Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка проектної документації по капітальному ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса на ділянці
км 237+108 – км 246+500 (71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
6 802 373,34 UAH
UA-2020-05-27-002098-b ● 01721d9f9528467b8bf3a68626afba6e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області |
Код ЄДРПОУ: | 24718432 |
Вебсайт: | http://kr.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 25015, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38 |
Контактна особа: |
Нагула Олег Миколайович 380522378939 sadko_tender_y@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 травня 2020 11:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 18 червня 2020 15:12 |
Очікувана вартість: | 6 802 373,34 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 011,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 34011 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Розробка проектної документації по капітальному ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса на ділянці
км 237+108 – км 246+500 (71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
км 237+108 – км 246+500 (71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектної документації по капітальному ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса на ділянці
км 237+108 – км 246+500 (71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
км 237+108 – км 246+500 (71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25015, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Полтавська,38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за виконанні роботи здійснюються в межах договірної ціни та виділених коштів на оплату робіт (по мірі надходження коштів з відповідного бюджету на рахунок Замовника), але не більше 60% до отримання позитивного висновку експертизи. Замовник здійснює оплату робіт на підставі підписаних актів здачі-приймання виконаних робіт протягом 5 робочих днів (з дати отримання фінансування з відповідного бюджету). | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 60 |
Виконання робіт | Остаточний розрахунок вартості договору, за розроблену проектно-кошторисну документацію здійснюється протягом 5 робочих днів з дня отримання позитивного висновку комплексної державної експертизи. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 40 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 травня 2020 11:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2020 11:19 |
Додаток 5 до ТД ПКД М-05 237-246 ТЗ.docx | |
27 травня 2020 11:19 |
Додаток 4 до ТД ПКД М-05 237-246 Проект договору.doc | |
27 травня 2020 11:18 |
ТД ПКД М-05 237-246.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-27-002098-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:34422841
Дата подання: 05 червня 2020 12:07
Уточнення форми і змісту надання інформації
Просимо уточнити чи передбачає пункт 1.1 частини 1 Додатку 3 до Тендерної документації необхідність/обов'язковість зазначення про наявність адміністративного/офісного приміщення і якщо так, то чи необхідно до договору оренди надання листа-підтвердження Орендодавця щодо не заперечення ним використання наданого в оренду приміщення при виконанні робіт учасником за предметом закупівлі, так як змістом самого договору передбачено використання Орендарем предмету оренди в своїй підприємницькій діяльності.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 червня 2020 15:40
У зв’язку з наданням уточнення визнати вимогу задоволеною.
Номер вимоги: UA-2020-05-27-002098-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:34422841
Дата подання: 05 червня 2020 16:02
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Щодо вимоги за пунктом 1.3 частини 1 Додатку 3 до Тендерної документації.
За визначенням Замовника “Аналогічними вважаються завершені договори з розробки або коригування проектної документації (стадія “Проект” та/або стадія “Робочий проект” та/або стадія “Робоча документація”) на будівництво/реконструкцію/капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування категорії І-б або вище класу наслідків не нижче СС3 з розробленням тендерної документації за умовами контрактів FIDIC”.
При цьому, FIDIC є міжнародною організацією і розроблення тендерної документації за її умовами не передбачає прив’язки а ні до призначення а ні до категорії/класу наслідків того чи іншого об’єкту будівництва.
Тому формулювання в редакції “…категорії І-б або вище класу наслідків не нижче СС3 з розробленням тендерної документації за умовами контрактів FIDIC” виглядає не коректним та таким, що обмежує можливості учасників, які, маючи окремий досвід виконання робіт за вимогами тендерної документації за категорією і класом наслідків та за умовами контрактів FIDIC, здатні в повному обсязі та якісно виконати роботи за предметом закупівлі.
З огляду на викладене вважаємо, що вимога щодо досвіду робіт за категорією і класом наслідків має бути відокремлена від вимоги про досвід розроблення документації за умовами контрактів FIDIC. У зв’язку із чим просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації з розподілу зазначених вимог як окремі пункти.
Розгорнути
Згорнути
За визначенням Замовника “Аналогічними вважаються завершені договори з розробки або коригування проектної документації (стадія “Проект” та/або стадія “Робочий проект” та/або стадія “Робоча документація”) на будівництво/реконструкцію/капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування категорії І-б або вище класу наслідків не нижче СС3 з розробленням тендерної документації за умовами контрактів FIDIC”.
При цьому, FIDIC є міжнародною організацією і розроблення тендерної документації за її умовами не передбачає прив’язки а ні до призначення а ні до категорії/класу наслідків того чи іншого об’єкту будівництва.
Тому формулювання в редакції “…категорії І-б або вище класу наслідків не нижче СС3 з розробленням тендерної документації за умовами контрактів FIDIC” виглядає не коректним та таким, що обмежує можливості учасників, які, маючи окремий досвід виконання робіт за вимогами тендерної документації за категорією і класом наслідків та за умовами контрактів FIDIC, здатні в повному обсязі та якісно виконати роботи за предметом закупівлі.
З огляду на викладене вважаємо, що вимога щодо досвіду робіт за категорією і класом наслідків має бути відокремлена від вимоги про досвід розроблення документації за умовами контрактів FIDIC. У зв’язку із чим просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації з розподілу зазначених вимог як окремі пункти.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 червня 2020 15:39
Визнати вимогу такою, що підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 червня 2020 15:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Парк Нових Технологій" |
6 325 000,00
UAH з ПДВ
|
6 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП НВФ "Мостопроект" |
6 122 136,00
UAH з ПДВ
|
6 122 136,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” |
6 590 000,00
UAH з ПДВ
|
6 590 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА |
6 750 000,00
UAH з ПДВ
|
6 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "Парк Нових Технологій" #32376542 |
Переможець |
6 100 000,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2020 09:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 червня 2020 10:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2021 13:40
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2021 13:31
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2021 13:21
|
Договір 142_20 (Завершення).pdf | укладений |
15 червня 2021 13:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 10:16
|
Договір 142_20 (ДУ 3 Продовження).pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 10:15
|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2020 10:56
|
Договір 142_20 (Додатки).pdf | укладений |
11 липня 2020 10:55
|
Договір 142_20.pdf | укладений |
11 липня 2020 10:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 4 частини 5 статті 41 Закону |
Номер договору про закупівлю: | 142/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 15 червня 2021 |
Сума оплати за договором: |
6 100 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 016 666,67 UAH)
|