Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин (Ячмінь)
Очікувана вартість
125 000,00 UAH
UA-2022-09-20-011856-a 0304d322cd4d464e9bb27b89343a0ebd
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Гулаткан

+380535861146 grabarivka_bi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Грабарівський психоневрологічний будинок-інтернат"
Код ЄДРПОУ: 03189268
Місцезнаходження: 37013, Україна , Полтавська обл., Пирятинський район, село Грабарівка, вул. Пляшечника,18
Контактна особа: Ольга Гулаткан
+380535861146
grabarivka_bi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
за підставою ч. 4 п.2 ст. 35 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2022 17:24
Оскарження наміру укласти договір: 01 жовтня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15710000-8: Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 тонни
Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин (Ячмінь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37013, Україна, Полтавська область, с. Грабарівка, вул. Пляшечника,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15710000-8 — Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

20 вересня 2022 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-09-26-000029 ● cc905bca37ee47caae78f5d9c502be61
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 вересня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 вересня 2022 08:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
26.09.2022 № 65-З
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
26.09.2022 № 65-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2022-09-20-011856-a, 20.09.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо усунення порушень по закупівлі за номером ID: UA-2022-09-20-011856-a Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на висновок виявлених порушень Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 29.09.2022 р. щодо процедури закупівель за кодом ДК 021:2015 – 15710000-8 Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин (Ячмінь) ID: UA-2022-09-20-011856-a З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель маємо намір здійснити заходи щодо виявлених порушень в установленому законом порядку, шляхом відміни переговорної процедури (ч. 8 ст.40). Згідно наказу № 171-ОС від 28.09.2022 року уповноваженій особі винести догану з метою усунення та недопущення в подальшому порушень.

2022-09-29 16:23:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 28 вересня 2022
Кінцевий строк оскарження: 13 жовтня 2022

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності Закону повідомлення про намір укласти договір (під час проведення переговорної процедури) встановлено порушення абзацу 3 пункту 3 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення абзацу 3 пункту 3 Порядку № 1082.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • відсутній механізм

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності Закону повідомлення про намір укласти договір (під час проведення переговорної процедури) встановлено порушення абзацу 3 пункту 3 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення абзацу 3 пункту 3 Порядку № 1082.) • відсутній механізм

На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.

2022-10-07 09:57:59

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП АЩАУЛОВА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#2733407809
Переможець 125 000,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2022 17:24

Документи

20 вересня 2022 17:20
Електронний підпис
20 вересня 2022 17:19
протокол 167.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2022 17:24

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП АЩАУЛОВА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#2733407809
125 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 вересня 2022 17:20
Електронний підпис
20 вересня 2022 17:19
протокол 167.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 04 жовтня 2022 10:29
Кінець періоду оскарження: 15 жовтня 2022 00:00
Дата відміни: 15 жовтня 2022 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
04 жовтня 2022 10:29
Електронний підпис
04 жовтня 2022 10:28
протокол 181.pdf