Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реставрація (пристосування) будівлі лікувально-оздоровчого комплексу під адміністративну будівлю за адресою: м. Київ, вул. Інститутська, 9 (ДСТУ Б. Д.1.1- 1:2013 ) - 45000000-7
Очікувана вартість
42 828 972,00 UAH
UA-2021-08-20-009429-a ● 03fd3f94e0ed4b19b21055ee8feb4551
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Вебсайт: | http://bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Контактна особа: |
Ніна Лис +380442540108 nina.lys@bank.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2021 15:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 вересня 2021 11:00 |
Очікувана вартість: | 42 828 972,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,93% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, надає забезпечення тендерної пропозиції у формі Банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк та з обов’язковим накладанням УЕП/КЕП та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). Форма та зміст Банківської гарантії повинні відповідати вимогам статей 560 Цивільного кодексу України та 200 Господарського кодексу України, “Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах”, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами) та вимогам, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Банківська гарантія надається у національній валюті України (грн.). Банківська гарантія подається у вигляді електронного документу (Закон України “Про електронні документи та електронний документообіг” від 22.05.2003 № 851-IV) з інформацією, яка зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа, у тому числі з УЕП/КЕП відповідно до Закону України “Про електронні довірчі послуги” від 05.10.2017 року № 2155-VII. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції, через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція, що не супроводжується вищезазначеним забезпеченням, відхиляється Замовником. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 200 000,00 грн (двісті тисяч гривень 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції складає 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій або більш пізньої дати. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню на рахунок замовника. Реквізити для оформлення Банківської гарантії: Національний банк України; 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9; Код ЄДРПОУ 00032106; IBAN UA213000010000000004710513042; SWIFT-код: NBUAUAU. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Учасникам дозволяється посилання в банківській гарантії на дату і номер протоколу, яким затверджено тендерну документацію, без врахування змін до тендерної документації та тендерної документації в новій редакції (у разі наявності таких змін). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 200000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками:
з технічних питань:
Андрій Матвієнко, заступник начальника управління-начальник відділу організації будівельних та ремонтних робіт управління нерухомого майна Департаменту забезпечення діяльності Національного банку України, адреса: вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601; телефон: (044) 521-87-22, електронна адреса: Andrii.Matviienko@bank.gov.ua.
Іван Котлубаєв, старший менеджер відділу організації будівельних та ремонтних робіт Управління нерухомого майна Департаменту забезпечення діяльності Національного банку України, адреса: вул. Інститутська, буд. 9, к. 1, м. Київ, 01601, (044) 521-87-22, електронна адреса: Ivan.Kotlubaiev@bank.gov.ua.
З проектною документацією у повному обсязі можна ознайомитися за попередньою заявкою за адресою м. Київ, вул. Інститутська, 9. Детальна інформація щодо ознайомлення з проектною документацією зазначена у п. 2 “Інша інформація” розділу V “Оцінка тендерної пропозиції” цієї тендерної документації.
Обсяг виконання робіт: Перелік та обсяги виконання робіт відображені в кошторисній документації (Додаток 1) до тендерної документації.
Місце виконання робіт: вул. Інститутська, буд. 9, м. Київ.
Строк виконання робіт в повному обсязі не повинен перевищувати 365 календарних днів з дня відправлення листа-повідомлення про початок виконання робіт.
Джерело фінансування закупівлі: Кошти Національного банку України.
Математична формула для розрахунку приведеної ціни не застосовується.
Єдиний критерій оцінки – ціна.
Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою.
Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою.
У разі надання учасником будь-яких інших документів, складених учасником іноземною мовою в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або сканкопії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Учасники-нерезиденти України, які беруть участь у процедурі закупівлі, можуть додатково подати свою тендерну пропозицію, викладену англійською мовою.
Переклад повинен бути засвідчений підписом учасника (якщо учасником є фізична особа – підписами перекладача та учасника-фізичної особи).
Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
з технічних питань:
Андрій Матвієнко, заступник начальника управління-начальник відділу організації будівельних та ремонтних робіт управління нерухомого майна Департаменту забезпечення діяльності Національного банку України, адреса: вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601; телефон: (044) 521-87-22, електронна адреса: Andrii.Matviienko@bank.gov.ua.
Іван Котлубаєв, старший менеджер відділу організації будівельних та ремонтних робіт Управління нерухомого майна Департаменту забезпечення діяльності Національного банку України, адреса: вул. Інститутська, буд. 9, к. 1, м. Київ, 01601, (044) 521-87-22, електронна адреса: Ivan.Kotlubaiev@bank.gov.ua.
З проектною документацією у повному обсязі можна ознайомитися за попередньою заявкою за адресою м. Київ, вул. Інститутська, 9. Детальна інформація щодо ознайомлення з проектною документацією зазначена у п. 2 “Інша інформація” розділу V “Оцінка тендерної пропозиції” цієї тендерної документації.
Обсяг виконання робіт: Перелік та обсяги виконання робіт відображені в кошторисній документації (Додаток 1) до тендерної документації.
Місце виконання робіт: вул. Інститутська, буд. 9, м. Київ.
Строк виконання робіт в повному обсязі не повинен перевищувати 365 календарних днів з дня відправлення листа-повідомлення про початок виконання робіт.
Джерело фінансування закупівлі: Кошти Національного банку України.
Математична формула для розрахунку приведеної ціни не застосовується.
Єдиний критерій оцінки – ціна.
Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою.
Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою.
У разі надання учасником будь-яких інших документів, складених учасником іноземною мовою в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або сканкопії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Учасники-нерезиденти України, які беруть участь у процедурі закупівлі, можуть додатково подати свою тендерну пропозицію, викладену англійською мовою.
Переклад повинен бути засвідчений підписом учасника (якщо учасником є фізична особа – підписами перекладача та учасника-фізичної особи).
Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реставрація (пристосування) будівлі лікувально-оздоровчого комплексу під адміністративну будівлю за адресою: м. Київ, вул. Інститутська, 9 (ДСТУ Б. Д.1.1- 1:2013 ) - 45000000-7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Відповідно до розділу 4. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ проєкту договору (Додаток 8 до тендерної документації), а саме: Замовник протягом 10 робочих днів з дати відправлення Підряднику листа про початок виконання робіт, перераховує Підряднику аванс у розмірі 10 % від ціни Договору, що становить __________грн (сума прописом), у тому числі ПДВ (20%) - _____грн/без ПДВ. Погашення перерахованого авансу (п. 4.1. Договору) здійснюється під час оплати за фактично виконані роботи шляхом вирахування із суми вартості виконаних робіт (за Актом № КБ-2в, Довідкою № КБ-3) суми авансу до повного його погашення). | Аванс | 10 | Робочі | 10 |
Iнша подія | Відповідно до розділу 4. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ проєкту договору (Додаток 8 до тендерної документації), а саме: Після погашення першого авансу (п. 4.1. Договору) Замовник протягом 10 робочих днів з дня його погашення перераховує Підряднику другий аванс у розмірі 20% від ціни Договору, що становить __________грн (сума прописом), у тому числі ПДВ (20%) - _____грн/без ПДВ. Погашення перерахованого авансу (п. 4.3. Договору) здійснюється під час оплати за фактично виконані роботи шляхом вирахування із суми вартості виконаних робіт (за Актом № КБ-2в, Довідкою № КБ-3) суми авансу до повного його погашення. | Аванс | 10 | Робочі | 20 |
Виконання робіт | Відповідно до розділу 4. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ проєкту договору (Додаток 8 до тендерної документації), а саме: Замовник здійснює оплату 95% вартості фактично виконаних робіт протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін Акта № КБ-2в, Довідки № КБ-3. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 65 |
Iнша подія | Відповідно до розділу 4. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ проєкту договору (Додаток 8 до тендерної документації), а саме: Оплата 5% вартості фактично виконаних робіт здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником сертифікату, що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта (черги, окремого пускового комплексу) проектній документації та підтверджує його готовність до експлуатації, погодження виконавчої документації з генерального плану зі збудованими інженерними мережами в уповноваженому органі містобудування та архітектури, виготовлення технічного паспорту будівлі та надання Підрядником підтвердження передачі документації до страхового фонду. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2021 15:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2021 15:34 |
Проект.part5 (1).rar | |
20 серпня 2021 15:34 |
Тендерна документація.docx | |
20 серпня 2021 15:34 |
Кошторис (2).rar | |
20 серпня 2021 15:34 |
Проект.part6 (1).rar | |
20 серпня 2021 15:34 |
Проект.part1 (1).rar | |
20 серпня 2021 15:34 |
Проект.part4 (1).rar | |
20 серпня 2021 15:34 |
Проект.part3 (1).rar | |
20 серпня 2021 15:34 |
Проект.part2 (1).rar | |
20 серпня 2021 15:34 |
Додаток 8 . Проєкт Договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ліцензія
Дата подання: 31 серпня 2021 12:29
Дата відповіді: 03 вересня 2021 10:31
Доброго дня! Шановний Замовнику, просимо Вас надати роз’яснення: чи не буде підставою для дискваліфікації Учасника, якщо у наявній ліцензії з класом наслідків СС3 відсутні наступні пункти: 1.11.00 Реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини, Клас наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва: - клас СС3, 2.01.07 Монтаж засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж, при наявності їх у Субпідрядника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Відповідно до підпункту 1 пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні завантажити в електронну систему закупівель, інформацію про наявність діючої(их) ліцензії(й) учасника на провадження господарської діяльності у будівництві, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури на об’єктах класу наслідків (відповідальності) не нижче СС3, за наступними видами робіт:
Будівельні та монтажні роботи загального призначення:
реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам'яток культурної спадщини;
виконання пусконалагоджувальних робіт:
- електротехнічних пристроїв;
- автоматизованих систем управління;
Будівництво об’єктів інженерної інфраструктури:
монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання:
• вентиляції і кондиціювання повітря
• електропостачання і електроосвітлення
• засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж;
монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання:
- водопостачання та водовідведення
- електропостачання і електроосвітлення;
Враховуючи зазначене, учасник процедури закупівлі повинен надати інформацію про наявність діючої(их) ліцензії(й) на провадження господарської діяльності у будівництві, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури на об’єктах класу наслідків (відповідальності) не нижче СС3 за всіма вищевказаними видами робіт, саме в учасника процедури закупівлі.
Відповідно до підпункту 1 пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні завантажити в електронну систему закупівель, інформацію про наявність діючої(их) ліцензії(й) учасника на провадження господарської діяльності у будівництві, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури на об’єктах класу наслідків (відповідальності) не нижче СС3, за наступними видами робіт:
Будівельні та монтажні роботи загального призначення:
реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам'яток культурної спадщини;
виконання пусконалагоджувальних робіт:
- електротехнічних пристроїв;
- автоматизованих систем управління;
Будівництво об’єктів інженерної інфраструктури:
монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання:
• вентиляції і кондиціювання повітря
• електропостачання і електроосвітлення
• засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж;
монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання:
- водопостачання та водовідведення
- електропостачання і електроосвітлення;
Враховуючи зазначене, учасник процедури закупівлі повинен надати інформацію про наявність діючої(их) ліцензії(й) на провадження господарської діяльності у будівництві, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури на об’єктах класу наслідків (відповідальності) не нижче СС3 за всіма вищевказаними видами робіт, саме в учасника процедури закупівлі.
Інформація про відміну
Дата відміни
15 вересня 2021 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій