Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
GBN G. 1-218-182: 2011 Current minor repairs public roads of the local importance of Sumy region (Code DK 021: 2015 - 45233142-6 Road-repair works)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ СУМЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42524164 |
Місцезнаходження: | 40030, Україна , Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 29 |
Контактна особа: |
Касьян Яна Олександрівна 380503071577 ffgg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Derzhavne pidpriyemstvo "Dorogi Sumsh'ini" |
National ID: | 42524164 |
Contact point: |
Kasyan Yana Alexandrivna 380503071577 ffgg@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2020 20:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 травня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 травня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 26 травня 2020 14:25 |
Очікувана вартість: | 908 459 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 816 918,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1816918 UAH |
Publication date: | 08 квітня 2020 20:26 |
Enquiries until: | 10 травня 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 16 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 травня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 908 459 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 816 918 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,20 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до погодження, наданого головним розпорядником коштів. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт згідно акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками сторін. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться Замовником Виконавцю після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних стандартів з ціноутворення, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів, відповідно до погодженого Сторонами Графіку здачі виконаних обсягів робіт, перевіряє виконання робіт згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 травня 2020 16:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 травня 2020 16:52 |
ТД поточний дрібний закреслена.docx | |
12 травня 2020 16:51 |
Перелік змін до ТД 12.05.2020.docx | |
12 травня 2020 16:51 |
ТД поточний дрібний зміни 12.05.docx | |
01 травня 2020 16:20 |
ТД поточний дрібний закреслена.docx | |
01 травня 2020 16:18 |
ТД поточний дрібний зміни 30.04.docx | |
01 травня 2020 16:18 |
Перелік змін до ТД 30.04.2020.docx | |
01 травня 2020 16:18 |
Проект договору закреслений.docx | |
01 травня 2020 16:18 |
Проект договору зміни.docx | |
01 травня 2020 16:17 |
ТД поточний дрібний зміни 30.04.docx | |
08 квітня 2020 20:26 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Пунктом 69.2 ст.69 Податкового кодексу України передбачений механізм, відповідно до якого банки та інші фінансові установи зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків - юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. Пункт 69.4 зазначеної статті ПКУ містить положення відповідно до якого датою початку видаткових операцій за рахунком платника податків, визначеного пунктом 69.1 цієї статті (крім банку), у банках та інших фінансових установах є дата отримання банком або іншою фінансовою установою повідомлення контролюючого органу про взяття рахунка на облік у контролюючих органах або дата, визначена як дата взяття на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою згідно з абзацом другим пункту 69.3 цієї статті. Таким чином, органи ДПСУ можуть отримувати від банків інформацію про наявність у суб’єктів підприємницької діяльності банківських рахунків. Таку інформацію органи ДПСУ отримують також відповідно до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Мінфіну від 18.08.2015 р. № 721 (зі змінами). В зв’язку з зазначеним, Замовник не вбачає перешкод для отримання Вами, як власником зазначених рахунків, інформаційної довідки від органів ДПСУ щодо їх наявності в банківських установах.
Таким чином обсяги робіт, що будуть виконуватися підрядником у поточному році та відповідна оплата цих робіт будуть проводитись в залежності від встановленого фінансування на поточний рік та потреби Замовника у цих роботах в поточному році.
Вимоги про усунення порушення
Виконавець приймає по акту від Замовника мережу автомобільних доріг загального користування, дорожні споруди на них для надання послуг з поточного дрібного ремонту. Протяжність автомобільних доріг згідно предмету даного Договору становить – 5135,3 км. Перелік доріг, що доручаються Підряднику для надання послуг за предметом Договору, визначений Додатком 1, що є невід’ємною частиною Договору.
За результатами проведеної переговорної процедури на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування Сумської області (закупівля UA-2020-04-06-002140-a) з виконавцем робіт вже укладений договір і виконавець прийняв від Замовника мережу автомобільних доріг загального користування, дорожні споруди на них для надання послуг з експлуатаційного утримання. Протяжність автомобільних доріг згідно предмету даного Договору становить – 5135,3 км. Перелік доріг, що доручені Підряднику для надання послуг за Договором з експлуатаційного утримання, ідентичний переліку доріг, який передбачається доручити Підряднику за договором з поточного дрібного ремонту.
Просимо надати роз’яснення яким чином та сама мережа доріг з дорожніми спорудами на ній може бути передана різним підрядникам?
Яким чином буде розподілена відповідальність між підрядниками?
Просимо врахувати зауваження та внести зміни до тендерної документації.
Виконавець приймає від Замовника право на поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Сумській області, технічних засобів організації дорожнього руху, об'єктів дорожнього сервісу, інженерних споруд та придорожніх насаджень на них, відповідно до вимог статті 9 Закону України «Про дорожній рух».
Додатком 7 «Технічне завдання. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення сумської області» (код ДК 021:2015 - 4523142-6 Ремонт доріг)» передбачено виконання робіт з ліквідації вибоїн, тріщин, осідань асфальтобетонного покриття та ліквідація колійності, напливів, нерівностей методом холодного фрезерування.
Навіщо передавати право на поточний дрібний ремонт технічних засобів організації дорожнього руху, об'єктів дорожнього сервісу, інженерних споруд та придорожніх насаджень на них, відповідно до вимог статті 9 Закону України «Про дорожній рух», якщо виконання цих робіт не передбачено умовами тендерної документації? Просимо врахувати зауваження та внести зміни до тендерної документації.
Крім послуг передбачених вище, Виконавець за письмовим розпорядженням (завданням) Замовника надає послуги (виконує роботи) у межах фінансування Замовника:
- з усунення загрози безпечного проїзду автотранспорту;
- з виконання звернень (приписів) уповноважених органів Національної поліції за завданням Замовника;
- з ліквідації наслідків дорожньо-транспортних пригод;
- з ліквідації наслідків стихійного лиха, надзвичайних та аварійних ситуацій;
- у разі надходження конкретних письмових розпоряджень (заявок) про усунення загроз безпечного руху автотранспорту.
Вище зазначені роботи є аварійними . Згідно пункту 3.1 СОУ 42.1-37641918-105:2013 «Класифікація робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» аварійні роботи - це роботи з термінового усунення ситуацій, які загрожують безпечному руху транспортних засобів і виникли не прогнозовано у процесі експлуатації доріг. ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонти автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» не передбачене виконання аварійних робіт, а отже виконання цих робіт не повинно бути передбачене умовами договору.
Просимо врахувати зауваження та внести зміни до тендерної документації.
Скарги до процедури
Дата подання: 08 травня 2020 14:16
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-09-000024 ● 6421d7960b0f4af8973c65b7b6e7c27b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 червня 2020 11:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.06.2020 № 22
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 09.06.2020 №22
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-04-08-002526-a 08.04.2020 Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-07-28 18:32:08
Інформація про відкриття провадження у справі
На адресу ДП "Дороги Сумщини" 27.07.2020 надійшла ухвала суду про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі №2-а/818/4524/20, категорія справи №480/4407/20.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами розгляду висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області щодо проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сумської області повідомляємо про наступне. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ДП "Сумський облавтодор" В наданому висновку про проведення моніторингу закупівлі послуг ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сумської області (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг) Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області вказано про невідповідність тендерної пропозиції ДП "Сумський облавтодор". 1. Щодо дозвілу на викиди Органом державного фінансового контролю зазначається, що «за результатами моніторингу встановлено, що Замовник у додатку 3 до тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасниками торгів у складі тендерної пропозиції виданого відповідним уповноваженим органом дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (АБЗ, що буде/будуть залучений (-ні) до надання послуг по предмету закупівлі. При цьому учасник ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК» Автомобільні дороги України» у складі тендерної пропозиції надав дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами від 12.09.2014 №5921580401-3 з додатком до нього, який завантажено не у повному обсязі (додаток не містить сторінку (и) із заходами щодо здійснення контролю за дотриманням затверджених нормативів граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин, а також посаду, підпис та прізвище, ім’я по батькові особи, якою підписано додаток), що не відповідає вимогам додатку 3 до тендерної документації Замовника». Варто зауважити, що вказане твердження є хибним та таким, що не відповідає дійсності виходячи з наступного. Відповідно до п. 5.1.1 частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, крім іншого, довідку про наявність асфальтобетонного заводу (-ів) (АБЗ) відповідно до Додатку 3 до тендерної документації. Додатком 3 до тендерної документації вказано, що у разі якщо АБЗ є власністю учасника, в складі тендерної документації надається копія свідоцтва про право власності АБЗ або інший документ, що підтверджує право власності. Крім того всі учасники в складі тендерної пропозиції надають копії наступних документів: - атестат виробництва, виданий відповідним уповноваженим органом; - виданий відповідним уповноваженим органом дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (АБЗ, що буде/будуть залучений (-ні) до надання послуг по предмету закупівлі). Виходячи з положень тендерної документації, замовником встановлена вимога щодо надання виданого відповідним уповноваженим органом дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Вимоги щодо надання додатків до вказаного дозволу в тендерній документації не передбачено. Крім того, тендерна документація замовника не містить вимог щодо кількості асфальтобетонних заводів, які повинен мати учасник процедури закупівлі для надання послуг за предметом закупівлі. На виконання вимог тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надано наступні документи: - довідку про наявність асфальтобетонних заводів від 15.05.2020 №527/4 в якій зазначається про залучення 4-х асфальтобетонних заводів до надання послуг за предметом закупівлі; - атестат виробництва від 22.08.2019 на асфальтобетонний завод по філії «Сумська ДЕД» - дозвіл №5924755800-5 від 03.12.2015 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами; - атестат виробництва від 22.08.2019 на асфальтобетонний завод по філії «Конотопський райавтодор»; - дозвіл №5922081501-1 від 05.10.2016 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами; - атестат виробництва від 29.07.2019 на асфальтобетонний завод по філії «Климентівська ДЕД»; - дозвіл №5920300000-32 від 02.11.2016 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами; - атестат виробництва від 22.08.2019 на асфальтобетонний завод по філії «Глухівська ДЕД»; - дозвіл №5921580401-3 від 12.09.2014 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Враховуючи викладене, учасником процедури закупівлі - ДП "Сумський облавтодор" в повній мірі виконані вимоги тендерної документації в частині надання документів, що підтверджують наявність асфальтобетонного заводу (-ів) (АБЗ) відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, а відтак причини для відхилення тендерної пропозиції ДП "Сумський облавтодор" з цієї підстави відсутні. 2. Щодо строку дії договорів Органом державного фінансового контролю вказується, що «у складі тендерної пропозиції ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК» Автомобільні дороги України» надано копію договору від 01.04.2020 №0104-1 на оренду асфальтоукладальника Caterpillar АР 555Е строком дії по 31.12.2020, що не відповідає вимогам додатку 2 до тендерної документації Замовника, яким, зокрема, вимагалось у разі залучення техніки надати копію договору про надання послуг/оренди/іншого права користування технікою на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника, дійсного та чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю (відповідно до пункту 4.4 розділу «Загальні положення» тендерної документації Замовника строк виконання договору про закупівлю – до 31.12.2021 року)». Відповідно до п. 5.1.1 частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, крім іншого, довідку про наявність техніки відповідно до Додатку 2 до тендерної документації. Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що у разі залучення техніки учасником в складі тендерної пропозиції надається: - копія договору про надання послуг/оренди/іншого права користування технікою на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника, дійсного та чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю (з усіма додатками до договору, змінами та доповненнями)(договори за участю фізичної особи посвідчуються нотаріально); - лист-підтвердження від власника транспортних засобів (на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника) щодо незаперечення використання його машин та механізмів для надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за договором з наданням документів, що підтверджують право володіння цією технікою. На підтвердження залученої техніки учасником в складі тендерної пропозиції надано наступні документи: - довідку від 15.05.2020 №527/2, в якій вказано про залучення за договором оренди асфальтоукладальника Caterpillar АР 555Е у ТОВ «Універбур»; - договір оренди від 01.04.2020 №0104-1 з ТОВ «Універбур», в пункті 3.1 якого вказано, що «засіб надається на строк з 01 квітня 2020 року по 31 грудня 2020 року. Строк використання засобу може бути продовжено шляхом укладання додаткової угоди до цього договору»; - лист-підтвердження від 19.05.2020 №030, в якому вказується, що ТОВ «Універбур» гарантує надати в оренду асфальтоукладальник Caterpillar АР 555Е за договором №0104-1 від 01.04.2020 для надання послуг за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за договором. Таким чином виходячи з положень договору оренди, сторонами передбачена можливість продовження строку дії договору, що додатково підтверджено орендодавцем в листі-погодженні надання техніки в оренду. Виходячи в викладеного, тендерна пропозиція ДП "Сумський облавтодор" відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. 3. Щодо права підпису головного інженера Шамрая В.М. В наданому висновку органом державного фінансового контролю вказується, що «документи тендерної пропозиції ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК» Автомобільні дороги України» підписано головним інженером Шамрай В.М., при цьому, надані у складі тендерної пропозиції документи (накази на призначення директора від 05.06.2014 №68-ВК, від 03.06.2019 №75-ВК; накази на призначення головного інженера від 30.01.2013 №3-к, від 30.01.2013 №10-ВК, статут, витяг та виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) не підтверджують повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі (головного інженера Шамрай В.М.) щодо підпису документів тендерної пропозиції, що не відповідає підпункту 1.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. У відповідь на вказане варто зауважити про наступне. Відповідно до п. 1.1. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з, крім іншого, - документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції за результатами процедури закупівлі та договору (повноваження щодо підпису вказаних документів підтверджується випискою з протоколу засновників та наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання вказаних документів). На підтвердження вказаної вимоги замовника, учасником у складі тендерної пропозицї надано наступні документи: - наказ від 05.06.2014 №68-ВК про призначення Гайдаша Сергія Михайловича на посаду директора дочірнього підприємства «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України»; - наказ від 03.06.2019 №75-ВК про продовження терміну перебування на посаді Гайдаша Сергія Михайловича; - наказ від 30.01.2013 №3-к про призначення на посаду головного інженера дочірнього підприємства «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» Шамрая Володимира Михайловича; - довіреність від 27.04.2020 №2704 в якій директор Гайдаш Сергій Михайлович доручає Шамраю Володимиру Михайловичу представляти інтереси ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» у відкритих торгах, що проводяться Державним підприємством «Дороги Сумщини» на закупівлю послуг: поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцуевого значення Сумської області. Для чого наділяється наступними повноваженнями: надавати від імені підприємства заяви, довідки та інші документи, отримувати необхідні документи, підписувати всі документи без виключення, завіряти копії документів, а також користуватися іншими правами, наданими діючим законодавством України. Довіреність дійсна до тридцять першого грудня дві тисячі двадцятого року. Враховуючи викладене, учасником торгів - ДП «Сумський облавтодор» виконані вимоги тендерної документації замовника в частині надання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції за результатами процедури закупівлі та договору, а відтак пропозиція учасника не підлягала відхиленню. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "АМК РЕМ-БУД" В наданому висновку про проведення моніторингу закупівлі послуг ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сумської області (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг) Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області вказано про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "АМК РЕМ-БУД". Так, зазначено, що «аналізом тендерної пропозиції ТОВ "АМК РЕМ-БУД" установлено, що у складі тендерної пропозиції учасником на окремі залучені одиниці техніки надано договори про надання послуг, які не є чинними протягом всього строку виконання договору про закупівлю (договір з ТОВ «ДП Меридіан» надання послуг автотранспортом, машинами та механізмами від 01.04.2020 №01/04 терміном дії до 31.12.2020, договір з ТОВ «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ» про надання послуг по експлуатації будівельних машин та механізмів від 28.04.2020 №28/04/20 строком дії до 31.12.2020), що не відповідає вимогам додатку 2 до тендерної документації Замовника». Натомість при аналізі вказаних договорів замовником встановлена автоматична пролонгація договорів на надання послуг залученою технікою. Крім того, в складі тендерної пропозиції учасником надано листи-погодження від власників техніки щодо не заперечення на використання техніки за предметом даної закупівлі на весь строк надання послуг за договором. Щодо невідповідності довідки про відсутність заборгованості вимогам тендерної документації Відповідно до п. 5.4 частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника встановлено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику через електронну систему закупівель* документальне підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6 частини першої та частиною 2 ст. 17 Закону, а саме: - довідку, видану уповноваженим органом, з інформацією про те, що фізичну особу, яка є учасником, не було засуджено за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (для учасників фізичних осіб); - довідку, видану уповноваженим органом, з інформацією про те, що службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (для учасників юридичних осіб); - довідку/лист про наявність/відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видану (ний) відповідним органом Державної податкової інспекції, що діє на дату подання документу. * Всі документи згідно пункту 5.4 цього розділу у відповідності до статті 14 Закону надаються в електронному вигляді шляхом завантаження відповідних файлів в електронній системі закупівель. На виконання вимог замовника переможцем процедури закупівлі в встановлений вимогами абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020) (далі – Закон) та тендерної документації замовника строк завантажено документи, що підтверджують відсутність підстав для відхилення, передбачених п. 6 частини першої та частиною 2 ст. 17 Закону, а саме: - довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 29.05.2020 №13327, видану ГУ ДПС у Київській області; - довідку МВС України про те, що директор Куковенко Андрія Михайловича, 22.02.1982 року народження до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Таким чином переможцем процедури закупівлі виконані умови тендерної документації та абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону в частині надання документів, що підтверджують відсутність підстав для відхилення, передбачених п. 6 частини першої та частиною 2 ст. 17 Закону. Крім того, після визначення переможця в електронній системі автоматично формується інформація про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби, в учасника процедури закупівлів якій вказується про відсутність/наявність заборгованості. За результатами сформованої 01.06.2020 довідки встановлено відсутність заборгованості із сплати податків, зборів, платежів у переможця процедури закупівлі - ТОВ "АМК РЕМ-БУД". Щодо оформлення наданих довідок зазначаємо, що статтею 30 Закону визначений виключний перелік при яких замовник має право відхилити тендерну пропозицію переможця, а саме: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладання договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. З наведеного слідує, що підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця з підстав невідповідності наданих довідок умовам тендерної документації положеннями Закону не передбачені. Щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог законодавства повідомляємо про наступне. За результатами проведеної процедури закупівлі між ДП «Дороги Сумщини» в особі директора Бесараба С.О. та ТОВ "АМК РЕМ-БУД" в особі директора Куковенко А.В. укладено договір від 12.06.2020№ 1ПД-МД/2610 (далі – Договір). Відповідно до статті 629 Цивільного кодексу України договір є обов'язковим для виконання сторонами. Строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати обов'язки відповідно до договору згідно з ч. 1 ст. 631 Цивільного кодексу України. Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом (ст. 651 ЦКУ). Відповідно до умов договору про надання послуг з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сумської області № 1ПД-МД/2610 від 12.06.2020, Замовник має право достроково розірвати цей Договір у разі: невиконання або неналежного виконання зобов’язань Виконавцем, повідомивши пор це його у строк до 15 робочих днів» (п.п. 6.2.1. п. 6.2. Договору); у разі неодноразового (більше двох випадків) невиконання Виконавцем взятих зобов’язань (п.9.4. Договору); при відсутності подальшої потреби у закупівлі послуг, відсутності фінансування, відставання з вини Виконавця щодо строків надання послуг більш ніж на 1 місяць, якщо таке відставання не пов’язане з відсутністю фінансування, неодноразового порушення виконавцем будівельних норм і правил (п.10.5 Договору). Зміни у Договір можуть бути внесені за домовленістю Сторін, згідно чинного законодавства, в тому числі норм Цивільного та Господарського кодексів України. Отже виходячи з положень Договору та Цивільного кодексу, підстав для розірвання договору, зокрема при виявленні органами державного фінансового контролю, не передбачено. З метою виконання вимог органу державного фінансового контролю та з метою недопущення порушень чинного законодавства щодо порядку розірвання договору, ДП «Дороги Сумщини» до ТОВ "АМК РЕМ-БУД" буде направлено лист та проект додаткової угоди про дострокове припинення дії Договору.
