Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
15890000-3-Продукти харчування та сушені продукти різні (набори готових продуктів без урахуванням хлібобулочних виробів, чаю та цукру для осіб, які утримуються в ІТТ при відділах, відділеннях поліції ГУНП в Київській області)
Очікувана вартість
2 600 371,84 UAH
UA-2025-02-27-013379-a ● 026aa0420c9c40888a062da675e82a7e
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГУНП в Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108616 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, 01601, м. Київ, вул. Володимирська, 15 |
Контактна особа: |
Ропай Сергій Сергійович +380442716469, +380442716478 ropay.s.2017@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2025 18:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 600 371,84 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 002,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
набори готових продуктів без урахуванням хлібобулочних виробів, чаю та цукру для осіб, які утримуються в ІТТ при відділах, відділеннях поліції ГУНП в Київській області
набори готових продуктів без урахуванням хлібобулочних виробів, чаю та цукру для осіб, які утримуються в ІТТ при відділах, відділеннях поліції ГУНП в Київській області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13024 штука
набори готових продуктів без урахуванням хлібобулочних виробів, чаю та цукру для осіб, які утримуються в ІТТ при відділах, відділеннях поліції ГУНП в Київській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2025 18:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2025 18:29 |
ТД_харчування 2025.docx |
27 лютого 2025 18:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 лютого 2025 18:29 |
ТД_харчування 2025.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
акти
Дата подання: 28 лютого 2025 16:53
Дата відповіді: 03 березня 2025 12:48
Шановний замовнику,Тендерна документація містить вимогу:
-Учасник повинен надати сканованиий оригінал або завірену копію акту Держпродспоживслужби, складеного згідно вимог чинного законодавства, за результатами державного аудиту щодо додержання Учасником вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що застосовані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, виданий на ім'я учасника на складські приміщення не раніше 2023 року, без виявлених порушень.
- Учасник повинен надати сканований оригінал або завірену копію Акту перевірки складських приміщень, зазначених у довідці, наданій учасником у своїй тендерній пропозиції, в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, завіреного печаткою (у разі використання), з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, складеного згідно вимог чинного законодавства та виданого територіальними органами Держпродспоживслужби, щодо відповідності приміщень санітарним та іншим вимогам, встановленим законодавством, щодо надання послуг з організації харчування, виданий на ім'я учасника не раніше 2023 року, без виявлених порушень.
По перше: Відповідно до частини 11 статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі" (Закон № 922-VIII), документи, що не передбачені законодавством для учасників не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до Постанови КМУ від 13.03.2022 № 303 "Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану", припинено проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 "Про введення воєнного стану в Україні".
Таким чином, з лютого 2022 року проведення таких перевірок знаходиться під мораторієм, відповідно наявність актів за результатами таких перевірок в учаснику ринку харчових продуктів не передбачаються законодавством.
По друге: навіть якщо учасник звернеться з власною ініціативою про отримання даного акту, згідно внутрішніх процедур і завантаженості Держпродспоживслужби плановими завданнями, отримання даного документу може зайняти більше 15 робочих днів, що унеможливлює отримання документу учасником.
По третє: згідно ваших вимог учасник подає : скановану копію діючого сертифікату відповідності на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), що виданий на ім’я виробника та постачальника. Наданий сертифікат повинен бути дійсним протягом всього строку дії договору, що доводить наявність постійно діючих процедур, що застосовані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, так як даний сертифікат видається за результатами перевірки підприємства акредитованим органом сертифікації, відповідно немає жодної логічної необхідності включати акту Держпродспоживслужби в вимоги ТД.
По четверте: Предметом закупівлі є 15890000-3-Продукти харчування та сушені продукти різні (набори готових продуктів без урахуванням хлібобулочних виробів) , А НЕ надання послуг з організації харчування, тому вимагати від учасника акту Держпродспоживслужби, щодо відповідності приміщень санітарним та іншим вимогам, встановленим законодавством, щодо надання послуг з організації харчування, є явно дискримінаційним, так як учасник який є виробником готових страв за ДК 15890000-3-Продукти харчування та сушені продукти різні і не здійсьнює надання послуг з організації харчування не може взяти участь у закупівлі.
Включення цих вимог до тендерної документації порушує принципи публічних закупівель, зокрема:
ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», яка визначає, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції, недискримінації учасників та пропорційності;
ч. 3 ст. 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників;
ч. 2 ст. 23 Закону, яка передбачає, що замовник не може встановлювати вимоги щодо документів, отримання яких не передбачене законодавством або які неможливо отримати.
З огляду на це, просимо вас внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити ці документи, щоб забезпечити рівні умови для всіх учасників закупівлі. Дякуємо за розуміння
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема ст. 22 встановлено, які відомості повинні бути зазначені в тендерній документації.
