Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44039000 |
Місцезнаходження: | 08132, Україна , Київська обл., Вишневе, Вулиця Святошинська, будинок 29 |
Контактна особа: |
Медведева Валентина 380964286181 med_ya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2024 12:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 серпня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2024 15:24 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2024 15:24 |
Очікувана вартість: | 2 964 605,94 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 823,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 3.1. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, та постанови Правління Національного банку України зі змінами від 25.01.2018 року №5), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.4.2. пункту 3.4. цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Перерахування коштів здійснюється на рахунок Управління UA958201720344201016400015739, ЄДРПОУ 44039000 3.2. Електронна банківська гарантія та усі документи банківської гарантії, видані банком-гарантом та передбачені в тендерної документації мають містити кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaAA"; у випадку відсутності рейтингу за національною школою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. 3.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 10 500, 00 грн. (десять тисяч п’ятсот гривень, 00 копійок). 3.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 3.5. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. 3.6. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. - довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії. 3.7. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 3.8. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону та Постанови КМУ №1178. Згідно п. 3 Особливостей: Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих особливостей. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною’ та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обовязкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Такі додаткові обовязкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Поточні розрахунки з оплати наданих Робіт виконуються згідно положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» протягом двадцяти банківських днів з дати підписання Акту приймання-передачі виконаних робіт зі здійснення технічного нагляду (Робіт) за відповідний період (за формою у Додатку 3 до Договору) і рахунку на оплату та після візування Виконавцем актів виконаних Підрядником робіт за формою КБ-2в. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2024 15:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 серпня 2024 12:17 |
KVO5B_06 технагляд ЗОШ 2 нова редакція.docx |
09 серпня 2024 15:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
09 серпня 2024 12:17 |
KVO5B_06 технагляд ЗОШ 2 нова редакція.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-13-000006 ● 657c938c3bd24a868fa67bf80a63acd0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2024 16:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.11.2024 № 61-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8. UA-2024-08-09-004417-a 09.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-20 11:14:32
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд) за об’єктом KVO5B_06_TS «Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області» (Коригування)», очікуваною вартістю 2 964 605,94 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-09-004417-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, у тому числі надати підтверджуючі документи?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті від 12.09.2024 № 2, укладеного Замовником з Товариством з обмеженою відповідальністю «Будівництво та меблі» (далі – ТОВ «Будівництво та меблі»), з наданням підтверджуючих документів.
3. Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником передбачено, що якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Проте, у тендерній пропозиції ТОВ «Будівництво та меблі» в електронній системі закупівель завантажено документи без накладання КЕП/УЕП на кожен електронний документ.
Слід зазначити, що учасником завантажено наступні однакові документи «Підписании_ 3.1 Згода з проектом договору.docx.pdf» та «3.1 Згода з проектом договору.pdf», «Підписании_ 3.1 Лист гарантія захист довкілля.docx.pdf» та «3.1 Лист гарантія захист довкілля.pdf» та «Підписании_ 3.1 погодження з технічними характеристиками.docx.pdf» та «3.1 погодження з технічними характеристиками.pdf», «Підписании_ 3.2 Розрахунок відповідно до Настанови.docx.pdf» та «3.2 Розрахунок відповідно до Настанови.pdf», «Підписании_ 4 Цінова пропозиція.docx.pdf» та «4 Цінова пропозиція.pdf», «Підписании_ додаток 2 проект договору.docx.pdf» та «додаток 2 проект договору.pdf» тощо, при цьому на документи не накладено електронний підпис саме в системі Prozorro.
Враховуючи вищезазначене, просимо повідомити у зв’язку з чим Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не надано вимогу про виправлення вищезазначених невідповідностей до ТОВ «Будівництво та меблі».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-22 08:58:16
пояснення на запит
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд) за об’єктом KVO5B_06_TS «Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області» (Коригування)», очікуваною вартістю 2 964 605,94 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-09-004417-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ надає інформацію, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, у тому числі надати підтверджуючі документи? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь: Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» надаємо Зведений Кошторисний розрахунок, на підставі якого нами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідно до Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Водночас Міністерство розвитку громад та територій України наказом від 01.11.2021 № 281 (далі – наказ № 281) затвердило кошторисні норми в Україні у будівництві, а саме Настанову з визначення вартості будівництва та Настанову з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво. Пунктом 1.1 Настанови з визначення вартості будівництва встановлено, що ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). ( документи додаємо)
Надаємо посилання на сайт, щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://vyshn-osvita.gov.ua/docs/8453/.
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті від 12.09.2024 № 2, укладеного Замовником з Товариством з обмеженою відповідальністю «Будівництво та меблі» (далі – ТОВ «Будівництво та меблі»), з наданням підтверджуючих документів.
Відповідь: Відповідно до п. 7.1 до договору від 12.09.2024 № 2 договір діє до 1 липня 2025 року, тому на час перевірки Договір діє та не завершений, оплата за договором не проводилась.
3. Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником передбачено, що якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Проте, у тендерній пропозиції ТОВ «Будівництво та меблі» в електронній системі закупівель завантажено документи без накладання КЕП/УЕП на кожен електронний документ. Слід зазначити, що учасником завантажено наступні однакові документи «Підписании_ 3.1 Згода з проектом договору.docx.pdf» та «3.1 Згода з проектом договору.pdf», «Підписании_ 3.1 Лист гарантія захист довкілля.docx.pdf» та «3.1 Лист гарантія захист довкілля.pdf» та «Підписании_ 3.1 погодження з технічними характеристиками.docx.pdf» та «3.1 погодження з технічними характеристиками.pdf», «Підписании_ 3.2 Розрахунок відповідно до Настанови.docx.pdf» та «3.2 Розрахунок відповідно до Настанови.pdf», «Підписании_ 4 Цінова пропозиція.docx.pdf» та «4 Цінова пропозиція.pdf», «Підписании_ додаток 2 проект договору.docx.pdf» та «додаток 2 проект договору.pdf» тощо, при цьому на документи не накладено електронний підпис саме в системі Prozorro. Враховуючи вищезазначене, просимо повідомити у зв’язку з чим Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не надано вимогу про виправлення вищезазначених невідповідностей до ТОВ «Будівництво та меблі».
Відповідь: Відповідно Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пп. 8 п.1 ч. 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Винятки:
1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП.
Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Тому Учасником виконані вимоги Тендерної документації встановлені Замовником.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-22 12:11:07
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд) за об’єктом KVO5B_06_TS «Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області» (Коригування)», очікуваною вартістю 2 964 605,94 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-09-004417-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. З яких причин Замовником в електронній системі закупівель під час оприлюднення протоколу відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку» оприлюднено протокол від 31.08.2024 № 46 про відхилення тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ «ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ»?
2. Просимо надати протокол відхилення саме Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку».
3. Які зміни внесено до тендерної документації, оприлюдненої в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro 09.08.2024 о 12:17 год., у порівнянні з версією тендерної документації, оприлюдненої 09.08.2024 о 11:55 год.?
4. З яких причин при внесенні змін до тендерної документації, в окремому документі не оприлюднено перелік змін до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-22 13:56:31
пояснення на запит
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд) за об’єктом KVO5B_06_TS «Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області» (Коригування)», очікуваною вартістю 2 964 605,94 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-09-004417-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ надає інформацію, а саме:
1. З яких причин Замовником в електронній системі закупівель під час оприлюднення протоколу відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку» оприлюднено протокол від 31.08.2024 № 46 про відхилення тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ «ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ»?
Відповідь: У наслідок технічної помилки.
2. Просимо надати протокол відхилення саме Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку».
Відповідь: Протокол відхилення саме Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку» для ознайомлення в наслідок технічної помилки був опублікований за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-09-006096-a ( документ додається).
3. Які зміни внесено до тендерної документації, оприлюдненої в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro 09.08.2024 о 12:17 год., у порівнянні з версією тендерної документації, оприлюдненої 09.08.2024 о 11:55 год.?
Відповідь: Тендерна документація затверджена Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України, внесення змін до якої заборонено, оприлюднено двічі в наслідок збою в роботи комп’ютера через систему інтернет.
4. З яких причин при внесенні змін до тендерної документації, в окремому документі не оприлюднено перелік змін до тендерної документації?
Відповідь: З причини відсутності внесення змін.
Надання інформації про усунення порушення замовником
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, 44039000, Україна, Вишневе, Вулиця Святошинська, будинок 29 даним листом повідомляє Вас що, на виконання Висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 27.11.2024року «Про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-08-09-004417-a нашим підприємством вжиті заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме , встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 46 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу першого та абзацу десятого пункту 28 Особливостей та статті 5 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Будівництво та меблі» з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей., зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи та направленням на навчання з підвищення кваліфікації за темою « Публічні закупівлі в період воєнного часу» уповноважену особу Валентину МЕДВЕДЕВУ.
2024-12-02 16:46:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог статті 5 Закону, абзацу першого та абзацу десятого пункту 28, абзацу першого пункту 43 та абзацу першого пункту 46 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2024 15:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ" |
2 045 000,00
UAH з ПДВ
|
1 309 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку" |
2 200 080,00
UAH з ПДВ
|
1 310 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Будівництво та меблі |
2 229 112,98
UAH з ПДВ
|
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ" #44375238 |
Відхилено |
1 309 990,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2024 13:26
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 28 серпня 2024 00:00
|
ТОВ "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку" #35829997 |
Відхилено |
1 310 000,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2024 08:09
|
|
ТОВ Будівництво та меблі #38389007 |
Переможець |
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2024 08:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2024 10:20
|
договір ТН ЗОШ 2.pdf | укладений |
17 вересня 2024 10:18
|