Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Турбіни та мотори (Запасні частини, для ремонту парової турбіни ПР-6-35/10-1,2 заводський № 7815).
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2023-12-14-004650-a ● 02e9261aea4c4e3698b19473c748e12f
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Теплоенергетик" |
Код ЄДРПОУ: | 24153576 |
Місцезнаходження: | 25491, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул.Ливарна, 1 |
Контактна особа: |
Козаков Валентин Миколайович 380504887773 snab_tec@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2023 11:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: ЛОТ 1 (Запасні частини, для ремонту парової турбіни ПР-6-35/10-1,2 заводський № 7815)—11 000грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Комунальне підприємство «Теплоенергетик»КМР», 25030, м. Кропивницький, вул. Сергія Гришина, 23/16, р/р UA693253650000000260060024652 в банку АТ «Кредобанк», ЄДРПОУ 24153576 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 11000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42110000-3: Турбіни та мотори
Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі (лотів) в цілому
Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі (лотів) в цілому
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
146 штуки
Запасні частини, для ремонту парової турбіни ПР-6-35/10-1,2 заводський № 7815, а саме:
1. Діафрагми та деталі діафрагм:
1.1 Кільце ущільнювальне, креслення № 126-С-152/3П - 11 шт.
1.2 Пружина, креслення № 185-М-164/3 - 22 шт.
2. Деталі клапанів регулювання:
2.1 Клапан О 50, креслення № 112-С-130/23 - 1 шт.
2.2 Клапан О 50, креслення № 112-С-130/38 - 1 шт.
2.3 Клапан О 50, креслення № 112-С-130/36 - 1 шт.
2.4 Клапан О 44, креслення № 112-С-134/13 - 1 шт.
2.5 Клапан О 44, креслення № 112-С-134/12 - 1 шт.
2.6 Клапан О 50, креслення № 112-С-130/37 - 1 шт.
2.7 Клапан О 50, креслення № 112-С-130/39 - 1 шт.
2.8 Клапан О 50, креслення № 112-С-130/24 - 1 шт.
2.9 Шток, креслення № 112-М-141/10 - 2 шт.
2.10 Фонарик, креслення № 01800-09Б28 – 2 шт.
2.11 Кільце ущільнювальне, креслення № 01800-08Б28 – 36 шт.
2.12 Кільце ущільнювальне, креслення № 01800-07Б28 – 34 шт.
3. Деталі клапана стопорного:
3.1 Шток клапана, креслення № 110-С-117/1 - 1 шт.
3.2 Шток, креслення № 110-С-064/3 - 1 шт.
4. Деталі опорно-упорного підшипника О 130:
4.1 Колодка упорна правого обертання, креслення № 188-С-118 - 4 шт.
4.2 Колодка упорна лівого обертання, креслення № 188-С-115 - 7 шт.
4.3 Колодка упорна лівого обертання спеціальна, креслення № 188-М-094 - 1 шт.
5. По сервомотору ЧВД:
5.1 Кільце, креслення № 141-М-005 – 2 шт.
5.2 Кільце, креслення № 141-М-060 – 1 шт.
6. Блок регулювання:
6.1.1 Втулка відсічного золотника креслення № 141-С-122 – 1 шт.
6.1.2 Відсічний золотник ЧВД креслення № 141-С-032 – 1 шт.
6.2.1 Втулка трансформатора креслення № 141-С-387 – 1 шт.
6.2.2 Золотник трансформатора креслення № 141-С-477 – 1 шт.
7. Регулятор тиску креслення № 141-С-466:
7.1 Золотник регулятора, креслення № 141-С-469 - 1шт.
7.2 Втулка регулятора, креслення № 141-С-465 - 1шт.
Розгорнути
Згорнути
1. Діафрагми та деталі діафрагм:
1.1 Кільце ущільнювальне, креслення № 126-С-152/3П - 11 шт.
1.2 Пружина, креслення № 185-М-164/3 - 22 шт.
2. Деталі клапанів регулювання:
2.1 Клапан О 50, креслення № 112-С-130/23 - 1 шт.
2.2 Клапан О 50, креслення № 112-С-130/38 - 1 шт.
2.3 Клапан О 50, креслення № 112-С-130/36 - 1 шт.
2.4 Клапан О 44, креслення № 112-С-134/13 - 1 шт.
2.5 Клапан О 44, креслення № 112-С-134/12 - 1 шт.
2.6 Клапан О 50, креслення № 112-С-130/37 - 1 шт.
2.7 Клапан О 50, креслення № 112-С-130/39 - 1 шт.
2.8 Клапан О 50, креслення № 112-С-130/24 - 1 шт.
2.9 Шток, креслення № 112-М-141/10 - 2 шт.
2.10 Фонарик, креслення № 01800-09Б28 – 2 шт.
2.11 Кільце ущільнювальне, креслення № 01800-08Б28 – 36 шт.
2.12 Кільце ущільнювальне, креслення № 01800-07Б28 – 34 шт.
3. Деталі клапана стопорного:
3.1 Шток клапана, креслення № 110-С-117/1 - 1 шт.
3.2 Шток, креслення № 110-С-064/3 - 1 шт.
4. Деталі опорно-упорного підшипника О 130:
4.1 Колодка упорна правого обертання, креслення № 188-С-118 - 4 шт.
4.2 Колодка упорна лівого обертання, креслення № 188-С-115 - 7 шт.
4.3 Колодка упорна лівого обертання спеціальна, креслення № 188-М-094 - 1 шт.
5. По сервомотору ЧВД:
5.1 Кільце, креслення № 141-М-005 – 2 шт.
5.2 Кільце, креслення № 141-М-060 – 1 шт.
6. Блок регулювання:
6.1.1 Втулка відсічного золотника креслення № 141-С-122 – 1 шт.
6.1.2 Відсічний золотник ЧВД креслення № 141-С-032 – 1 шт.
6.2.1 Втулка трансформатора креслення № 141-С-387 – 1 шт.
6.2.2 Золотник трансформатора креслення № 141-С-477 – 1 шт.
7. Регулятор тиску креслення № 141-С-466:
7.1 Золотник регулятора, креслення № 141-С-469 - 1шт.
7.2 Втулка регулятора, креслення № 141-С-465 - 1шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 42110000-3 — Турбіни та мотори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару на підставі видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунки здійснюються протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником коштів для закупівлі на свій рахунок за відповідним напрямком. Будь-які штрафні санкції в такому випадку не застосовуються. 4.2. Оплата здійснюється в межах затверджених призначень на відповідний період. 4.3. Датою оплати вважається дата списання коштів з поточного рахунку Замовника | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 грудня 2023 16:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 грудня 2023 16:09 |
Зміни до тендерної документації.docx | |
19 грудня 2023 16:09 |
П. 2. Протоко про внесення змін до тендерної документації з власної ініціативи.docx | |
19 грудня 2023 16:07 |
Нова редакція Тендерна документація за Особливостями .docx | |
19 грудня 2023 16:07 |
Нова редакція Додаток_2 до ТД[5614].docx | |
19 грудня 2023 16:07 |
Нова редакціяДодаток 4 до ТД Цiнова пропозицiя.docx | |
19 грудня 2023 16:07 |
Нова редакція Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx | |
19 грудня 2023 16:06 |
Нова редакція Протокол про затвердження тендерної документації 4 (за Особливостями).docx | |
19 грудня 2023 16:06 |
_Нова редакція Додаток_3 Проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-14-004650-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТУРБІННІ ЗАПАСНІ ЧАСТИНИ", Код ЄДРПОУ:44818823
Дата подання: 19 грудня 2023 09:30
Стосовно умов оплати
Шановний Замовник.
Наше підприємство має намір прийняти участь у закупівлі.
Враховуючи складну поточну ситуацію в країні та економічні реалії просимо Вас внести зміни в умови оплати, зазначені в тендерній документації, а саме:
- передбачити авансовий платіж у розмірі 50% від загальної вартості Продукції;
- змінити п. 4.1 «Додатку_3 Проект договору», видалити з нього речення: «У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунки здійснюються протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником коштів для закупівлі на свій рахунок за відповідним напрямком. Будь-які штрафні санкції в такому випадку не застосовуються».
Згідно цієї умови, у разі відсутності бюджетного фінансування - будь-який визначений строк на оплату відсутній, оскільки отримання на реєстраційний рахунок відповідача бюджетних коштів не є обставиною, яка неминуче настане. Тобто є такою обставиною, яка може не наступити ніколи.
За таких умов постачальник взагалі втрачає право на отримання грошових коштів за поставлений товар, що є неприпустимим. Право Замовника затримувати оплату товарів, що є предметом закупівлі, частиною першою статті 49 Бюджетного кодексу України не передбачене. Згідно ч. 2 ст. 218 ГК України і ст. 617 ЦК України, передбачено, що відсутність у боржника необхідних коштів не вважаються обставинами, які є підставою для звільнення від відповідальності.
Розгорнути
Згорнути
Наше підприємство має намір прийняти участь у закупівлі.
Враховуючи складну поточну ситуацію в країні та економічні реалії просимо Вас внести зміни в умови оплати, зазначені в тендерній документації, а саме:
- передбачити авансовий платіж у розмірі 50% від загальної вартості Продукції;
- змінити п. 4.1 «Додатку_3 Проект договору», видалити з нього речення: «У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунки здійснюються протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником коштів для закупівлі на свій рахунок за відповідним напрямком. Будь-які штрафні санкції в такому випадку не застосовуються».
Згідно цієї умови, у разі відсутності бюджетного фінансування - будь-який визначений строк на оплату відсутній, оскільки отримання на реєстраційний рахунок відповідача бюджетних коштів не є обставиною, яка неминуче настане. Тобто є такою обставиною, яка може не наступити ніколи.
За таких умов постачальник взагалі втрачає право на отримання грошових коштів за поставлений товар, що є неприпустимим. Право Замовника затримувати оплату товарів, що є предметом закупівлі, частиною першою статті 49 Бюджетного кодексу України не передбачене. Згідно ч. 2 ст. 218 ГК України і ст. 617 ЦК України, передбачено, що відсутність у боржника необхідних коштів не вважаються обставинами, які є підставою для звільнення від відповідальності.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 грудня 2023 16:15
Комунальне підприємство «Теплоенергетик» Кропивницької міської ради»
КП «Теплоенергетик» КМР»
Протокол Уповноваженої особи
КП «Теплоенергетик» КМР»
21.12.2023 №7
Порядок денний:
1. Про розгляд вимоги щодо усунення порушення (далі – Вимога) під час проведення процедури закупівлі Запасні частини, для ремонту парової турбіни ПР-6-35/10-1,2 заводський № 7815, 42110000-3 Турбіни та мотори за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля) та затвердження роз’яснення на звернення щодо усунення порушення.
2. Про оприлюднення роз’яснення на звернення щодо тендерної документації в електронній системі закупівель.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № : № UA-2023-12-14-004650-a.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
19.12.2023 в електронній системі закупівель оприлюднено Вимогу такого змісту: «Шановний Замовник. Наше підприємство має намір прийняти участь у закупівлі. Враховуючи складну поточну ситуацію в країні та економічні реалії просимо Вас внести зміни в умови оплати, зазначені в тендерній документації, а саме: - передбачити авансовий платіж у розмірі 50% від загальної вартості Продукції; - змінити п. 4.1 «Додатку_3 Проект договору», видалити з нього речення: «У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунки здійснюються протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником коштів для закупівлі на свій рахунок за відповідним напрямком. Будь-які штрафні санкції в такому випадку не застосовуються». Згідно цієї умови, у разі відсутності бюджетного фінансування - будь-який визначений строк на оплату відсутній, оскільки отримання на реєстраційний рахунок відповідача бюджетних коштів не є обставиною, яка неминуче настане. Тобто є такою обставиною, яка може не наступити ніколи. За таких умов постачальник взагалі втрачає право на отримання грошових коштів за поставлений товар, що є неприпустимим. Право Замовника затримувати оплату товарів, що є предметом закупівлі, частиною першою статті 49 Бюджетного кодексу України не передбачене. Згідно ч. 2 ст. 218 ГК України і ст. 617 ЦК України, передбачено, що відсутність у боржника необхідних коштів не вважаються обставинами, які є підставою для звільнення від відповідальності.».
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, Вимога підлягає незадоволенню.
Таким чином, необхідно затвердити роз’яснення на Вимогу такого змісту:
Відповідно до п.4.1. Додатку3 Проект договору про закупівлю (надалі – проєкт договору), у разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунки здійснюються протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником коштів для закупівлі на свій рахунок за відповідним напрямком. Будь-які штрафні санкції в такому випадку не застосовуються.
Отже, в даному випадку, йде мова про незастосування штрафних санкцій, а не про звільнення Замовника від обов’язку розрахунку за поставлений Товар, тому зауваження викладене у вимозі, а саме: «За таких умов постачальник взагалі втрачає право на отримання грошових коштів за поставлений товар, що є неприпустимим» є помилковим та передчасним.
Крім того, посилаючись на ч.1 ст. 41 Бюджетного кодексу України, а саме на те, що нею не передбачено право Замовника затримувати оплату товарів, що є предметом закупівлі, варто звернутися до п 4.1. проєкту договору, в якому йдеться про затримку бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, а не про право Замовника на затримку розрахунків.
Додатково варто зазначити, що посилаючись у вимозі на ч. 2 ст. 218 ГК України і ст. 617 ЦК України, слід звернути увагу на п. 7.2. проєкту Договору де зазначено, що у випадку порушення термінів оплати Замовник сплачує Постачальнику пеню у розмірі 0,1 відсотка несплаченої суми за кожний день прострочення, а тому не має місце абсолютне звільнення Замовника від відповідальності за порушення ним зобов’язання за Договором.
Щодо внесення змін в умови оплати, а саме передбачити авансовий платіж у розмірі 50% від загальної вартості Продукції, то саме враховуючи складну поточну ситуацію в країні та економічні реалії, умови оплати праці – залишаються Замовником без змін, що є його правом, а не обов’язком, як і участь Учасника у закупівлі».
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 54 Особливостей усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Таким чином, необхідно оприлюднити роз’яснення на Вимогу в електронній системі закупівель в порядку, зазначеному вище.
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити роз’яснення на Вимогу щодо Закупівлі.
2. Оприлюднити роз’яснення на Вимогу в електронній системі закупівель.
Уповноважена особа Козаков В.М
КП «Теплоенергетик» КМР»
Протокол Уповноваженої особи
КП «Теплоенергетик» КМР»
21.12.2023 №7
Порядок денний:
1. Про розгляд вимоги щодо усунення порушення (далі – Вимога) під час проведення процедури закупівлі Запасні частини, для ремонту парової турбіни ПР-6-35/10-1,2 заводський № 7815, 42110000-3 Турбіни та мотори за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля) та затвердження роз’яснення на звернення щодо усунення порушення.
2. Про оприлюднення роз’яснення на звернення щодо тендерної документації в електронній системі закупівель.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № : № UA-2023-12-14-004650-a.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
19.12.2023 в електронній системі закупівель оприлюднено Вимогу такого змісту: «Шановний Замовник. Наше підприємство має намір прийняти участь у закупівлі. Враховуючи складну поточну ситуацію в країні та економічні реалії просимо Вас внести зміни в умови оплати, зазначені в тендерній документації, а саме: - передбачити авансовий платіж у розмірі 50% від загальної вартості Продукції; - змінити п. 4.1 «Додатку_3 Проект договору», видалити з нього речення: «У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунки здійснюються протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником коштів для закупівлі на свій рахунок за відповідним напрямком. Будь-які штрафні санкції в такому випадку не застосовуються». Згідно цієї умови, у разі відсутності бюджетного фінансування - будь-який визначений строк на оплату відсутній, оскільки отримання на реєстраційний рахунок відповідача бюджетних коштів не є обставиною, яка неминуче настане. Тобто є такою обставиною, яка може не наступити ніколи. За таких умов постачальник взагалі втрачає право на отримання грошових коштів за поставлений товар, що є неприпустимим. Право Замовника затримувати оплату товарів, що є предметом закупівлі, частиною першою статті 49 Бюджетного кодексу України не передбачене. Згідно ч. 2 ст. 218 ГК України і ст. 617 ЦК України, передбачено, що відсутність у боржника необхідних коштів не вважаються обставинами, які є підставою для звільнення від відповідальності.».
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, Вимога підлягає незадоволенню.
Таким чином, необхідно затвердити роз’яснення на Вимогу такого змісту:
Відповідно до п.4.1. Додатку3 Проект договору про закупівлю (надалі – проєкт договору), у разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунки здійснюються протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником коштів для закупівлі на свій рахунок за відповідним напрямком. Будь-які штрафні санкції в такому випадку не застосовуються.
Отже, в даному випадку, йде мова про незастосування штрафних санкцій, а не про звільнення Замовника від обов’язку розрахунку за поставлений Товар, тому зауваження викладене у вимозі, а саме: «За таких умов постачальник взагалі втрачає право на отримання грошових коштів за поставлений товар, що є неприпустимим» є помилковим та передчасним.
Крім того, посилаючись на ч.1 ст. 41 Бюджетного кодексу України, а саме на те, що нею не передбачено право Замовника затримувати оплату товарів, що є предметом закупівлі, варто звернутися до п 4.1. проєкту договору, в якому йдеться про затримку бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, а не про право Замовника на затримку розрахунків.
Додатково варто зазначити, що посилаючись у вимозі на ч. 2 ст. 218 ГК України і ст. 617 ЦК України, слід звернути увагу на п. 7.2. проєкту Договору де зазначено, що у випадку порушення термінів оплати Замовник сплачує Постачальнику пеню у розмірі 0,1 відсотка несплаченої суми за кожний день прострочення, а тому не має місце абсолютне звільнення Замовника від відповідальності за порушення ним зобов’язання за Договором.
Щодо внесення змін в умови оплати, а саме передбачити авансовий платіж у розмірі 50% від загальної вартості Продукції, то саме враховуючи складну поточну ситуацію в країні та економічні реалії, умови оплати праці – залишаються Замовником без змін, що є його правом, а не обов’язком, як і участь Учасника у закупівлі».
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 54 Особливостей усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Таким чином, необхідно оприлюднити роз’яснення на Вимогу в електронній системі закупівель в порядку, зазначеному вище.
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити роз’яснення на Вимогу щодо Закупівлі.
2. Оприлюднити роз’яснення на Вимогу в електронній системі закупівель.
Уповноважена особа Козаков В.М
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій