Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічний нагляд за виконанням робіт на об'єкті: "Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів зі спортивною спорудою по вулиці Зоряній в селі Софіївська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області" Коригування в частині влаштування споруди подвійного призначення – укриття (код ДК 021:2015 – 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
5 517 718,00 UAH
UA-2024-07-19-007666-a ● 024c7ec8287e4ae2b65aaacab568605a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04362489 |
Місцезнаходження: | 08130, Україна , Київська обл., КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКИЙ Р-Н, С. ПЕТРОПАВЛІВСЬКА БОРЩАГІВКА, ВУЛ. ЯРОСЛАВА МУДРОГО, БУД. 1-А |
Контактна особа: |
Наталія Ліщинецька +380978077679 n_lischuna@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2024 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2024 14:53 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2024 13:35 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2024 13:35 |
Очікувана вартість: | 5 517 718,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 588,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | забезпечення виконання договору в розмірі 0,5% вартості договору в формі депозиту безвідсоткового |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Технічний нагляд за виконанням робіт на об'єкті: "Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів зі спортивною спорудою по вулиці Зоряній в селі Софіївська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області" Коригування в частині влаштування споруди подвійного призначення – укриття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2026
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за виконання робіт здійснюється Замовником на підставі актів виконаних робіт протягом 90 (дев’яноста) банківських днів від дати його надання та, у випадку оплати за рахунок бюджетних коштів та наявності фінансування Державною Казначейською Службою України. Черговість платежів, які проводять органи Казначейства, визначає Порядок № 590 КМУ | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2024 14:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2024 14:56 |
Додаток 7.pdf | |
19 липня 2024 14:56 |
Додаток 8.pdf | |
19 липня 2024 14:56 |
Додаток 5.pdf | |
19 липня 2024 14:56 |
ТД.pdf | |
19 липня 2024 14:56 |
Додаток 6.pdf | |
19 липня 2024 14:56 |
Додаток 4.pdf | |
19 липня 2024 14:56 |
Додаток 3.pdf | |
19 липня 2024 14:56 |
Додаток 1.pdf | |
19 липня 2024 14:56 |
Додаток 2.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо надання листа-відгука
Дата подання: 26 липня 2024 14:20
Дата відповіді: 26 липня 2024 16:30
Шановний Замовнику!
Просимо Вас привести у відповідність до вимог чинного законодавства нижченаведені норми тендерної документації:
1. У п. 3.1 Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
- інформаційну довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за формою, що наведена у додатку.
Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи:
- копія аналогічного договору з усіма додатками, додатковими угодами/змінами до договору, які є невід’ємними частинами до договору;
- акти приймання наданих послуг/виконаних робіт, що підтверджують повне виконання договору;
- позитивний лист–відгук замовника (контрагента) щодо виконання наданого аналогічного договору із обов’язковою інформацією щодо якості наданих послуг/виконаних робіт, стану виконання договору) категорії складності об’єкту будівництва, посилання на акт вводу об’єкта в експлуатацію; або декларацію про готовність об’єкта до експлуатації; або сертифікат, який засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта або лист – роз’яснення з посиланням на сайт уповноваженого органу, де розміщено інформацію про введення об’єкта в експлуатацію відсутності з боку замовника робіт (послуг) претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. Якщо Учасник зазначає інформацію щодо договору який ще не виконаний у повному обсязі Учасник повинен надати позитивний лист–відгук замовника (контрагента) виконання наданого аналогічного договору із обов’язковою інформацією щодо якості наданих послуг/виконаних робіт, стану виконання договору, /категорії складності об’єкту будівництва, декларацію про початок будівельних робіт, відсутності з боку замовника робіт (послуг) претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі.
Щодо виконання вищезазначених вимог повідомляємо, що відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються в тому числі і за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто, враховуючи викладене, взяти участь у торгах зможуть ті Учасники, які мають відгук від замовників, виданий саме не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих торгів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Відповідно до Рішення АМКУ від 14.05.2020 № 9409 та рішення від 20.10.2020 № 19595 дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації такої вимоги порушують норми частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Зазначаємо, що вищезазначені вимоги мають дискримінаційний характер, оскільки зменшують кількість потенційних учасників без законодавчо обґрунтованих на те підстав.
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом коригування положень щодо надання листа – відгука, виключивши необхідність видачі його замовником не раніше дати оголошення закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, тендерна документація жодним чином не містить дискримінаційних вимог, Замовником встановлена зазначена вимога з метою впевненості що Учасник якісно надав свої послуги/ роботи та станом на дату проведення торгів роботи дійсно надані або надаються якісно та в повному обсязі оскільки станом на сьогодні на ринку є недоброякісні Учасники.
Щодо класу наслідків об'єкту
Дата подання: 30 липня 2024 18:21
Дата відповіді: 31 липня 2024 11:35
Шановний Замовник, підкажіть, будь-ласка, чому по умовам тендерної документаціі Додаток 1, п.3, п.п. 3.1 зазначено, що Аналогічним буде вважатись договір на надання послуг/виконання робіт з технічного нагляду за об’єктом будівництва, а саме будівлі навчальних та дослідних закладів, (нового будівництва / реконструкції /реставрації) класу наслідків класу наслідків СС3, якщо об'єкт будівництва: "Будівництво дошкільного навчального закладу по вулиці Зоряній в селі Софіївська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області" Коригування в частині влаштування споруди подвійного призначення – укриття відноситься до класу наслідків СС2?
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовником все вірно зазначено. Вимоги встановлені вірно.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2024 13:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП МЕДОЄВ ЄВГЕН ЛЕОНІДОВИЧ |
4 460 671,78
UAH з ПДВ
|
4 460 671,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Представництво "Б-Акт" Спулка Акційна" яке діє від імені B-Act Spolka Akcyjna |
5 258 112,00
UAH з ПДВ
|
5 258 112,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП МЕДОЄВ ЄВГЕН ЛЕОНІДОВИЧ #1983616575 |
Переможець |
4 460 671,78
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2024 18:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 серпня 2024 17:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2024 17:35
|
ДУ1_2208.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2024 17:30
|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2024 15:40
|
Договір 2208.pdf | укладений |
22 серпня 2024 15:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 2208 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |