Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Аварійні, відновні роботи на дорогах комунальної власності м. Запоріжжя (Поточний ремонт тротуарів у Заводському та Дніпровському районах)
Очікувана вартість
2 915 800,00 UAH
UA-2022-11-27-000492-a ● 03d9dfcaea364b62a703a3edfb5e12f8
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40467658 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214 |
Контактна особа: |
Наталя Авасян +380617171886 tend2021@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2022 14:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2022 13:10 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2022 13:10 |
Очікувана вартість: | 2 915 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 579,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель у формі гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП гаранта. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 29000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 1,0 % вартості договору; Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія; Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком та чинні на дату укладення договору): - оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» (зі змінами та доповненнями); - копії банківської гарантії та ліцензії банку, посвідчені уповноваженою особою та печаткою банку; - копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
відкриті торги проводяться у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та інших нормативно-правових актів України, які мають до неї відношення
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Аварійні, відновні роботи на дорогах комунальної власності м. Запоріжжя (Поточний ремонт тротуарів у Заводському та Дніпровському районах)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, Заводський та Дніпровський
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця зазначений у Договорі, на підставі оформленого належним чином акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 7 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2022 17:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2022 17:34 |
ТД Особливості.docx | |
06 грудня 2022 17:34 |
ТД Особливості.docx | |
06 грудня 2022 17:34 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
06 грудня 2022 17:34 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
27 листопада 2022 14:27 |
Додаток 3 технічне завдання.docx | |
27 листопада 2022 14:27 |
Додаток 4 Проєкт договору тротуари.docx | |
27 листопада 2022 14:27 |
Додаток 4 Проєкт договору тротуари.docx | |
27 листопада 2022 14:27 |
Додаток 3 технічне завдання.docx |
06 грудня 2022 17:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 грудня 2022 17:34 |
ТД Особливості.docx
|
|||
06 грудня 2022 17:34 |
ТД Особливості.docx
|
|||
06 грудня 2022 17:34 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
06 грудня 2022 17:34 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
27 листопада 2022 14:27 |
Додаток 3 технічне завдання.docx
|
|||
27 листопада 2022 14:27 |
Додаток 4 Проєкт договору тротуари.docx
|
|||
27 листопада 2022 14:27 |
Додаток 4 Проєкт договору тротуари.docx
|
|||
27 листопада 2022 14:27 |
Додаток 3 технічне завдання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Предмет закупівлі
Дата подання: 30 листопада 2022 16:59
Дата відповіді: 08 грудня 2022 19:05
Згідно з преамбулою Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, що затверджений наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154, «цей Порядок є нормативно-правовим актом, який встановлює правила проведення та обсяги робіт з ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів України. Вимоги цього Порядку обов'язкові для всіх організацій незалежно від їх відомчої належності та форм власності, які займаються ремонтом та утриманням об'єктів благоустрою населених пунктів».
Згідно з пунктом 1.3 Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, «роботи з ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів поділяють на такі види: - капітальний ремонт; - поточний ремонт (ремонт вулично-дорожньої мережі та штучних споруд поділяється на середній та дрібний); - утримання».
Відповідно до пункту 1.4 Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, «до капітального ремонту об'єктів благоустрою населених пунктів належать роботи, що спрямовані на відновлення та підвищення їх експлуатаційних характеристик, у тому числі з обов’язковим урахуванням потреб осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, збільшення міцності та несучої здатності конструктивних елементів, а також збільшення габаритів об'єктів і окремих їх частин у межах норм». Згідно з абзацом 3 пункту 1.4 Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, «номенклатура робіт з капітального ремонту об'єктів благоустрою населених пунктів наведена в додатку 1».
Відповідно до пункту 1.6 Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, «номенклатура робіт з поточного ремонту об'єктів благоустрою населених пунктів та штучних споруд наведена в додатку 3».
Зауважимо, що предметом закупівлі є роботи з поточного ремонту тротуарів у Заводському та Дніпровському районах м. Запоріжжя. У той же час, деякі з ремонтних робіт, що наведені у додатку 3 до тендерної документації, відповідають ремонтним роботам, що зазначені у пункті 1 Номенклатури робіт з капітального ремонту об'єктів благоустрою населених пунктів (додаток 1 до пункту 1.4 Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів).
