Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Житомиртеплокомуненерго" Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35343771 |
Вебсайт: | http://tke.org.ua |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Київська, 48 |
Контактна особа: |
Роман Матещук +380931064671 teplosnabz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2022 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 серпня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 22 серпня 2022 12:20 |
Очікувана вартість: | 9 529 570,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 647,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 360 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 серпня 2022 16:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 серпня 2022 16:26 |
Додаток №4 до Договору.rtf | |
05 серпня 2022 16:26 |
Додаток №5 до ТД - Лист - згода на обробку персональних даних.docx | |
05 серпня 2022 16:26 |
Тендерна документація.docx | |
05 серпня 2022 16:26 |
Додаток №1 до Договору.docx | |
05 серпня 2022 16:26 |
Обґрунтування.docx | |
05 серпня 2022 16:26 |
Додаток №3 до Договору.rtf | |
05 серпня 2022 16:26 |
Додаток до технічних вимог ТМК - 0001.pdf | |
05 серпня 2022 16:26 |
Додаток №2 до Договору.rtf | |
05 серпня 2022 16:26 |
Додаток №2 до ТД Проект договору.docx | |
05 серпня 2022 16:26 |
Додаток до технічних вимог.pdf | |
05 серпня 2022 16:26 |
Додаток №3 до ТД - Істотні умови до договору.docx | |
05 серпня 2022 16:26 |
Додаток №1 до ТД Технічні вимоги.docx | |
05 серпня 2022 16:26 |
Додаток до технічних вимог ТМК - 0002.pdf | |
05 серпня 2022 16:26 |
Додаток №4 до ТД - Цінова пропозиція.docx |
05 серпня 2022 16:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 серпня 2022 16:26 |
Додаток №4 до Договору.rtf
|
|||
05 серпня 2022 16:26 |
Додаток №5 до ТД - Лист - згода на обробку персональних даних.docx
|
|||
05 серпня 2022 16:26 |
Тендерна документація.docx
|
|||
05 серпня 2022 16:26 |
Додаток №1 до Договору.docx
|
|||
05 серпня 2022 16:26 |
Обґрунтування.docx
|
|||
05 серпня 2022 16:26 |
Додаток №3 до Договору.rtf
|
|||
05 серпня 2022 16:26 |
Додаток до технічних вимог ТМК - 0001.pdf
|
|||
05 серпня 2022 16:26 |
Додаток №2 до Договору.rtf
|
|||
05 серпня 2022 16:26 |
Додаток №2 до ТД Проект договору.docx
|
|||
05 серпня 2022 16:26 |
Додаток до технічних вимог.pdf
|
|||
05 серпня 2022 16:26 |
Додаток №3 до ТД - Істотні умови до договору.docx
|
|||
05 серпня 2022 16:26 |
Додаток №1 до ТД Технічні вимоги.docx
|
|||
05 серпня 2022 16:26 |
Додаток до технічних вимог ТМК - 0002.pdf
|
|||
05 серпня 2022 16:26 |
Додаток №4 до ТД - Цінова пропозиція.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-06-000020 ● c21db65c871b46af828b1cfd4f220956
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 вересня 2022 17:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.09.2022
№ 34-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівельвідповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.09.2022 №34-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2022-08-05-008446-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-08-05-008446-a Згідно Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 16.09.2022 за предметом: «Капітальний ремонт залізобетонної димової труби та монтаж вставки з нержавіючої сталі котельні РК-11 за адресою вул. Отаманів Соколовських, 6 в м. Житомирі» (код за ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт і реставрація), інформацію про яку оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-08-05-008446-a, здійсненої КП «ЖТКЕ» Житомирської міської ради, встановлено порушення вимог п.18 ч.2 ст.22 та п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно з частиною 8 статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку Замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Таким чином, надаємо наступну інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. 1. Тендерна документація не містить вимоги про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. З метою недопущення у подальшій роботі вказані порушення обговорені на нараді працівників Підприємства, де усім членам, у тому числі уповноваженим особам Підприємства, наголошено на неухильному дотриманні вимог Закону та інших нормативно-правових документів у даній сфері при підготовці тендерної документації та проведення процедур закупівлі. У той же час, інформуємо, що у разі виконання вимог, зазначених у Висновку, щодо припинення зобов’язання за договором про закупівлю від 06.09.2022 №542-22 Замовник може зазнати ризиків несвоєчасного отримання Товару та у подальшому виконання відповідних ремонтних робіт, що може призвести до зриву початку опалювального сезону. Вказані дії, у тому числі, призведуть до порушення Замовником принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема, принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності; об’єктивності та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, які визначені у статті 5 Закону, оскільки необхідність проведення повторної закупівлі потребує значної кількості часу, результати якої не гарантують укладення угоди з відповідним контрагентом та своєчасного виконання ним усіх зобов’язань перед Змовником та як наслідок належної підготовки та проведення робіт для своєчасного початку опалювального сезону 2022-2023 років. Також розірвання договору з ТОВ «Будівельно-Торгівельна компанія Світ Будінвест» може призвести до судової тяганини, у результаті чого Замовник може зазнати значних фінансових затрат та інших негативних наслідків. Крім того, відповідно до пункту 1.2. розділу V Тендерної документації та пункту 1 частини 3 статті 29 Закону критерієм оцінки згідно цієї процедури закупівлі є ціна. Переможець ТОВ «Будівельно-Торгівельна компанія Світ Будінвест» надав найбільш економічно вигідну пропозицію у сумі 9 520 000,00 грн. з ПДВ. Таким чином, Замовник діяв у відповідності зі статтями 5, 22, 29 Закону. 2. ТОВ «Будівельно-Торгівельна компанія Світ Будінвест» не надав у свої пропозиції декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки тощо. Згідно Висновку моніторингу встановлено: «відповідно до підпункту 2 пункту 6 Додатку №1 тендерної документації на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» встановлено імперативну умову щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників дозвільних документів передбачених законодавством України, зокрема, «Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затверджених постановою КМ України від 26.10.2011 №1107 (із змінами та доповненнями). У той же час, ТОВ «Будівельно-Торгівельна компанія Світ Будінвест» не надав декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки із нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок на основі нітрофарб, полімерних композицій тощо. Інформуємо, що Замовник згідно тендерної документації вказану декларацію не вимагав, окрім Дозволу на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (на крани на автомобільному ходу) або декларації відповідності матеріально-технічній бази вимогам законодавства з питань охорони праці (на вантажопідіймальні крани на автомобільному ходу), які у своїй пропозиції ТОВ «Будівельно-Торгівельна компанія Світ Будінвест» надало. Зазначення Замовником в технічних вимогах «Учасник в складі пропозиції повинен надати дозвільні документи передбачених законодавством України, зокрема «Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затверджених постановою КМ України від 26.10.2011 №1107 (із змінами та доповненнями)» мало узагальнюючу вимогу до вищевикладеного. Таким чином Учасник ТОВ «Будівельно-Торгівельна компанія Світ Будінвест» дотримав вимоги підпункту 2 пункту 6 Додатку №1 «Технічних вимог» тендерної документації. 3. ТОВ «Будівельно-Торгівельна компанія Світ Будінвест» у своїй пропозиції не надав діючий сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (9001:2015) «Системи Управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT), виданого органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України (НААУ), стосовно зберігання, транспортування будівельних матеріалів та стосовно капітального та поточного ремонту. Вказані порушення не відповідають дійсності, оскільки учасник ТОВ «Будівельно-Торгівельна компанія Світ Будінвест» у свої пропозиції надав такий діючий сертифікат (дивіться файл «26. ISO ТОВ БТК.pdf», в якому міститься на 24 сторінці копія діючого сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (9001:2015) «Системи Управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT) тощо. У верхній правій частині документу зазначено «Дійсний до 30 серпня 2024 року». Таким чином Учасник ТОВ «БТК Світ Будінвест» дотримав вимоги підпункту 1 пункту 6 Додатку № 1 «Технічних вимог» тендерної документації. З огляду на викладене, Замовник не може здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, припинити зобов’язання за договором про закупівлю від 06.09.2022 №542-22 з причин, визначених вище. Водночас, у ході проведення закупівлі жоден Учасник не скористався правом, визначеним частиною 1 статті 24 Закону та рядком 1 розділу ІІ Тендерної документації, щодо не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Поряд з іншим, необхідно врахувати, що недоліки, зазначені у Висновку, є незначними та ніяким чином не впливали на зміст тендерної пропозиції, при цьому порушення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників не допущено. Таким чином, наразі підстави для вжиття інших заходів реагування відсутні.
2022-09-23 15:07:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 серпня 2022 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ |
9 520 000,00
UAH з ПДВ
|
9 520 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ДОРБУД ПЛЮС |
9 527 570,80
UAH з ПДВ
|
9 527 570,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ #41879354 |
Переможець |
9 520 000,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2022 13:48
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 15:34
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2022 09:37
|
Договір №542-22.PDF | укладений |
07 вересня 2022 09:36
|