Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна , Житомирська обл., Житомир, вулиця Покровська, будинок 16 |
Контактна особа: |
Удовиченко Петро 380673826701 Udovichenko.pv@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 травня 2023 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 22 травня 2023 13:41 |
Очікувана вартість: | 700 735 523,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3503677.62 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник має право здійснювати попередню оплату послуг у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості послуг, передбачених на поточний рік при отриманні погодження від головного розпорядника коштів на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду. Виконавець отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для надання послуг матеріальних ресурсів | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів. У разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Виконавця. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за цим Договором в розумінні пункту 2 частини першої статті 530 ЦК України, при умові наявності підписаних Сторонами форми № КБ-2в (УПВ) і форми № КБ-3. Оформлення календарних дат реєстрації форм (форми № КБ-2в (УПВ) та форми № КБ-3) буде здійснюватися відповідно до діючого порядку реєстрації вказаних форм, визначених Державною казначейською службою України | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 11 травня 2023 10:52
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-20-000029 ● 6c9e974e2e36444aa828001130dbb804
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2023 16:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.06.2023
№ 39-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 20.06.2023 № 39-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2023-05-05-012616-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-20 16:49:02
Запит про надання пояснень (інформації, документів) № 1
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі відкриті торги з особливостями проведеної Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області (далі - Замовник) по предмету «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області протяжністю 631,1 км (номенклатурні позиції та кількість згідно технічного завдання)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-05-012616-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та п. 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість (з наданням копій таких документів)?
2. Проведеним аналізом встановлено, що 30.05.2023 вами до тендерної документації протокольним рішенням уповноваженої особи за № 54 внесено зміни.
Проте, підстави відхилення тендерних пропозицій, передбачені у пп. 5.3.1 п.3 розділу V тендерної документації, не відповідають підставам передбаченим у п.44 Особливостей (чинні на момент внесення змін до тендерної документації).
Чому вами не внесено зміни до тендерної документації у вищевказаній частині?
Крім того, тендерна документація містить посилання на п.44 Особливостей, в частині наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій, проте (з врахуванням внесених змін), вказані підстави визначені п.47 Особливостей.
3. Чому вами у абз.7 п.3.3 розділу ІІІ проєкту договору (Додаток 5 до тендерної документації) не передбачено порядок зміни ціни у випадку згідно норм пп.7 п.19 Особливостей проект договору та вимог передбачених абз.1 п. 28 Особливостей та п.8 ч.2 ст.22 Закону?
4. Чому тендерна документація не містить вимог щодо підтвердження учасниками процедури закупівлі відсутність підстав передбачених абз.14 п.44 Особливостей (п.47 Особливостей в чинній редакції)?
5. Чому, в порушення вимог передбачених п.9 ч.2 ст.21 Закону та п.26 Особливостей, оголошення про проведення процедури закупівлі не містить умови надання забезпечення тендерних пропозицій?
6. Додатком 3 передбачено, що сума річного доходу Учасника процедури закупівлі, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника процедури закупівлі (форма №2) за 2022 рік є не меншою ніж 100 % від очікуваної вартості цієї процедури закупівлі.
Разом з тим, відповідно до частини 3 статті 16 Закону у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Чому вами у тендерній документації передбачено вищевказані вимоги, які суперечать частині 3 статті 16 Закону ?
Разом з тим, повідомляємо, що відповідно до вимог Особливостей замовник відміняє торги у разі, зокрема, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення (інформацію та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-23 16:05:42
Щодо пояснень на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 20 червня 2023 року (UA-2023-05-05-012616-a)
Щодо пояснень на запит
Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області від 20 червня 2023 року
(UA-2023-05-05-012616-a)
Замовником надаються пояснення через електронну систему закупівель на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській областів межах проведення моніторингу закупівлі «63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області протяжністю 631,1 км)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-05-012616-a).
Питання: 1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість (з наданням копій таких документів)?.
Відповідь:
«Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Служби відновлення та розвитку інфраструкутри у Житомирській області (далі – Служба відновлення у Житомирській області) та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації згідно дефектного акту, відомості обсягів робіт (BoQ) та технічної специфікації. Кошторисна документація затверджена наказом Служби відновлення у Житомирській області № 94 від 05 травня 2023 року.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта дорожніх робіт та послуг за мінусом витрат замовника. До витрат замовника належать: Глава 10. Утримання служби замовника та інжинірингові послуги. Очікувана вартість закупівлі складає 700 735 523,00 тис. грн.
Витрати передбачені Планом фінансування дорожнього господарства у 2023 році, затвердженого 10.04.2023 по Службі відновлення у Житомирській області.
Посилання на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://zt.restoration.gov.ua/diialnist/7968/55288.html.
Зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта дорожніх робіт та послуг, затверджений наказом № 94 від 05 травня 2023 року, наказ № 94 від 05 травня 2023 року «Про перезатвердження кошторисної документації» та скоригований план фінансування дорожнього господарства у 2023 році по Службі відновлення у Житомирській області додаються до пояснень.
Питання: 2) Проведеним аналізом встановлено, що 30.05.2023 вами до тендерної документації протокольним рішенням уповноваженої особи за № 54 внесено зміни. Проте, підстави відхилення тендерних пропозицій, передбачені у пп. 5.3.1 п.3 розділу V тендерної документації, не відповідають підставам передбаченим у п.44 Особливостей (чинні на момент внесення змін до тендерної документації). Чому вами не внесено зміни до тендерної документації у вищевказаній частині? Крім того, тендерна документація містить посилання на п.44 Особливостей, в частині наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій, проте (з врахуванням внесених змін), вказані підстави визначені п.47 Особливостей.