Таким чином, здійснюючи закупівлю, предметом якої є роботи (послуги) з поточного ремонту тротуарів у Заводському та Дніпровському районах м. Запоріжжя, ви як Замовник фактично здійснюєте закупівлю робіт (послуг) з капітального ремонту. Назва предмета закупівлі не відповідає переліку робіт (послуг), закупівля яких здійснюється.
Отже, при складенні тендерної документації Замовником був невірно визначений предмет закупівлі і допущені порушення вимог Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів.
З урахуванням вищевикладеного, просимо Замовника внести відповідні зміни до назви предмету закупівлі та/або відповідні зміни до складу робіт (послуг), що зазначені у додатку 3 до тендерної документації, для усунення допущених порушень.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Предмет закупівлі визначено відповідно Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154, Додаток 3 до пункту 1.6 Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів Номенклатура робіт з поточного ремонту об'єктів благоустрою населених пунктів та штучних споруд 2.10. Ліквідація окремих пошкоджень тротуарів загальною площею не менше 50 кв.м., але не більше 40% їх площі на споруді.
ДОСВІД
Дата подання: 30 листопада 2022 17:00
Дата відповіді: 06 грудня 2022 17:47
Шановний Замовнику! Вивчивши тендерну документацію ми не знайшли вимоги про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Невже Вас не цікавить, досвід виконання аналогічних робіт (послуг) ? Просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо.
Відповідь: Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" Стаття 22. Тендерна документація частина 2. У тендерній документації зазначаються такі відомості: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Строк виконання робіт (надання послуг)
Дата подання: 30 листопада 2022 17:01
Дата відповіді: 09 грудня 2022 19:22
Згідно з пунктом 20.8.5 Державних будівельних норм України «Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво. ДБН В.2.3-4:2015», «покриття та основи дорожнього одягу з асфальтобетонних сумішей треба влаштовувати в суху погоду. Укладання холодних та гарячих асфальтобетонних сумішей необхідно проводити весною або влітку за температури повітря не нижче ніж плюс 5°С, восени – не нижче ніж плюс 10°С».
Відповідно до додатку 3 до тендерної документації, роботи (послуги) з поточного ремонту тротуарів у Заводському та Дніпровському районах включають роботи з укладання теплих і гарячих асфальтобетонних сумішей.
Пунктом 4.3 тендерної документації встановлений наступний строк виконання робіт (надання послуг): з моменту підписання договору та до 31.12.2022 року.
Зауважимо, що, з огляду на температурні умови у грудні 2022 року (https://www.gismeteo.ua/weather-zaporizhia-5093/month/), виконання робіт з укладання теплих і гарячих асфальтобетонних сумішей у грудні 2022 року суперечить положенням Державних будівельних норм України «Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво. ДБН В.2.3-4:2015».
Враховуючи викладене, просимо внести зміни до тендерної документації і перенести строк виконання робіт (надання послуг) на весну 2023 року.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 6.2 розділу VI «Ремонт дорожніх одягів» Технічних правила ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, що затверджені наказом міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 14.02.2022 №54:
Ремонт дорожнього покриття із застосуванням гарячої або холодної асфальтобетонної суміші, а також з щебеневих (гравійних) матеріалів, оброблених органічними в'яжучими матеріалами виконують у суху погоду навесні і влітку, коли температура повітря не нижче ніж плюс 5 град.C, а восени не нижче ніж плюс 10 град.C. Ремонт дорожнього покриття із застосуванням теплої асфальтобетонної суміші і литого асфальту виконують у суху погоду, коли температура повітря не нижче мінус 10 град.C.
Ремонт дорожнього покриття із застосуванням гарячої або холодної асфальтобетонної суміші, а також з щебеневих (гравійних) матеріалів, оброблених органічними в'яжучими матеріалами виконують у суху погоду навесні і влітку, коли температура повітря не нижче ніж плюс 5 град.C, а восени не нижче ніж плюс 10 град.C. Ремонт дорожнього покриття із застосуванням теплої асфальтобетонної суміші і литого асфальту виконують у суху погоду, коли температура повітря не нижче мінус 10 град.C.
Гарантійний строк
Дата подання: 30 листопада 2022 17:04
Дата відповіді: 06 грудня 2022 17:52
Згідно з ч. 1 ст. 859 Цивільного кодексу України, «якщо договором або законом передбачено надання підрядником замовникові гарантії якості роботи, підрядник зобов'язаний передати замовникові результат роботи, який має відповідати вимогам статті 857 цього Кодексу протягом усього гарантійного строку». Відповідно до ч. 1 ст. 860 Цивільного кодексу України, «перебіг гарантійного строку починається з моменту, коли виконана робота була прийнята або мала бути прийнята замовником, якщо інше не встановлено договором підряду».
Просимо вказати, який гарантійний строк і які гарантійні обов’язки встановлені щодо робіт (послуг), які є предметом закупівлі, та яким чином обчислюється гарантійний строк.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У Додатку 4 до тендерної документації "Проєкт договору" зазначені Гарантійні зобов’язання та строки
ПРОСИМО НАДАТИ ВІДПОВІДЬ! ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ!!!!!!
Дата подання: 07 грудня 2022 16:41
Дата відповіді: 08 грудня 2022 21:05
Згідно з преамбулою Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, що затверджений наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154, «цей Порядок є нормативно-правовим актом, який встановлює правила проведення та обсяги робіт з ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів України. Вимоги цього Порядку обов'язкові для всіх організацій незалежно від їх відомчої належності та форм власності, які займаються ремонтом та утриманням об'єктів благоустрою населених пунктів». Згідно з пунктом 1.3 Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, «роботи з ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів поділяють на такі види: - капітальний ремонт; - поточний ремонт (ремонт вулично-дорожньої мережі та штучних споруд поділяється на середній та дрібний); - утримання». Відповідно до пункту 1.4 Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, «до капітального ремонту об'єктів благоустрою населених пунктів належать роботи, що спрямовані на відновлення та підвищення їх експлуатаційних характеристик, у тому числі з обов’язковим урахуванням потреб осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, збільшення міцності та несучої здатності конструктивних елементів, а також збільшення габаритів об'єктів і окремих їх частин у межах норм». Згідно з абзацом 3 пункту 1.4 Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, «номенклатура робіт з капітального ремонту об'єктів благоустрою населених пунктів наведена в додатку 1». Відповідно до пункту 1.6 Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, «номенклатура робіт з поточного ремонту об'єктів благоустрою населених пунктів та штучних споруд наведена в додатку 3». Зауважимо, що предметом закупівлі є роботи з поточного ремонту тротуарів у Заводському та Дніпровському районах м. Запоріжжя. У той же час, деякі з ремонтних робіт, що наведені у додатку 3 до тендерної документації, відповідають ремонтним роботам, що зазначені у пункті 1 Номенклатури робіт з капітального ремонту об'єктів благоустрою населених пунктів (додаток 1 до пункту 1.4 Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів). Таким чином, здійснюючи закупівлю, предметом якої є роботи (послуги) з поточного ремонту тротуарів у Заводському та Дніпровському районах м. Запоріжжя, ви як Замовник фактично здійснюєте закупівлю робіт (послуг) з капітального ремонту. Назва предмета закупівлі не відповідає переліку робіт (послуг), закупівля яких здійснюється. Отже, при складенні тендерної документації Замовником був невірно визначений предмет закупівлі і допущені порушення вимог Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів. З урахуванням вищевикладеного, просимо Замовника внести відповідні зміни до назви предмету закупівлі та/або відповідні зміни до складу робіт (послуг), що зазначені у додатку 3 до тендерної документації, для усунення допущених порушень.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Предмет закупівлі визначено відповідно Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154, Додаток 3 до пункту 1.6 Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів Номенклатура робіт з поточного ремонту об'єктів благоустрою населених пунктів та штучних споруд 2.10. Ліквідація окремих пошкоджень тротуарів загальною площею не менше 50 кв.м., але не більше 40% їх площі на споруді.
Строк виконання робіт (надання послуг)!!!!!ПРОСИМО НАДАТИ ВІДПОВІДЬ
Дата подання: 07 грудня 2022 16:42
Дата відповіді: 09 грудня 2022 19:22
Згідно з пунктом 20.8.5 Державних будівельних норм України «Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво. ДБН В.2.3-4:2015», «покриття та основи дорожнього одягу з асфальтобетонних сумішей треба влаштовувати в суху погоду. Укладання холодних та гарячих асфальтобетонних сумішей необхідно проводити весною або влітку за температури повітря не нижче ніж плюс 5°С, восени – не нижче ніж плюс 10°С». Відповідно до додатку 3 до тендерної документації, роботи (послуги) з поточного ремонту тротуарів у Заводському та Дніпровському районах включають роботи з укладання теплих і гарячих асфальтобетонних сумішей. Пунктом 4.3 тендерної документації встановлений наступний строк виконання робіт (надання послуг): з моменту підписання договору та до 31.12.2022 року. Зауважимо, що, з огляду на температурні умови у грудні 2022 року (https://www.gismeteo.ua/weather-zaporizhia-5093/month/), виконання робіт з укладання теплих і гарячих асфальтобетонних сумішей у грудні 2022 року суперечить положенням Державних будівельних норм України «Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво. ДБН В.2.3-4:2015». Враховуючи викладене, просимо внести зміни до тендерної документації і перенести строк виконання робіт (надання послуг) на весну 2023 року.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 6.2 розділу VI «Ремонт дорожніх одягів» Технічних правила ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, що затверджені наказом міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 14.02.2022 №54:
Ремонт дорожнього покриття із застосуванням гарячої або холодної асфальтобетонної суміші, а також з щебеневих (гравійних) матеріалів, оброблених органічними в'яжучими матеріалами виконують у суху погоду навесні і влітку, коли температура повітря не нижче ніж плюс 5 град.C, а восени не нижче ніж плюс 10 град.C. Ремонт дорожнього покриття із застосуванням теплої асфальтобетонної суміші і литого асфальту виконують у суху погоду, коли температура повітря не нижче мінус 10 град.C.
Ремонт дорожнього покриття із застосуванням гарячої або холодної асфальтобетонної суміші, а також з щебеневих (гравійних) матеріалів, оброблених органічними в'яжучими матеріалами виконують у суху погоду навесні і влітку, коли температура повітря не нижче ніж плюс 5 град.C, а восени не нижче ніж плюс 10 град.C. Ремонт дорожнього покриття із застосуванням теплої асфальтобетонної суміші і литого асфальту виконують у суху погоду, коли температура повітря не нижче мінус 10 град.C.
ДО ЗАМОВНИКА
Дата подання: 07 грудня 2022 21:18
Дата відповіді: 08 грудня 2022 18:16
Шановний Замовнику!Просимо Вас надати відповіді на заданні нами питання. Дякуємо!
Відповідь: У зв’язку з аварійними відключеннями світла у місті Запоріжжя, Замовник не має можливості вчасно надати відповіді на Ваші питання.
Просимо поставитись з розумінням до даної ситуації
Просимо поставитись з розумінням до даної ситуації
ДО ЗАМОВНИКА
Дата подання: 07 грудня 2022 21:33
Дата відповіді: 08 грудня 2022 18:16
Якщо ви не можете надати відповіді на наші запитання то у Вас є можливість скасовувати процедуру закупівлі та після чого внести змін до тендерної документації та оголосити закупівлю знову. Сподіваємося на Ваше розуміння.
Відповідь: У зв’язку з аварійними відключеннями світла у місті Запоріжжя, Замовник не має можливості вчасно надати відповіді на Ваші питання.
Просимо поставитись з розумінням до даної ситуації
Просимо поставитись з розумінням до даної ситуації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2022 13:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Ніколаєнко Віта Володимирівна" |
2 895 800,00
UAH з ПДВ
|
2 895 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДОМА-ГРУПП" |
2 910 000,00
UAH з ПДВ
|
2 910 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Ніколаєнко Віта Володимирівна" #3090503549 |
Очікує рішення |
2 895 800,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2022 13:33
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 19 грудня 2022 09:07 |
Кінець періоду оскарження: | 30 грудня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 30 грудня 2022 00:02 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | з підстави, що передбачена згідно частини 1 статті 32 Закону, а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
Документи:
19 грудня 2022 09:07
|
Електронний підпис |
19 грудня 2022 09:06
|
Відміна тендеру.pdf |