Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Об’єднана Компанія "Укрвуглереструктуризація" |
Код ЄДРПОУ: | 39244468 |
Місцезнаходження: | 03142, Україна , м. Київ обл., м.Київ, пров. Приладний, 2-А |
Контактна особа: |
Владислав Нетреба +380443931790 zakypkiwork@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 квітня 2021 16:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2021 12:39 |
Очікувана вартість: | 138 253 808,45 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 691 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 691000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 "Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах". Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше 90 днів з дати розкриття тендерної пропозиції (у вигляді конкретної дати). У разі, якщо кінцевий строк подання тендерних пропозицій був продовжений, гарантії учасників, які були оформлені на попередню дату вважаються чинними.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
- відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
- непідписання учасником договору про закупівлю, який став переможцем тендеру;
- ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
- ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується, оцінка тендерних пропозицій здійснюють на основі єдиного критерію "ціна” (питома вага критерію “ціна” – 100%)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та складаються безпосередньо учасником викладаються українською мовою згідно тендерної документації. Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції - 691 000,00 грн. Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 "Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах". Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше 90 днів з дати розкриття тендерної пропозиції (у вигляді конкретної дати). У разі, якщо кінцевий строк подання тендерних пропозицій був продовжений, гарантії учасників, які були оформлені на попередню дату вважаються чинними. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання учасником договору про закупівлю, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується, оцінка тендерних пропозицій здійснюють на основі єдиного критерію "ціна” (питома вага критерію “ціна” – 100%) | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2. вартість закладних деталей вагою до 5 кг /робочий репер/, установлення яких передбачено поз.13 ЛК 02-01-03 «ЕН6-11-7; "Установлення закладних деталей вагою до 5 кг /робочий репер/» враховуються у ресурсах шифру ЕН6-11-7
3. С25/30 – клас міцності бетону на стиск відповідно до ДСТУ БВ.2.7-176:2008, В30-клас бетону, F100 - морозостійкість бетону,W2 – водонепроникність бетону.
4. Так, враховувати
5. По даному питанню Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
6. Проектом не передбачено придбання конвеєру, виконавець робіт повинен його мати.
Скарги до процедури
Дата подання: 07 травня 2021 13:48
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-25-000036 ● 98cc0983fec54ca399539541c6f186f9
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 червня 2021 15:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.06.2021 № 203
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2021-04-07-010338-a 07.04.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-06 08:19:47
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з фізичної ліквідації та охорони довкілля згідно з проектом ліквідації шахти "Північна" ДП "Торецьквугілля" очікуваною вартістю 138 253 808,45 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-04-07-010338-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-08 17:04:49
Надання пояснень щодо звернення
1. Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до потреб замовника, згідно з розробленим та затвердженим проектом ліквідації шахти з урахуванням вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та СОУ 10.1.05400632.1:2004 «Проект ліквідації вугільних шахт України. Склад та зміст проекту».
Очікувану вартість визначено на основі проектно-кошторисної документації згідно чинного законодавства, а саме:
- національного стандарту України «Правила визначення вартості будівництва» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) прийнятого наказом Мінрегіону України від 05.07.2013 року №223, і від 27.08.2013 року та № 405 зі змінами та доповненнями;
- стандарту Міністерства енергетики та вугільної промисловості України «Проект ліквідації вугільних шахт України» (СОУ 10.1.05400632.1:2004 в редакції згідно наказу від 11 грудня 2015 року №801).
З метою виконання постанови КМУ від 16 грудня 2020 р. №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. №631 і від 11 жовтня 2016 р. №710», інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета вище вказаної закупівлі, розмір бюджетного призначення, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено шляхом розміщення інформації 07.04.2021 (протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів) на офіційному веб-сайті ДП «ОК «Укрвуглереструктуризація».
Інформація розміщена на веб-сайті ДП «ОК «Укрвуглереструктуризація» за посиланням https://woodex.kiev.ua/zakupivli
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 липня 2021 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK-1-7
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2021 13:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-АРСЕНАЛ" |
129 338 542,80
UAH з ПДВ
|
129 338 542,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "БУДПРОМЗАХІД" |
135 131 343,72
UAH з ПДВ
|
134 400 840,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" |
136 118 546,40
UAH з ПДВ
|
135 131 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КП "ДОНТЕХНО" |
138 253 000,00
UAH з ПДВ
|
138 253 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-АРСЕНАЛ" #30643835 |
Рішення скасоване |
129 338 542,80
UAH з ПДВ
|
10 червня 2021 16:05
|
ПП "БУДПРОМЗАХІД" #42998118 |
Рішення скасоване |
134 400 840,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2021 16:05
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-АРСЕНАЛ" #30643835 |
Відхилено |
129 338 542,80
UAH з ПДВ
|
14 червня 2021 16:41
|
ПП "БУДПРОМЗАХІД" #42998118 |
Переможець |
134 400 840,00
UAH з ПДВ
|
15 червня 2021 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2023 17:16
|
Повідомлення про розірвання 10ОР-21.pdf | укладений |
18 грудня 2023 17:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2023 13:57
|
Додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2021 20:44
|
10ОР-21 частина 13.pdf | укладений |
02 липня 2021 20:42
|
10ОР-21 частина 12.pdf | укладений |
02 липня 2021 20:42
|
10ОР-21 частина 11.pdf | укладений |
02 липня 2021 20:42
|
10ОР-21 частина 10.pdf | укладений |
02 липня 2021 20:42
|
10ОР-21 частина 9.pdf | укладений |
02 липня 2021 20:42
|
10ОР-21 частина 8.pdf | укладений |
02 липня 2021 20:42
|
10ОР-21 частина 7.pdf | укладений |
02 липня 2021 20:42
|
10ОР-21 частина 6.pdf | укладений |
02 липня 2021 20:42
|
10ОР-21 частина 5.pdf | укладений |
02 липня 2021 20:42
|
10ОР-21 частина 4.pdf | укладений |
02 липня 2021 20:42
|
10ОР-21 частина 3.pdf | укладений |
02 липня 2021 20:42
|
10ОР-21 частина 2.pdf | укладений |
02 липня 2021 20:42
|
10ОР-21 частина 1.pdf | укладений |
02 липня 2021 20:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі п. 14.1. Договору та Листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 змінити: 1.1. Пункт 15.1 Договору та викласти його в наступній редакції: "Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його скріплення підписами та печатками Сторін та діє по 31 грудня 2023 року, а в частині розрахунків - до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за Договором" 1.2. Пункт 2.1. Договору та викласти його в наступній редакції: "п.2.1. Підрядник зобов'язується виконати роботи за цим договором з моменту підписання Договору по 31 грудня 2023 року та здати виконані належним чином Роботи за цим Договором Замовнику". 2. Змінити Додаток № 4 до договору та викласти в редакції, що додається. 3. Інші умови Договору залишаються незмінними. |
Номер договору про закупівлю: | 10/ОР-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 02 липня 2021 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
126 296 174,50
UAH (в тому числі ПДВ 21 049 362,42 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Пунктом 15.3 договору встановлено, що Замовник може розірвати договір у разі попереднього повідомлення Підрядника за 10 (десять) календарних днів. |