Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з проведення незалежних фінансових розслідувань, антикорупційних розслідувань (форензік) з метою виявлення та знешкодження неправомірних дій, у тому числі і запобігання економічному шахрайству
Services for independent financial investigations, anti-corruption investigations (Forensic) in order to identify and mitigate cases of misconduct including prevention of economic fraud
Services for independent financial investigations, anti-corruption investigations (Forensic) in order to identify and mitigate cases of misconduct including prevention of economic fraud
Очікувана вартість
65 000 000,00 UAH
UA-2019-10-22-001080-b ● 01fadd2c6a4840c88adfcf87cbd477ed
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” |
Код ЄДРПОУ: | 20077720 |
Вебсайт: | http://www.naftogaz.com |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська область обл., м. Київ , вул. Б.Хмельницького, 6 |
Контактна особа: |
Валерія Соловйова +380445863809 vsolovyova@naftogaz.com |
Додаткові контактні особи: |
Климчук Ольга Володимирівна +38044 586 36 14 vsolovyova@naftogaz.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | JOINT STOCK COMPANY “NATIONAL JOINT STOCK COMPANY “NAFTOGAZ OF UKRAINE” |
National ID: | 20077720 |
Contact point: |
Valeriia Soloviova +380445863809 vsolovyova@naftogaz.com |
Additional contacts: |
Климчук Ольга Володимирівна +38044 586 36 14 vsolovyova@naftogaz.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2019 11:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2019 11:29 |
Очікувана вартість: | 65 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 650 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 650000 UAH |
Publication date: | 22 жовтня 2019 11:13 |
Enquiries until: | 17 листопада 2019 15:00 |
Complaints submission until: | до 23 листопада 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 листопада 2019 15:00 |
Information
Estimated total value: | 65 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 650 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79720000-7: Послуги з проведення розслідувань
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5500 година
Послуги з проведення незалежних фінансових розслідувань, антикорупційних розслідувань (форензік) з метою виявлення та знешкодження неправомірних дій, у тому числі і запобігання економічному шахрайству
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79720000-7 — Послуги з проведення розслідувань
Services for independent financial investigations, anti-corruption investigations (Forensic) in order to identify and mitigate cases of misconduct including prevention of economic fraud
CPV: 79720000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Протягом 30 (тридцяти) банківських днів після затвердження Замовником Звіту і підписання Акта здавання-приймання наданих послуг. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2019 11:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2019 11:29 |
Додатки 4-7 до ТД_Forensic_нова редакція (20.11.2019).docx | |
20 листопада 2019 11:29 |
Перелік змін до ТД_Forensic (20.11.2019).docx | |
20 листопада 2019 11:29 |
ТД_Forensic_нова редакція (20.11.2019).pdf | |
22 жовтня 2019 11:13 |
Додаток 9.xls | |
22 жовтня 2019 11:13 |
Додатки 8.1-8.2.xlsx |
20 листопада 2019 11:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 листопада 2019 11:29 |
Додатки 4-7 до ТД_Forensic_нова редакція (20.11.2019).docx
|
|||
20 листопада 2019 11:29 |
Перелік змін до ТД_Forensic (20.11.2019).docx
|
|||
20 листопада 2019 11:29 |
ТД_Forensic_нова редакція (20.11.2019).pdf
|
|||
22 жовтня 2019 11:13 |
Додаток 9.xls
|
|||
22 жовтня 2019 11:13 |
Додатки 8.1-8.2.xlsx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Перелік запитань для роз'яснення положень Договору про закупівлю послуг
Дата подання: 08 листопада 2019 17:15
Дата відповіді: 13 листопада 2019 17:36
Вітаємо,
Просимо надати роз'яснення щодо деяких положень Договору про закупівлю послуг, зокрема:
1. Чи є приводом для використання Замовником банківської гарантії Виконавця відмова від укладання Договору Виконавцем у зв’язку з виявленням конфлікту інтересів на підставі отриманого переліку юридичних чи фізичних осіб? (до Положення 1.6. Договору про закупівлю послуг)
2. Просимо надати перелік юридичних чи фізичних осіб, які потенційно будуть предметом аналізу, до кінцевого терміну подання тендерних пропозицій, з метою більш детального вивчення питання щодо потенційної наявності конфлікту інтересів?