Відповідь: Відповідно до пункту 2 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМУ № 1261 від 11.11.2022, № 1275 від 11.11.2022, № 1324 від 25.11.2022, № 1406 від 20.12.2022, № 1482 від 27.12.2022, № 1495 від 30.12.2022, № 157 від 17.02.2023, № 336 від 18.04.2023, № 471 від 12.05.2023, № 491 від 16.05.2023) (далі — Особливості) закупівлі товарів, робіт і послуг, що розпочаті до набрання чинності цією постановою, завершуються в порядку, що діяв до набрання чинності цією постановою.
Статтею 58 Конституції України встановлено, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом’якшують або скасовують відповідальність особи. Разом з цим відповідно до рішення Конституційного Суду України від 09.02.1999 № 1-рп/99 надання зворотної дії в часі нормативно-правовим актам може бути передбачено шляхом прямої вказівки про це в законі або в іншому нормативно-правовому акті. Оскільки останньою редакцією Особливостей від 19.05.2023 такої вказівки не передбачено. Замовник здійснює закупівлю, керуючись нормами Особливостей, які були чинні на момент оголошення відкритих торгів. Оскільки відкриті торги були оголошені до 19.05.2023 за нормами Особливостей у попередній редакції, то замовник проводить цю процедуру у відповідності до Особливостей чинних до 19.05.2023 без урахуванням змін.
Питання: 3) Чому вами у абз.7 п.3.3 розділу ІІІ проєкту договору (Додаток 5 до тендерної документації) не передбачено порядок зміни ціни у випадку згідно норм пп.7 п.19 Особливостей проект договору та вимог передбачених абз.1 п. 28 Особливостей та п.8 ч.2 ст.22 Закону?
Відповідь: порядок зміни ціни у випадку згідно норм пп. 7 п.19 Особливостей передбачається в проєкті договору у випадках придбання замовником товарів іноземного походження або , якщо предмет закупівлі містить імпортну складову.
Окрім того, п. 19 Особливостей не встановлена імперативна норма, що Замовник зобов’язаний передбачати у тендерній документації та/або прокті договору усі підстави внесення змін до істотних умов договору, які визначені у пункті 19 Особливостей.
Так, згідно абзацу 1 пунтку 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Пунктом 8 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
У тендерній документації міститься проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, що у повній мірі відповідає абз.1 п. 28 Особливостей та п.8 ч.2 ст.22 Закону.
Вимогами статті 652 Цивільного кодексу України встановлено у разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору, договір може бути змінений або розірваний за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті зобов'язання. Якщо сторони не досягли згоди щодо приведення договору у відповідність з обставинами, які істотно змінились, або щодо його розірвання, договір може бути розірваний, а з підстав, встановлених частиною четвертою цієї статті, - змінений за рішенням суду на вимогу заінтересованої сторони за наявності одночасно певних умов, що вказані в Цивільному кодксі України.
Постановою Верховного Суду у складі об’єднаної палати Касаційного господарського суду у справі № 910/20141/20, 906/692/20 Верховний Суд не відносить коливання ринкових цін та зміну факторів,що впливають на ціну, до настання винятково випадку, передбаченого статтею 652 Цивільного кодексу України.
Крім того, Замовник під час надання послуг не планує придбання товарів іноземного походження, Замовником проводиться закупівля послуг та предмет закупівлі не містить імпортну складову.
Питання: 4) Чому тендерна документація не містить вимог щодо підтвердження учасниками процедури закупівлі відсутність підстав передбачених абз.14 п.44 Особливостей (п.47 Особливостей в чинній редакції)?
Відповідь: Згідно з абзацом 16 пункту 44 Особливостей учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у цьому пункті (крім абзацу 14 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Відповідно до абзацу 17 пункту 44 Особливостей замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу 14 цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
Згідно листа Міністерства економіки України( Уповноваженого органу, який здійснює регулювання та реалізацію державної політики у сфері закупівель) № 3323-04/78667-06 від 08.12.2022 «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного часу та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» передбачено, що документів від учасника на етапі подання пропозицій вимагати не потрібно, дана інформація має бути надана у вигляді самостійного декларування Учасника в електронних полях системи. Також слід зауважити, що в електронній системі відсутнє електронне поле по абз. 14 пункту 44 Особливостей, тим не менше Замовник все одно не вимагає по цьому абзацу у Учасників документ-підтвердження, адже дана інформація наявна у Замовника.
Тому в ТД є такий абзац: "Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. "
Більше того, про наявність чи відсутність підстави для відмови, які перебачені абзацом 14 пункту 44 Особливостей володіє Замовник торгів, який проводить процедуру закупівлі. Тому вимагати інформацію, якою безпосередньо володіє Замовник є недоцільною.
Питання: 5) Чому, в порушення вимог передбачених п.9 ч.2 ст.21 Закону та п.26 Особливостей, оголошення про проведення процедури закупівлі не містить умови надання забезпечення тендерних пропозицій?
Відповідь: Відповідно до пунтку 15 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазначаються такі відомості - розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Абзацом 3 пункту 51 Особливостей передбачено, що Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Замовником торгів, у порядку абзацу 3 пункту 51 Особливостей, 30.05.2023 року прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації, зокрема передбачення у ній розміру та умов надання забезпечення тендерних пропозицій.
Враховуючи технічну недосконалість електронної системи закупівель, в частині довключення вимоги про надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції, яке було передбачено за результатами внесених змін від 30.05.2023, в електронній системі закупівель було не активне поле, де зазначається вид і умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Враховуючи положення абзацу 3 пункту 51 Особливостей та пунтку 15 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовнику не заборонено вносити зміни до тендерної документації в частині передбачення забезпечення тендерної пропозиції.
Питання: 6) Додатком 3 передбачено, що сума річного доходу Учасника процедури закупівлі, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника процедури закупівлі (форма №2) за 2022 рік є не меншою ніж 100 % від очікуваної вартості цієї процедури закупівлі. Разом з тим, відповідно до частини 3 статті 16 Закону у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Чому вами у тендерній документації передбачено вищевказані вимоги, які суперечать частині 3 статті 16 Закону ?
Дане питання було предметом розгляду скарги в АМКУ та згідно рішення АМКУ №7117-р/пк-пз від 23.05.2023 встановлено: «Відповідно до частини першої статті 13 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди. Звітний період для складання фінансової звітності про виконання бюджетів визначається Бюджетним кодексом України. Відповідно до статті 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Враховуючи викладене, Замовник, встановивши вищезазначену вимогу, не порушив вимог Закону, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині».
Встановивши в тендерній документації кваліфікаційний критерій «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» та вимогу, що сума річного доходу Учасника процедури закупівлі, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника процедури закупівлі (форма №2) за 2022 рік є не меншою ніж 100 % від очікуваної вартості цієї процедури закупівлі, Замовник не порушив вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2023-05-05-012616-a 11 липня 2023 року Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-05-012616-a «63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області протяжністю 631,1 км)» (надалі – Висновок). Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області на виконання вимог абз. 2 п. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 р. №922-VIII в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 р. № 114-IX (зі змінами), надає заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-01-012120-a, оприлюденого через електронну систему закупівель Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, відповідно до якого були встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та зобов’язано Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області (надалі – Замовник) здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни тендеру з урахуванням вимог підпункту 2 пункту 47 Особливостей. Спосіб усунення порушень, вказаний у Висновку не є можливим, оскільки за результатами проведення вищевказаної процедури 11 липня 2023 року о 17:00 (скіншот з майданчика Е-tender додається) Замовником укладено договір з переможцем процедури закупівлі ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ». Станом на час та дату укладення Договору моніторингом не виявлено порушень в тендерній пропозиції учасника-переможця. Після завершення процедури закупівлі Замовник не має технічної можливості вчиняти дії на електронному майданчику, в тому числі щодо відміни закупівлі, крім внесення змін до договору та виконання/розірвання договору. Вимогами пункту 47 Особливостей (в редакції, чинній на день оголошеня відкритих торгів) встановлено, що Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. Жодна з правових підстав відміни торгів на момент укладення Договору не існувала, крім того, вказаний перелік обставин для відміни відкритих торгів є вичерпний та не підлягає розширенню. У вимогах чинного законодавства відсутня правова підстава відміни відкритих торгів за результатами проведення моніторингу. Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного господарського суду в постанові від 15 червня 2021 року у справі № 922/2987/20 зазначив, що з моменту визначення переможця торгів та встановлення відповідності пропозиції учасника-переможця вимогам тендерної документації та вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" неможливо відмінити процедуру закупівлі, у порядку, передбаченому пунктом 47 Особливостей, оскільки це нівелює принципи та основні положення Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням Особливостей. Право на відміну тендеру існує лише на стадії до завершення процедури закупівлі, а не після її завершення на стадії укладання договору з переможцем. Після укладення договору про закупівлю процедура закупівлі є завершеною. У Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зазначає, що в порушення вимог передбачених пунктом 9 частини 2 статті 21 Закону та пунктом 26 Особливостей, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями не містить умов надання забезпечення тендерних пропозицій. Відповідно до пунтку 15 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазначаються такі відомості - розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Абзацом 3 пункту 51 Особливостей передбачено, що Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Замовником торгів, у порядку абзацу 3 пункту 51 Особливостей, 30.05.2023 року прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації, зокрема передбачення у ній розміру та умов надання забезпечення тендерних пропозицій. Враховуючи технічну недосконалість електронної системи закупівель, в частині довключення вимоги про надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції, яке було передбачено за результатами внесених змін від 30.05.2023, в електронній системі закупівель було не активне поле, де зазначається вид і умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Враховуючи положення абзацу 3 пункту 51 Особливостей та пунтку 15 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовнику не заборонено вносити зміни до тендерної документації в частині передбачення забезпечення тендерної пропозиції. Також у Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зазначає, що в порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей проєкт договору (Додаток № 5 до тендерної документації) не містить самого порядку змін його умов, зокрема, у випадках, встановлених підпунктом 7 пункту 19 Особливостей. Відповідно до пункту 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) особливостей не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, зокрема, крім зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Статтею 14 Податкового кодексу України визначено, зокрема, що Platts - міжнародна, глобальна уніфікована система інформаційного моніторингу за динамікою ринку та ціноутворенням у галузі добувної та паливно-енергетичної промисловості. Показники Platts - індекси, що офіційно визначені світовим інформаційним агентством Platts та є базою для використання суб’єктами господарської діяльності. ARGUS - це провідне незалежне цінове агентство, яке розраховує і публікує цінові котирування, а також аналітичні дослідження про міжнародні товарно-сировинні ринки. Своєю чергою, основні засади цінової політики і відносини, що виникають у процесі формування, встановлення та застосування цін, а також здійснення державного контролю (нагляду) та спостереження у сфері ціноутворення регулює Закон України “Про ціни і ціноутворення” (далі – Закон № 5007-VI). Умови запровадження державних регульованих цін визначені статтею 12 Закону № 5007-VI. Згідно з частиною першою статті 13 Закону № 5007-VI державне регулювання цін здійснюється Кабінетом Міністрів України, органами виконавчої влади, державними колегіальними органами та органами місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень. Відповідно до Положення про Державну службу статистики України (далі – Держстат України), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.09.2014 № 481, Держстат України є спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, діяльність якого спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України та який забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері статистики. Держстат України відповідно до покладених на нього завдань організовує і проводить статистичні спостереження за соціально-економічними та демографічними явищами і процесами, екологічною ситуацією в Україні та її регіонах шляхом збирання форм державної статистичної звітності та проведення спеціально організованих статистичних спостережень. При цьому Методологічні положення щодо організації статистичного спостереження за змінами цін (тарифів) на споживчі товари (послуги) і розрахунку індексу споживчих цін затверджено наказом Держкомстату України від 14.11.2006 № 519. Державні регульовані ціни запроваджуються Кабінетом Міністрів України, органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень у встановленому законодавством порядку. Наприклад, ціни на електроенергію визначає НКРЕКП. У випадках зміни затверджених тарифів пропорційно може змінюватись і ціна. Що стосується зміни ціни іноземної валюти, то таку умову рекомендується перебачати у проєкті договору у випадках придбання замовником товарів іноземного походження або, якщо предмет закупівлі містить імпортну складову. Аби мати можливість скористатися такою підставою у проєкті договору слід зазначити прив'язку до валюти, в якій буде проводитися розрахунок та формулу такого розрахунку. До речі, це єдина підстава, при застосуванні якої дозволяється збільшувати і загальну ціну договору, залишивши обсяг предмету закупівлі без змін. Згідно Постанови ВС від 26.11.2020 по справі № 280/1309/19 (№ в ЄДРСР 93119352) в договорі мають бути включені всі випадки зміни істотних умов, які передбачені Законом України «Про публічні закупівлі». Крім того, Замовник під час надання послуг не планує придбання товарів іноземного походження, Замовником проводиться закупівля послуг та предмет закупівлі не містить імпортну складову. Так, згідно абзацу 1 пунтку 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Пунктом 8 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. У тендерній документації міститься проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, що у повній мірі відповідає абз.1 п. 28 Особливостей та п.8 ч.2 ст.22 Закону. Також у Висновку Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зазначено, що Замовником на порушення вимог, передбачених пунктом 41 Особливостей, безпідставно відхилено тендерну пропозицію подану Консорціумом «ВДК» з ціновою пропозицією у сумі, яка менша за цінову пропозицію переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» на 120 691 015,02 грн., як наслідок порушено принципи здійснення публічних закупівель (об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, максимальна економія, ефективність та пропорційність), дотримання яких передбачено статтею 5 Закону та пунктом 3 Особливостей. Відповідно до підпункту 3.1.9.3 пункту 3.1.9 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації, у разі, якщо тендерна пропозиція подається Учасником (Об’єднання учасників), у складі пропозиції надається дозвіл на концентрацію та узгоджені дії або попередній висновок АМКУ щодо відсутності необхідності одержання дозволу на узгодження дії такого об’єднання. Учасником у складі пропозиції надано рішення № 796-р від 17.12.2020 року Антимонопольного Комітету України, згідно якого надано дозвіл ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВАМ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» (с. Синяк, Вишгородський р-н, Київська обл., ідентифікаційний код юридичної особи 31481658), «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «МОСТОПРОЕКТ» (м. Київ, ідентифікаційний код юридичної особи 30604691), ТОВАРИСТВАМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СУЧАСНА ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА» (м. Київ, ідентифікаційний код юридичної особи 42229523), «ТРІНІТІ-ГРУП» (м. Київ, ідентифікаційний код юридичної особи 40203200), «РОАД КОНСТРАКШН» (м. Київ, ідентифікаційний код юридичної особи 39023093), «ЛУЦЬКА ДОРОЖНА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА» (с. Великий Омеляник, Луцький р-н, Волинська обл., ідентифікаційний код юридичної особи 03579590), «АБЗ-1» (м. Київ, ідентифікаційний код юридичної особи 41190464) та ДОЧІРНЬОМУ ПІДПРИЄМСТВУ «ЕКРАНБУД» ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКРАН» (м. Стрий, Львівська обл., ідентифікаційний код юридичної особи 32562004) на узгоджені дії у вигляді створення КОНСОРЦІУМУ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» (м. Київ). Згідно поданої інформації у тендерній пропозиції Учасника, на момент подання тендерної пропозиції, до складу об’єднання - КОНСОРЦІУМУ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» входять наступні компанії: - ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКРАНБУД" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКРАН" (ЄДРПОУ 32562004) - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" (ЄДРПОУ 31481658); - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ" (ЄДРПОУ 30604691); - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБЗ-1" (ЄДРПОУ 41190464); - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА КОМФОРТТАУН" (ЄДРПОУ 43079629); - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАНКО" (ЄДРПОУ 32727466) - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУЦЬКА ДОРОЖНА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА" (ЄДРПОУ 03579590); - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОАД КОНСТРАКШН" (ЄДРПОУ 39023093) - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" (ЄДРПОУ 39111320) - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНА ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА" (ЄДРПОУ 42229523) - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІНІТІ-ГРУП" (ЄДРПОУ 40203200) У порядку пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), які затверджені постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року (у редакції, яка діяла на момент оголошення процедури закупівлі), Замовником торгів в електронній системі закупівель 09.06.2023 було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у якому пунктом 1 було зазначено: «Відповідно до підпункту 3.1.9.3 пункту 3.1.9 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації, у разі, якщо тендерна пропозиція подається Учасником (Об’єднання учасників), у складі пропозиції надається - дозвіл на концентрацію та узгоджені дії або попередній висновок АМКУ щодо відсутності необхідності одержання дозволу на узгодження дії такого об’єднання Учасником у складі пропозиції надано рішення №796-р від 17.12.2020 року Антимонопольного Комітету України, згідно якого надано дозвіл ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВАМ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» (с. Синяк, Вишгородський р-н, Київська обл., ідентифікаційний код юридичної особи 31481658), «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «МОСТОПРОЕКТ» (м. Київ, ідентифікаційний код юридичної особи 30604691), ТОВАРИСТВАМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СУЧАСНА ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА» (м. Київ, ідентифікаційний код юридичної особи 42229523), «ТРІНІТІ-ГРУП» (м. Київ, ідентифікаційний код юридичної особи 40203200), «РОАД КОНСТРАКШН» (м. Київ, ідентифікаційний код юридичної особи 39023093), «ЛУЦЬКА ДОРОЖНА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА» (с. Великий Омеляник, Луцький р-н, Волинська обл., ідентифікаційний код юридичної особи 03579590), «АБЗ-1» (м. Київ, ідентифікаційний код юридичної особи 41190464) та ДОЧІРНЬОМУ ПІДПРИЄМСТВУ «ЕКРАНБУД» ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКРАН» (м. Стрий, Львівська обл., ідентифікаційний код юридичної особи 32562004) на узгоджені дії у вигляді створення КОНСОРЦІУМУ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» (м. Київ) Згідно поданої інформації у тендерній пропозиції Учасника, на момент подання тендерної пропозиції, до складу об’єднання - КОНСОРЦІУМУ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» входять наступні компанії: - ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКРАНБУД" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКРАН" (ЄДРПОУ 32562004) - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" (ЄДРПОУ 31481658); - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ" (ЄДРПОУ 30604691); - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБЗ-1" (ЄДРПОУ 41190464); - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА КОМФОРТТАУН" (ЄДРПОУ 43079629); - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАНКО" (ЄДРПОУ 32727466) - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУЦЬКА ДОРОЖНА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА" (ЄДРПОУ 03579590); - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОАД КОНСТРАКШН" (ЄДРПОУ 39023093) - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" (ЄДРПОУ 39111320) - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНА ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА" (ЄДРПОУ 42229523) - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІНІТІ-ГРУП" (ЄДРПОУ 40203200) Відповідно до п.3.2 Положення про порядок подання заяв до органів Антимонопольного комітету України про надання дозволу на узгоджені дії суб’єктів господарювання, затвердженого розпорядженням Комітету від 12.02.2002 №26-р, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 07.03.2002 за №238/6526 (зі змінами), попереднє одержання дозволу органу органів Комітету на вчинення суб’єктами господарювання узгоджених дій (у тому числі схожих дій суб’єктів господарювання, передбачених частиною третьою статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції»), зазначених у пункті 3.1 Положення про узгоджені дії, є обов’язковим, зокрема у випадку внесення змін до узгоджених дій, передбачених пунктами 3.2.1 – 3.24 цього Положення, на які було отримано дозвіл Комітету, якщо ці зміни передбачають зміну кола учасників та/або поширюються на інші товарні ринки. З моменту отримання дозволу узгоджені дії (рішення №796-р від 17.12.2020 року) було змінено коло учасників узгоджених дій, а саме до складу КОНСОРЦІУМУ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» були включені наступні компанії: - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА КОМФОРТТАУН" (ЄДРПОУ 43079629); - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАНКО" (ЄДРПОУ 32727466) - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" (ЄДРПОУ 39111320) На виконання вимог підпункту 3.1.9.3 пункту 3.1.9 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації, КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» не надано у складі пропозиції дозвіл на концентрацію та узгоджені дії або попередній висновок АМКУ щодо відсутності необхідності одержання дозволу на узгодження дії такого об’єднання, зокрема щодо кола учасників узгоджених дій, які входять до складу об’єднання КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ». Учасником у період усунення порушень, які були вказані Замовником у повідомленні від 09.06.2023 було надано: - попередні висновки АМКУ №10-пв від 25.03.2021 року щодо змін до узгоджених дій у вигляді вступу ТОВ «Стройспецтехніка» (м. Біляївка, Одеська область, ЄДРПОУ 39111320) до складу Консорціуму «Всеукраїнський дорожній консорціум» (м. Київ, ЄДРПОУ 44033480), не потребує одержання дозволу Антимонопольного комітету України (файл – 6.1. Висновок.pdf). Однак у складі пропозиції, за результатами усунення недоліків, не було надано дозвіл на концентрацію та узгоджені дії або попередній висновок АМКУ щодо відсутності необхідності одержання дозволу на узгодження дії такого об’єднання щодо наступних учасників об’єднання (консорціуму): - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА КОМФОРТТАУН" (ЄДРПОУ 43079629); - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАНКО" (ЄДРПОУ 32727466). Окрім того, згідно поданої Учасником інформації під час усунення порушень, які були вказані у повідомлені від 09.06.2023, до складу Консорціуму були внесені зміни, а саме зміни узгоджених дій суб’єктів господарювання: - ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКРАНБУД" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКРАН" (ЄДРПОУ 32562004) - ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" (ЄДРПОУ 31481658) - ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА КОМФОРТТАУН" (43079629) - ТОВ "ДАНКО" (ЄДРПОУ 32727466) - ТОВ "ЛУЦЬКА ДОРОЖНА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА" (03579590) - ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" (39111320) - ТОВ "СУМИМОСТОБУД" (21118361) - ТОВ "ТЕХНОБУДКОНСТРУКЦІЯ" (42593306) Тобто, було виключено ряд суб’єктів господарювання, для яких надавався дозвіл на узгоджені дії у вигляді створення КОНСОРЦІУМУ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» згідно рішення №796-р від 17.12.2020 року та довключено нових суб’єктів господарювання: ТОВ "СУМИМОСТОБУД" (21118361) та ТОВ "ТЕХНОБУДКОНСТРУКЦІЯ" (42593306). Враховуючи вищенаведене, Учасником КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» не надано, до кінцевого строку подання пропозицій та за результатами усунення порушень згідно повідомлення від 09.06.2023 року, дозвіл на концентрацію та узгоджені дії або попередній висновок АМКУ щодо відсутності необхідності одержання дозволу на узгодження дії такого об’єднання. Аналогічна позиція щодо необхідності отримання нового дозволу або попередніх висновків у разі зміни кола учасників узгоджених дій наведено у листі №100-17.3/02-7331е від 06.06.2023 року Антимонопольного Комітету України, який отримано за результатами запиту Замовника. Згідно абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до підпункту 3.1.9.3 пункту 3.1.9 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації, у разі, якщо тендерна пропозиція подається Учасником (Об’єднання учасників), у складі пропозиції надається - гарантійний лист кожного учасника (Об’єднання учасників) про те, що ним не подано заяву про вихід із складу такого об’єднання учасників у порядку передбаченому установчими документами Згідно поданою Учасником інформацією під час усунення порушень, які були вказані у повідомлені від 09.06.2023, до складу Консорціуму були внесені зміни, а саме зміни узгоджених дій суб’єктів господарювання: - ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКРАНБУД" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКРАН" (ЄДРПОУ 32562004) - ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" (ЄДРПОУ 31481658) - ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА КОМФОРТТАУН" (43079629) - ТОВ "ДАНКО" (ЄДРПОУ 32727466) - ТОВ "ЛУЦЬКА ДОРОЖНА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА" (03579590) - ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" (39111320) - ТОВ "СУМИМОСТОБУД" (21118361) - ТОВ "ТЕХНОБУДКОНСТРУКЦІЯ" (42593306) Тобто, було довключено нових суб’єктів господарювання: ТОВ "СУМИМОСТОБУД" (21118361) та ТОВ "ТЕХНОБУДКОНСТРУКЦІЯ" (42593306). Під час усунення порушень, які були вказані у повідомлені від 09.06.2023, на виконання вимог підпункту 3.1.9.3 пункту 3.1.9 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації Учасником було надано: - Гарантійний лист КОНСОРЦІУМУ «Будівельно – дорожній консорціум» №10/06-11 від 10.06.2023 року, в якому вказано, що ТОВ "ТЕХНОБУДКОНСТРУКЦІЯ" не подано заяву про вихід із складу такого об’єднання КОНСОРЦІУМУ «БДК» у порядку, передбаченому установчими документами; - Гарантійний лист КОНСОРЦІУМУ «Будівельно – дорожній консорціум» №10/06-11/1 від 10.06.2023 року, в якому вказано, що ТОВ "СУМИМОСТОБУД" не подано заяву про вихід із складу такого об’єднання КОНСОРЦІУМУ «БДК» у порядку, передбаченому установчими документами. Надавши гарантійні листи №10/06-11 та №10/06-11/1 від 10.06.2023 року, Учасник процедури закупівлі порушив вимоги підпункту 3.1.9.3 пункту 3.1.9 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації, оскільки згідно положень такої вимоги вимагалося надання гарантійний лист КОЖНОГО УЧАСНИКА (Об’єднання учасників) про те, що ним не подано заяву про вихід із складу такого об’єднання учасників у порядку, передбаченому установчими документами. Надані гарантійні листи №10/06-11 та №10/06-11/1 від 10.06.2023 року складені Учасником процедури закупівлі, а саме містять його реквізити: фірмовий бланк, підпис посадової особи Учасника (директора Осипчука В.І.), печатку Учасника. Окрім того, у складі пропозиції було надано: - довіреність ТОВ "ТЕХНОБУДКОНСТРУКЦІЯ" від 31.05.2023 р., згідно якої уповноважуються фізичні особи Осипенко Валерій Іванович та Люмах Інна Сергіївна представляти інтереси ТОВ "ТЕХНОБУДКОНСТРУКЦІЯ". - довіреність ТОВ "СУМИМОСТОБУД" від 30.05.2023 р., згідно якої уповноважуються фізичні особи Осипенко Валерій Іванович та Люмах Інна Сергіївна представляти інтереси ТОВ "СУМИМОСТОБУД". Враховуючи відсутність довіреності від ТОВ "ТЕХНОБУДКОНСТРУКЦІЯ" та ТОВ "СУМИМОСТОБУД" для КОНСОРЦІУМУ «БУДІВЕЛЬНО – ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» та/або його посадових осіб на представництво інтересів таких компаній, тому надані гарантійні листи №10/06-11 та №10/06-11/1 від 10.06.2023 р. не можуть вважатися такими, що видані ТОВ "ТЕХНОБУДКОНСТРУКЦІЯ" та ТОВ "СУМИМОСТОБУД", оскільки КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО – ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» та/або його посадові особи не наділені повноваженнями представляти інтереси, зокрема видавати гарантійні листи вищезазначених суб’єктів господарювання, які входять до складу Консорціуму. Отже, всупереч вимозі підпункту 3.1.9.3 пункту 3.1.9 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації, Учасником у складі пропозиції не надано гарантійний лист кожного учасника (Об’єднання учасників) про те, що ним не подано заяву про вихід із складу такого об’єднання учасників у порядку передбаченому установчими документами, а саме: гарантійні листи від ТОВ "ТЕХНОБУДКОНСТРУКЦІЯ" та ТОВ "СУМИМОСТОБУД". Згідно абзацу 3 пункту 40 Особливостей, Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Отже, відповідно до абзацу 5 підпункту 2 пункту 41 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Оскільки Законом та Особливостями передбачена можливість виправлення учасником процедури закупівлі невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій, замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням уточнених або нових документів, що були завантажені учасником через електронну систему закупівель протягом 24 годин та самостійно приймає рішення щодо їх відповідності вимогам, встановлених в тендерній документації. Пропозиція Учасника КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» була правомірно відхилена Замовником на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 41 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону) та на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей). Підсумовуючи вищенаведене, Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області вважає вищевказаний висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області не обґрунтованим та таким, що підлягає скасуванню.
2023-07-18 15:46:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Оскарження в суді
Опис: | Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області 25 липня 2023 року подано позовну заяву до Житомирського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку за результатами моніторингу |
Дата публікації: | 25 липня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 240/22206/23/22365/23 |
Дата відкриття провадження: | 26 грудня 2023 |
Документи:
27 грудня 2023 10:42
|
Електронний підпис |
25 липня 2023 11:10
|
Інформація стосовно оскарження до суду висновку ДАСУ 631,1 км.docx |
27 грудня 2023 10:42
|
Електронний підпис |
25 липня 2023 11:11
|
Електронний підпис |
25 липня 2023 11:10
|
Інформація стосовно оскарження до суду висновку ДАСУ 631,1 км.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» |
560 588 418,40
UAH з ПДВ
|
560 588 418,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
679 750 000,00
UAH з ПДВ
|
679 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
681 279 433,42
UAH з ПДВ
|
681 279 433,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
700 655 000,00
UAH з ПДВ
|
700 655 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» #44033480 |
Відхилено |
560 588 418,40
UAH з ПДВ
|
14 червня 2023 17:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 червня 2023 19:01
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Відхилено |
679 750 000,00
UAH з ПДВ
|
21 червня 2023 14:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 червня 2023 16:06
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" #32851616 |
Переможець |
681 279 433,42
UAH з ПДВ
|
29 червня 2023 14:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 червня 2023 09:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2024 14:37
|
договір №169 розірвання.pdf | укладений |
02 вересня 2024 14:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 серпня 2024 14:00
|
Додаткова угода № 169_10_85 від 23.08.24.pdf | зміни до договору |
23 серпня 2024 13:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 квітня 2024 09:00
|
Додаткова угода № 169_9_43 від 11.04.2024.pdf | зміни до договору |
12 квітня 2024 08:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 березня 2024 11:14
|
Додаткова угода № 169_8_25 від 28.03.24.pdf | зміни до договору |
28 березня 2024 11:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:10
|
169_7_287 від 27.12.23.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2023 15:46
|
Додаткова угода № 169_6_238 від 20.12.23.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 15:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 грудня 2023 15:47
|
169_5_219 від 05.12.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2023 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2023 14:36
|
169_4_202 від 25.10.23 Онур.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2023 14:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2023 11:18
|
Додаткова угода № 169_3_200 від 28.09.23.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2023 11:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 серпня 2023 14:06
|
Додаткова угода № 169_2_186 від 29.08.23.pdf | зміни до договору |
29 серпня 2023 14:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 липня 2023 16:46
|
ду №169_1_170 від 11.07.23.pdf | зміни до договору |
13 липня 2023 16:45
|
Електронний підпис | укладений |
13 липня 2023 16:10
|
ДЦ, відомість обсягів.pdf | укладений |
13 липня 2023 16:08
|
договір №169 від 11.07.23 631,1 км Онур.pdf | укладений |
13 липня 2023 16:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2023 рік за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету в розмірі 35 000 000,00 грн. (тридцять п’ять мільйонів грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 5 833 333,33 грн. (п’ять мільйонів вісімсот тридцять три тисячі триста тридцять три грн. 33 коп.). Сума договору після внесення змін: 681 279 433.42 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 169 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 169/1/170 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до планових показників спеціального фонду державного бюджету на 2023 рік за бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», керуючись п. 4.11., 12.2. Договору, Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування на 2023 рік за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету на 9 000 000,00 грн. (дев’ять мільйонів грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 1 500 000,00 грн. (один мільйон п’ятсот тисяч грн. 00 коп.). Всього сума фінансування відповідно до планових показників спеціального фонду державного бюджету на 2023 рік за бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» на 2023 рік за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету становить 44 000 000,00 грн. (сорок чотири мільйони грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 7 333 333,33 грн. (сім мільйонів триста тридцять три тисячі триста тридцять три грн. 33 коп.). Сума договору після внесення змін: 681 279 433,42 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 169 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 169/2/186 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до планових показників спеціального фонду державного бюджету на 2023 рік за бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», керуючись п. 4.11., 12.2. Договору, Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування на 2023 рік за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету на 6 900 000 грн. (шість мільйонів дев’ятсот тисяч грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 1 150 000,00 грн. (один мільйон сто п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.). Всього сума фінансування відповідно до планових показників спеціального фонду державного бюджету на 2023 рік за бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» на 2023 рік за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету становить 50 900 000,00 грн. (п’ятдесят мільйонів дев’ятсот тисяч грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 8 483 333,33 грн. (вісім мільйонів чотириста вісімдесят три тисячі триста тридцять три грн. 33 коп.). Внести зміни до Плану фінансування (Додаток №3) та викласти його у новій редакції. Сума договору після внесення змін: 681 279 433,42 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 169 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 169/3/200 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до планових показників спеціального фонду державного бюджету на 2023 рік за бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», керуючись п. 4.11., 12.2. Договору, Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування на 2023 рік за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету на 3 084 207,59 грн. (три мільйони вісімдесят чотири тисячі двісті сім грн. 59 коп.), у тому числі ПДВ 514 034,60 грн. (п’ятсот чотирнадцять тисяч тридцять чотири грн. 60 коп.). Всього сума фінансування відповідно до планових показників спеціального фонду державного бюджету на 2023 рік за бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» на 2023 рік за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету становить 53 984 207,59 грн. (п’ятдесят три мільйони дев’ятсот вісімдесят чотири тисячі двісті сім грн. 59 коп.), у тому числі ПДВ 8 997 367,93 грн. (вісім мільйонів дев’ятсот дев’яносто сім тисяч триста шістдесят сім грн. 93 коп.). Внести зміни до Плану фінансування (Додаток №3) та викласти його у новій редакції. Сума договору після внесення змін: 681 279 433,42 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 169 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 169/4/202 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до планових показників спеціального фонду державного бюджету на 2023 рік за бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», керуючись п. 4.11., 12.2. Договору, Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування на 2023 рік за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету на 2 400 000,00 грн. (два мільйони чотириста тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 400 000,00 грн. (чотириста тисяч гривень 00 коп.). Всього сума фінансування відповідно до планових показників спеціального фонду державного бюджету на 2023 рік за бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» на 2023 рік за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету становить 56 384 207,59 грн. (п’ятдесят шість мільйонів триста вісімдесят чотири тисячі двісті сім гривень 59 коп.), у тому числі ПДВ 9 397 367,93 грн. (дев’ять мільйонів триста дев’яносто сім тисяч триста шістдесят сім гривень 93 коп.). Внести зміни до Плану фінансування (Додаток №3) та викласти його у новій редакції. Сума договору після внесення змін: 681 279 433,42 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 169 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 169/5/219 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до планових показників спеціального фонду державного бюджету на 2023 рік за бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», керуючись п. 4.11., 12.2. Договору, Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування на 2023 рік за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету на 3 475 974,13 грн. (три мільйони чотириста сімдесят п’ять тисяч дев’ятсот сімдесят чотири гривні 13 коп.), у тому числі ПДВ 579 329,02 грн. (п’ятсот сімдесят дев’ять тисяч триста двадцять дев’ять гривень 02 коп.). Всього сума фінансування відповідно до планових показників спеціального фонду державного бюджету на 2023 рік за бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» на 2023 рік за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету становить 59 860 181,72 грн. (п’ятдесят дев’ять мільйонів вісімсот шістдесят тисяч сто вісімдесят одна гривня 72 коп.), у тому числі ПДВ 9 976 696,95 грн. (дев’ять мільйонів дев’ятсот сімдесят шість тисяч шістсот дев’яносто шість гривень 95 коп.). Внести зміни до Плану фінансування (Додаток №3) та викласти його у новій редакції. Сума договору після внесення змін: 681 279 433,42 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 169 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 169/6/238 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору по 31 березня 2024 р. Сума договору після внесення змін: 681 279 433,42 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 169 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 169/7/287 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з відсутністю бюджетного фінансування на 2024 рік та для забезпечення проведення розрахунку, керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей та згідно пунктів 3.3. та 12.2. Договору, Сторони дійшли згоди про продовження строку дії Договору та пункт 9.1. Договору викласти в наступній редакції: «9.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 грудня 2024 року, але в будь-якому разі до повного виконання зобов’язань Сторонами.». Сума договору після внесення змін: 681 279 433,42 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 169 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 169/8/25 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2024 рік у розмірі 106 304 579,00 грн. (сто шість мільйонів триста чотири тисячі п’ятсот сімдесят дев’ять гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 17 717 429,83 грн. (сімнадцять мільйонів сімсот сімнадцять тисяч чотириста двадцять дев’ять гривень 83 копійки). Сума договору після внесення змін: 681 279 433,42 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 169 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 169/9/43 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування у 2024 році на 9 363 428,10 грн. (дев’ять мільйонів триста шістдесят три тисячі чотириста двадцять вісім гривень 10 копійок), у тому числі ПДВ 1 560 571,35 грн. (один мільйон п’ятсот шістдесят тисяч п’ятсот сімдесят одна гривня 35 копійок). Загальна сума фінансування на 2024 рік становить 96 941 150,90 грн. (дев’яносто шість мільйонів дев’ятсот сорок одна тисяча сто п’ятдесят гривень 90 копійок), у тому числі ПДВ 16 156 858,48 грн. (шістнадцять мільйонів сто п’ятдесят шість тисяч вісімсот п’ятдесят вісім гривень 48 копійок). Сума договору після внесення змін: 681 279 433,42 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 169 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 169/10/85 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 11 липня 2023 — 30 серпня 2024 |
Сума оплати за договором: |
156 801 332,62
UAH (в тому числі ПДВ 26 133 555,44 UAH)
|
Причини розірвання договору: | згідно з пунктом 12.2. Договору № 169 від 11 липня 2023 та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли взаємної згоди достроково розірвати (припинити) дію Договору № 169 від 11 липня 2023 року. |