Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ПОЛТАВСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ |
Код ЄДРПОУ: | 04057600 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, Октябрський район, вул. Соборності, 36 |
Контактна особа: |
Юлія Гончар +380532562014 04057600ukb@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2024 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 25 309 097,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 126 545,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | оплати здійснюються Замовником після пред’явлення Підрядником рахунку на оплату робіт та/або поставлене обладнання (устаткування) та після підписання Сторонами актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок (форма КБ-3), сформованих в ПК АВК-5 версії 3.8.4. не нижче або накладної на поставку обладнання (устаткування), підтверджуючих документів (накладних та товаро-транспортних накладних) та за умови надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника в межах доведених лімітів. Оплата здійснюється протягом 90 (дев’яносто) календарних днів у національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника, що вказаний у реквізитах цього Договору. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2024 16:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2024 16:18 |
Додаток_5.pdf | |
27 березня 2024 16:18 |
Додаток_4.pdf | |
27 березня 2024 16:18 |
Тендерна документація.docx | |
27 березня 2024 16:18 |
Додаток 3 проєкт Договору.docx | |
27 березня 2024 16:18 |
Додаток 3 (додатки до проєкту договору).docx | |
27 березня 2024 16:18 |
Додаток 1 до тендерної документації_зі змінами.docx | |
27 березня 2024 16:18 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) – зі змінами.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-18-000089 ● ae38f0fdf0434088a2fd35ce0996eae1
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2024 17:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.12.2024 № 105-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
17.12.2024 № 105-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-03-27-010008-a, 27.03.2024, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-18 17:45:56
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 25 309 097,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-27-010008-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- на підставі яких документів (проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?;
- яким чином вами здійснювалась перевірка відповідності учасника ТОВ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ" вимозі, встановленій в пп. 2. 4 п. 2 додатку 1 до Тендерної документації, зокрема в частині документального підтвердження наявності в учасника інженера з охорони праці (будівництво)? Яким чином замовником на виявлені невідповідності дотримано вимоги пункту 43 Особливостей ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-23 11:34:13
Відповідь на запит по об'єкту: «Реконструкція тиру під споруду подвійного призначення (з властивостями ПРУ) Полтавської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №11 Полтавської міської ради Полтавської області за адресою: вул. Маршала Бірюзова, 64, м. Полтава», ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Розглянувши Ваш запит від 18 грудня 17:45 на пояснення щодо ID моніторингу:
UA-M-2024-12-18-000089
1. Обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до Розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, для визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі щодо реконструкції/ будівництва/ реставрації/ капітального ремонту замовник повинен застосувати відомість обсягів робіт і підсумкову відомість ресурсів проектно-кошторисної документації, яка має позитивну експертизу. На основі виготовленого проекту, який пройшов експертизу і було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість. Додатково слід зазначити, що очікувана вартість предмету закупівлі, а саме: робіт визначається за статтями витрат, які зазначені у зведеному кошторисному розрахунку, окрім витрат передбачених Главою 10 та Главою 12 вказаної проектної документації і наявного у відповідних главах ПДВ. Розмір бюджетного призначення складає 25 309 097,00 (двадцять п’ять мільйонів триста дев’ять тисяч дев’яносто сім грн. 00 коп.) з ПДВ згідно експертного звіту філія ТОВ «Експертиза ЗО» (Експертний звіт №266/23П від 20.12.2023р., реєстраційний номер ЕХ01:2085-8439-0017-2274 і затверджений проектною документацією (Наказ №151-з від 22.12.2023 року). Експертний звіт №266/23П від 20.12.2023р., завантажено додатково.
2. Перевірка відповідності учасника ТОВ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ" вимозі, встановленій в пп. 2. 4 п. 2 додатку 1 до Тендерної документації, зокрема в частині документального підтвердження наявності в Учасника інженера з охорони праці (будівництво) здійснювалась відповідно до поданих документів Учасника, а саме завантажений документ Працівники.pdf від 3 квітня 17:24, де на стор. 4 знаходиться Наказ №05-к від 20 лютого 2024 року про прийняття на роботу Вовк Анатолія Миколайовича на посаду інженера з охорони праці на 0,5 ставки. Також на стор. 50 завантажено «Кваліфікаційне посвідчення №СІ-00638 та «Сертифікат фахівця будівельної галузі», орган що видав сертифікат – Орган сертифікації персоналу будівельної галузі (ОСП БГ), який посвідчує базовий рівень знань в даній галузі та дійсний до 24.05.2026 року. Також Учасником подано у складі пропозиції Посвідчення №8, Посвідчення №16, Посвідчення №28, Посвідчення №3 та Посвідчення №1 видане на Вовк Анатолія Миколайовича (стор. 54-56), що підтверджують відповідність вимогам встановленими у пп. 2.4 п.2 додатку 1 до Тендерної документації. Витяги з завантаженого файлу Переможця «Працівники.pdf » завантажено окремим файлом додатково.
На момент кваліфікації Учасника невідповідностей Замовником виявлених не було, тому потреби дотримання вимоги пункту 43 Особливостей не застосовувалося.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2024 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ" |
25 304 808,36
UAH з ПДВ
|
25 304 808,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ" #41267243 |
Переможець |
25 304 808,36
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2024 15:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 квітня 2024 11:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2024 13:57
|
ДУ_1_23_юр_24.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2024 13:56
|
Електронний підпис | укладений |
09 травня 2024 11:26
|
Протокол №11-3 про продовження строку на укладання договору.docx | укладений |
09 травня 2024 11:24
|
Договір_23_юр_24.pdf | укладений |
09 травня 2024 11:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до наданого фінансування, зменшено вартість робіт на 2024 |
Номер договору про закупівлю: | 23-юр/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |