Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 05523814 |
Місцезнаходження: | 79035, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ПАСІКИ ГАЛИЦЬКІ, будинок 7 |
Контактна особа: |
Дутка-Сухович Віра Василівна 380931810592 zakupivli.lvivavtodor@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Враховуючи, що в процесі впровадження системи при розгортанні сервісів ряд налаштувань Консорціум «Мікроелектроніка-СофтСерв» та ТОВ «АСТВЕЛЛ СОФТ» були вимушені робити інакше, ніж в архітектурній документації. Наприклад mirroring бази MS SGL із використанням witness в третьому DC. Налаштування відбувались в ручному режимі і багато рішень, які приймались на нарадах ТОВ «АСТВЕЛЛ СОФТ» спільно з Консорціумом «Мікроелектроніка-СофтСерв» та Замовником не були задокументовані.
Однак найбільшою складністю у залучені іншого надавача послуг є побудова системи на нестандартних рішеннях. Для прикладу:
● cloud інфраструктура мала б налаштовуватись централізовано, без вказання в якому DC (Київ, Львів) вибирати ресурси при deployment, а по факту у ручному режимі відбуваються:
- налаштування загальної мережі QA/PROD/LIVE кластерів на OpenStack;
- налаштування traffic routing на базі LoadBalancers, Mikrotik routers в OpenStack
- налаштування мережі в Kubernets для nodes і podes для потреб VPN for Monet+;
- вибір таких ресурсів як storages при CI/CD через GitLab при deployment процесі на Kubernets;
- моніторинги при збоях RabbitQM, Kibana, etc;
Це дуже складна сукупність систем, для якої неможливо застосувати класичний алгоритм впровадження, як для типових хмарних середовищ, такі як для AWS/Azure, що допомагають будувати, балансувати та виконувати моніторинг ресурсів k8s в автоматному і зручному режимі із можливістю все робити шаблонно згідно стандартів DevOps.
Наприклад - Windows кластер при створені має автоматично отримати ІР адресу, однак по факту - ІР адреса видається LoadBalancer в OpenStack, при чому з використанням не нативного для Windows середовища на базі Windows Servers або Azure.
Відповідно новий надавач послуг не зможе самостійно розібратись, як працює інфраструктура, через велику кількість кастомних підходів які були використані при розгортанні та налаштуванні інфраструктури проекту.
Окрім нестандартних рішень самої інфраструктури, також система АСОП побудована з не стандартними налаштуваннями для інших учасників впровадження АСОП. Для прикладу:
● Архітектура роботи із зовнішніми провайдерами, а саме організація VPN для Monet+ з організацією закритого каналу з обмеженою кількістю ІР адрес.
● Для Київстару - організація по ІР адресах з налаштуванням ряду VPN серверів центрів обслуговування пасажирів.
● Нюанси налаштування LoadBalancer в OpenStack та Windows-кластеру для роботи з ПЗ FareON.
● Налаштування та архітектура мереж для доступу до зовнішніх провайдерів (для VPN створення додаткових мереж, що не поміщались в основну мережу).
● Центр обслуговування пасажирів ЛКП «Львівавтодор» здійснює обмін даними через VPN на базі Microtik. Через нюанси налаштування необхідно працювати по схемі VPN через proxy server, хоча б мали іти напряму на LoadBalancer в OpenStack без proxy server, якби не нюанси Microtik.
Також варто зазначити, що особливо важливим є також пункт договору від 14.06.2021р. № 14/06/2021. ТОВ «АСТВЕЛЛ СОФТ» не лише здійснює конфігурацію інфраструктури, але і надає послуги в режимі 24/7 з підтримки існуючої інфраструктури шляхом постійного про-активного моніторингу великої кількості усіх елементів складної та високотехнологічної системи, а саме: Kubernetes Cluster, взаємодія сервісів між ХЦОД, Windows Failover Cluster, Bastion Host, E-mail server, VPH, SSH, RDP, Load Balancer, HAProxy, бази даних MSSQL та інші.
Беручи до уваги всю складність системи, можна стверджувати, що ця підтримка є вкрай необхідною на постійній основі 24/7 тому, що без неї вчасне розгортання проекту є неможливим, а вже зроблена робота може бути повністю заблокована збоєм у роботі хоч однієї із систем. Новий надавач послуг не зможе оперативно виправити дані несправності, оскільки лише на ознайомлення з архітектурним рішенням системи і всіма налаштуваннями системи та передачею всіх необхідних прав доступу буде необхідний тривалий час, який може сягати декількох місяців, протягом яких роботу всього проекту та всіх його учасників буде заблокованою, що призведе як до фінансових, так і репутаційних втрат для ЛКП «Львівавтодор». ТОВ «АСТВЕЛЛ СОФТ», що володіє актуальною інформацією стосовно впровадження системи АСОП та розуміє тонкощі її будови і взаємодії всіх елементів, в разі будь-якого збою може виправити його оперативно, що на даний момент є надзвичайно критичною потребою. Таким чином, в даному випадку можна вважати, що обрання переговорної процедури закупівлі послуг на впровадження та технічний супровід системи у ТОВ «АСТВЕЛЛ СОФТ» надасть можливість закінчити впровадження системи у запланований термін та дозволить уникнути інших негативних наслідків.
Отже, зміна обслуговуючої організації може призвести до тривалого відтермінування проекту, та завдати додаткових витрат фінансових та часових, адже у період відсутності обслуговуючої організації будуть призупинені роботи по впровадженню проекта, налаштуванню його нових сервісів та підтримці діючих. Водночас буде відбуватись частковий простій інфраструктури, за яку буде вноситись плата провайдеру. На даному етапі заміщення обслуговуючої організації є недоцільною та може завдати негативного впливу на проект.
Враховуючи вищезазначене, в замовника ЛКП «Львівавтодор» існують законні підстави щодо проведення закупівлі: «Надання послуги з конфігурації та адміністрування інфраструктури в хмарних центрах обробки даних» (код ДК 021:2015:72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою) за переговорною процедурою закупівлі на підставі абз. 4 п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону (якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником). Це також підтверджує Експертний висновок від 31.12.2021 № 01-575, наданий ДП «Одеський науково- дослідний інститут зв’язку ».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2022 18:38 |
Оскарження наміру укласти договір: | 20 лютого 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Виконавця суму, зазначену в акті прийому-передачі наданих послуг, протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами такого акту. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
09 лютого 2022 18:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-03-000116 ● bac33140ac6744ef85a687461aef114d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2022 17:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.10.2022 №60-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 03.10.2022 №60-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2022-02-09-016323-b 09.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-12 16:33:39
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг із конфігурації та адміністрування інфраструктури в хмарних центрах обробки даних (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-09-016323-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Чому за результатами проведених переговорів прийнято рішення про намір укласти договір з учасником ТОВ «АСТВЕЛЛ СОФТ"» (ЄДРПОУ - 39157475), який притягався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 1 статті 50 та пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів тендеру (торгів)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-17 17:15:29
Відповідь на пояснення
На Ваш запит від 12.10.2022 про надання замовником пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі: Надання послуги з конфігурації та адміністрування інфраструктури в хмарних центрах обробки даних ДК 021:2015:72250000-2:Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-09-016323-b) ЛКП «Львівавтодор» повідомляє наступне.
Обґрунтування розміру витрат,технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснювалось на підставі опрацювання документів відділом з економічної роботи, розгляду комерційної пропозиції наданої ТОВ «Аствелл Софт» та Експертним висновком від 31.12.2021 № 01-575, наданий ДП «Одеський науково-дослідний інститут зв’язку».
За результатом тендеру (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-17-015907-c) який було проведено в 2021 році переможцем визначено ТОВ «Аствелл Софт», з яким був укладений договір від 14.06.2021 № 14/06/2021 на суму 349 440,00 грн., згідно якого ТОВ «Аствелл Софт» надавав послуги з конфігурації та адміністрування інфраструктури проекту в хмарних центрах обробки даних ЛКП «Львівавтодор», тобто з перерахунку на 1 місяць вартість послуг складала 58 240,00 грн.
В 2022 році виникла потреба провести процедуру закупівлі послуг з конфігурації та адміністрування інфраструктури в хмарних центрах обробки даних з ТОВ «Аствелл Софт», підтвердженням даної закупівлі є Експертний висновок від 31.12.2021 № 01-575, наданий ДП «Одеський науково-дослідний інститут зв’язку».
Згідно комерційної пропозиції ТОВ «Аствелл Софт» запропонована вартість надання послуг становила - 987168,00 грн. без ПДВ:
- 698 880,00 грн. – надання послуг з адміністрування і підтримки хмарного центу обробки даних (640 год. роботи ІТ спеціаліста), що в перерахунку на 1 місяць складає 58 240,00 грн., тобто таку ж суму, як і в попередньому договорі за 2021 рік;
- 288 288,00 грн. - оновлення технічної документації (264 год. роботи ІТ спеціаліста), розуміючу, що вартість години роботи ІТ спеціаліста не змінилася (1092,00 грн.), була погоджена саме така сума тендеру.
На виконання вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі було розміщено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів (Львівської Міської Ради) за адресою: https://city-adm.lviv.ua/public-information/utilities/lkp-lvivavtodor/obhruntuvannia-zakupivli/2022 де доступна вся необхідна інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета кожної закупівлі та очікуваної вартості предмета такої закупівлі.
На підтвердження відсутності підстав для відмови у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону ТОВ «Аствелл Софт» надав відповідну довідку.
Також хочемо зазначити, на момент прийняття рішення про намір укладення договору у відомостях щодо спотворення результатів торгів станом на 07.02.2022 ТОВ «Аствелл Софт», не значився.
Додаток: Зведені відомості щодо спотворення результатів торгів станом на 07.02.2022 року.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 жовтня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТВЕЛЛ СОФТ" #39157475 |
Переможець |
987 168,00
UAH
|
09 лютого 2022 18:38
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 08:42
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 08:41
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2022 18:43
|
Договір конфігурація хмари.pdf | укладений |
21 лютого 2022 18:40
|