Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП ММР "Пологовий будинок №3" |
Код ЄДРПОУ: | 02774349 |
Місцезнаходження: | 54058, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Київська, 3 |
Контактна особа: |
Жаркова Світлана Сергіївна +380637190729 roddom3_jurist@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2023 17:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2023 17:34 |
Очікувана вартість: | 6 845 220,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 226,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2023 17:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2023 17:29 |
3 Додаток 4 до тендерної документації _.doc | |
07 листопада 2023 17:29 |
3 Додаток 4 до тендерної документації _.doc.p7s | |
07 листопада 2023 17:29 |
4 Додаток 3 Проєкт договору (1).docx | |
07 листопада 2023 17:29 |
4 Додаток 3 Проєкт договору (1).docx.p7s | |
07 листопада 2023 17:29 |
ДОДАТОК 1 довідка учасника _.docx | |
07 листопада 2023 17:29 |
ДОДАТОК 1 довідка учасника _.docx.p7s | |
07 листопада 2023 17:29 |
ДОДАТОК 2 - Документи п.44 Особливостей _.docx | |
07 листопада 2023 17:29 |
ДОДАТОК 2 - Документи п.44 Особливостей _.docx.p7s | |
07 листопада 2023 17:29 |
ДОДАТОК 5 Тендерна пропозиція _.docx | |
07 листопада 2023 17:29 |
ДОДАТОК 5 Тендерна пропозиція _.docx.p7s | |
07 листопада 2023 17:29 |
ДОДАТОК 6 лист згода _.docx.p7s | |
07 листопада 2023 17:29 |
ДОДАТОК 6 лист згода _.docx | |
07 листопада 2023 17:29 |
Тендерна документація_1 _.docx.p7s | |
07 листопада 2023 17:29 |
Тендерна документація_1 _.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-16-000029 ● c12fe0ff03904c3292473fd1d8d30fe1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2024 11:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.02.2024 №13-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 16 лютого 2024 року № 13-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2023-11-07-015871-a від 07.11.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-28 10:30:32
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «НК 024:2023 40761 – Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації, з набором датчиків, 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Сканер ультразвуковий діагностичний V8 Samsung або еквівалент)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-07-015871-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (цінові пропозиції, прайс-листи від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
2. Чому при складанні тендерної документації Вами не враховані положення Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 із змінами (далі - Особливості № 1178), в редакції, що діяла на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, зокрема:
а) у пункті 3 розділу 5 тендерної документації зазначені випадки, за яких замовник відхиляє учасника/переможця, які не відповідають вимогам пункту 44 Особливостей № 1178 в редакції, що діяла на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів;
б) у пункті 4 розділу 6 тендерної документації зазначено про укладення договору з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону, в той час коли відповідно до пункту 17 Особливостей № 1178 не враховуються також положення частин другої і дев’ятої статті 41 Закону;
в) у пунктах 1, 5 розділу 3, пункті 3 розділу 5 тендерної документації та Додатку № 2 до неї зазначена інформація щодо підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі з посиланням на пункт 44 Особливостей № 1178, в той час коли такі підстави визначені у пункті 47 Особливостей № 1178 в редакції, що діяла на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, та були змінені (оновлені);
г) у додатку № 2 до тендерної документації зазначено, що учасник самостійно декларує відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого пункту 44 Особливостей), в той час коли відсутність підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей № 1178 підтверджується замовником самостійно;
д) зазначена у пункті 1 розділу 5 тендерної документації інформація щодо умов розгляду та оцінки тендерних пропозицій не відповідає положенням пунктів 36 і 41 Особливостей № 1178 в редакції, що діяла на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів?
3. У пункті 1 розділу 5 тендерної документації зазначено, що відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Водночас, в оголошенні про проведення відкритих торгів Вами визначено розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону.
3.1. Поясніть зміст і суперечливість таких умов щодо проведення торгів (з/без електронного аукціону).
3.2. Чим обґрунтовується рішення про проведення відкритих торгів без застосування електронного аукціону?
4. Чому Вами не оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-01 16:31:29
Пояснення
1. Надаємо документи на підставі яких було визначено очікувану вартість та потребу згідно рапорту медичного директора. Було проведено повторний аналіз ринку до відповідного предмету закупівлі та відбувалось порівняння з апаратом Philips Affinity 70, де було визначено, що різниця між апаратами суттєва, а саме: Samsung V8 Philips Affinity 70
Кількість цифрових каналів Не менше 8 000 000 4 718 592
Характеристики датчиків
Діапазон частот конвексного монокристалічного датчику (МГц) 1 – 7 1 - 5
Наявність конвексного монокристалічного об’ємного датчику Наявний Відсутній
Діапазон частот лінейного монокристалічного датчику 1 - 14 3 – 12
Діапазон частот ендокавітального (внутрішньопорожниний) об’ємний датчик 1- 10 3 - 9
2. Надаєио підтвердження про своечасне виконання зобов`язань за договором.
3. Повідомляємо про механічну помилку у тедерній документації з невірною нумерацією Статтей чинного законодавства.
4. Замовнику відомо про настання наслідків у разі ненадання звіту про виконання договору, одразу після завершення моніторингу звіт буде опубліковано.
Гарантуємо виправлення всіх зауважень у найкоротші терміни.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2023 17:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН" |
6 711 040,00
UAH з ПДВ
|
6 711 040,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН" #38717123 |
Переможець |
6 711 040,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2023 08:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2024 14:58
|
звіт | укладений |
07 березня 2024 14:41
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2023 09:09
|
договір | укладений |
22 листопада 2023 09:01
|