2020-07-03 19:21:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | ДП "Дороги Сумщини" повідомляє, що відповідно до ч.10 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 01.07.2020 оскаржено в судовому порядку (номер адміністративної справи 480/44/07/20 від 15.07.2020) |
Дата публікації: | 16 липня 2020 |
Документи:
16 липня 2020 12:07
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ СУМЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42524164 |
Місцезнаходження: | 40030, Україна, Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 29 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ДП"Сумський облавтодор" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" #38256839 |
Переможець |
701 000 000,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2020 10:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 18:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2022 18:04
|
ДУ 68 дрібний закриття.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 18:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 квітня 2021 16:46
|
ДУ дрібний продовження строку дії.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2021 16:46
|
Дод.угода 35.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 14:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 14:14
|
Дод.угода 35.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 13:32
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2020 16:52
|
1ПД-МД 2610.pdf | укладений |
12 червня 2020 16:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Для забезпечення поліпшення експлуатаційних показників, покращення технічних характеристик та підвищення безпеки руху на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення Сумської області, Сторони дійшли згоди: 1. Провести коригування договірної ціни з уточненням видів та обсягів робіт на підставі пунктів 3.2 та 3.5 Договору, без збільшення суми Договору. 2. Додаток 2 до Договору «Договірна ціна» викласти у редакції, що додається до цієї додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 1ПД-МД/2610 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Дод.угода №35 від 29.12.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди: 1. Відповідно до п. 3.2, п. 5.1 та п. 10.1 Договору у зв’язку з недостатністю обсягів бюджетного фінансування Замовника, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» подовжити дію договору на 2022 рік за підставою виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин. 2. Внести зміни до п.5.1 та п.10.1 Договору замінивши цифри «31.12.2021» на «31.12.2022», у назві додатку №2 до Договору «цифри «2020-2021» замінити на «2020-2022». 3. Календарний графік обсягів фінансування Послуг з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сумської області викласти у редакції: Ціна Договору Обсяг фінансування 701 000 000,00 2020 2021 2022 195 922 833,61 69 300 000,00 435 777 166,39 в тому числі: обласний бюджет кошти місцевих бюджетів 178 811 969,64 17 110 863,97 4. Додаток 2 до Договору «Договірна ціна» викласти у редакції, що додається до цієї додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 1ПД-МД/2610 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Дод. угода №37 від 14.04.2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди: 1. У зв’язку із зменшенням обсягу закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника за договором про надання послуг з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сумської області № 1 ПД-МД/2610 від 12.06.2020 (далі – Договір), на підставі п. 3.2 Договору та пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», зменшити суму Договору до 328 222 888,38 грн з урахуванням ПДВ. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 328 222 888,38 гривень (триста двадцять вісім мільйонів двісті двадцять дві тисячі вісімсот вісімдесят вісім гривень 38 коп.) з урахуванням ПДВ, що станом на дату укладення Договору дорівнює загальній вартості послуг/робіт». 2. Договірну ціну (додаток № 2 до Договору) викласти в редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 3. Календарний графік обсягів фінансування Послуг з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сумської області викласти в редакції згідно додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 1ПД-МД/2610 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Дод. угода №68 від 30.12.2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сумської області (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг) | 1 | послуга |
328 222 888,38
UAH з ПДВ
|