Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний для друку А4 (код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
115 780,00 UAH
UA-2022-07-04-004308-a ● 01618f130eae4fa9ad22ec7b02fff928
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43946762 |
Місцезнаходження: | 63404, Україна , Харківська обл., Зміївський р-н, місто Зміїв, вул.Адміністративна, будинок 12-А |
Контактна особа: |
Ірина Маковецька +380574732748 imakovetska@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 липня 2022 14:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 липня 2022 14:24 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 липня 2022 14:24 |
Початок аукціону: | 14 липня 2022 15:56 |
Очікувана вартість: | 115 780,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 578,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
480 пачка
Папір офісний для друку А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63404, Україна, Харківська область, м. Зміїв, Адміністратівна, 12-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 липня 2022 14:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 липня 2022 14:33 |
Вимоги до предмета закупівлі.doc | |
04 липня 2022 14:33 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.doc | |
04 липня 2022 14:33 |
Проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги щодо технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі
Дата подання: 06 липня 2022 16:07
Дата відповіді: 07 липня 2022 11:02
Доброго дня. Наше питання стосується Додатку № 2 Вимоги щодо технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі пункт 2. Ви наполягаєте, що на підтвердження відповідності вимогам предмету закупівлі учаснику у складі пропозиції необхідо надати висновок державної санітарно-епідеміологічної еспертизи на предмет закупівлі. А може бути Сертифікат Якості продукції, документом який підтверджує відповідність вимогам предмету закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику, вичерпні вимоги до предмету закупівлі вказані у вимогах до предмета закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-07-04-004308-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 22 липня 2022 12:11
Неправомірне відхилення
ТОВ “ТВГ Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2022-07-04-004308-a (Папір офісний для друку А4), який проходив 14.07.2022р.
Замовником розміщено Протокол уповноваженої особи №39 від 20.07.2022р. згідно якого нашу пропозицію було відхилено з наступних підстав:
Не надано інформацію про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах.
Також не виконана вимога предмету закупівлі згідно п.1 р.V щодо наявності у учасника вантажного автомобіля грузопідйомністю 5т. і вище.
З рішенням Замовника не погоджуємось, оскільки згідно з інформацією наведеною в документації, пропозиція учасника спрощеної закупівлі повинна містити:
- документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника закупівлі щодо підпису документів пропозиції;
- паспорт керівника учасника, іншої посадової особи учасника, уповноваженої особи учасника, які підписують пропозицію та документи пропозиції від імені учасника.
Також, документами, що підтверджують повноваження учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі щодо підпису пропозиції та документів пропозиції є:
для керівника учасника - виписка з протоколу зборів засновників, або протокол зборів засновників, або рішення засновника (витяг з рішення) та наказ (витяг з наказу) про призначення.
Повідомляємо, що усі вищезазначені документи ми надали у складі своєї пропозиції, чим підтвердили інформацію щодо особи, яка уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах.
Також, для підтвердження наявності в учасника обладнання/матеріально-технічної бази повинні бути надані такі документи:
1.1. Інформаційна довідка щодо наявності спеціалізованого автотранспорту за формою,
1.2. Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів;
Вимоги до предмету закупівлі Замовника не містять інформації щодо необхідності підтвердження наявності вантажного автомобіля грузопідйомністю 5т. і вище.
Таким чином, ми вважаємо наша пропозиція повністю відповідає вимогам документації Замовника, тому просимо повернути нашу пропозицію до етапу кваліфікація.
Розгорнути
Згорнути
Замовником розміщено Протокол уповноваженої особи №39 від 20.07.2022р. згідно якого нашу пропозицію було відхилено з наступних підстав:
Не надано інформацію про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах.
Також не виконана вимога предмету закупівлі згідно п.1 р.V щодо наявності у учасника вантажного автомобіля грузопідйомністю 5т. і вище.
З рішенням Замовника не погоджуємось, оскільки згідно з інформацією наведеною в документації, пропозиція учасника спрощеної закупівлі повинна містити:
- документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника закупівлі щодо підпису документів пропозиції;
- паспорт керівника учасника, іншої посадової особи учасника, уповноваженої особи учасника, які підписують пропозицію та документи пропозиції від імені учасника.
Також, документами, що підтверджують повноваження учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі щодо підпису пропозиції та документів пропозиції є:
для керівника учасника - виписка з протоколу зборів засновників, або протокол зборів засновників, або рішення засновника (витяг з рішення) та наказ (витяг з наказу) про призначення.
Повідомляємо, що усі вищезазначені документи ми надали у складі своєї пропозиції, чим підтвердили інформацію щодо особи, яка уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах.
Також, для підтвердження наявності в учасника обладнання/матеріально-технічної бази повинні бути надані такі документи:
1.1. Інформаційна довідка щодо наявності спеціалізованого автотранспорту за формою,
1.2. Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів;
Вимоги до предмету закупівлі Замовника не містять інформації щодо необхідності підтвердження наявності вантажного автомобіля грузопідйомністю 5т. і вище.
Таким чином, ми вважаємо наша пропозиція повністю відповідає вимогам документації Замовника, тому просимо повернути нашу пропозицію до етапу кваліфікація.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 липня 2022 11:23
Відповідно до ч.14 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику , пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов'язаний надати йому відповідь. згідно з п.1 розділу 3 Вимог до предмета закупівлі Замовником висувалась окрема вимога: "У складі пропозиції необхідно надати Виписку з єдиного державного реєстру юридичних осіб , фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та інформацію про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах". учасником вимога не виконана, інформації про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах ". Учасником вимога не виконана, інформації про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах пропозиція не містить. Окрім того Вимоги щодо інформації щодо необхідності підтвердження наявності вантажного автомобіля грузопідйомністю 5т. така наведена у свідоцтві про реєстрацію транспортних засобів та наявна у пропозиції учасника, але не відповідає вимогам Замовника встановленим у п.1 р. V
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 липня 2022 16:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ АМЕТИСТ-М |
100 224,00
UAH з ПДВ
|
83 970,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
103 680,00
UAH з ПДВ
|
83 980,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" |
100 800,00
UAH з ПДВ
|
100 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ТІШКЕВИЧ АЛЛА ІГОРІВНА" |
112 800,00
UAH з ПДВ
|
112 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АМЕТИСТ-М #36222771 |
Відхилено |
83 970,00
UAH з ПДВ
|
18 липня 2022 11:04
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" #43977041 |
Відхилено |
83 980,80
UAH з ПДВ
|
20 липня 2022 13:10
|
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" #38295925 |
Відхилено |
100 800,00
UAH з ПДВ
|
20 липня 2022 13:27
|
ФОП "ТІШКЕВИЧ АЛЛА ІГОРІВНА" #2835311480 |
Переможець |
112 800,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2022 09:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 11:02
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2022 09:32
|
договір 181.pdf | укладений |
10 серпня 2022 09:31
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Папір офісний для друку А4 | 480 | пачка |
235,00
UAH
|