Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт приміщення протирадіаційного укриття Кульчієвецького ліцею (зі структурними підрозділами гімназія і початкова школа) Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради, Кам'янець-Подільського району, Хмельницької області, захисної споруди цивільного захисту
Очікувана вартість
1 771 444,00 UAH
UA-2024-07-22-004524-a ● 03b7680ad0984008aa0845dad2ef6144
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СЛОБІДСЬКО-КУЛЬЧІЄВЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42112298 |
Місцезнаходження: | 32309, Україна , Хмельницька обл., село Слобідка-Кульчієвецька, ВУЛИЦЯ МЕХАНІЗАТОРІВ, будинок 45 |
Контактна особа: |
Кухар Ірина Володимирівна +380978108038 irunakr89@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2024 12:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2024 18:00 |
Очікувана вартість: | 1 771 444,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 857,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщення протирадіаційного укриття Кульчієвецького ліцею (зі структурними підрозділами гімназія і початкова школа) Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради, Кам'янець-Подільського району, Хмельницької області, захисної споруди цивільного захисту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31323, Україна, Хмельницька область, село Кульчіївці, вулиця Першотравнева, будинок, 10/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата Наданих послуг здійснюється Замовником в межах ціни Договору у термін – 10 календарних днів з дати підписання Сторонами «Акта приймання-передачі наданих послуг» | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 липня 2024 12:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2024 12:28 |
2.1.6. Додаток 6 вимоги до переможця.docx | |
26 липня 2024 12:28 |
2.1.5. Додаток 5 Перелік.docx | |
26 липня 2024 12:28 |
2.1.4_Додаток_4_Субпiдрядники_пот ремонт.doc | |
26 липня 2024 12:28 |
2.1.3. Додаток 3 Проєкт договору.doc | |
26 липня 2024 12:28 |
2.1.2 Додаток 2 пот ремонт.doc | |
26 липня 2024 12:28 |
2.1.1 Додаток 1 пот ремонт.doc | |
26 липня 2024 12:28 |
2.1. ТД поточний ремонт.doc | |
26 липня 2024 12:28 |
Додаток 1 Таблиця змін ТД пот ремонт.docx |
26 липня 2024 12:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 липня 2024 12:28 |
2.1.6. Додаток 6 вимоги до переможця.docx
|
|||
26 липня 2024 12:28 |
2.1.5. Додаток 5 Перелік.docx
|
|||
26 липня 2024 12:28 |
2.1.4_Додаток_4_Субпiдрядники_пот ремонт.doc
|
|||
26 липня 2024 12:28 |
2.1.3. Додаток 3 Проєкт договору.doc
|
|||
26 липня 2024 12:28 |
2.1.2 Додаток 2 пот ремонт.doc
|
|||
26 липня 2024 12:28 |
2.1.1 Додаток 1 пот ремонт.doc
|
|||
26 липня 2024 12:28 |
2.1. ТД поточний ремонт.doc
|
|||
26 липня 2024 12:28 |
Додаток 1 Таблиця змін ТД пот ремонт.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінація учасників
Дата подання: 24 липня 2024 15:51
Дата відповіді: 26 липня 2024 12:26
Вимога проти Законна:
Для визначення точного об’єму поточного ремонту Учасник повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника, ознайомитись із документацією на об’єкті. На підтвердження виконання Учасником даної вимоги він повинен надати в складі тендерної пропозиції Акт огляду об’єкту (складений в довільній формі, який складений в період уточнень), підписаний уповноваженою особою Замовника та Учасника.
Вимога не правомірна враховуючи корупційну складову ми не маємо права зустрічі з Замовником тому , що Замовник буде наперед знати кількість Учасників, а це вже корупція. АКТ попереднього огляду об’єкта!!! Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місце знаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі.Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі , шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загально доступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового виїзду представника для уточнення об'ємів була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією.
Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України
З ПОВАГОЮ...
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що представники учасника перед допуском до території та приміщень повинні дотримуватись вимог постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236 (із змінами та доповненнями) * відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Проте з метою не затягнення процедури нами вирішено внести відповідні зміни до тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2024 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЛЯ АГРО-БІЗНЕС" |
1 679 713,00
UAH з ПДВ
|
1 679 713,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЛЯ АГРО-БІЗНЕС" #36871168 |
Переможець |
1 679 713,00
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2024 11:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 серпня 2024 15:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2025 14:40
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2024 17:52
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2024 17:50
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2024 16:29
|
Кульчиївці укриття.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2024 14:37
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2024 10:04
|
Підписаний договір | укладений |
26 серпня 2024 10:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.п.5 п.19 Особливостей |
Номер договору про закупівлю: | 116 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пп.5 п. 19 Особливостей |
Номер договору про закупівлю: | 116 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |