Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО» |
Код ЄДРПОУ: | 23505151 |
Вебсайт: | https://pleso.kyiv.ua/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3 |
Контактна особа: |
Ія Яценко +380675954142 iyayatcenko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2024 15:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 жовтня 2024 23:00 |
Початок аукціону: | 01 листопада 2024 13:44 |
Початок аукціону: | 01 листопада 2024 13:44 |
Очікувана вартість: | 62 074 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 620 740,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник (Бенефіціар) вимагає від учасника-переможця надання ним до підписання договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ст. 33 Закону, забезпечення виконання такого договору. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Учасник-переможець надає забезпечення виконання договору для забезпечення виконання своїх зобов’язань за Договором у розмірі 2 (два) % від суми Договору. Вимоги до оформлення та інша детальна інформація наведена в тендерній документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 310370 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія оформлюється з урахуванням умов, викладених в тендерній документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 310 370,00 грн (триста десять тисяч триста сімдесят гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Вимоги до оформлення та інша детальна інформація наведена в тендерній документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 жовтня 2024 15:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 жовтня 2024 15:55 |
перелік змін.pdf | |
17 жовтня 2024 14:40 |
ТД Либідь розчистка.pdf | |
17 жовтня 2024 14:40 |
проект договору Либідь розчистка.pdf |
17 жовтня 2024 15:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 жовтня 2024 15:55 |
перелік змін.pdf
|
|||
17 жовтня 2024 14:40 |
ТД Либідь розчистка.pdf
|
|||
17 жовтня 2024 14:40 |
проект договору Либідь розчистка.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Закупівля проводиться у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон), з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями) (далі – Постанова).
Відповідно до норм ст 31 Закону та п.46 Постанови у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Проте, як вбачається із змісту поданої вищезазначеної вимоги, Учасник не потребує додаткової інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Таким чином, розміщену вимогу необхідно класифікувати, як скаргу.
Відповідно до норм Постанови, оскарження процедур закупівель відбувається відповідно до розділу «Порядок оскарження відкритих торгів» Постанови.
Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога підлягає відхиленню.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-18-000076 ● 2f6256b33e804656a9adaee24847a83f
- Статус: завершено ● Дата: 20 січня 2025
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2024 16:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.12.2024 № 336
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 29 листопада
2024 року № 361-к «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2024-10-17-010129-a 17.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-23 17:33:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Інші завершальні будівельні роботи (Обстеження та розчистка русла р. Либідь у Солом’янському, Шевченківському та Голосіївському районах та проведення його до належного технічного стану)» (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні роботи) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-17-010129-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, а саме надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-24 13:57:30
Відповідь на запит
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 18.12.2024р. UA-M-2024-12-18-000076) процедури закупівлі: «Інші завершальні будівельні роботи (Обстеження та розчистка русла р. Либідь у Солом’янському, Шевченківському та Голосіївському районах та приведення його до належного технічного стану)», код ДК 021:2015: 45450000-6 (ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-17-010129-a) (далі – Закупівля), в частині надання пояснень (інформації та документів), Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «Плесо» надає інформацію та документи.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-30 10:49:04
Про надання пояснень
В межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Інші завершальні будівельні роботи (Обстеження та розчистка русла р. Либідь у Солом’янському, Шевченківському та Голосіївському районах та проведення його до належного технічного стану)» (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні роботи) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-17-010129-a) встановлено, що згідно із протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника № 470/24 від 08.11.2024 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ПМК-Київ», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації, обґрунтовуючи це тим, що «в договірній ціні учасника взяті показники прибутку та адмінвитрат для будівництва об’єктів за класом наслідків (відповідальності) СС1), але поточний ремонт не є видом будівництва та не передбачає встановлення класів наслідків, таким чином показники прибутку та адмінвитрат не відповідають виду робіт визначених предметом закупівлі».
Водночас, Замовником 24.12.2024 на запит Держаудитслужби надано документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, зокрема, проєктно-кошторисну документацію, в якій визначено «За всіма наведеними розрахунками характеристик можливих наслідків відповідно до таблиці 1 ДСТУ-Н [ 11 ] для поточного ремонту по об’єкту: «Обстеження та розчистка русла р. Либідь у Солом’янському, Шевченківському та Голосіївському районах та приведення його до належного технічного стану» відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС1».
Зазначена проєктна документація за результатами експертної оцінки отримала позитивну оцінку.
Зважаючи на зазначене та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, просимо надати пояснення щодо підстав відхилення пропозиції ТОВ «ПМК-Київ».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-31 12:18:38
Відповідь на запит
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 18.12.2024р. UA-M-2024-12-18-000076) процедури закупівлі: «Інші завершальні будівельні роботи (Обстеження та розчистка русла р. Либідь у Солом’янському, Шевченківському та Голосіївському районах та приведення його до належного технічного стану)», код ДК 021:2015: 45450000-6 (ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-17-010129-a) (далі – Закупівля), в частині надання пояснень (інформації та документів), Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «Плесо» повідомляє наступне.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 січня 2025 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 листопада 2024 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПМК-КИЇВ" |
54 999 967,55
UAH з ПДВ
|
54 999 967,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ″АРСЕНАЛ-БУД МОНТАЖ″ |
61 880 490,35
UAH з ПДВ
|
61 880 490,35
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПМК-КИЇВ" #40694776 |
Рішення скасоване |
54 999 967,55
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2024 15:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 листопада 2024 17:45
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПМК-КИЇВ" #40694776 |
Відхилено |
54 999 967,55
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2024 16:06
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ″АРСЕНАЛ-БУД МОНТАЖ″ #39781315 |
Переможець |
61 880 490,35
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2024 13:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 листопада 2024 13:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2024 10:52
|
ДУ №1 від 31.12.2024 до дог 2502 Либідь розчистка.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2024 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2024 10:10
|
Дог від 20.11.2024 № 2502 розчистка р. Либідь-39-78.pdf | укладений |
21 листопада 2024 10:09
|
Дог від 20.11.2024 № 2502 розчистка р. Либідь-1-38.pdf | укладений |
21 листопада 2024 10:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, пунктом 4 частини п'ятої статті 41 закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) з урахуванням пп. 4 п. 19 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями), пунктами 4.4, 14.2, 14.4, 14.14 Договору підряду від 20.11.2024р. № 2502 (далі – Договір) шляхом підписання Додаткової угоди № 1 до договору № 2502 від 20.11.2024р. (далі – Додаткова угода) дійшли взаємної згоди щодо внесення змін до Договору в частині наступного: 1. Ціна цього Договору залишається незмінною і становить 61 880 490,35грн (шістдесят один мільйон вісімсот вісімдесят тисяч чотириста дев’яносто гривень 35 копійок), в тому числі ПДВ 20% 10 313 415,06 грн (десять мільйонів триста тринадцять тисяч чотириста п’ятнадцять гривень 06 копійок). 2. У зв’язку із виникненням документально підтверджених об'єктивних обставин, внести зміни до Календарного графіку виконання робіт за Договором та викласти Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди і є невід’ємною її частиною. 3. Пункт 10.1. Договору викласти в новій редакції: «10.1. Фінансування робіт здійснюється у 2025 році у відповідності до розподілу коштів міського природоохоронного фонду в межах затверджених бюджетних асигнувань.» 4. Всі інші умови вищезазначеного Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції і Сторони підтверджують їх обов’язковість щодо себе. 5. Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання Сторонами та є невід’ємною частиною Договору. 6. Додаткова угода складена українською мовою, в двох екземплярах, для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 2502 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Обстеження та розчистка русла р. Либідь у Солом’янському, Шевченківському та Голосіївському районах та приведення його до належного технічного стану | 1 | робота |
61 880 490,35
UAH з ПДВ
|