Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Березнегуватської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43435636 |
Місцезнаходження: | 56203, Україна , Миколаївська обл., смт Березнегувате, Соборно-Миколаївська площа, 10 |
Контактна особа: |
Ацеховська Тетяна Гарисівна +380675173707 tatjana.rom2013@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2024 14:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 13 березня 2024 11:34 |
Початок аукціону: | 13 березня 2024 11:34 |
Очікувана вартість: | 30 998 397,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 154 991,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 березня 2024 12:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 березня 2024 12:17 |
Перелік змін.pdf | |
08 березня 2024 12:17 |
Лепетиха дефектні акти доповнені.zip | |
08 березня 2024 12:17 |
Тендерна_документація_за_Особливостями _ зі змінами.docx | |
08 березня 2024 12:17 |
Протокол 7.pdf | |
04 березня 2024 14:34 |
Проект договору про закупівлю робіт (підряду).docx | |
04 березня 2024 14:34 |
Технічні та якісні характеристики.docx | |
04 березня 2024 14:34 |
Підстави для відмови.docx | |
04 березня 2024 14:33 |
Кваліфікаційні критерії.docx |
08 березня 2024 12:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 березня 2024 12:17 |
Перелік змін.pdf
|
|||
08 березня 2024 12:17 |
Лепетиха дефектні акти доповнені.zip
|
|||
08 березня 2024 12:17 |
Тендерна_документація_за_Особливостями _ зі змінами.docx
|
|||
08 березня 2024 12:17 |
Протокол 7.pdf
|
|||
04 березня 2024 14:34 |
Проект договору про закупівлю робіт (підряду).docx
|
|||
04 березня 2024 14:34 |
Технічні та якісні характеристики.docx
|
|||
04 березня 2024 14:34 |
Підстави для відмови.docx
|
|||
04 березня 2024 14:33 |
Кваліфікаційні критерії.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до частини 2 статті 22 Закону тендерна документація, з поміж іншого, повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Фактично вказану норму деталізує стаття 23 Закону. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Тобто, замовник повинен в ТД зазначити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, при цьому законодавець не визначає форму документу в якому замовник вказує такі вимоги та характеристики (це може бути додаток до ТД або дефектний акт тощо).
Оскільки в ТД замовника наявна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та дефектні акти, відповідно до вимог частини 2 статті 22 Закону, вимога учасника щодо надання додатково ПКД є необгрунтована.
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-10-000040 ● 8bb8d92e51b341d1aabfd9094ede209b
- Статус: завершено ● Дата: 03 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2024 12:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.04.2024 № 75
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 22 березня 2024 року № 24-к «Про закордонне відрядження» Голови Державної аудиторської служби України Алли БАСАЛАЄВОЇ
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
36 UA-2024-03-04-006973-a 04.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-11 16:16:52
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту Лепетиського ліцею Березнегуватської селищної ради, розташованого за адресою: Миколаївська область, Баштанський район, с.Лепетиха, вул. Шкільна, 2 (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-04-006973-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-12 09:59:30
Надання пояснень
1.Між відділом освіти, культури, молоді та спорту Березнегуватської селищної ради та ТОВ «БТК»ГРАНІТ-В» було укладено Договір №36-PKD від 04.10.2023 року по виготовленню проектно-кошторисної документації з проходженням державної експертизи на об'єкт: "Капітальний ремонт Лепетиського ліцею Березнегуватської селищної ради, розташованого за адресою: Миколаївська область, Баштанський район, с. Лепетиха, вул. Шкільна, 2" (ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування). Проектно-кошторисна документація, яка має позитивний експертний звіт, затверджена Наказом відділу освіти, культури, молоді та спорту Березнегуватської селищної ради від 26 лютого 2024 року №22. (Наказ та експертний звіт додаються до пояснень). Замовник визначив очікувану вартість виходячи із зведеного кошторисного розрахунку, що є складовою частиною кошторисної документації на об’єкт: "Капітальний ремонт Лепетиського ліцею Березнегуватської селищної ради, розташованого за адресою: Миколаївська область, Баштанський район, с. Лепетиха, вул. Шкільна, 2" за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» та глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ (Зведений кошторисний розрахунок Додається до пояснення). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено згідно Дефектних актів, які є важливим документом при формуванні кошторису та містять перелік та об’єми робіт, які необхідно виконати на об’єкті у розрізі кожного виду ремонтно-будівельних робіт (Дефектні акти додаються до пояснень).
2.Відділ освіти, культури, молоді та спорту Березнегуватської селищної ради є головним розпорядником бюджетних коштів. Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Засновника (Березнегуватської селищної ради) у розділі відділу вкладка «Публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2024-03-04-006973-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Посилання на веб-сайт: https://rada.info/upload/users_files/04375808/c6c996e8ebbf8f1b5c78308c23f433b7.pdf
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-17 12:49:45
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту Лепетиського ліцею Березнегуватської селищної ради, розташованого за адресою: Миколаївська область, Баштанський район, с.Лепетиха, вул. Шкільна, 2 (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-04-006973-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА» умов Додатку 3 до тендерної документації в частині надання переможцем процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю договірну ціну, у тому числі: зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, локальні кошториси, підписані сертифікованим інженером-проектувальником з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації, відповідно до своєї тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. На працівника з правом виконання робіт з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації необхідно надати діючий кваліфікаційний сертифікат, виданий уповноваженим органом (підприємством/установою/організацією).
2. Яким чином учасником ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА» було дотримано вимогу Додатку 3 до тендерної документації в частині визначення ціни тендерної пропозиції відповідно до технічної специфікації, технології виконання робіт, вартості використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт з дотриманням діючих норм і правил виконання робіт, технічною експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці (ціна тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі означає суму, за яку учасник передбачає виконати замовлення щодо виконання всіх видів робіт, наведених у Дефектному акті з урахуванням всіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, та усі інші витрати стосовно предмету закупівлі)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-18 14:30:59
Надання пояснень
1. Між відділом освіти, культури, молоді та спорту Березнегуватської селищної ради та ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА», за результатами проведених торгів, було укладено Договір №18 від 29.03.2024 року на: "Капітальний ремонт Лепетиського ліцею Березнегуватської селищної ради, розташованого за адресою: Миколаївська область, Баштанський район, с. Лепетиха, вул. Шкільна, 2" (ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування). Відповідно до вимог Додатку №3 до тендерної документації «Переможець процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю надає замовнику договірну ціну, у тому числі: зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, локальні кошториси, підписані сертифікованим інженером-проектувальником з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації, відповідно до своєї тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. На працівника з правом виконання робіт з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації необхідно надати діючий кваліфікаційний сертифікат, виданий уповноваженим органом (підприємством/установою/організацією)». Під час укладання договору підряду ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА» надав замовнику зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, локальні кошториси, підписані сертифікованим інженером-проектувальником з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації, а також Наказ ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА» №75-к від 25 травня 2021 року про переведення Морозенко Н.В. та діючий кваліфікаційний сертифікат та свідоцтво інженера-проектувальника. (Договірна ціна, Зведений кошторис, Локальні кошториси, наказ та сертифікати додаються до пояснення).
2. Згідно Додатку 3 до ТД замовником була зазначена наступна інформація:
Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до технічної специфікації, технології виконання робіт, вартості використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання робіт, технічною експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці. Ціна тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі означає суму, за яку учасник передбачає виконати замовлення щодо виконання всіх видів робіт, наведених у Дефектному акті з урахуванням всіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, та усі інші витрати стосовно предмету закупівлі. Ціна тендерної пропозиції визначається за результатами електронного аукціону. Оскільки ціна тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису та ураховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, у випадку закупівлі робіт/послуг договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України. Розрахунки виконуються згідно вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 за допомогою ліцензійного програмного комплексу АВК-5 або іншого ліцензованого програмного комплексу, та підписані сертифікованим інженером-проектувальником. Ціна тендерної пропозиції Учасника означає суму (з урахуванням ПДВ (у разі якщо учасник є платником ПДВ) або без ПДВ — (у разі, якщо учасник не є платником ПДВ), за яку Учасник зобов’язується виконати всі види робіт, з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ. Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені (витрати на страхування та інші витрати). До розрахунку ціни входять усі види робіт, у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам.
Замовником не вимагалося документальне підтвердження даних вимог. Також тендерна документація містить Дефектні акти, що мають перелік та об’єми робіт для розрахунку кошторису (який має вигляд пакету документів, у яких наводяться розрахунки) та ціни пропозиції учасників процедури закупівлі за допомогою будь-якого ліцензійного програмного комплексу.
У відповідності до вимог Додатку 3 до ТД, учасником ТОВ «Стройспецтехника» було подано тендерну пропозицію в електронній формі через електронну систему закупівель, якою він підтвердив свій намір виконати договір підряду за розраховану ним ціну, а також під час укладання договору про закупівлю було надано договірну ціну з розрахунками, у тому числі: Локальні кошториси; Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва; Договірну ціну; Дефектні акти, відповідно до яких вбачається повна відповідність ціни тендерної пропозиції ТОВ «Стройспецтехника» вказаним вимогам, а саме: ціну тендерної пропозиції ТОВ «Стройспецтехника» було визначено відповідно до технічної специфікації, технології виконання робіт, вартості використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання робіт, технічною експлуатацією будівельної техніки і безпечних умов праці. Тож, ТОВ «Стройспецтехника» було надано ціну пропозиції за яку передбачає виконати замовлення щодо виконання всіх видів робіт, наведених у Дефектному акті з урахуванням всіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, та з урахуванням усіх інших витрат стосовно предмету закупівлі. Таким чином ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА» було дотримано вимогу Додатку 3 до тендерної документації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 березня 2024 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" |
30 080 050,00
UAH з ПДВ
|
30 080 050,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ГРАНІТ ПЛЮС" |
30 998 270,30
UAH з ПДВ
|
30 998 270,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" #39111320 |
Переможець |
30 080 050,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2024 11:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 березня 2024 15:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2024 13:46
|
Додаткова угода _2.pdf | зміни до договору |
12 листопада 2024 13:43
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2024 12:18
|
Додаткова угода_1 16.10.24.pdf | зміни до договору |
16 жовтня 2024 12:16
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2024 14:25
|
Договір | укладений |
01 квітня 2024 14:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Для своєчасного та належного виконання вказаного договору виникла господарська необхідність у Підрядника у зміні реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв"язку із зменшенням обсягу фінансування в місцевому бюджеті на 2024рік на виконання робіт на даному об"єкті у поточному році сторони дійшли згоди виклвсти п.2.1 Договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |