Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (утримання зелених насаджень загального користування, які розташовано на території міста (утримання газонів в районі площі Калнишевського)) за ДК 021:2015 – 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Очікувана вартість
5 800 000,00 UAH
UA-2023-01-08-000288-a 024af1e5f86646c78441ca5318c07a6d
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569554061 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Кам'янське, вулиця Героїв Рятувальників, будинок 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569554061
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2023 23:22
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 січня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2023 00:00
Очікувана вартість: 5 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 58 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


категорія замовника - орган місцевого самоврядування, місцезнаходження Замовника - вул. Героїв Рятувальників, 14, м. Кам’янське, Дніпропетровська область, Україна, 51931. Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)

категорія замовника - орган місцевого самоврядування, місцезнаходження Замовника - вул. Героїв Рятувальників, 14, м. Кам’янське, Дніпропетровська область, Україна, 51931. Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
432000 метри квадратні
Викошування газонів тримером на рівнинах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам'янське, в районі площі Калнишевського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
432000 метри квадратні
Згрібання скошеної трави
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам'янське, в районі площі Калнишевського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
13500 метри квадратні
Скарифікація газону (прочісування газону віяловими граблями)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам'янське, в районі площі Калнишевського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
12.15 гектар
Внесення мінеральних добрив у ґрунт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам'янське, в районі площі Калнишевського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
648.25 метри квадратні
Підстригання живоплоту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам'янське, в районі площі Калнишевського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
13500 метри квадратні
Догляд за звичайними газонами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам'янське, в районі площі Калнишевського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
1.12 тонни
Навантаження трави вручну
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам'янське, в районі площі Калнишевського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
1.12 тонни
Перевезення трави до 10 км
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам'янське, в районі площі Калнишевського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки оплати проводяться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами акту наданих послуг/ акту приймання/передачі виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 120 банківських днів Пiсляоплата 120 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2023 23:22
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2023 23:22
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2023 23:22
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2023 23:22
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2023 23:22
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2023 23:22
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2023 23:22
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2023 23:22
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2023 23:22
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2023 23:22
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2023 23:22
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2023 23:22
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2023 23:22
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2023 23:22
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2023 23:22
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2023 23:22
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2023 23:22
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2023 23:22
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2023 23:22
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2023 23:22
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2023 23:22
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2023 23:22
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2023 23:22
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2023 23:22
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2023 23:22
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2023 23:22
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2023 23:22
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2023 23:22
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2023 23:22
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2023 23:22
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2023 23:22
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2023 23:22
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2023 23:22
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 січня 2023 23:22

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

16 січня 2023 23:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2023 23:00
ЗМІНИ_Тендерна документація_по особливостям без аукціону_ утримання зел.насалдень площа Калнишевського_ на 21.01.2023.pdf
16 січня 2023 23:00
ЗМІНИ_Тендерна документація_по особливостям без аукціону_ утримання зел.насалдень площа Калнишевського_ на 21.01.2023.doc
16 січня 2023 23:00
протокол 66 від 16.01.2023 та перелік змін_утримання зелених насаджень на площі Калнишевського.pdf
16 січня 2023 23:00
протокол 66 від 16.01.2023 та перелік змін_утримання зелених насаджень на площі Калнишевського.doc
12 січня 2023 23:45
протокол 61 від 12.01.2023 та перелік змін_утримання зелених насаджень на площі Калнишевського.doc
12 січня 2023 23:45
протокол 61 від 12.01.2023 та перелік змін_утримання зелених насаджень на площі Калнишевського.pdf
12 січня 2023 23:45
ЗМІНИ_Тендерна документація_по особливостям без аукціону_ утримання зел.насалдень площа Калнишевського_ на 17.01.2023.doc
12 січня 2023 23:45
ЗМІНИ_Тендерна документація_по особливостям без аукціону_ утримання зел.насалдень площа Калнишевського_ на 17.01.2023.pdf
08 січня 2023 23:23
Додаток 5.pdf
08 січня 2023 23:23
Тендерна документація_по особливостям без аукціону_ утримання зел.насалдень площа Калнишевського_ на 16.01.2023.pdf
16 січня 2023 23:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2023 23:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2023 23:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2023 23:00
ЗМІНИ_Тендерна документація_по особливостям без аукціону_ утримання зел.насалдень площа Калнишевського_ на 21.01.2023.pdf
16 січня 2023 23:00
ЗМІНИ_Тендерна документація_по особливостям без аукціону_ утримання зел.насалдень площа Калнишевського_ на 21.01.2023.doc
16 січня 2023 23:00
протокол 66 від 16.01.2023 та перелік змін_утримання зелених насаджень на площі Калнишевського.pdf
16 січня 2023 23:00
протокол 66 від 16.01.2023 та перелік змін_утримання зелених насаджень на площі Калнишевського.doc
12 січня 2023 23:45
протокол 61 від 12.01.2023 та перелік змін_утримання зелених насаджень на площі Калнишевського.doc
12 січня 2023 23:45
протокол 61 від 12.01.2023 та перелік змін_утримання зелених насаджень на площі Калнишевського.pdf
12 січня 2023 23:45
ЗМІНИ_Тендерна документація_по особливостям без аукціону_ утримання зел.насалдень площа Калнишевського_ на 17.01.2023.doc
12 січня 2023 23:45
ЗМІНИ_Тендерна документація_по особливостям без аукціону_ утримання зел.насалдень площа Калнишевського_ на 17.01.2023.pdf
08 січня 2023 23:23
Додаток 5.pdf
08 січня 2023 23:23
Тендерна документація_по особливостям без аукціону_ утримання зел.насалдень площа Калнишевського_ на 16.01.2023.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-04-24-000090 ● f16110f741ef4e54885651773afc645c
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 квітня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 квітня 2023 16:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
24.04.2023 № 18-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 24.04.2023 № 18-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-01-08-000288-a від 08.01.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-04-25 16:30:23

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (утримання зелених насаджень загального користування, які розташовано на території міста (утримання газонів в районі площі Калнишевського)) за ДК 021:2015 – 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-08-000288-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-04-26 17:51:24

відповідь надана у вкладені

відповідь надана у вкладені


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 04 травня 2023
Кінцевий строк оскарження: 10 травня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ВОЛОШКО НАТАЛІЯ ІГОРІВНА" 5 700 000,00
UAH з ПДВ
5 700 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 січня 2023 18:03
Електронний підпис
29 січня 2023 18:00
паспорт Волошко Н.І.pdf
29 січня 2023 18:00
Довідка.zip
26 січня 2023 18:41
Електронний підпис
26 січня 2023 16:09
паспорт Волошко Н.І.pdf
26 січня 2023 16:09
лист відгук.pdf
26 січня 2023 16:09
лист відгук.pdf
26 січня 2023 16:09
паспорт Волошко Н.І.pdf
20 січня 2023 21:08
Електронний підпис
20 січня 2023 21:04
Виписка Волошко Н.І_pdf
20 січня 2023 21:04
паспорт Волошко Н.І.pdf
20 січня 2023 21:04
Витяг 2 відсотка.pdf
20 січня 2023 21:04
ВОЛОШКО Н. АНАЛОГ ДОГ.pdf
20 січня 2023 21:04
Виписка Волошко Н.І_pdf
20 січня 2023 21:04
паспорт Волошко Н.І.pdf
20 січня 2023 21:04
Витяг 2 відсотка.pdf
20 січня 2023 21:04
ВОЛОШКО Н. АНАЛОГ ДОГ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВОЛОШКО НАТАЛІЯ ІГОРІВНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ВОЛОШКО НАТАЛІЯ ІГОРІВНА"
#3008502349
Переможець 5 700 000,00
UAH з ПДВ
26 січня 2023 23:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 січня 2023 23:35

Вимога про усунення невідповідностей

Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП "ВОЛОШКО НАТАЛІЯ ІГОРІВНА" (код 3008502349) (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (утримання зелених насаджень загального користування, які розташовано на території міста (утримання газонів в районі площі Калнишевського)) за ДК 021:2015 – 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-01-08-000288-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) без застосування частини шістнадцятої зазначеної статті та з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до статті 29 Закону, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Під час розгляду тендерної пропозиції виявлено ряд невідповідностей, а саме: 1. Учасником у складі тендерної пропозиції подано довідку №13 від 20 січня 2023 року в якій колонка 5, 6 заповнена не по формі вимог Додатку 4. 2. Учасником у складі пропозиції НЕ подано паспорт 6 сторінки паспорту. 3. Учасником у складі пропозиції подано довідку №2 від 20 січня 2023 року, а накази про призначення працівників або трудові книжки або трудові договори відсутні 4. У складі пропозиції відсутній підписаний та заповнений проєкт договору. 5. У складі пропозиції подано акт до аналогічного договору №1/25 від 03.03.2022р., але даний акт не містить дати та номеру та довідку № 24 від 20 січня 2023 року яка також не містить не містить дати та номеру акту. Також відсутній Відгук до аналогічного договору№1/25 від 03.03.2022р. Вимога про усунення невідповідностей (посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності): 1. Вимога в тендерній документації міститься в Додатку 4 тендерної документації та п.1 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження:….. заповненої комерційної пропозиції по формі Додатку №4 та документів (якщо такі вимагаються), надання яких передбачено даним Додатком до тендерної документації». 2. Вимога в тендерній документації міститься у п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Повноваження щодо підпису тендерної пропозиції керівником учасника підтверджується сканованим оригіналом 1-6 сторінки паспорту» 3. Вимога в тендерній документації міститься у Додатку 1 «На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за Формою6 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або трудові договори» 4. Вимога в тендерній документації міститься у п. 3 Розділу Результати тендеру та укладання договору про закупівлю «Проєкт договору про закупівлю викладений у Додатку № 5 до тендерної документації. Даний проєкт договору заповнюється, підписується учасником та подається у повному обсязі у складі тендерної пропозиції. Подання заповненого та підписаного учасником проекту договору є безумовною згодою зі всіма його умовами.» 5. Вимога в тендерній документації міститься у Додатку 1 «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)5 за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за Формою6 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати сканований оригінал аналогічного договору, сканований оригінал акту (ів) приймання виконаних робіт/надання послуг за договором (ами), що зазначений (і) у довідці (якщо актів виконаних робіт/надання послуг по даному договору більше одного, то додатково надається довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік актів виконаних робіт/надання послуг із зазначенням номеру та суми кожного акту), сканований оригінал позитивного листа - відгуку від контрагента за договором (ами), що зазначений (і) в довідці (оригінал позитивного листа-відгука повинен обов’язково містити дату і номеру договору (на який надано відгук), ціну (вартості) договору та інформацію про суму та належне виконання договору (ів), у тому числі стосовно якості та строків).» Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Надати оновлену довідку №13 від 20 січня 2023 року із заповненої по формі вимог Додатку 4 колонкою 5, 6. 2. Надати сканований оригінал 1-6 сторінки паспорту ВОЛОШКО НАТАЛІЇ ІГОРІВНИ. 3. Надати накази про призначення працівників або трудові книжки або трудові договори на працівників зазначених у довідці №2 від 20 січня 2023 року 4. Надати підписаний та заповнений проєкт договору. 5. Надати акт до аналогічного договору №1/25 від 03.03.2022р., який містить дату та номеру та оновлену довідку № 24 від 20 січня 2023 року яка також містить дату та номеру акту та відгук до аналогічного договору №1/25 від 03.03.2022р. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа КІРСІК Анна ______________

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2023 23:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВОЛОШКО НАТАЛІЯ ІГОРІВНА"
#3008502349
5 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 11:56
Електронний підпис укладений
15 вересня 2023 11:35
35-23 від 03.02.2023_д.у.2.PDF зміни до договору
15 вересня 2023 11:34
Електронний підпис укладений
15 вересня 2023 11:30
35-23 від 03.02.2023_д.у.1.PDF зміни до договору
15 вересня 2023 11:29
Електронний підпис укладений
08 лютого 2023 13:09
SCAN0302.PDF укладений
08 лютого 2023 13:07

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Викошування газонів тримером на рівнинах 432000 метри квадратні 4,02
UAH
Згрібання скошеної трави 432000 метри квадратні 0,43
UAH
Скарифікація газону (прочісування газону віяловими граблями) 13500 метри квадратні 11,49
UAH
Внесення мінеральних добрив у ґрунт 12.15 гектар 4 745,99
UAH
Підстригання живоплоту 648.25 метри квадратні 82,53
UAH
Догляд за звичайними газонами 13500 метри квадратні 251,16
UAH
Навантаження трави вручну 1.12 тонни 132,57
UAH
Перевезення трави до 10 км 1.12 тонни 133,07
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ураховуючи лист ФОП ВОЛОШКО НАТАЛІЯ ІГОРІВНА №347 від 10 серпня 2023 року, ґрунтуючись на нормах Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану» (в частині оподаткування) та керуючись підпунктом 6 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), домовились: 1. Внести зміни до Договору № 35-23 від 03.02.2023 року (далі – Договір) та додатків до нього, що містять інформацію про ціну відповідно до підпункту 6 пункту 19 Особливостей та пункту 6.5. Розділу VI. «Права та обов'язки сторін» Договору, шляхом зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування. 2. Викласти у новій редакції: - пункт 3.3 та пункт 3.3.1. Розділу ІІІ. «Ціна договору» Договору, а саме: «3.3. Загальна сума Договору становить – 5 775 963 грн. 00 коп. (п’ять мільйонів сімсот сімдесят п’ять тисяч дев’ятсот шістдесят три гривні 00 коп.) без ПДВ, з них: • 3 294 614 грн. 00 коп. (три мільйона двісті дев’яносто чотири тисячі шістсот чотирнадцять гривень 00 коп.) (без ПДВ) – єдиний податок 2%. • 2 481 349 грн. 00 коп. (два мільйона чотириста вісімдесят одна тисяча триста сорок дев’ять гривень 00 коп.), (без ПДВ) – єдиний податок 5%. 3.3.1. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 4 393 643 грн. 00 коп. (чотири мільйона триста дев’яносто три тисячі шістсот сорок три гривні 00 коп.) без ПДВ, з них: • 3 294 614 грн. 00 коп. (три мільйона двісті дев’яносто чотири тисячі шістсот чотирнадцять гривень 00 коп.) (без ПДВ) – єдиний податок 2%. • 1 099 029 грн. 00 коп. (один мільйон дев’яносто дев’ять тисяч двадцять дев’ять гривень 00 коп.), (без ПДВ) – єдиний податок 5%.» - пункт 1 та пункт 2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» до Договору, а саме: «1. Загальна сума Договору становить – 5 775 963 грн. 00 коп. (п’ять мільйонів сімсот сімдесят п’ять тисяч дев’ятсот шістдесят три гривні 00 коп.) без ПДВ, з них: • 3 294 614 грн. 00 коп. (три мільйона двісті дев’яносто чотири тисячі шістсот чотирнадцять гривень 00 коп.) (без ПДВ) – єдиний податок 2%. • 2 481 349 грн. 00 коп. (два мільйона чотириста вісімдесят одна тисяча триста сорок дев’ять гривень 00 коп.), (без ПДВ) – єдиний податок 5%. 2. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 4 393 643 грн. 00 коп. (чотири мільйона триста дев’яносто три тисячі шістсот сорок три гривні 00 коп.) без ПДВ, з них: • 3 294 614 грн. 00 коп. (три мільйона двісті дев’яносто чотири тисячі шістсот чотирнадцять гривень 00 коп.) (без ПДВ) – єдиний податок 2%. • 1 099 029 грн. 00 коп. (один мільйон дев’яносто дев’ять тисяч двадцять дев’ять гривень 00 коп.), (без ПДВ) – єдиний податок 5%.» - Додаток № 3 «Договірна ціна та кошторис» до Договору, що додається.
Номер договору про закупівлю: 35-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись підпунктом 5 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та пунктом 11.1 Розділу XІ. «Інші умови» Договору № 35-23 від 03.02.2023 року, домовились: 1. Внести зміни до Договору № 35-23 від 03.02.2023 року (далі – Договір) та додатків до нього, що містять інформацію про ціну відповідно до підпункту 5 пункту 19 Особливостей та пункту 6.5. Розділу VI. «Права та обов'язки сторін» Договору, а саме погодити зменшення ціни в договорі в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг). 2. Викласти у новій редакції: - пункт 3.3 та пункт 3.3.1. Розділу ІІІ. «Ціна договору» Договору, а саме: «3.3. Загальна сума Договору становить – 5 700 000 грн. 00 коп. (п’ять мільйонів сімсот тисяч гривень 00 коп.) без ПДВ, з них: • 3 294 614 грн. 00 коп. (три мільйона двісті дев’яносто чотири тисячі шістсот чотирнадцять гривень 00 коп.) (без ПДВ) – єдиний податок 2%. • 2 405 386 грн. 00 коп. (два мільйона чотириста п’ять тисяч триста вісімдесят шість гривень 00 коп.), (без ПДВ) – єдиний податок 5%. 3.3.1. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 4 360 000 грн. 00 коп. (чотири мільйона триста шістдесят тисяч гривень 00 коп.) без ПДВ, з них: • 3 294 614 грн. 00 коп. (три мільйона двісті дев’яносто чотири тисячі шістсот чотирнадцять гривень 00 коп.) (без ПДВ) – єдиний податок 2%. • 1 065 386 грн. 00 коп. (один мільйон шістдесят п’ять тисяч триста вісімдесят шість гривень 00 коп.), (без ПДВ) – єдиний податок 5%.» - пункт 1 та пункт 2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» до Договору, а саме: «1. Загальна сума Договору становить – 5 700 000 грн. 00 коп. (п’ять мільйонів сімсот тисяч гривень 00 коп.) без ПДВ, з них: • 3 294 614 грн. 00 коп. (три мільйона двісті дев’яносто чотири тисячі шістсот чотирнадцять гривень 00 коп.) (без ПДВ) – єдиний податок 2%. • 2 405 386 грн. 00 коп. (два мільйона чотириста п’ять тисяч триста вісімдесят шість гривень 00 коп.), (без ПДВ) – єдиний податок 5%. 2. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 4 360 000 грн. 00 коп. (чотири мільйона триста шістдесят тисяч гривень 00 коп.) без ПДВ, з них: • 3 294 614 грн. 00 коп. (три мільйона двісті дев’яносто чотири тисячі шістсот чотирнадцять гривень 00 коп.) (без ПДВ) – єдиний податок 2%. • 1 065 386 грн. 00 коп. (один мільйон шістдесят п’ять тисяч триста вісімдесят шість гривень 00 коп.), (без ПДВ) – єдиний податок 5%.» - Додаток № 3 «Договірна ціна та кошторис» до Договору, що додається.
Номер договору про закупівлю: 35-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Викошування газонів тримером на рівнинах 432000 4,02
UAH
Згрібання скошеної трави 432000 0,43
UAH
Скарифікація газону (прочісування газону віяловими граблями) 13500 11,49
UAH
Внесення мінеральних добрив у ґрунт 12.15 4 745,99
UAH
Підстригання живоплоту 648.25 82,53
UAH
Догляд за звичайними газонами 13500 251,16
UAH
Навантаження трави вручну 1.12 132,57
UAH
Перевезення трави до 10 км 1.12 133,07
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 4 360 000,00
UAH