3. Чи передбачається погодження з Виконавцем потенційного переліку / обсягу послуг та кількості робочих годин по кожній заявці окремо перед початком роботи по ній? (до Положення 2.3. Договору про закупівлю послуг)
4. Яким чином передбачається проведення компенсації понесених витрат Виконавцем стосовно заявок, виконання яких узгоджено, але не завершено на момент дострокового розірвання Договору? (до Положення 6.2.1. Договору про закупівлю послуг)
5. Яким чином передбачається звірка взаєморозрахунків стосовно послуг, що знаходяться в процесі надання Виконавцем? (до Положення 6.2.1. Договору про закупівлю послуг)
6. З якою метою в пункті визначено, що на Виконавця накладається зобов’язання вести листування з установами, органами влади (управління), організаціями, тощо та готувати проекти відповідних документів, які необхідні для надання послуг? (до Положення 6.3.4. Договору про закупівлю послуг)
7. У випадку, якщо Виконавець є мережею міжнародних компаній і частина операційних потужностей знаходиться поза межами України (наприклад, сервери та частина обов’язкових внутрішніх ризик-процедур), чи не буде це заперечувати умови конфіденційності, прописані Договором? (до Положення 11.1. Договору про закупівлю послуг)
8. Яким чином у Договорі передбачається врегулювання процесів використання та обробки персональних даних, переданих Замовником Виконавцю в ході виконання сторонами Договору, з метою дотримання вимог законодавства України? (до Положення 11.1. Договору про закупівлю послуг)
9. Чи є можливим укладення окремого договору, який буде регулювати виключно обробку персональних даних, отриманих в ході виконання сторонами Договору про закупівлю послуг, з метою дотримання вимог законодавства України? (до Положення 11.1. Договору про закупівлю послуг)
Завчасно дякуємо за роз'яснення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо питання 1. Виходячи з пункту 8 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), гарантія є видом забезпечення тендерної пропозиції, яке надається учасником на забезпечення виконання зобов'язань перед замовником, що виникли у нього у зв'язку з поданням тендерної пропозиції (якщо замовник вимагає його надати).
Відповідно до статті 24 Закону, та зокрема чстини третьої цієї статті, в тендерній документації містяться застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Однією з підстав неповернення учаснику забезпечення, тобто гарантії, є непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю. Закон не передбачає виключення для непідписання (відмови від укладання) договору про закупівлю з окремих підстав.
Враховуючи таке, на момент подання тендерної пропозиції учасник повинен усвідомлювати необхідність підтвердити відсутність конфлікту інтересів на дату укладення договору про закупівлю.
Щодо питання 2. Перелік підприємств Групи додається: НАК "Нафтогаз України", ДП "Науканафтогаз", ДП "ВУГЛЕСИНТЕЗГАЗ УКРАЇНИ", ДП "УКРАВТОГАЗ", ДП "ЗАКОРДОННАФТОГАЗ", ДП "Нафтогаз-Енергосервіс", ДК "Газ України", ДП "Нафтогазбезпека", ДП "Будівельник", АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ", АТ "УКРТРАНСГАЗ", ПАТ "Укрнафта", АТ "Укрспецтрансгаз", АТ "Укртатнафта", АТ "Укртранснафта", Акціонерне товариство "Державне акціонерне товариство "Чорноморнафтогаз", Компанія "Naftogaz Trading Europe SA", ТОВ "ЛІКВО", ВАТ "Кіровоградгаз", ТОВ "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України", ТОВ "Газопостачальна компанія "Нафтогаз Тепло", ТОВ "Газопостачальна компанія "Нафтогаз Трейдинг", ТОВ "Оператор газотранспортної системи України".
Щодо питання 3. Відповідно до п. 5.3. «Виконавець надає Послуги за цим Договором на підставі та відповідно до письмових Заявок Замовника (в яких визначаються завдання та вимоги до Послуг) після письмового погодження Сторонами максимальної суми вартості (бюджет) Послуг за Заявкою та граничних строків їх надання.».
Щодо питання 4. У випадку дострокового розірвання договору про закупівлю Виконавець складає Звіт за результатами фактично наданих послуг. Розрахунки з Виконавцем здійснюються в порядку, передбаченому розділом IV договору, а саме - шляхом оплати Замовником рахунку-фактури (інвойса) Виконавця після затвердження Замовником Звіту і підписання сторонами Акта здавання-приймання наданих послуг.
Щодо питання 5. Звірка взаємних розрахунків здійснюється на підставі первинних бухгалтерських документів, що стосуються виконання договору про закупівлю послуг, та оформлюється відповідним актом.
Щодо питання 6. Може виникнути така необхідність для забезпечення належного надання послуг.
Щодо питання 7. Пункт 11.1 договору про закупівлю послуг (далі також - Договір) передбачає, що «інформація, яку Сторони надають одна одній, не може передаватись афілійованим особам, партнерам або третім особам або використовуватись будь-яким іншим способом за участю афілійованих осіб, партнерів або третіх осіб без письмової згоди обох Сторін, крім випадків, визначених чинним законодавством України».
Крім того, відповідно до пункту 11.3 Договору Сторони забезпечують дотримання положення про конфіденційність цього Договору своїми співробітниками, афілійованими особами, партнерами, третіми особами (у випадку їх залучення за письмовою згодою Замовника). Сторони зобов’язуються не виконувати будь-які з наступних дій без чіткої письмової згоди іншої Сторони: розкривати інформацію повністю або частково; та надавати письмові або усні коментарі щодо Послуг та/або цього Договору.
Виходячи з такого, Виконавець повинен отримати письмову згоду Замовника на розкриття конфіденційної інформації іншим ніж він особам (афілійованим особам, партнерам або третім особам) «мережі міжнародних компаній», у тому числі з метою використання «частини операційних потужностей, що знаходиться поза межами України» та виконання «обов’язкових внутрішніх ризик-процедур», та забезпечити дотримання положень про конфіденційність відповідно до пункту 11.3 Договору.
Щодо питання 8-9. Переможцю процедури закупівлі буде запропоновано укласти угоду про про захист конфіденційної інформації, до якої будуть включені положення щодо врегулювання відносин, пов'язаних із персональними даними, що виникають/можуть виникнути при виконанні Договору.
Відповідно до статті 24 Закону, та зокрема чстини третьої цієї статті, в тендерній документації містяться застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Однією з підстав неповернення учаснику забезпечення, тобто гарантії, є непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю. Закон не передбачає виключення для непідписання (відмови від укладання) договору про закупівлю з окремих підстав.
Враховуючи таке, на момент подання тендерної пропозиції учасник повинен усвідомлювати необхідність підтвердити відсутність конфлікту інтересів на дату укладення договору про закупівлю.
Щодо питання 2. Перелік підприємств Групи додається: НАК "Нафтогаз України", ДП "Науканафтогаз", ДП "ВУГЛЕСИНТЕЗГАЗ УКРАЇНИ", ДП "УКРАВТОГАЗ", ДП "ЗАКОРДОННАФТОГАЗ", ДП "Нафтогаз-Енергосервіс", ДК "Газ України", ДП "Нафтогазбезпека", ДП "Будівельник", АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ", АТ "УКРТРАНСГАЗ", ПАТ "Укрнафта", АТ "Укрспецтрансгаз", АТ "Укртатнафта", АТ "Укртранснафта", Акціонерне товариство "Державне акціонерне товариство "Чорноморнафтогаз", Компанія "Naftogaz Trading Europe SA", ТОВ "ЛІКВО", ВАТ "Кіровоградгаз", ТОВ "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України", ТОВ "Газопостачальна компанія "Нафтогаз Тепло", ТОВ "Газопостачальна компанія "Нафтогаз Трейдинг", ТОВ "Оператор газотранспортної системи України".
Щодо питання 3. Відповідно до п. 5.3. «Виконавець надає Послуги за цим Договором на підставі та відповідно до письмових Заявок Замовника (в яких визначаються завдання та вимоги до Послуг) після письмового погодження Сторонами максимальної суми вартості (бюджет) Послуг за Заявкою та граничних строків їх надання.».
Щодо питання 4. У випадку дострокового розірвання договору про закупівлю Виконавець складає Звіт за результатами фактично наданих послуг. Розрахунки з Виконавцем здійснюються в порядку, передбаченому розділом IV договору, а саме - шляхом оплати Замовником рахунку-фактури (інвойса) Виконавця після затвердження Замовником Звіту і підписання сторонами Акта здавання-приймання наданих послуг.
Щодо питання 5. Звірка взаємних розрахунків здійснюється на підставі первинних бухгалтерських документів, що стосуються виконання договору про закупівлю послуг, та оформлюється відповідним актом.
Щодо питання 6. Може виникнути така необхідність для забезпечення належного надання послуг.
Щодо питання 7. Пункт 11.1 договору про закупівлю послуг (далі також - Договір) передбачає, що «інформація, яку Сторони надають одна одній, не може передаватись афілійованим особам, партнерам або третім особам або використовуватись будь-яким іншим способом за участю афілійованих осіб, партнерів або третіх осіб без письмової згоди обох Сторін, крім випадків, визначених чинним законодавством України».
Крім того, відповідно до пункту 11.3 Договору Сторони забезпечують дотримання положення про конфіденційність цього Договору своїми співробітниками, афілійованими особами, партнерами, третіми особами (у випадку їх залучення за письмовою згодою Замовника). Сторони зобов’язуються не виконувати будь-які з наступних дій без чіткої письмової згоди іншої Сторони: розкривати інформацію повністю або частково; та надавати письмові або усні коментарі щодо Послуг та/або цього Договору.
Виходячи з такого, Виконавець повинен отримати письмову згоду Замовника на розкриття конфіденційної інформації іншим ніж він особам (афілійованим особам, партнерам або третім особам) «мережі міжнародних компаній», у тому числі з метою використання «частини операційних потужностей, що знаходиться поза межами України» та виконання «обов’язкових внутрішніх ризик-процедур», та забезпечити дотримання положень про конфіденційність відповідно до пункту 11.3 Договору.
Щодо питання 8-9. Переможцю процедури закупівлі буде запропоновано укласти угоду про про захист конфіденційної інформації, до якої будуть включені положення щодо врегулювання відносин, пов'язаних із персональними даними, що виникають/можуть виникнути при виконанні Договору.
Обговорення та зміни Договору про закупівлю
Дата подання: 11 листопада 2019 18:06
Дата відповіді: 13 листопада 2019 12:01
Чи є у Замовника, у разі обрання його переможцем процедури торгів, можливість обговорення та зміни окремих пунктів Договору про закупівлю до його підписання?
Відповідь: Повідомляємо, що відповідно до ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі.
НАявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 12 листопада 2019 13:32
Дата відповіді: 14 листопада 2019 11:57
Як потенційно зацікавлений в участі учасник, просимо надати роз’яснення щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до тендерної документації (Додаток 7, пункт 3), Учасник підтверджує, що він має досвід виконання міжнародних фінансових та антикорупційних розслідувань на замовлення уряду, урядових органів державної влади, національних державних інституцій/інститутів, законодавчих інститутів або інших регуляторів ЄС та/або Великобританії, та або США (не менше 2-х угод протягом 2015-2019 рр.).
Просимо надати роз’яснення, чи входять до цього переліку підприємства з державною часткою власності (державні підприємства), на замовлення яких могли надаватися аналогічні послуги? Якщо так, то який відсоток державної власності є прийнятним для цілей цього тендера (25%, 30%, 50%, інше)?
Оскільки замовником виступає державне підприємство України, просимо надати роз’яснення, чи є прийнятним досвід потенційного учасника, якщо він надавав аналогічні послуги підприємству з державною часткою власності в Україні?
Якщо зазначений досвід є прийнятним для цілей виконання кваліфікаційних вимог за цим тендером, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Найближчим часом Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації та, відповідно до ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі», такі зміни будуть оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу.
Досвід виконання аналогічних договорів
Дата подання: 12 листопада 2019 14:45
Дата відповіді: 14 листопада 2019 11:57
Просимо надати роз’яснення, чи є прийнятним досвід виконання аналогічного договору, якщо факт надання послуг буде підтверджено листом-відгуком або рекомендацією замовника, що видані на ім’я афілійованої особи учасника, яка власне і виступала контрактною стороною при виконанні проекту, інформацію про яку буде зазначено у Таблиці 1 Додатку 7, а безпосередньо послуги надавалися співробітниками Учасника, яких планується включити до команди спеціалістів, що виконуватимуть договір за результатами цієї закупівлі?
При цьому під афілійованою компанією мається на увазі філія, представництво, дочірня компанія, материнська компанія та/або інша афілійована особа чи офіс, яка представлена на світовому ринку як одне ціле і об’єднана з учасником одним комерційним брендом.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 3 додатку 7 тендерної документації передбачено підтвердження досвіду виконання аналогічного договору саме Учасником тендеру, а не його афілійованою особою.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 03 грудня 2019
Найменування: | акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” |
Код ЄДРПОУ: | 20077720 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область обл., м. Київ , вул. Б.Хмельницького, 6 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
KPMG Advisory | Документи |
Допущено до аукціону
|
BDO IT & Risk Advisory GmbH | Документи |
Допущено до аукціону
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
KPMG Advisory #FN 141176 m |
Переможець |
18 499 999,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2019 15:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 10:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2021 13:48
|
Додаткова угода від 03.02.2021 №1.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2021 13:48
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 16:57
|
Договір від 27.12.2019 б-н.pdf | укладений |
27 грудня 2019 16:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна особи, уповноваженої здійснювати координацію дій під час виконання договору Замовником. Сума договору після внесення змін – 702 879,99 євро. Обсяг надання послуг - відповідно до умов Договору. |
Номер договору про закупівлю: | б/н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |