Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397216 |
Місцезнаходження: | 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А |
Контактна особа: |
Дроздова Ольга Юріївна dnepr-osvitakkt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2020 10:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2020 12:15 |
Очікувана вартість: | 334 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 670,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2020 15:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2020 15:57 |
Протокол ТК про венення змін до ТД (серветки).pdf | |
14 серпня 2020 15:57 |
ТД серветки та рушники паперові зі змінами на 14.08.2020.docx | |
13 серпня 2020 17:59 |
Протокол внесення змін до ТД (серветки).pdf |
14 серпня 2020 15:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
14 серпня 2020 15:57 |
Протокол ТК про венення змін до ТД (серветки).pdf
|
||||
14 серпня 2020 15:57 |
ТД серветки та рушники паперові зі змінами на 14.08.2020.docx
|
||||
13 серпня 2020 17:59 |
Протокол внесення змін до ТД (серветки).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-22-000036 ● 5a0a1c2210814183b253da85df27ac02
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 15:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.09.2020 № 65
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 22.09.2020 № 65
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-08-03-001549-c, 03.08.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-22 16:00:39
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-03-001549-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із питання:
- з яких підстав на звернення за розʼясненням щодо тендерної документації від 04.08.2020 замовником надано відповідь 13.08.2020, тобто у строк, що перевищує три робочі дні з дня оприлюднення такого звернення?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2020-10-02 16:18:52
Надання пояснення
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації розглянуло запит Державної аудиторської служби України Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, розміщений на веб-порталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-03-001549-c «Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки» код 33760000-5 ДК 021:2015 (серветки та рушники паперові) про надання пояснень щодо підстав на звернення за розʼясненням щодо тендерної документації від 04.08.2020 замовником надано відповідь 13.08.2020, тобто у строк, що перевищує три робочі дні з дня оприлюднення такого звернення? За результатом розгляду повідомляємо наступне.
У зв’язку із великою кількістю процедур закупівель, звернень від Учасників процедур та подання скарг учасниками до Антимонопольного комітету України, а також тимчасовою втратою працездатності секретаря Тендерного комітету (травма тяжкого ступеню), відповідь на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації було надано не вчасно.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» , частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» та частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
290 470,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2020 17:17
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2020 13:03
|
Додаткова угода № 1 до Договору № 142 (серветки та рушники паперові).pdf | зміни до договору |
10 вересня 2020 13:03
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2020 13:00
|
Договір № 142 (серветки та рушники паперові).pdf | укладений |
10 вересня 2020 13:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Корекція суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 142 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |