Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Засоби змащувальні, присадки, речовини антифризні для авто.
Очікувана вартість
199 820,00 UAH
UA-2021-07-23-006690-b ● 02e8420550d343348d123c42cdd932a6
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 26136949 |
Вебсайт: | https://emddnipro.itmed.org |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14 |
Контактна особа: |
Зінаїда Олександрівна Бур'ян +380563723360 zinaidaxzinaida@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2021 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2021 10:03 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2021 10:06 |
Очікувана вартість: | 199 820,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 999,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 літр
Готовий антифріз G12+, червоний.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція
240 літр
Антифриз концентрат G12+, червоний.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція
380 літр
Омивач зимовий, синій.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція
400 літр
Готовий антифриз Тосол 40 G11, зелений.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція
78 літр
Гальмівна рідина ДОТ-4.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція
36 літр
Рідина гідравлічна ATF (мінеральне, універсальне).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція
24 літр
Рідина гідравлічна ATF (Полусинтетичне).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція
68 літр
Рідина гідравлічна АTF (Синтетичне).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 липня 2021 10:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 липня 2021 10:06 |
1_Документація з вимогами до закупівлі присадки зі змінами від 28.07.2021.docx | |
23 липня 2021 14:59 |
1_Проект Договору.doc |
28 липня 2021 10:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 липня 2021 10:06 |
1_Документація з вимогами до закупівлі присадки зі змінами від 28.07.2021.docx
|
|||
23 липня 2021 14:59 |
1_Проект Договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Засоби змащувальні, присадки, речовини антифризні для авто.
Дата подання: 27 липня 2021 09:56
Дата відповіді: 28 липня 2021 10:07
Доброго дня шановний замовнику!
Додаток № 4 Тендерної документації - просимо внести зміни в технічні вимоги, а саме:
п.1 "Готовий антифріз G12+ червоний. Ємність 5л,10л. (або аналог)*" - виправити в характеристиках "t замерзання" на "t початку кристалізації" - не вище мінус 38 С ; " t кипіння"125" на "t кипіння - не менше 125С"
п.2 - виправити в характеристиках температурний показник саме початку кристалізації
п.3 виключити "синій колір"в омивачі зимовому, колір зовсім ніяк не впливає на хіміко-фізичні властивості омивача!!!! Прописуючи тип кольору, ви, таким чином, створюєте прецедент, звужуючий коло потенційних учасників тендера.
п.4 не може бути в одному найменуванні і Антифриз и Тосол 40!!!. Просимо залишити щось одне - або Антифриз G11 або Тосол - 40. Антифризи мають свої кольори, Тосол - 40 має прозорий вигляд, з легкою блакиттю. Тому просимо вас визначитись в цьому пункті! В Характеристиках -" t замерзання "- 40", t кипіння "125" виправити на "t початку кристалізації -мінус 38 С , t кипіння - не менше 125 С"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня . Внесено зміни до документації
Доставка
Дата подання: 28 липня 2021 12:41
Дата відповіді: 29 липня 2021 08:40
Підкажіть по складам доставка буде по одному замовленню чи буде на 1 точку вивантаження декілька замовлень? Дякую
Відповідь: Проект договору про закупівлю 5.1. Строк (термін) поставки (передачі) товару: Постачання Товару відбувається одноразово за рахунок Постачальника на підставі вимоги-замовлення після укладення Договору. В плановому режимі - протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання заявки (телефоном, факсом, або листом (на електронну адресу або поштою)) до 31.10.2021. Підписанні та скріплені печатками Сторін накладні є підтвердженням відвантаження товару. 5.4. Місце поставки товару: Представниками Постачальника в приміщення складів: м. Нікополь, пр. Електрометалургів, 27 ; м. Новомосковськ, вул.. Лікарняна, 1;м. Кам’янське, пр.. Гімназичний, 22-а; м. Павлоград, вул.. Дніпровська, 213 ; м. Дніпро, пл. Соборна, 14 ;м. Кривий ріг, Нікопольське шосе, 8 , згідно заявки, у робочі дні згідно робочого розкладу.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-23-006690-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СІНГЛ-ОЙЛ ЛТД", Код ЄДРПОУ:42711075
Дата подання: 30 липня 2021 09:58
Дискримінація учасників
Шановний Замовнику! У додатку 3 "Кваліфікаційні вимоги до учасників" необхідно надати документи:
п13 . Сертифікат на систему управління якістю, який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги»
п.15. Договір на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (договір про надання послуг зі збирання, перевезення та зберігання окремих видів відходів, для передачі їх на подальшу утилізацію чи видалення) чинний до кінця 2021 року. До договору обов'язково надати ліцензію на поводження з небезпечними відходами, атестат виробництва, сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT), сертифікат ДСТУ ISO14001:2015 «Системі екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування»( виданий Контрагенту учасника за таким Договором)
Отримання даних документів не є обов’язковим згідно Законодавства України, що в свою чергу не дає можливості для створення прозорої конкуренції в даній закупівлі та дискримінує більшість учасників.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII дискримінація учасників заборонена, а ваші вимоги дискримінують учасників. Перелік кваліфікаційних критеріїв чітко визначений Законом та є вичерпним, а документи, які вимагаються у п.13 і п15 Додатку 3 відсутні у цьому переліку.
Просимо Вас змінити ТД, та зробити рівні умови для всіх учасників, інакше будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету.
Розгорнути
Згорнути
п13 . Сертифікат на систему управління якістю, який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги»
п.15. Договір на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (договір про надання послуг зі збирання, перевезення та зберігання окремих видів відходів, для передачі їх на подальшу утилізацію чи видалення) чинний до кінця 2021 року. До договору обов'язково надати ліцензію на поводження з небезпечними відходами, атестат виробництва, сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT), сертифікат ДСТУ ISO14001:2015 «Системі екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування»( виданий Контрагенту учасника за таким Договором)
Отримання даних документів не є обов’язковим згідно Законодавства України, що в свою чергу не дає можливості для створення прозорої конкуренції в даній закупівлі та дискримінує більшість учасників.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII дискримінація учасників заборонена, а ваші вимоги дискримінують учасників. Перелік кваліфікаційних критеріїв чітко визначений Законом та є вичерпним, а документи, які вимагаються у п.13 і п15 Додатку 3 відсутні у цьому переліку.
Просимо Вас змінити ТД, та зробити рівні умови для всіх учасників, інакше будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 серпня 2021 09:35
Шановний Учасник, дякуємо Вам за звернення. Ми уважно проаналізували вашу вимогу та готові надати відповідь.
Отримання даних документів відповідно до «п.13. Сертифікат на систему управління якістю, який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги»» та «п.15. Договір на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (договір про надання послуг зі збирання, перевезення та зберігання окремих видів відходів, для передачі їх на подальшу утилізацію чи видалення) чинний до кінця 2021 року. До договору обов'язково надати ліцензію на поводження з небезпечними відходами, атестат виробництва, сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT), сертифікат ДСТУ ISO14001:2015 «Системі екологічного менеджменту» є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія має можливість їх отримання. Наявність даної вимоги в тендерній документації жодним чином не порушує принцип недискримінації учасників та норм закону. Проте дає можливість переконатися в тому, що учасник та його товар мають високий та якісний рівень. Потенційні учасники мають можливість отримати зазначені документи в добровільному порядку та тим самим дотриматися умов, встановлених у тендерній документації.
Вимога учасника не містить конкретизацію порушення із посиланням на відповідні норми закону. Встановлення вимоги про надання цих документів не заборонений жодним нормативно-правовим актом та відповідає статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Отримання даних документів відповідно до «п.13. Сертифікат на систему управління якістю, який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги»» та «п.15. Договір на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (договір про надання послуг зі збирання, перевезення та зберігання окремих видів відходів, для передачі їх на подальшу утилізацію чи видалення) чинний до кінця 2021 року. До договору обов'язково надати ліцензію на поводження з небезпечними відходами, атестат виробництва, сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT), сертифікат ДСТУ ISO14001:2015 «Системі екологічного менеджменту» є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія має можливість їх отримання. Наявність даної вимоги в тендерній документації жодним чином не порушує принцип недискримінації учасників та норм закону. Проте дає можливість переконатися в тому, що учасник та його товар мають високий та якісний рівень. Потенційні учасники мають можливість отримати зазначені документи в добровільному порядку та тим самим дотриматися умов, встановлених у тендерній документації.
Вимога учасника не містить конкретизацію порушення із посиланням на відповідні норми закону. Встановлення вимоги про надання цих документів не заборонений жодним нормативно-правовим актом та відповідає статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС" #42945354 |
Переможець |
199 128,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2021 16:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2022 09:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 лютого 2022 15:28
|
Д.у. №2 від 18.02.22.PDF | зміни до договору |
18 лютого 2022 15:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:43
|
ДУ№1 від 30.12.2021 до дог№177 від 18.08.2021.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:42
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2021 13:24
|
Договір №177 від 18.08.2021.pdf | укладений |
18 серпня 2021 13:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до частини 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору до 31.12.2022р. Інші умови договору залишаються незмінними. |
Номер договору про закупівлю: | 177 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились продовжити дію договору на строк до 31.03.2022 р., на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі 38 250,00 грн., що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 177 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |