Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за кодом ДК 021:2015 - 45230000-8 (послуги з ремонту підходів до Венеціанського мосту через Венеціанську затоку в Гідропарку в м. Києві)
Очікувана вартість
3 864 208,80 UAH
UA-2023-06-23-001912-a 039a1be9feaa494fa8d69695bfc8b818
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Титаренко

+380442862547 tender@kasm.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст"
Код ЄДРПОУ: 03359018
Місцезнаходження: 01013, Україна , Київська обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2
Контактна особа: Сергій Титаренко
+380442862547
tender@kasm.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2023 09:58
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2023 10:00
Початок аукціону: 04 липня 2023 14:48
Початок аукціону: 04 липня 2023 14:48
Очікувана вартість: 3 864 208,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 642,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з ремонту підходів до Венеціанського мосту через Венеціанську затоку в Гідропарку в м. Києві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01013, Україна, Київська область, м.Київ, балансові об’єкти Замовника в м. Київ.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 09:58
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 09:58
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 09:58
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 09:58
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 09:58
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 09:58
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 09:58
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 09:58
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 09:58
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 09:58
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 09:58
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 09:58
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 09:58
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 09:58
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 09:58
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 09:58
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 09:58
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 09:58
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 09:58
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 09:58
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 09:58
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 09:58
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 09:58
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 09:58
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 09:58
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 09:58

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

28 червня 2023 15:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 червня 2023 15:24
Тендерна документація.doc
28 червня 2023 15:24
Додаток_2.doc
28 червня 2023 15:24
Перелiк_змiн.docx
23 червня 2023 09:58
Додаток_5.doc
23 червня 2023 09:58
Додаток_3.doc
23 червня 2023 09:58
Додаток_1.doc
23 червня 2023 09:58
Додаток_6.doc
23 червня 2023 09:58
Додаток_4.doc
28 червня 2023 15:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 червня 2023 09:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 червня 2023 15:24
Тендерна документація.doc
23 червня 2023 09:58
Тендерна документація.doc
28 червня 2023 15:24
Додаток_2.doc
23 червня 2023 09:58
Додаток_2.doc
28 червня 2023 15:24
Перелiк_змiн.docx
23 червня 2023 09:58
Додаток_5.doc
23 червня 2023 09:58
Додаток_3.doc
23 червня 2023 09:58
Додаток_1.doc
23 червня 2023 09:58
Додаток_6.doc
23 червня 2023 09:58
Додаток_4.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 23 червня 2023 11:03
Дата відповіді: 26 червня 2023 14:02
Згідно із вимогами Розділу 5 Тендерної документації : «Учасник зобов’язаний відвідати та оглянути об'єкт, який є предметом даної закупівлі, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки пропозиції та укладання договору. В іншому випадку, всі ризики стосовно виконання всього обсягу робіт по об’єкту покладаються на Учасника. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою, про що Учасником надається гарантійний лист. За результатами відвідування об’єкту складається Акт огляду об’єкта в довільній формі про огляд об’єкта, який підписується уповноваженими особами Сторін (представниками Замовника та Учасника), та подається у складі тендерної пропозиції Учасника…» Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт за підписом замовника. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Враховуючи військову агресію Російської Федерації проти України, котра розпочалася 05 години 24 лютого 2022 року, Згідно з Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022 в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року. Тому вважаємо що свідомо встановлення в Тендерній документації дискримінаційних вимог, що обмежують конкуренцію є неприпустимим під час ВОЄННОГО СТАНУ, так як дане обмеження конкуренції призведе до того що в закупівлі не приймуть участь учасники котрі бажають запропонувати нижчу ціну, що в свою чергу призведе до розтрати бюджетних коштів, що в свою чергу ПОРУШИТЬ ПРИНЦИП МАКСИМАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЇ. Додатково повідомляємо, що вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 06.09.2022 №5702 5. Рішення від 29.04.2022 № 4172 6. Рішення від 22.02.2022 № 3635 Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію та усунути зазначені вище невідповідності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Ваше питання повідомляємо, що у відповідності до вимог тендерної документації Учасник зобов’язаний відвідати та оглянути об'єкт, який є предметом даної закупівлі, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки пропозиції та укладання договору. В іншому випадку, всі ризики стосовно виконання всього обсягу робіт по об’єкту покладаються на Учасника. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою, про що Учасником надається гарантійний лист. За результатами відвідування об’єкту складається Акт огляду об’єкта в довільній формі про огляд об’єкта, який підписується уповноваженими особами Сторін (представниками Замовника та Учасника), та подається у складі тендерної пропозиції Учасника.
Звертаємо увагу на те, що відповідно до абзаца першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Крім того повідомляємо, що відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах. Основним предметом діяльності підприємства є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд. Підприємство «Київавтошляхміст» являється балансоутримувачем мостових споруд м.Києва, які закріплені за ним на праві господарського відання. Дані мостові споруди мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»).
Також зазначаємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, враховуючи розміщення мостових споруд на магістральних вулицях столиці України і їх стратегічне значення та ризики відповідальності за утримання даних об’єктів, а також з метою максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі, вимога щодо відвідування об’єкту та складання Акту огляду об’єкта є обґрунтованою та цілком доречною в даній закупівлі та не носить дискримінаційний характер учасників, оскільки надають можливість будь-яким учасникам, які планують взяти участь у закупівлі відвідати та оглянути об'єкт, який є предметом даної закупівлі, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників, які беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах. Здійснивши огляд, Учасник може виявити якісь недоліки у завданні, звернутись до замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін у тендерну документацію.
Щодо надання ліцензіїї
Дата подання: 26 червня 2023 15:32
Дата відповіді: 27 червня 2023 13:01
Шановний Замовнику, відповідно до вимог законодавства, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У Тендерній документації «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за кодом ДК 021:2015 - 45230000-8 (послуги з ремонту підходів до Венеціанського мосту через Венеціанську затоку в Гідропарку в м. Києві)», а саме у Додатку 2 Розділі 2. п. 1.2. Замовником вимагається: « Додатково Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Ліцензію на господарську діяльність, пов'язану зі створенням об'єктів архітектури (будівництво об'єкта архітектури, який за складністю архітектурно-будівельного рішення та (або) інженерного обладнання належить не нижче ніж до ІV категорії складності) та з класом наслідків (відповідальності) об'єктів будівництва — клас СС2, СС3» вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує права Учасників закупівлі, зокрема на рівну конкуренцію, з огляду на таке. Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VIII ліцензуванню підлягає тільки такий вид господарської діяльності як будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Предмет закупівлі: «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за кодом ДК 021:2015 - 45230000-8 (послуги з ремонту підходів до Венеціанського мосту через Венеціанську затоку в Гідропарку в м. Києві)» відповідно до Додатку № 3 Тендерної документації (таблиця «об’єми робіт») як об’єкт будівництва відноситься до класу наслідків (відповідальності) незначних СС1, отже Роботи по об’єкту «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за кодом ДК 021:2015 - 45230000-8 (послуги з ремонту підходів до Венеціанського мосту через Венеціанську затоку в Гідропарку в м. Києві)» ліцензуванню не підлягають і для їх виконання ліцензія СС2, СС3 не потрібна. Також, у зв’язку з набранням чиності постанови Кабміну від 13.03.2020 р. № 219 “Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду”, починаючи з 18 березня 2020 року видача будівельних ліцензій в Україні призупинена й отримати новий документ неможливо. Наприклад, новостворені підприємства не зможуть виконати вищезазначену вимогу Тендерної Документації. Дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи наведене, просимо виправити наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Ваше питання повідомляємо, що Уповноваженою особою буде проаналізовано зазначену інформацію та у разі необхідності будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
СС2 і СС3
Дата подання: 28 червня 2023 13:56
Дата відповіді: 28 червня 2023 14:31
День добрий, Шановний Замовнику. Просимо повідомити клас наслідків (відповідальності) об'єкта будівниства за предметом закупівлі, який розраховано у відповідності до чинного законодавства і будівельних норм.
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Ваше питання повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Технічна специфікаці
Дата подання: 29 червня 2023 10:59
Дата відповіді: 30 червня 2023 08:38
Поясніть будь ласка, що означає "прийнято з 10-ти кратною оборотністю" У Технічній специфікації вказані наступні позиції 31 Дорожній знак 1.37 (трикутний) шт 0,3 32 Дорожній знак 1.52 (трикутний) шт 0,3 33 Дорожній знак 1.53 (трикутний) шт 0,3 34 Дорожній знак 2.3 (прямокутний) шт 0,3 35 Дорожній знак 3.29 (круглий) шт 0,3 36 Дорожній знак 4.7 (круглий) шт 0,3 37 Дорожній знак 4.8 (круглий) шт 0,3 38 Дорожній знак 4.9 (круглий) шт 0,3 39 Дорожній знак 3.30 (круглий) шт 0,3 40 Стояк дорожніх знаків оцинкований шт 3,3 41 Знак індивідуального проектування 2000х1500 шт 0,3 Чи вірно ми розумємо, що у кошторисі їх необхідно буде відобразити як 3 шт.(і 33 у позицї 40)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Кошторисних норм України "Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи" (вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи) визначена оборотність матеріалів та пристроїв, що застосовується повторно після демонтажу дорожніх знаків відсутня (Додаток В, таблиця В1), тому згідно примітки 2 "Оборотність матеріалів, не наведених у Додатку В, визначається за загальними виробничими нормами витрат матеріалів при 10% відходів, що важко усуваються".
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-06-23-001912-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ПЕТРОСЯН АРТУР КАДЖИКОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3137022973
Дата подання: 28 червня 2023 14:04
Ліцензія
Доброго дня, шановний Замовнику. Просимо оприлюднити розрахунок класу наслідків (відповідальності) об'єкта будівництва, що є предметом закупівлі, виконаний в рамках інвесторської проектно-кошторисної документації. Дана інформація має публічний характер відповідно до ЗУ "Про доступ до публічної інформації", а також безпосередньо стосується технічної специфікації і є важливим для формування пропозиції учасника. Тендерною документацією і законодавством передбачено право учасників оттримувати усю інформацію що необхідна їм для підготовки тендерної пропозиції.

У Додатку № 3 Тендерної документації (таблиця «об’єми робіт») як об’єкт будівництва відноситься до класу наслідків (відповідальності) незначних СС1, отже ліцензуванню не підлягають і для їх виконання ліцензія СС2, СС3 не потрібна. Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи наведене, просимо прибрати данну вимогу із тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 червня 2023 15:17
Шановний Учасник, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Номер вимоги: UA-2023-06-23-001912-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:39391847
Дата подання: 10 липня 2023 18:31
неправомірне відхилення
пунктом 43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 з змінами передбачено, що замовник оприлюднює вимогу про усунення невідповідностей у рахзі наявності таких у учасника і лише потім може відхилити учасника якщо той не усунув невідповідності. Замовник в порушення цих положень відразу відхилив учасника не надавши йому вимогу про усунення невідповідностей.
Вимагаємо скасувати рішення пр овідхилення ТОВ РЕГДОРСТРОЙ та розглянути пропозицію відповідно до Закону
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 липня 2023 16:21
Шановний Учасник розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «РЕГДОРСТРОЙ» було встановлено наступне:
1. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 3.
Відповідно до пункту 1 додатку 3 до тендерної документації, Учасник повинен надати гарантійний лист щодо згоди з об’ємами робіт згідно даних наведених нижче.
Відповідно до пункту 2 додатку 3 до тендерної документації, Учасник повинен надати гарантійний лист щодо згоди з вимогами Замовника згідно даних наведених нижче.
Товариством з обмеженою відповідальністю «РЕГДОРСТРОЙ» в складі тендерної пропозиції не надано зазначених гарантійних листів, що не відповідає умовам технічної специфікації.
Відповідно до положень підпункту 2 пункту 44 Особливостей, затверджених Постановою, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
2. Відповідно до пункту 2 Розділу 5 тендерної документації, Учасник зобов’язаний відвідати та оглянути об'єкт, який є предметом даної закупівлі, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки пропозиції та укладання договору. В іншому випадку, всі ризики стосовно виконання всього обсягу робіт по об’єкту покладаються на Учасника. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою, про що Учасником надається гарантійний лист. За результатами відвідування об’єкту складається Акт огляду об’єкта в довільній формі про огляд об’єкта, який підписується уповноваженими особами Сторін (представниками Замовника та Учасника), та подається у складі тендерної пропозиції Учасника. В разі відсутності вищезазначених документів пропозиція Учасника відхиляється Замовником, як така, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Товариством з обмеженою відповідальністю «РЕГДОРСТРОЙ» в складі тендерної пропозиції не надано гарантійного листа та акту огляду об’єкта.
Відповідно до положень підпункту 2 пункту 44 Особливостей, затверджених Постановою, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
На підставі викладеного, прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «РЕГДОРСТРОЙ» у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Також зазначаємо, що відповідно до визначень, які містяться в статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації обов’язково зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства у цілому.
Як вбачається з Тендерної документації по процедурі закупівлі за предметом: «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за кодом ДК 021:2015 - 45230000-8 (послуги з ремонту підходів до Венеціанського мосту через Венеціанську затоку в Гідропарку в м. Києві)», у розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» замовник визначив, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 3.
Таким чином, на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕГДОРСТРОЙ» мало надати в складі тендерної пропозиції документи визначені Додатком 3 до тендерної документації, який є її невід`ємною частиною.
Однак, як вже зазначалося вище Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕГДОРСТРОЙ» інформацію про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником в Додатку 3 до тендерної документації не надано.
Таким чином, непідтвердження Товариством з обмеженою відповідальністю «РЕГДОРСТРОЙ» інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в спосіб визначений замовником в Додатку 3 до тендерної документації свідчить про невідповідність пропозиції даного учасника вимогам технічної специфікації до предмета закупівлі, а тому, відповідно це є підставою відхилення такої пропозиції на підставі положень підпункту 2 пункту 44 Особливостей, затверджених Постановою, як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно пункту 43 Особливостей, затверджених Постановою, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Таким чином, зважаючи на те, що в тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «РЕГДОРСТРОЙ» була невідповідність в інформації/документах, які стосуються технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, дана пропозиція підлягала відхиленню Замовником на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації, без застосування механізму 24 годин, передбаченого пунктом 43 Особливостей.
В доповнення також слід зазначити, що тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «РЕГДОРСТРОЙ» не відповідала не тільки технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, але і вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Підсумовуючи вищевикладене, вважаємо вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю «РЕГДОРСТРОЙ» необґрунтованою та безпідставною, а рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції даного учасника на підставі положень підпункту 2 пункту 44 Особливостей, затверджених Постановою, правомірним та таким що в повній мірі відповідає вимогам Закону та Особливостей.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-06-23-001912-a.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:39391847
Дата подання: 12 липня 2023 13:47
не надання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей
Скарга у вкладенні
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 14.07.2023 № 10608.pdf
Дата публікації: 14 липня 2023 15:02

Документи подані скаржником

12 липня 2023 16:56
Довідки.pdf
12 липня 2023 16:57
Скарга Гірдропарк.docx
12 липня 2023 16:57
Скарга Гірдропарк.pdf
12 липня 2023 16:57
Скарга Гірдропарк.pdf.p7s

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-08-14-000054 ● 5a91707ee66d4ef7b9ef356651510d9f
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 серпня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 серпня 2023 18:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

14.08.2023 № 56-з

Кропивницький

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 14.08.2023 № 56-з

Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-06-23-001912-a 23.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-08-18 14:55:50

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (послуги з ремонту підходів до Венеціанського мосту через Венеціанську затоку в Гідропарку в м. Києві)», код ДК «Єдиний закупівельний словник» 021:2015: 45230000-8 – будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-23-001912-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – «Особливості»), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-08-22 10:28:49

Пояснення на запит про надання пояснень по закупівлі UA-2023-06-23-001912-a

Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст (далі – підприємством «Київавтошляхміст») надає відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
Відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах.
Основним предметом діяльності підприємства «Київавтошляхміст» є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд.
У відповідності до Плану поточного благоустрою по підприємству «Київавтошляхміст» на 2023 рік по КПКВ 1917441 передбачено бюджетні асигнування на забезпечення утримання в належному технічному стані об’єктів дорожнього господарства у сумі 188 348 341,00 грн. (додається).
Враховуючи зазначене, підприємством «Київавтошляхміст» було розпочато процедуру закупівлі «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за кодом ДК 021:2015 - 45230000-8 (послуги з ремонту підходів до Венеціанського мосту через Венеціанську затоку в Гідропарку в м. Києві)» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-23-001912-a).
Технічні характеристики предмета закупівлі було визначено на підставі розробленої проєктно-кошторисної документації, яка пройшла державну експертизу з отриманням позитивної експертної оцінки від 15 червня 2023 р. № 529/е/23. (додається)
В складі кошторисної документації міститься зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, на підставі якого визначено розмір витрат та очікувану вартість закупівлі.

Додатки: експертна оцінка на 2 арк.
план поточного благоустрою по підприємству «Київавтошляхміст» на 2023 рік на 2 арк.


Уповноважена особа __________________ Сергій ТИТАРЕНКО


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 серпня 2023
Кінцевий строк оскарження: 02 вересня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 липня 2023 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ" 3 284 577,44
UAH з ПДВ
3 284 577,44
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ ДОМПРОМБУД 3 843 960,00
UAH з ПДВ
3 843 960,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

30 червня 2023 20:01
Електронний підпис
30 червня 2023 19:59
лист-відгук 2023.pdf.p7s
30 червня 2023 19:59
16. Кошторис.pdf
30 червня 2023 19:59
лист-відгук 2023.pdf
30 червня 2023 19:59
1. Цінова.pdf
30 червня 2023 19:59
Додаткова угода №2.pdf
30 червня 2023 19:59
Акт №2 і довідка.pdf
30 червня 2023 19:59
КБ2 Польова.pdf
30 червня 2023 19:59
Додаткова угода №2.pdf.p7s
30 червня 2023 19:59
Акт + Довідка.pdf.p7s
30 червня 2023 19:59
Відгук вул Польова 2023.pdf
30 червня 2023 19:59
7.3 Звіт копія.pdf.p7s
30 червня 2023 19:59
Довідки.pdf
30 червня 2023 19:59
7.1 лист-відгук.pdf.p7s
30 червня 2023 19:59
60.imd
30 червня 2023 19:59
Додаткова угода 3.pdf
30 червня 2023 19:59
Довідки.pdf.p7s
30 червня 2023 19:59
Акт №2 і довідка.pdf.p7s
30 червня 2023 19:59
1. Цінова.pdf.p7s
30 червня 2023 19:59
КБ3 Польова.pdf.p7s
30 червня 2023 19:59
Акт + Довідка.pdf
30 червня 2023 19:59
КБ3 Польова.pdf
30 червня 2023 19:59
2. Ліцензія.PDF
30 червня 2023 19:59
16. Кошторис.pdf.p7s
30 червня 2023 19:59
60.imd.p7s
30 червня 2023 19:59
2. Ліцензія.PDF.p7s
30 червня 2023 19:59
Додаткова угода 3.pdf.p7s
30 червня 2023 19:59
7.1 лист-відгук.pdf
30 червня 2023 19:59
7.3 Звіт копія.pdf
30 червня 2023 19:59
КБ2 Польова.pdf.p7s

Публічні документи

11 липня 2023 17:48
Електронний підпис
11 липня 2023 17:47
Довідка корупція ТОВ
11 липня 2023 10:26
Електронний підпис
11 липня 2023 10:21
Витяг МВС
03 липня 2023 09:34
Електронний підпис
03 липня 2023 09:28
осв 106.pdf
03 липня 2023 09:23
Електронний підпис
03 липня 2023 08:55
мат-тех база.pdf
03 липня 2023 08:55
мат-тех база ч.2.pdf
03 липня 2023 08:55
24. Лист- згода.pdf
03 липня 2023 08:55
13. Кошторис.pdf
03 липня 2023 08:55
8. Витяг пдв дом.pdf
03 липня 2023 08:55
7. Рішення 50 _ активи.pdf
03 липня 2023 08:55
5. Сканований статут.pdf
03 липня 2023 08:55
1. Акт огляду.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ ДОМПРОМБУД

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ"
#39391847
Відхилено 3 284 577,44
UAH з ПДВ
07 липня 2023 11:27
ТОВ ДОМПРОМБУД
#44579922
Переможець 3 843 960,00
UAH з ПДВ
10 липня 2023 14:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2023 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ДОМПРОМБУД
#44579922
3 843 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2024 15:33
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2023 09:42
07-25 Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
21 липня 2023 09:42
Електронний підпис укладений
21 липня 2023 09:36
07-25 ТОВ ДОМПРОМБУД.pdf укладений
21 липня 2023 09:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, пунктами 4.2, 13.1 та 13.2 Договору, Сторони дійшли згоди доповнити Договір Лінійним графіком виконання робіт (Додаток № 5) в редакції, яка вступає в силу з моменту підписання даної додаткової угоди та є невід’ємною частиною даного Договору.
Номер договору про закупівлю: 07-25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 3 028 389,98
UAH (в тому числі ПДВ 504 731,66 UAH)