Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current minor repairs of public roads of local significance in Izmail district
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42641417 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Артем Сергійович 048 7958918 artns@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Local motor road agency |
National ID: | 42641417 |
Contact point: |
Nosulenko Artem 048 7958918 artns@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2021 18:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 24 травня 2021 13:12 |
Очікувана вартість: | 40 606 237,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 406 062,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 400000 UAH |
Publication date: | 04 березня 2021 18:52 |
Enquiries until: | 06 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 12 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 квітня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 40 606 237 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 406 062 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Детально у проєкті договору | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2021 13:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2021 13:54 |
ЗТД_ПДР Измаїльський р-н.docx | |
02 квітня 2021 13:54 |
перелік_змін_ПДР Измаїльський.doc | |
02 квітня 2021 13:54 |
проект договору ПДР нова редакція.docx | |
04 березня 2021 18:49 |
проект договору.docx | |
04 березня 2021 18:49 |
ТД_ПДР Измаїльський р-н (1).docx |
02 квітня 2021 13:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 квітня 2021 13:54 |
ЗТД_ПДР Измаїльський р-н.docx
|
|||
02 квітня 2021 13:54 |
перелік_змін_ПДР Измаїльський.doc
|
|||
02 квітня 2021 13:54 |
проект договору ПДР нова редакція.docx
|
|||
04 березня 2021 18:49 |
проект договору.docx
|
|||
04 березня 2021 18:49 |
ТД_ПДР Измаїльський р-н (1).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-21-000063 ● 3de513a1777a4c2fa3f797737f80c096
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2021 15:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.05.2021 Одеса № 264
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 21.05.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 21.05.2021 № 264
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
5 UA-2021-03-04-006551-a 04.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-24 16:26:08
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ізмаїльського району (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-04-006551-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1) Чому предмет закупівлі з поточного ремонту визначений не за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-27 14:53:22
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 24.05.2021
Закон України «Про автомобільні дороги» визначає правові, економічні, організаційні та соціальні засади забезпечення функціонування автомобільних доріг, їх будівництва, реконструкції, ремонту та утримання в інтересах держави і користувачів автомобільних доріг.
Поточний дрібний ремонт - це підтримання транспортно-експлуатаційних характеристик автомобільних доріг шляхом усунення незначних пошкоджень окремих елементів дороги, що виникли у процесі експлуатації.
Експлуатаційне утримання - це комплекс робіт з технічного нагляду та утримання автомобільних доріг, дорожніх споруд та смуги відведення, а також роботи з термінового усунення ситуацій (аварійні роботи), які загрожують безпечному руху транспортних засобів і виникли не прогнозовано у процесі експлуатації доріг.
До тендерної документації замовник надає технічне завдання (на підставі акту обстеження та складанням акту дефектів) з переліком робіт, які визначаються відповідними нормативними документами, а саме: для поточного дрібного ремонту це ГБН Г.1-218-182:2011; для експлуатаційного утримання автомобільних доріг- СОУ 42.1-37641918-105:2013
Види робіт з поточного дрібного ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування мають різний склад робіт, вартість прямих витрат на роботи визначається на підставі елементних кошторисних норм для поточного дрібного ремонту СОУ 42.1-37641918-35 та СОУ 42.1-37641918-34, для експлуатаційного утримання СОУ 42.1-37641918-0741 та відповідно- СОУ 42.1-37641918-082
Згідно п1. ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» -ці норми встановлюють склад та зміст проектної документації на нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт та технічне переоснащення будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів або їх частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури». Враховуючи вище наведене, ДБН А.2.2-3:2014 не розповсюджуються на поточний ремонт.
Також згідно листа Мінрегіонрозвитку від 11.03.2014 р. № 7/15-2747 де наголошено, що виходячи з положень законодавчих та нормативних документів поточний ремонт не належить до будівництва, тому на нього не поширюються законодавчі та нормативні документи, що діють у будівництві.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-28 15:15:18
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ізмаїльського району (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-04-006551-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено розрахунок та визначено очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено обсяги (технічне завдання) необхідних до надання послуг з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення у межах цієї процедури закупівлі?
У разі визначення зазначених обсягів на підставі узагальнених показників та зведених документів надати відповідну інформацію та документи, на підставі яких складено такі узагальнені показники та зведені документи.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-02 10:20:44
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 28.05.2021
1. Очікувана вартість предмета закупівлі здійснюється на підставі технічного завдання, СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання», ГБН Г.1-218-182:2011 Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт. Закон України «Про автомобільні дороги України».
2. Визначення обсягів необхідних до надання послуг з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення проходить шляхом візуального комісійного обстеження та складання відповідного акту дефектів. Акти дефектів автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ізмаїльського району додається.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | позовна заява № 420_10171_21 від16.06.21 |
Дата публікації: | 17 червня 2021 |
Документи:
17 червня 2021 08:34
|
Електронний підпис |
17 червня 2021 08:33
|
позовна заява № 420_10171_21 від16.06.21.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42641417 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 травня 2021 13:04
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 травня 2021 13:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" |
39 800 000,00
UAH з ПДВ
|
39 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
39 990 000,00
UAH з ПДВ
|
39 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" #33387560 |
Переможець |
39 800 000,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2021 10:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2024 09:18
|
Ду №8.pdf | укладений |
29 квітня 2024 09:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2023 13:41
|
ДУ 5 до 3-ПДР_21 від 16.02.23.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2023 13:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 лютого 2022 10:43
|
ДУ 3 3-ПДР_21 від 11.02.22.pdf | зміни до договору |
15 лютого 2022 10:42
|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2021 10:20
|
3-ПДР_21 від 15.06.2021 ТОВ Евродор Ізмаїл.pdf | укладений |
17 червня 2021 10:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2022 рік встановити у розмірі – 6 456 870,00грн 2. Календарний і фінансовий плани на 2022 рік становлять – 6 456 870,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до абз. 3., пункту 10.6., розділу Х. «Строк дії договору та порядок внесення змін до договору», пункт 5.1. розділу V. «Надання послуг» та пункт 10.1, розділу Х. «Строк дії договору та порядок внесення змін до договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2023 року. 10.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання договору і діє до 31.12.2023 р., а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 3-ПДР/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2023 рік встановити у розмірі – 7 678 164,00 грн 2. Календарний і фінансовий плани на 2023 рік становлять – 7 678 164,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до абз. 3., пункту 10.6., розділу Х. «Строк дії договору та порядок внесення змін до договору», пункт 5.1. розділу V. «Надання послуг» та пункт 10.1, розділу Х. «Строк дії договору та порядок внесення змін до договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2024 року. 10.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання договору і діє до 31.12.2024 р., а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх фінансових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 3-ПДР/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 15 червня 2021 — 24 квітня 2024 |
Сума оплати за договором: |
39 800 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 633 333,33 UAH)
|
Причини розірвання договору: | 1. Сторони дійшли згоди цією додатковою угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору №3-ПДР/21 від 15.06.2021р., укладений між Замовником та Виконавцем. 2. Сторони підтверджують, що станом на день укладання цієї додаткової угоди, Виконавець повністю виконав, а Замовник прийняв та в повному обсязі сплатив послуги на загальну суму – 39 800 000,00 грн. 3. З моменту набрання чинності цією Угодою решта зобов’язань Сторін, що виникли з Договору, припиняються, і Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками, що виникли за Договором. 4. У Сторін відсутні претензії щодо виконання зобов’язань за даним договором один до одного. 5. Ця Угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення її печатками Сторін. 6. Ця Угода складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу - по одному для кожної із Сторін. |