Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт медичної частини (Літ. Д.) державної установи «Київський слідчий ізолятор», розташованої за адресою: вул. Дегтярівська, 13 у м. Києві» (код CPV згідно ДК 021-2015: 45400000-1 Завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
19 061 927,05 UAH
UA-2020-06-22-007766-c ● 039d1ed7cba040fd8c3c60475dab9f9c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції |
Код ЄДРПОУ: | 41220556 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27 |
Контактна особа: |
Каліновський Віталій Вікторович +380442073630 yzdr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 червня 2020 16:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 липня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 липня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 14 липня 2020 12:09 |
Очікувана вартість: | 19 061 927,05 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,03% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 95309 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт медичної частини (Літ. Д.) державної установи «Київський слідчий ізолятор», розташованої за адресою: вул. Дегтярівська, 13 у м. Києві» (код CPV згідно ДК 021-2015: 45400000-1 Завершальні будівельні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт медичної частини (Літ. Д.) державної установи «Київський слідчий ізолятор», розташованої за адресою: вул. Дегтярівська, 13 у м. Києві» (код CPV згідно ДК 021-2015: 45400000-1 Завершальні будівельні роботи) (кошти Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Дегтярівська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 грудня 2020
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Рахунок на оплату авансу | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані Роботи з капітального ремонту Об’єкту проводяться на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» за формою № КБ-2в та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» за формою № КБ-3, проміжними платежами в міру виконання Робіт за видами Робіт або за повністю завершені Роботи | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 липня 2020 11:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 липня 2020 11:44 |
Перелік змін ТД .doc | |
03 липня 2020 11:44 |
Додаток 2.zip | |
03 липня 2020 11:44 |
Проєкт договору.doc | |
03 липня 2020 11:44 |
ТД медична частина Київ СІ нова редакція.doc |
03 липня 2020 11:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 липня 2020 11:44 |
Перелік змін ТД .doc
|
|||
03 липня 2020 11:44 |
Додаток 2.zip
|
|||
03 липня 2020 11:44 |
Проєкт договору.doc
|
|||
03 липня 2020 11:44 |
ТД медична частина Київ СІ нова редакція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-22-007766-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42879575
Дата подання: 23 липня 2020 12:10
порушення процедури закупівлі
незаконне відхилення пропозиції Учасника
Скасована
Дата: 23 липня 2020 12:18
Причина: Помилково вказано ідентифікатор закупівлі
Номер вимоги: UA-2020-06-22-007766-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42879575
Дата подання: 23 липня 2020 12:28
порушення процедури закупівлі
незаконне відхилення пропозиції Учасника
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 липня 2020 09:21
За результатами опрацювання пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «ПРОЕКТСЕРВІС» (далі - Учасник), встановлено:
а) учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, зокрема:
Пунктом 4 додатку 1 до тендерної документації передбачено надання Учасником оригіналу довідки (-ок) виданої банківською(-ми) установою(-ми), в якому (-яких) відкрито рахунок (-ки) Учасника, - датована (-ні) не раніше 10 днів до кінцевої дати подання тендерної пропозиції; у разі наявності кількох рахунків або обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою (на фірмовому бланку банку) за всіма відкритими рахунками.
Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання відомості про учасника (довідка складається за формою, наданою у Додатку 3).
Приміткою Додатку 3 до тендерної документації передбачено, що відомості надаються стосовно всіх банківських установ, з якими укладено учасником договори про надання банківських послуг та всіх відкритих рахунків учасника.
Відповідно до пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації Учасником надано довідку від 02.07.2020 № 58415-69 б/б про відкриття 2 поточних рахунків в АТ «АЛЬФА-БАНК».
При цьому вказана довідка видана АТ «АЛЬФА-БАНК» раніше 10 днів до кінцевої дати подання тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації учасником надано лист від 07.07.2020 № 05-07-07/20 щодо відомостей про Учасника в якому вказано лише один відкритий рахунок в АТ «АЛЬФА-БАНК», а не два, як зазначено в довідці від 02.07.2020 № 58415-69 б/б
Пунктом 15 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати копії діючої ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України на господарську діяльність з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми або значними наслідками, а також інших передбачених діючим законодавством дозволів та/або ліцензій для виконання відповідного виду робіт, що передбачений технічним завданням.
У складі тендерної пропозиції Учасника надано ліцензію від 12.06.2019 № 32-Л про господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками.
Проте Учасником не надано дозволів та/або ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Як наслідок, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам пункту 1, 4 та 15 Додатку 1 до тендерної документації.
б) тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, зокрема:
Додатком 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником договірної ціни (тверда).
У складі тендерної пропозиції Учасника надано договірну ціну, про те вона не відповідає переліку робіт, які заявлені в тендерній документації, зокрема:
1. Локальним кошторисом на будівельні роботи № 2-1-1 не враховано коефіцієнти, які визначено відомістю обсягів робіт, а саме:
К1 – 2 (позиції № 12, 13, 40, 41, 90, 356, 414, 415, 426, 440, 441, 458, 459 відомості обсягів робіт);
К1 – 3 (позиція № 219 відомості обсягів робіт);
К1 – 4 (позиції № 34, 182, 295 відомості обсягів робіт);
К2 – 0,92 (позиція № 309 відомості обсягів робіт);
К5 – 0,92 (позиція № 309 відомості обсягів робіт);
2. Локальним кошторисом на будівельні роботи № 2-1-14 не враховано коефіцієнти, які визначено відомістю обсягів робіт, а саме:
К1 – 5 (позиція № 1021 відомості обсягів робіт).
Таким чином тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації.
а) учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, зокрема:
Пунктом 4 додатку 1 до тендерної документації передбачено надання Учасником оригіналу довідки (-ок) виданої банківською(-ми) установою(-ми), в якому (-яких) відкрито рахунок (-ки) Учасника, - датована (-ні) не раніше 10 днів до кінцевої дати подання тендерної пропозиції; у разі наявності кількох рахунків або обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою (на фірмовому бланку банку) за всіма відкритими рахунками.
Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання відомості про учасника (довідка складається за формою, наданою у Додатку 3).
Приміткою Додатку 3 до тендерної документації передбачено, що відомості надаються стосовно всіх банківських установ, з якими укладено учасником договори про надання банківських послуг та всіх відкритих рахунків учасника.
Відповідно до пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації Учасником надано довідку від 02.07.2020 № 58415-69 б/б про відкриття 2 поточних рахунків в АТ «АЛЬФА-БАНК».
При цьому вказана довідка видана АТ «АЛЬФА-БАНК» раніше 10 днів до кінцевої дати подання тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації учасником надано лист від 07.07.2020 № 05-07-07/20 щодо відомостей про Учасника в якому вказано лише один відкритий рахунок в АТ «АЛЬФА-БАНК», а не два, як зазначено в довідці від 02.07.2020 № 58415-69 б/б
Пунктом 15 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати копії діючої ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України на господарську діяльність з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми або значними наслідками, а також інших передбачених діючим законодавством дозволів та/або ліцензій для виконання відповідного виду робіт, що передбачений технічним завданням.
У складі тендерної пропозиції Учасника надано ліцензію від 12.06.2019 № 32-Л про господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками.
Проте Учасником не надано дозволів та/або ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Як наслідок, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам пункту 1, 4 та 15 Додатку 1 до тендерної документації.
б) тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, зокрема:
Додатком 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником договірної ціни (тверда).
У складі тендерної пропозиції Учасника надано договірну ціну, про те вона не відповідає переліку робіт, які заявлені в тендерній документації, зокрема:
1. Локальним кошторисом на будівельні роботи № 2-1-1 не враховано коефіцієнти, які визначено відомістю обсягів робіт, а саме:
К1 – 2 (позиції № 12, 13, 40, 41, 90, 356, 414, 415, 426, 440, 441, 458, 459 відомості обсягів робіт);
К1 – 3 (позиція № 219 відомості обсягів робіт);
К1 – 4 (позиції № 34, 182, 295 відомості обсягів робіт);
К2 – 0,92 (позиція № 309 відомості обсягів робіт);
К5 – 0,92 (позиція № 309 відомості обсягів робіт);
2. Локальним кошторисом на будівельні роботи № 2-1-14 не враховано коефіцієнти, які визначено відомістю обсягів робіт, а саме:
К1 – 5 (позиція № 1021 відомості обсягів робіт).
Таким чином тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 липня 2020 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС" |
15 803 410,11
UAH з ПДВ
|
15 803 410,11
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АРТЕМЗБУД |
17 600 638,82
UAH з ПДВ
|
17 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК КБР" |
17 996 020,83
UAH з ПДВ
|
17 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕЙБУД" |
17 904 649,74
UAH з ПДВ
|
17 904 649,74
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП АМАРАНТ |
19 007 328,54
UAH з ПДВ
|
19 007 328,54
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС" #42879575 |
Відхилено |
15 803 410,11
UAH з ПДВ
|
20 липня 2020 11:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 липня 2020 16:32
|
ТОВ АРТЕМЗБУД #42587219 |
Переможець |
17 499 000,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2020 12:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 липня 2020 11:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 15:08
|
Звіт | укладений |
04 січня 2022 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2021 12:06
|
ДУ 10 до договору 129-К-20 від 04.08.2020.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2021 12:04
|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2021 15:39
|
ДУ 9 до договору 129-К-20 від 04.08.2020.pdf | зміни до договору |
15 липня 2021 15:36
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2021 10:29
|
ДУ 8 до договору 129-К-20 від 04.08.2020.pdf | зміни до договору |
01 липня 2021 10:26
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2021 11:05
|
ДУ 7 до договору 129-К-20 від 04.08.20.pdf | зміни до договору |
07 травня 2021 10:55
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2021 15:29
|
ДУ 6 до договору 129-К-20 від 04.08.20.pdf | зміни до договору |
01 березня 2021 15:24
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 17:26
|
ДУ 5 до договору 129-К-20 від 04.08.2020.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 17:23
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2020 15:11
|
ДУ 4 до договору 129-К-20 від 04.08.20.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2020 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2020 11:37
|
ДУ 3 до договору 129-К-20 від 04.08.20.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2020 11:35
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2020 19:28
|
ДУ 2 до договору 129-К-20 від 04.08.20.pdf | зміни до договору |
23 листопада 2020 19:24
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2020 10:23
|
ДУ 1 до договору 129-К-20 від 04.08.20.pdf | зміни до договору |
12 листопада 2020 10:20
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2020 11:59
|
Договір | укладений |
04 серпня 2020 11:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 129-К-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 129-К-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування проєктно-кошторисної документації |
Номер договору про закупівлю: | 129-К-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону "Про публічні закупівлі" ( зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника) |
Номер договору про закупівлю: | 129-К-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону "Про публічні закупівлі" ( зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника) |
Номер договору про закупівлю: | 129-К-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджений календарний графік виконання робіт на 2021 рік та план фінансування робіт на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 129-К-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в плані фінансування робіт на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 129-К-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до календарного графіку виконання робіт на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 129-К-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону "Про публічні закупівлі" ( зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника) |
Номер договору про закупівлю: | 129-К-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 129-К-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |