Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проєктно-кошторисної документації «Комплексна реставрація палацу кінця ХІХ ст. (Ох.№ 1424) пам’ятки архітектури національного значення в селі Тартаків Червоноградського району Львівської області (характер робіт - реставрація)»
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2021-10-11-012032-b 045fb16d68384662868c965478b138bd
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія-Вікторія Бурдинович

+380937353344 sokalradabuhgalteria@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СОКАЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 26205171
Місцезнаходження: 80000, Україна , Львівська обл., місто Сокаль, ВУЛИЦЯ ШЕПТИЦЬКОГО, будинок 44
Контактна особа: Марія-Вікторія Бурдинович
+380937353344
sokalradabuhgalteria@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2021 17:30
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2021 17:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2021 17:21
Очікувана вартість: 1 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проєктно-кошторисної документації «Комплексна реставрація палацу кінця ХІХ ст. (Ох.№ 1424) пам’ятки архітектури національного значення в селі Тартаків Червоноградського району Львівської області (характер робіт - реставрація)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2021 17:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2021 17:30
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо наукового керівника
Дата подання: 18 жовтня 2021 18:14
Дата відповіді: 19 жовтня 2021 12:56
В тендерній документації зазначена необхідність наявності наук. керівника педагогічного ступеню доцента або професора. В той час як науковим керівником має бути особа з науковим ступенем кандидата або доктора наук відповідної спеціальності (наприклад, 18.00.01 - Теорія архітектури, реставрація пам"яток архітектури). Прошу уточнити.
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за уточнення. Питання щодо наукового ступеня чи вченого звання наукового керівника для виконання даних робіт немає чітких законодавчих вказівок. Керівник повинен мати науковий ступінь та/або вчене (почесне) звання, як правило, відповідно до профілю робіт що будуть виконуватися. Згідно законодавству України до наукових ступенів належать : кандидат та доктор наук. До вчених звань : доцент та професор. Найчастіше це питання регулюється внутрішніми документами установи(наприклад "положенням про наукового керівника"). Для замовника важливо щоб Науковий керівник мав один із наукових ступенів та/або вчених почесних звань.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2021 17:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Новіцький Роман Григорович 1 075 035,94
UAH з ПДВ
1 075 035,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2021 17:19
Електронний підпис
22 жовтня 2021 17:18
договір Комарно.pdf
22 жовтня 2021 17:18
Кошторис_2.jpg
22 жовтня 2021 17:18
Договір_РАС.pdf
22 жовтня 2021 17:18
Лист - відгук.pdf
22 жовтня 2021 17:18
Сертифікат-Святина.pdf
22 жовтня 2021 17:18
Право підпису.jpg
22 жовтня 2021 17:18
Довідка про кримінал.jpg
22 жовтня 2021 17:18
Додаток 2. Пропозиція_2.jpg
22 жовтня 2021 17:18
Довідка про довкілля.doc
22 жовтня 2021 17:18
Додаток 2. Пропозиція_1.jpg
22 жовтня 2021 17:18
Сертифікат-Сташук.pdf
22 жовтня 2021 17:18
Витяг_ЕП.jpg
22 жовтня 2021 17:18
Додаток 6. Лист-згода.jpg
22 жовтня 2021 17:18
витяг_НОВІЦЬКИЙ.pdf
22 жовтня 2021 17:18
кандидат.pdf
22 жовтня 2021 17:18
паспорт ідн._код.pdf
22 жовтня 2021 17:18
Сертифікат-Ізотов.pdf
22 жовтня 2021 17:18
Кошторис_1.jpg
22 жовтня 2021 17:18
Довідка МТБ.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Новіцький Роман Григорович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Новіцький Роман Григорович
#3042821916
Переможець 1 075 035,94
UAH з ПДВ
28 жовтня 2021 16:33

Документи

28 жовтня 2021 16:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2021 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Новіцький Роман Григорович
#3042821916
1 075 035,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 жовтня 2021 16:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2023 11:07
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 15:23
Додаткова Угода №4 від 30.12.22..PDF зміни до договору
30 грудня 2022 15:21
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 10:04
ДУ №3 Продовження терміну дії договору.PDF зміни до договору
31 грудня 2021 10:02
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 10:32
№146 від 03.11.2021.PDF укладений
05 листопада 2021 10:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Затримка фінансування коштів Обласного бюджету, що унеможливлюють виконання зобов'зань за договороом
Номер договору про закупівлю: 146
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З урахуванням Указу Президента від 7 листопада 2022 року № 757/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Постанови Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами), керуючись п.1 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника», пунктом 1.5. та пп.1 п.9.3 Договору № 146 від 3 листопада 2021 року, частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли спільної згоди та уклали дану Додаткову угоду.
Номер договору про закупівлю: 146
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 271 954,46
UAH (в тому числі ПДВ 45 325,74 UAH)