Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 71410000-5 Послуги у сфері містобудування (Розроблення детального плану території для розміщення всесезонного туристичного комплексу на території Славської об’єднаної територіальної громади за межами населених пунктів с. Верхня Рожанка Стрийського району Львівської області)
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2021-08-30-003705-c ● 01b096ee84ed4a349f29847954bc6d44
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Славська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04370314 |
Місцезнаходження: | 82660, Україна , Львівська обл., Славське, вул. В.Івасюка, 24 |
Контактна особа: |
Кончевич Олег Адріанович +380325142534 slavske_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2021 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 вересня 2021 23:59 |
Початок аукціону: | 20 вересня 2021 11:34 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин відшкодувати на рахунок Славської селищної ради кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Перерахування коштів здійснюється за наступними реквізитами: Славська селищна рада Стрийського району Львівської області; код ЄДРПОУ 04370314; UA168201720355129001088031431 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG”:копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» ( у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий). Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: - 40 000 грн. (сорок тисяч гривень 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з дня завершення подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зокрема, гарантія має містити: назву документа – “Гарантія” (банківська гарантія або Гарантія забезпечення тендерної пропозиції); номер, дату та місце складання; повну або скорочену назву принципала [для фізичної особи-підприємця – прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)], його місцезнаходження; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії; назву бенефіціара, його місцезнаходження – назву банку бенефіціара, назву банку-гаранта; термін дії або строк дії гарантії; умови, за яких надається право вимагати платіж – “викласти обставини, передбачені підпунктом 3.5.1 пунктом 3.5 розділу 3 тендерної документації”. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та відповідати формі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Надати документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів на рахунок забезпечення банківської гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 40000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування
Визначення очікуваної вартості закупівлі відбувалося з урахуванням аналізу закупівель інших замовників в системі PROZORRO (в розумінні Закону України "Про публічні закупівлі") за аналогічним предметом закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015: 71410000-5 Послуги у сфері містобудування (Розроблення детального плану території для розміщення всесезонного туристичного комплексу на території Славської об’єднаної територіальної громади за межами населених пунктів с. Верхня Рожанка Стрийського району Львівської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82660, Україна, Львівська область, територія Славської територіальної громади, :
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 вересня 2021 16:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 серпня 2021 16:49 |
Додаток__6_Форма_банкiвс_коi_гарантii.docx | |
30 серпня 2021 16:49 |
Додаток__5_Проект_договору.docx | |
30 серпня 2021 16:49 |
Додаток__4_Тендерна_пропозицiя.docx | |
30 серпня 2021 16:49 |
Додаток__3_Лист_згода_на_обробку_персонал_них_даних.docx | |
30 серпня 2021 16:49 |
Додаток__2_Технiчна_специфiкацiя.docx | |
30 серпня 2021 16:49 |
Додаток__1_Квалiфiкацiйнi_критерii_та_iн.docx | |
30 серпня 2021 16:49 |
Тендерна_документацiя_нова_редакцiя.docx |
07 вересня 2021 16:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 серпня 2021 16:49 |
Додаток__6_Форма_банкiвс_коi_гарантii.docx
|
|||
30 серпня 2021 16:49 |
Додаток__5_Проект_договору.docx
|
|||
30 серпня 2021 16:49 |
Додаток__4_Тендерна_пропозицiя.docx
|
|||
30 серпня 2021 16:49 |
Додаток__3_Лист_згода_на_обробку_персонал_них_даних.docx
|
|||
30 серпня 2021 16:49 |
Додаток__2_Технiчна_специфiкацiя.docx
|
|||
30 серпня 2021 16:49 |
Додаток__1_Квалiфiкацiйнi_критерii_та_iн.docx
|
|||
30 серпня 2021 16:49 |
Тендерна_документацiя_нова_редакцiя.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 31 серпня 2021 22:09
Дата відповіді: 03 вересня 2021 09:58
Шановний Замовнику! Просимо уточнити вимогу : "інформації щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів* (не менше 80)". Тобто 80 - це кількість аналогічних договорів?! Просимо роз'яснити, для чого застосована дана дискримінаційна вимога.
Відповідь: Відповідно до ст.16 Закону України «Про Публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Законом не обмежено кількість аналогічних договорів, які замовник може вимагати на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Термін виконання завдання, що передбачене технічною специфікацією визначений з моменту завершення закупівлі до 31.12.2021р. Замовник повинен бути впевнений в досвідченості учасника та можливості в найкоротші терміни отримати послуги, що закуповуються. Вимога про надання аналогічних договорів в кількості 80 шт., підтверджує кваліфікацію потенційних учасників виконати послуги, що є предметом даної закупівлі.
Термін виконання завдання, що передбачене технічною специфікацією визначений з моменту завершення закупівлі до 31.12.2021р. Замовник повинен бути впевнений в досвідченості учасника та можливості в найкоротші терміни отримати послуги, що закуповуються. Вимога про надання аналогічних договорів в кількості 80 шт., підтверджує кваліфікацію потенційних учасників виконати послуги, що є предметом даної закупівлі.
Дискримінаційні умови
Дата подання: 06 вересня 2021 19:48
Дата відповіді: 09 вересня 2021 14:16
ВИМОГА
про внесення змін до Тендерної документації
В підпункті 4.1. пункту 4 розділу 1. «Загальні положення» Тендерної документації вказано, що предметом даної закупівлі є «ДК 021:2015: 71410000-5 Послуги у сфері містобудування (Розроблення детального плану території для розміщення всесезонного туристичного комплексу на території Славської об’єднаної територіальної громади за межами населених пунктів с. Верхня Рожанка Стрийського району Львівської області)».
В пункті 3.1. розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації вказано, що “Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.”
В підпункті 3.2.1. пункту 3.2. “Зміст тендерної пропозиції” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” Тендерної документації вказано, що “Тендерна пропозиція, яка подається учасником повинна складатися з документів, що передбачені в Додатку №1 до тендерної документації.”
В пункті 3. “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)” Розділу 1. “Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»” Додатку 1 до Тендерної документації “Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозицій Учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника” вказано, що “Довідка у формі таблиці за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), із зазначенням інформації щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів* (не менше 80).
Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, учасник у складі пропозиції повинен надати:
- копії договорів у повному обсязі, інформація про які наведена в довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, а також документи, що підтверджують виконання цих договорів в повному обсязі.
- оригінали листів-відгуків про співпрацю від замовника (не менше 10). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Листи-відгуки повинні бути видані не раніше дати виходу оголошення про дану закупівлю.
*Аналогічним договором вважається договір на надання послуг зі створення детального плану території укладених у період з 2018 р. по 2021 р.”
Ми вважаємо, що Ви протизаконно та безпідставно включили в Тендерну документацію вимоги, щодо:
1. Надання інформації щодо наявності досвіду виконання 80-ти аналогічних договорів та надання копій вказаних договорів у повному обсязі, а також документів, що підтверджують виконання вказаних договорів в повному обсязі.
2. Надання оригіналів 10-ти листів-відгуків про співпрацю від замовника, які повинні бути видані не раніше дати виходу оголошення про дану закупівлю (30 серпня 2021р.).
Встановлення зазначених вимог обмежує коло учасників лише тими, хто:
- може надати копії щонайменше 80-ти виконаних аналогічних договорів, виконаних в період з 2018 р. по 2021 р. (за два з половиною роки);
- може надати копії щонайменше 10-ти виконаних листів-відгуків, отриманих в період з 30.08. по 17.09.2021р. (за 19-ть днів).
Враховуючи вищевикладене ці дві вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі й до нас.
Статтею 3 Закону України “Про публічні закупівлі” визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ваші дії в частині встановлення в Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 вищевказаного Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та наші законні інтереси, пов’язані з нашою участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, ми вимагаємо від Вас внести відповідні зміни до Тендерної документації в частині надання інформації щодо наявності досвіду виконання 80-ти аналогічних договорів та надання копій вказаних договорів у повному обсязі, а також документів, що підтверджують виконання вказаних договорів в повному обсязі та в частині надання оригіналів 10-ти листів-відгуків про співпрацю від замовника, які повинні бути видані не раніше дати виходу оголошення про дану закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день.
У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо, що відповідно до п.3 ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема й наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Як наслідок, Змовник може вимагати один або декілька аналогічних договорів. Звертаємо Вашу увагу на те, що даним нормативним актом не обмежено кількість аналогічних договорів, які замовник може вимагати на підтвердження відповідності згаданого кваліфікаційного критерію.
У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо, що відповідно до п.3 ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема й наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Як наслідок, Змовник може вимагати один або декілька аналогічних договорів. Звертаємо Вашу увагу на те, що даним нормативним актом не обмежено кількість аналогічних договорів, які замовник може вимагати на підтвердження відповідності згаданого кваліфікаційного критерію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 вересня 2021 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Проектне об'єднання "УКРЗАХІДУРБАНІЗАЦІЯ" |
1 490 400,00
UAH з ПДВ
|
1 482 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Інститут геоінформаційних систем |
1 495 000,00
UAH з ПДВ
|
1 495 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Проектне об'єднання "УКРЗАХІДУРБАНІЗАЦІЯ" #40037675 |
Переможець |
1 482 900,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2021 12:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 15:35
|
Акт | укладений |
27 січня 2023 15:35
|
Акт | укладений |
27 січня 2023 15:35
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2022 11:22
|
дод.угода с. В.Рожанка.pdf | зміни до договору |
16 серпня 2022 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2021 16:47
|
договір | укладений |
19 жовтня 2021 16:44
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
22 грудня 2021 10:03
|
200 000,00 UAH | UA878201720344291064100031431 Славська селищна рада |
UA553204780000000026002311505 ТзОВ "ПО Укрзахiдурбанiзацiя" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення обсягу бюджетних призначень на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 01/423-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/231-4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |