Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт корпусу приймального відділення КУ «Міська клінічна лікарня №11» за адресою: м. Одеса, вул. Воробйова, 5»
Очікувана вартість
63 631 900,00 UAH
UA-2020-02-24-002220-a 0202721431504b288f252c266b3536b5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буц Ольга Леонідівна

380487407282 zakupki.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056902
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А
Контактна особа: Буц Ольга Леонідівна
380487407282
zakupki.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 18:22
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2020 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2020 17:30
Початок аукціону: 12 березня 2020 14:59
Очікувана вартість: 63 631 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 318 159,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт корпусу приймального відділення КУ «Міська клінічна лікарня №11» за адресою: м. Одеса, вул. Воробйова, 5» (Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Воробйова, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2020 19:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 19:06
14Т ТД )))).docx
24 лютого 2020 18:55
Воробйова, 5 серт, обл -.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-20-000078 ● d34a7188154343c5affd0786a0b7a7bb
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 січня 2021 17:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.01.2021 № 18

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 20.01.2021 № 18



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-02-24-002220-a 24.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-26 16:55:26

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту корпусу приймального відділення КУ «Міська клінічна лікарня №11» за адресою: м. Одеса, вул. Воробйова, 5 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-24-002220-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-29 14:09:11

Пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту корпусу приймального відділення КУ «Міська клінічна лікарня №11» за адресою: м. Одеса, вул. Воробйова, 5, надаємо наступну інформацію.
Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 04.04.2012 №157 «Про призначення управління капітального будівництва Одеської міської ради єдиним замовником на проектування, будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів комунальної власності нежитлового фонду та інженерних мереж м. Одеси (тепло-, водо-, газо-, електропостачання, госпфекальної і зливної каналізації та споруд, розташованих на них). Також Рішення Одеської міської ради від 11.12.2019 року № 5453-VІI «Про бюджет міста Одеси на 2020 рік» (зі змінами), управлінню капітального будівництва Одеської міської ради на об’єкт: «Капітальний ремонт корпусу приймального відділення КУ «Міська клінічна лікарня №11» за адресою: м. Одеса, вул. Воробйова, 5», виділено кошти з бюджету м. Одеси, рішення знаходиться у вільному доступі на сайті м. Одеси (https://omr.gov.ua/). Після розроблення проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт корпусу приймального відділення КУ «Міська клінічна лікарня №11» за адресою: м. Одеса, вул. Воробйова, 5» та отримання позитивного експертного звіту, Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради проведено відкриті торги.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, замовником розміщено на підставі дефектного акту по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт корпусу приймального відділення КУ «Міська клінічна лікарня №11» за адресою: м. Одеса, вул. Воробйова, 5», очікувану вартість визначено на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт корпусу приймального відділення КУ «Міська клінічна лікарня №11» за адресою: м. Одеса, вул. Воробйова, 5».
Управління капітального будівництва Одеської міської ради надає документи на підставі яких проведено відкриті торги:
1. Експертний звіт щодо розгляду проектної документації, виданий Одеською філією державного підприємства «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувалький інститут «НДІпроектреконструкція» в м. Одеса від 03.10.2019 року № ЕК – 2368/09-19.
2. Дефектний акт.
3. Зведений кошторисний розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт корпусу приймального відділення КУ «Міська клінічна лікарня №11» за адресою: м. Одеса, вул. Воробйова, 5».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 18 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2020 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛК ЕНЕРГОМИР" 50 905 000,00
UAH з ПДВ
50 905 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦМОНТАЖ БАО" 55 996 236,07
UAH з ПДВ
55 996 236,07
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГІДРОБУД УКРАЇНА 63 631 900,00
UAH з ПДВ
62 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 14:57
Протокол до Статуту 1 2019.pdf
06 березня 2020 14:57
отчет 1ДФ 3кв.2019.pdf
06 березня 2020 14:57
Опис.pdf
06 березня 2020 14:57
Ліцензія та дозволи.pdf
06 березня 2020 14:57
Лист Гарантія.pdf
06 березня 2020 14:57
Лист гарантія 1.pdf
06 березня 2020 14:57
Кремінський Д Паспорт (1).pdf
06 березня 2020 14:57
Кремінський Д ІПН.pdf
06 березня 2020 14:57
КП.pdf
06 березня 2020 14:57
Довідка з ЄРП.pdf
06 березня 2020 14:57
Гарантия.zip
06 березня 2020 14:57
Гарант.лист.pdf
06 березня 2020 14:57
Статут.pdf
06 березня 2020 14:57
Стат справка.pdf
06 березня 2020 14:57
Витяг ПДВ.pdf
06 березня 2020 14:57
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
06 березня 2020 14:56
2 УКБ договір Вікторія.pdf
06 березня 2020 14:56
2 дог. Инфокс.pdf
06 березня 2020 14:56
2 Довідка з аналог.робіт.pdf

Публічні документи

18 березня 2020 11:47
Пропозиція ДЦ.pdf
18 березня 2020 11:47
Довідка ГУ ДПС.pdf
18 березня 2020 11:47
Довідка МВС.pdf
11 березня 2020 11:03
Календ графік.pdf
11 березня 2020 11:03
ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
11 березня 2020 11:03
ЛИСТ-ЗГОДА ,.pdf
11 березня 2020 11:03
Ліцензія Субпідрядника.pdf
11 березня 2020 11:03
Дозвіл Субпідрядника.pdf
11 березня 2020 11:03
техн специфікація.pdf
11 березня 2020 11:03
Довідка захист довкілля.pdf
11 березня 2020 11:03
Статут.pdf
11 березня 2020 11:03
Паспорт Кононова Є.О..pdf
11 березня 2020 11:03
Опис.pdf
11 березня 2020 11:03
Наказ+протокол.pdf
11 березня 2020 11:03
Витяг Платника ПДВ.pdf
11 березня 2020 11:03
Довідка ст 17.pdf
11 березня 2020 11:03
Договір 26 кап ремонт.pdf
11 березня 2020 11:03
Довідка досвід.pdf
11 березня 2020 11:03
Мягченко Валерій Дмитр.pdf
11 березня 2020 11:03
Мацан Ігор Анатол.pdf
11 березня 2020 11:03
Лозовенко Євген Анатол.pdf
11 березня 2020 11:03
Штатний розклад.pdf
11 березня 2020 11:03
Довідка працівники.pdf
11 березня 2020 11:03
Довідка МТБ.pdf
11 березня 2020 11:03
Пропозиція,.pdf

Публічні документи

11 березня 2020 17:18
строк виконання робіт.PDF
11 березня 2020 17:18
СТАТУТ.PDF
11 березня 2020 17:18
Дозвіл Держпраці.PDF
11 березня 2020 17:18
довідка до ст.17.PDF
11 березня 2020 17:18
Відомості про учасника.PDF
11 березня 2020 17:18
довідка про тех.базу.PDF
11 березня 2020 17:18
Витяг з ЄДР.pdf
11 березня 2020 17:18
Довідка працівники.pdf
11 березня 2020 17:18
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛК ЕНЕРГОМИР"

ТОВ "СПЕЦМОНТАЖ БАО"

ТОВ ГІДРОБУД УКРАЇНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛК ЕНЕРГОМИР"
#34321228
Відхилено 50 905 000,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 15:50
ТОВ "СПЕЦМОНТАЖ БАО"
#42951064
Переможець 55 996 236,07
UAH з ПДВ
17 березня 2020 15:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2020 15:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦМОНТАЖ БАО"
#42951064
55 996 236,07
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2021 09:37
дод. угода 9.pdf укладений
04 лютого 2021 09:29
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 11:00
дод. угода 8.pdf зміни до договору
29 січня 2021 10:56
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 17:59
доп. угода 6.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 17:58
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 15:45
договір 15-20П.pdf укладений
31 березня 2020 15:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 15-20/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 15-20/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 55 830 300,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 305 050,00 UAH)