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі замовником оприлюднено на власному веб-сайті за посиланням:
https://www.kpbred.com.ua/pay-plans/%d0%bc%d0%b0%d1%82%d0%b5%d1%80%d1%96%d0%b0%d0%bb%d0%b8-%d0%b4%d0%bb%d1%8f-%d1%83%d1%82%d1%80%d0%b8%d0%bc%d0%b0%d0%bd%d0%bd%d1%8f-%d0%b4%d0%be%d1%80%d1%96%d0%b3-%d0%ba%d0%be%d0%bc%d1%83%d0%bd%d0%b0-11/
По другому питанню
Відповідно до Додатку2 тендерної документації замовником на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагалось від учасників надати довідку у довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору, надається разом з копіями підтверджуючих документів* до цього договору та лист-відгук до нього з позитивним відзивом. У листі-відгуці має бути чітко зазначено щодо яких договорів надається відгук і, відповідно, інформація про фактично поставлений товар (сума та кількість), спосіб доставки та якість їх виконання.
На виконання даної вимоги учасником ТОВ Фірма «АЛЕКО» у складі тендерної пропозиції було подано наступні документи: 1) довідку про досвід виконання аналогічних договорів №2 від 10.03.2023 року; 2) Копію договору поставки №239 від 06.06.2022 р.; 3) копії видаткових накладних до договору №239 від 06.06.2022 року; 4) Лист відгук КП БРЕД №747 від 05.10.2023року; 5) Копія договору купівлі-продажу №103 від 16.11.2022 року; 6) Копії видаткових накладних до договору №103 від 16.11.2022 року; 7) Лист відгук КП «Управління автомобільних шляхів» №105/03/23 від 03.03.2023 року.
З поданих учасником ТОВ Фірма «АЛЕКО» документів, зокрема листа відгуку КП «Управління автомобільних шляхів» №105/03/23 від 03.03.2023 року, випливає, що Договір купівлі-продажу №103 від 16.11.2023 року було виконано в повному обсязі 140,56 т на загальну вартість 4 414 520,00 грн., яка також підтверджується наданими копіями видаткових накладних до даного договору.
По третьому питанню
Відповідно до п.3.1 тендерної документації замовником вимагалось надати належним чином завірену копію або оригінал статуту зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких (для юридичних осіб). В разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) наступні документи: Сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція).
На виконання даної вимоги учасником ТОВ Фірма «АЛЕКО» надано завірену належним чином копію Статуту від 25.08.2020 року, гарантійний лист №5 від 10.03.2023 року про те, що поданий у складі пропозиції Статут зареєстровано відповідно до чинного законодавства України, а також гарантійний лист №11 від 10.03.2023 року про те, що подана інформація та документи тендерної пропозиції є оригінальними та достовірними.
На підставі поданих документів замовником прийнято рішення про чинність поданого у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ Фірма «АЛЕКО» Статуту.
По четвертому питанню
Відповідно до п.6.4 тендерної документації замовником вимагалось від учасників надати проект Договору згідно Додатку №3 і гарантійний лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах
На виконання даної вимоги учасником ТОВ Фірма «АЛЕКО» у складі тендерної пропозиції було надано підписаний проект договору (файл «Додаток 3_Специфікація.pdf»), що було оцінено замовником як погодження з істотними (основними) умовами договору.
По п’ятому питанню
Відповідно до п.3.1 тендерної документації замовником вимагалось від учасника, який не є виробником товару, що є предметом цієї закупівлі, надати документ (копію чинного договору), що підтверджує офіційні взаємовідносини з виробником Товару та/або офіційним представником виробника Товару/дилером, або гарантійний лист виробника Товару та/або офіційного представника виробника Товару/дилера, що підтверджує можливість постачання Учасником Товару.
На виконання даної умови учасником ТОВ Фірма «АЛЕКО» у складі тендерної пропозиції було надано копію комерційного договору із заводом Orlen Asfalt №6/GT/2019 від 29.03.2019 року, лист роз’яснення №9 від 10.03.2023 року щодо заключеного договору із заводом Orlen Asfalt, Сертифікат відповідності від 08.09.2022 року на бітум нафтовий дорожній, оригінал та перекладений на українську мову паспорт якості на бітум, виданий Польським нафтовим концерном ORLEN S.A.
З поданих учасником ТОВ Фірма «АЛЕКО» документів замовником встановлено наявність взаємовідносин із заводом виробником Товару.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання рішення Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 12.06.2023 року замовником було розірвано Договір про закупівлю №138 від 21.03.2023 року з 13.06.2023 року.
2023-06-14 08:04:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю.
2023-06-14 13:06:06
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ фірма "АЛЕКО" |
6 712 500,00
UAH з ПДВ
|
6 712 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУГ ПОДІЛЛЯ" |
6 873 750,00
UAH з ПДВ
|
6 873 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "А.Т. СМАРТ ТРЕЙДИНГ" |
6 915 000,00
UAH з ПДВ
|
6 915 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ фірма "АЛЕКО" #20641422 |
Переможець |
6 712 500,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2023 14:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 березня 2023 11:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2023 11:59
|
Електронний підпис | укладений |
13 червня 2023 11:48
|
ДУ 1 від 13.06.2023 розірвання договору.pdf | зміни до договору |
13 червня 2023 11:47
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2023 08:45
|
Договір | укладений |
22 березня 2023 08:44
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бітум нафтовий дорожній БНД 70/100 | 250 | тонни |
26 850,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На виконання рішення Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 12.06.2023 року сторони дійшли згоди Договір про закупівлю №138 від 21.03.2023 року розірвати з 13.06.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 138 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бітум нафтовий дорожній БНД 70/100 | 97.96 | тонни |
26 850,00
UAH з ПДВ
|