П.3 ст.22 встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно Пункту 1.1. Наказу МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» від 01.10.2012 № 590, встановлено вимоги щодо запровадження операторами ринку програм-передумов, розробки постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, окремих процедур, що забезпечують результативне функціонування програм-передумов та системи НАССР, а також спрощеного підходу із застосування системи НАССР для певних операторів ринку, а згідно абз. 4 п. 3.25.2.2. вказаного Наказу - верифікацію проводить особа, яка не є відповідальною за проведення моніторингу чи впровадження коригувальних заходів.
Якщо верифікацію не можна провести внутрішніми силами, то для цього залучаються зовнішні експерти.
Відповідно до пункту 1.8. зазначеного Наказу, державний контроль за виконанням операторами ринку цих Вимог здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" та інших законів України, що визначають вимоги до організації і проведення державного контролю за харчовими продуктами та іншими об`єктами санітарних заходів.
Згідно норм Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», вказаний Закон визначає правові та організаційні засади державного контролю, що здійснюється з метою перевірки дотримання операторами ринку законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, а також законодавства про побічні продукти тваринного походження під час ввезення (пересилання) таких побічних продуктів на митну територію України.
Так, пунктом 9 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» встановлено, що державний контроль це діяльність компетентного органу, його територіальних органів, державних інспекторів, державних ветеринарних інспекторів, помічників державного ветеринарного інспектора та уповноважених осіб, що здійснюється з метою перевірки відповідності діяльності операторів ринку вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, а також усунення наслідків невідповідності та притягнення до відповідальності за порушення відповідних вимог. Державний контроль включає також діяльність з перевірки відповідності законодавству про побічні продукти тваринного походження під час ввезення (пересилання) таких продуктів на митну територію України.
А ч. 1 ст. 19 цього Закону, в свою чергу, передбачає, що заходи державного контролю здійснюються у формі аудиту, інспектування, передзабійного та післязабійного огляду, відбору зразків, лабораторного дослідження (випробування), документальної перевірки, перевірки відповідності, фізичної перевірки. У межах заходів державного контролю здійснюється державний моніторинг.
Разом з тим, порядок здійснення планових заходів державного контролю потужностей визначається Постановою Кабінету Міністрів України від 31.10.2018 № 896 «Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів». Крім того, інформація із зазначеного питання міститься також у статті 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин».
Проаналізувавши норми законодавства, що містяться у відповідних нормативно-правових актах, Замовник стверджує, що дана вимога Учасника не відповідає дійсності, вимоги тендерної документації не звужують коло потенційних учасників закупівлі та не порушують прав учасників.
Так, у Постанові Кабінету Міністрів України від 31.10.2018 № 896 визначається періодичність інспектування потужностей – в залежності від категорії ризику від чотирьох разів на рік до одного разу на два роки. Але вказане стосується саме планових заходів контролю, що розроблені на основі ризик-орієнтованого підходу, та проводяться на основі річних планів.
Разом з тим, відповідно до частини 4 статті 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» - заходи державного контролю можуть здійснюватися позапланово у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності, а також в інших встановлених законом випадках.
Перелік підстав для здійснення позапланових заходів контролю визначено частиною першою статті 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності». Так, однією із підстав для здійснення позапланових заходів є подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням.
Більше того, варто зазначити, що п.2 Постанови КМУ від 13.03.2022 № 303 "Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану" вказано, що за наявності загрози, що має негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров’я людини, захист навколишнього природного середовища та забезпечення безпеки держави, а також для виконання міжнародних зобов’язань України протягом періоду воєнного стану дозволити здійснення позапланових заходів державного нагляду (контролю) на підставі рішень центральних органів виконавчої влади, що забезпечують формування державної політики у відповідних сферах.
Таким чином, будь-який суб’єкт господарювання, що бажає взяти участь у процедурі закупівлі, має законне право звернутися із заявою до відповідного органу державного нагляду про проведення позапланового заходу контролю потужностей та отримати необхідний документ. Отже, зазначена вимога не носить дискримінаційний характер, а спрямована виключно на збереження здоров’я осіб під час харчування з метою недопущення постачання неякісних продуктів та сировини.
З урахування викладеного, а також враховуючи практику АМКУ зазначені вимоги відповідають положенням чинного законодавства України, та не є дискримінаційними, оскільки не обмежують коло учасників, не порушують їх права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації; будь-яких змін в Документацію згідно зазначеного питання внесено не буде.
ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема ст. 22 встановлено, які відомості повинні бути зазначені в тендерній документації.
П.3 ст.22 встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно Пункту 1.1. Наказу МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» від 01.10.2012 № 590, встановлено вимоги щодо запровадження операторами ринку програм-передумов, розробки постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, окремих процедур, що забезпечують результативне функціонування програм-передумов та системи НАССР, а також спрощеного підходу із застосування системи НАССР для певних операторів ринку, а згідно абз. 4 п. 3.25.2.2. вказаного Наказу - верифікацію проводить особа, яка не є відповідальною за проведення моніторингу чи впровадження коригувальних заходів.
Якщо верифікацію не можна провести внутрішніми силами, то для цього залучаються зовнішні експерти.
Відповідно до пункту 1.8. зазначеного Наказу, державний контроль за виконанням операторами ринку цих Вимог здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" та інших законів України, що визначають вимоги до організації і проведення державного контролю за харчовими продуктами та іншими об`єктами санітарних заходів.
Згідно норм Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», вказаний Закон визначає правові та організаційні засади державного контролю, що здійснюється з метою перевірки дотримання операторами ринку законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, а також законодавства про побічні продукти тваринного походження під час ввезення (пересилання) таких побічних продуктів на митну територію України.
Так, пунктом 9 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» встановлено, що державний контроль це діяльність компетентного органу, його територіальних органів, державних інспекторів, державних ветеринарних інспекторів, помічників державного ветеринарного інспектора та уповноважених осіб, що здійснюється з метою перевірки відповідності діяльності операторів ринку вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, а також усунення наслідків невідповідності та притягнення до відповідальності за порушення відповідних вимог. Державний контроль включає також діяльність з перевірки відповідності законодавству про побічні продукти тваринного походження під час ввезення (пересилання) таких продуктів на митну територію України.
А ч. 1 ст. 19 цього Закону, в свою чергу, передбачає, що заходи державного контролю здійснюються у формі аудиту, інспектування, передзабійного та післязабійного огляду, відбору зразків, лабораторного дослідження (випробування), документальної перевірки, перевірки відповідності, фізичної перевірки. У межах заходів державного контролю здійснюється державний моніторинг.
Разом з тим, порядок здійснення планових заходів державного контролю потужностей визначається Постановою Кабінету Міністрів України від 31.10.2018 № 896 «Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів». Крім того, інформація із зазначеного питання міститься також у статті 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин».
Проаналізувавши норми законодавства, що містяться у відповідних нормативно-правових актах, Замовник стверджує, що дана вимога Учасника не відповідає дійсності, вимоги тендерної документації не звужують коло потенційних учасників закупівлі та не порушують прав учасників.
Так, у Постанові Кабінету Міністрів України від 31.10.2018 № 896 визначається періодичність інспектування потужностей – в залежності від категорії ризику від чотирьох разів на рік до одного разу на два роки. Але вказане стосується саме планових заходів контролю, що розроблені на основі ризик-орієнтованого підходу, та проводяться на основі річних планів.
Разом з тим, відповідно до частини 4 статті 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» - заходи державного контролю можуть здійснюватися позапланово у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності, а також в інших встановлених законом випадках.
Перелік підстав для здійснення позапланових заходів контролю визначено частиною першою статті 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності». Так, однією із підстав для здійснення позапланових заходів є подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням.
Більше того, варто зазначити, що п.2 Постанови КМУ від 13.03.2022 № 303 "Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану" вказано, що за наявності загрози, що має негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров’я людини, захист навколишнього природного середовища та забезпечення безпеки держави, а також для виконання міжнародних зобов’язань України протягом періоду воєнного стану дозволити здійснення позапланових заходів державного нагляду (контролю) на підставі рішень центральних органів виконавчої влади, що забезпечують формування державної політики у відповідних сферах.
Таким чином, будь-який суб’єкт господарювання, що бажає взяти участь у процедурі закупівлі, має законне право звернутися із заявою до відповідного органу державного нагляду про проведення позапланового заходу контролю потужностей та отримати необхідний документ. Отже, зазначена вимога не носить дискримінаційний характер, а спрямована виключно на збереження здоров’я осіб під час харчування з метою недопущення постачання неякісних продуктів та сировини.
З урахування викладеного, а також враховуючи практику АМКУ зазначені вимоги відповідають положенням чинного законодавства України, та не є дискримінаційними, оскільки не обмежують коло учасників, не порушують їх права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації; будь-яких змін в Документацію згідно зазначеного питання внесено не буде.
зразки
Дата подання: 28 лютого 2025 16:58
Дата відповіді: 03 березня 2025 15:21
Шановний замовнику, у додатку 3 до тендерної документації міститься вимога надати : зразки триденного меню (набори у м’якому пакуванні (чотирьохшаровий реторт-пакет типу дой-пак))... Вам потрібно фізично відправити зразки меню, чи подати інформацію по меню в документації закупівлі?
Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Шановний Учаснику, зразки триденного меню потрібно надати документально в складі Вашої тендерної пропозиції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" |
2 578 752,00
UAH з ПДВ
|
2 578 752,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" #39785646 |
Переможець |
2 578 752,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2025 19:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 березня 2025 18:01
|