Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056902 |
Місцезнаходження: | 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А |
Контактна особа: |
Буц Ольга Леонідівна 380487407282 zakupki.uks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2020 18:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2020 17:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2020 17:30 |
Початок аукціону: | 12 березня 2020 14:59 |
Очікувана вартість: | 63 631 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 318 159,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 300000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2020 19:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2020 19:06 |
14Т ТД )))).docx | |
24 лютого 2020 18:55 |
Воробйова, 5 серт, обл -.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-20-000078 ● d34a7188154343c5affd0786a0b7a7bb
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2021 17:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.01.2021 № 18
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 20.01.2021 № 18
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-02-24-002220-a 24.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-26 16:55:26
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту корпусу приймального відділення КУ «Міська клінічна лікарня №11» за адресою: м. Одеса, вул. Воробйова, 5 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-24-002220-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-29 14:09:11
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту корпусу приймального відділення КУ «Міська клінічна лікарня №11» за адресою: м. Одеса, вул. Воробйова, 5, надаємо наступну інформацію.
Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 04.04.2012 №157 «Про призначення управління капітального будівництва Одеської міської ради єдиним замовником на проектування, будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів комунальної власності нежитлового фонду та інженерних мереж м. Одеси (тепло-, водо-, газо-, електропостачання, госпфекальної і зливної каналізації та споруд, розташованих на них). Також Рішення Одеської міської ради від 11.12.2019 року № 5453-VІI «Про бюджет міста Одеси на 2020 рік» (зі змінами), управлінню капітального будівництва Одеської міської ради на об’єкт: «Капітальний ремонт корпусу приймального відділення КУ «Міська клінічна лікарня №11» за адресою: м. Одеса, вул. Воробйова, 5», виділено кошти з бюджету м. Одеси, рішення знаходиться у вільному доступі на сайті м. Одеси (https://omr.gov.ua/). Після розроблення проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт корпусу приймального відділення КУ «Міська клінічна лікарня №11» за адресою: м. Одеса, вул. Воробйова, 5» та отримання позитивного експертного звіту, Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради проведено відкриті торги.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, замовником розміщено на підставі дефектного акту по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт корпусу приймального відділення КУ «Міська клінічна лікарня №11» за адресою: м. Одеса, вул. Воробйова, 5», очікувану вартість визначено на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт корпусу приймального відділення КУ «Міська клінічна лікарня №11» за адресою: м. Одеса, вул. Воробйова, 5».
Управління капітального будівництва Одеської міської ради надає документи на підставі яких проведено відкриті торги:
1. Експертний звіт щодо розгляду проектної документації, виданий Одеською філією державного підприємства «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувалький інститут «НДІпроектреконструкція» в м. Одеса від 03.10.2019 року № ЕК – 2368/09-19.
2. Дефектний акт.
3. Зведений кошторисний розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт корпусу приймального відділення КУ «Міська клінічна лікарня №11» за адресою: м. Одеса, вул. Воробйова, 5».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 лютого 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2020 15:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛК ЕНЕРГОМИР" |
50 905 000,00
UAH з ПДВ
|
50 905 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПЕЦМОНТАЖ БАО" |
55 996 236,07
UAH з ПДВ
|
55 996 236,07
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ГІДРОБУД УКРАЇНА |
63 631 900,00
UAH з ПДВ
|
62 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛК ЕНЕРГОМИР" #34321228 |
Відхилено |
50 905 000,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 15:50
|
ТОВ "СПЕЦМОНТАЖ БАО" #42951064 |
Переможець |
55 996 236,07
UAH з ПДВ
|
17 березня 2020 15:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2021 09:37
|
дод. угода 9.pdf | укладений |
04 лютого 2021 09:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 січня 2021 11:00
|
дод. угода 8.pdf | зміни до договору |
29 січня 2021 10:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 17:59
|
доп. угода 6.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 17:58
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2020 15:45
|
договір 15-20П.pdf | укладений |
31 березня 2020 15:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 15-20/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 15-20/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |